ای سی اشنیتزر اولین پروژهی تاریخ خود بر روی یکی از محصولات تویوتا را سال پیش معرفی کرده بود. البته این موضوع خیلی جای تعجب نداشت زیرا GR سوپرا از قطعات مشترک زیادی با بامو Z4 استفاده میکند.
این تیونر آلمانی کیت بدنه گیرایی برای سوپرا در نظر گرفته و قدرت ۳۳۵ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری آن را به ترتیب به ۳۹۴ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتون متر رسانده است.
هماکنون میتوان تمامی قطعات تیونینگ سوپرا توسط ای سی اشنیتزر را از خود شرکت سفارش داد.
اگرچه زمان شتاب گیری این خودروی تیون شده منتشر نشده اما قطعاً میتوان گفت سوپرای ای سی اشنیتزر پرشتابتر از نسخه استاندارد خواهد بود. همچنین این خودرو با گارانتی ۳۶ ماهه عرضه میشود که اطمینان خاطر مالک را در بر دارد.
از نظر بصری باید گفت سوپرا ۳۰ میلیمتر در جلو و ۴۰ میلیمتر در عقب به زمین نزدیک شده و سیستم تعلیق پیچشی آن نیز کورس حرکتی بیشتری دارد.
از دیگر قطعات در نظر گرفته شده برای این خودرو میتوان به سیستم اگزوز اسپورت با خروجیهای فولادی ضدزنگ، بال عقب کربنی، اسپلیتر جلوی سفارشی، نگهدارنده پلاک، ورودیهای کربنی روی کاپوت و رینگهای جدید اشاره کرد.
شما میتوانید طیف متنوعی از رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی را بهصورت مات یا دو رنگ سفارش داد.
اما این تیونر در کابین نیز تغییراتی اعمال کرده و از جمله آنها میتوان به تریم آلومینیومی در پدالها و استراحت گاه پا، نگهدارنده کلید و البته پوشش فیبر کربنی کنترلر سیستم iDrive اشاره نمود.
[دانلود ویدئو]
رضا
۲۹ اسفند ۱۳۹۸یه جا دیدم موتور2jzنسل قبل سوپرا را تا ۲۵۰۰اسب بخار تیون کردن
عجیب ماشینی بود سوپرا نسل قبلی
بی طرف
۲۹ اسفند ۱۳۹۸2500 اسب بخار؟من ۱۱۶۰۰ تا هم دیدم!!!
GERMANY
۲۹ اسفند ۱۳۹۸یه ماشین اسپرت میان رده برا این که باهاش حال کنی… دوسش دارم
آسپیران دودکار
۲۹ اسفند ۱۳۹۸بی طرف جان !! شاید طرف منظورش 250 اسب بخار بوده اشتباهی یه صفر زیادی نوشته چون تو تایپ کردن با صفحه کلید اشتباه تایپی واسه هر کسی ممکنه پیش بیاد ، عجب گیری دادیا !!
datsun
۱ فروردین ۱۳۹۹۲۵۰۰ اسب بخار موتور ۲jz تیون شده موجوده و درسته عزیزم ۲۵۰ اسب که چیزی نیست
رضا
۱ فروردین ۱۳۹۹عزیزم اشتباه ننوشتم اینم منبع اش
https://www.ebay.com.au/itm/2JZ-GTE-Turbo-2500-HP-Drag-Race-Engine-Complete-Toyota-Supra-3-0-3-2-3-4-3-5-/122779262431?redirect=mobile
Hamidreza
۲۹ اسفند ۱۳۹۸چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۱۶۰۰ اسب بخار؟؟!!؟!!؟!
مگه میشه مگه داریم اصلا؟
رضا
۱ فروردین ۱۳۹۹تعجب نکن اسم موتور را در اینترنت سرچ کن بعد تعجب کن و به شیرینی بیش از حدت بخند
amir_gvr4
۱ فروردین ۱۳۹۹عزیزم هیچ بلوک سیلندر چدنی تو دنیا تحمل اون استرس و تنش اسب بخار رو نداره مگر اینکه بیلت باشه ( از الومینیوم یا تیتانیوم تراشیده میشه ) که یه داستان جداگونه هستش در تیونینگ و اصلا موتور کارخونه ای نیست
Milad AMG
۱ فروردین ۱۳۹۹۲۵۰۰ اسب !!!!!
شاسیشو از چی ساختن؟!!!!
مهرآیین
۲۹ اسفند ۱۳۹۸این ماشین ارتفاعش با زمین خیلی کمه و بقول معروف زیادی کوپ هست و بدرد شهرهای ایران که فاصله به فاصله و نقطه به نقطه پر از سرعت گیر و دست انداز و چاله و چوله هست نمیخوره و آدم حیفش میاد بیارتش تو خیابون چون اگه یهو یه پراید مدل 79 یا یه پیکان 75 بیاد از پشت بزنه بهت اونوقت خیلی زور داره
meysam
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ای کاش نسخه روبازش رو هم تولید کنن. خیلی خوشگله.
NAVID۰۰۹۸
۲۹ اسفند ۱۳۹۸با میثم موافقم شدید
این سوپرا جون میده برای کروک کردن با سقف پارچه ای رنگ متضاد بدنه .
ایمان
۲۹ اسفند ۱۳۹۸یادی کنیم از سوپرای نسل قبل که تیون خور مشتی داشت
سریع ترین سوپرای دنیا که مسیر ۴۰۰ متر رو در ۵.۹۷۲ ثانیه و سرعت سرسام آور ۳۸۵ کیلومتری طی کرد و رکوردی جاودانه ثبت کرد
به احترام سوپرای نسل قبل کلاه از سر بر میداریم
علیرضا
۲۹ اسفند ۱۳۹۸واقعا زیباست . یه طراحی عجیب و خاصی داره که بدجور به دل میشینه . رخ هم زشته هم دلربا . جمع متضاده انگار
مجتبی
۲۹ اسفند ۱۳۹۸کلا نسل جدید سوپرا خیلی زشته مخصوصا نمای جلو و نمای عقب، بقلش بد نیست ولی انگار خواستند متفاوت باشه،
Milad AMG
۱ فروردین ۱۳۹۹Z4 لایک
سوپرا دیس