در خلال جلسه سالانه سهامداران تویوتا، آکیو تویودا مدیرعامل این خودروساز ژاپنی اعلام کرد این شرکت در زمان همهگیریهای ویروسی آتی سودده باقی خواهد ماند و از درسهایی که در بحرانها آموخته استفاده خواهد کرد.
این شرکت همچنین با ارائه راهکارهایی که پرداخت اقساط مشتریان را به تعویق میاندازد به آنها کمک خواهد کرد.
تویوتا همانند برخی از رقبا دارای خطوط اعتباری بانکی بوده و اگرچه ژاپن وضعیت اضطراری در قبال کووید ۱۹ را بالا برده اما این ویروس آسیب قابلتوجهی به بسیاری از شرکتهای کوچک از جمله یکی از تأمینکنندگان تویوتا زده است. این شرکت کوچک هفته پیش اقدام به نهایی کردن ورشکستگی خود کرده است.
تویوتا گفته است:
اگر پیروز نشویم نخواهیم توانست این صنعت و کشور را حمایت کنیم. ما امروز با آنچه که در زمان بحران مالی انجام میدادیم متفاوت هستیم.
ژاپنیها هنوز هم برنامههایی برای تولید سالانه ۳ میلیون خودرو در ژاپن دارند. مدیر منابع انسانی تویوتا گفته علیرغم اینکه تولید در برخی کارخانهها بهصورت موقتی تعطیل بوده اما این برند همچنان به اهداف خود پایبند است.
این خودروساز خوشنام ژاپنی انتظار دارد با کاهش ۸۰ درصدی سود خود روبرو شود که کمترین میزان طی ۹ سال اخیراً است. تویوتا سود عملیاتی ۵۰۰ میلیارد ینی (۴.۷ میلیارد دلار) را در سال مالی منتهی به مارس هدف قرار داده است. این یک هدف و نه برنامه بوده اما خب یک استاندارد کمینه است که باید به آن دست یافته شود.
جلسه اخیر سهامداران به خاطر دلایل ایمنی تنها با حضور ۳۶۰ سهامدار برگزار شد این درحالیکه است که در جلسه پیش از آن بیش از ۵۵۰۰ نفر حضور داشتهاند. این جلسه همچنین کوتاهترین جلسه سهامداران تویوتا از نظر زمانی طی ۲۰ سال اخیر بوده است.
MOHAMAD.n.r
۲۵ خرداد ۱۳۹۹امپراطوری تویوتا.
الان که به اون اوالون نگاه میکنم میبینم خیلی هم بد نیست بر خلاف نظر آقای بخردی.
m40
۲۵ خرداد ۱۳۹۹فوق العاده زیباست با چهره ی خشن و تهاجمی
و موتور قدرتمند
سامان اذری
۲۶ خرداد ۱۳۹۹من خودم ب شدت ژاپنی بازم و تویوتا باز ولی
آوالون یا به قول امریکایی ها اَولان ماشین خیلی خوبیه فقط شبکه جلوش خیلی بزرگه
یه زمان وقتی علی پروین مربی پرسپولیس بود تو رختکن ب بازیکنا میگفت فرض کنید دروازه فلان جای مادرتونه
نذارید توپ ازش رد شه و گل نخورید
الانم کاش یه نفر پیدا میشد به دپارتمان طراحی تویوتا میرفت و میگفت فرض کنید ورودی هوای ماشین ***
اونقدر گشاد طراحی نکنید خواهشا
انگار غار هست
meysam
۲۵ خرداد ۱۳۹۹آوالون واقعا ماشین خوشگل و با ابهتیه
جلو پنجرش هم فقط تو تریم اسپرت و TRD زیادی بزرگه وگرنه تو تریم لاکچری بنظرم متعادلتر و زیباتر با اینکه ابعادشون یکیه
https://specials-images.forbesimg.com/imageserve/5e80e9bcadc0d70006ccdba0/960×0.jpg?fit=scale
بهزاد
۲۵ خرداد ۱۳۹۹حتی تروریست ها هم دوسش دارن جالبه
خیلی حرفه حتی آدم های بدم دوسش دارن
بهزاد
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ولی در کل برند با برند قابل مقایسه نیست چون نمیشه بگی بنز بهتره یا بی ام و باید بگی کدوم مدل با کدوم مدل آمبولانس بنز رو که نمیشه با ام 8 مقایسه کرد ای کلاس با m مثلا یا اس با 7 مقایسه میشه نه بنز با بی ام و حتی تویوتا با فوکس واگن یا فیات .
مقایسه باید درست باشه مثلا اسب از اسب بهتره ? چه اسبی با چه اسبی چی ؟عربی یا آمریکایی مدل باید مقایسه بشه دوستان یا مثلا شمشیر با شمشیر ؟دمشقی با عربی با کاتانا با گلادیاتوری بعد چه نوعی ؟شمشیر فرمانده با سرباز فرق داره
ارش
۲۵ خرداد ۱۳۹۹کلا شرقی ها کرونا رو خوب جمع کردن اونم به خاطر شخصیت منظبطیه که دارن غرب خیلی به ریخت و پاش و اصراف خو گرفته به همین خاطر آسیب پذیرن.
امیر.عارف
۲۵ خرداد ۱۳۹۹هر کسب و کاری وقتی برنامه ریزی درست ، شفافیت مالی ، پشت کار و مدیرانی پاک دست و با سواد داشته باشه از هر بحرانی هرچند بسختی میتونه عبور کنه . و تویوتا یکی از نمادهای درست در صنعت قبلا هم توانسته از سختیها عبور کنه