یکی از شخصیتهای جالب و مرموز برنامهی تایپ گیر “استیگ” است که اخیراً نسل جدید تویوتا سوپرا را در پیست تست این برنامه رانده است.
پیست ۲.۸۳ کیلومتری تاپ گیر از ۱۲ پیچ برخوردار بوده و یکی از مکانهای مناسب برای تست خودروها توسط خودروسازان و رانندگان حرفهای و سلبریتی ها میباشد. حضور سوپرا GR جدید در این پیست همانند قدم زدن در پارک بوده و این خودروی ژاپنی توانسته رکورد ۱ دقیقه و ۲۳.۱ ثانیه را بر جای بگذارد.
نگاهی به رکوردهای بر جای مانده در این پیست نشان میدهد که سوپرای جدید به اندازهی پورشه ۹۹۷ GT3 و مزراتی گرن توریسمو MC استراداله سریع بوده است. همچنین این خودرو برخی از سوپرکارهای نه چندان قدیمی را شکست داده و این امر نشان میدهد که صنعت خودرو در طی چند سال اخیر چه تغییراتی عظیمی را تجربه کرده است.
تست سوپرا توسط استیگ در پنجمین اپیزود و بیست و هفتمین سری از برنامه تاپ گیر به نمایش درآمده است. از دیگر بخشهای این برنامه میتوان به بررسی لوتوس ۷۹، خودروهای آفرود فرمول ایسلند و همچنین گفتوگو با چهار مهمان شامل ویل یانگ، پیتر رایت، ماریو آندرتی و کلیو چپمن اشاره کرد.
وحید
۲۵ تیر ۱۳۹۸کاری به پرفورمنسش ندارم، چون بدون شک اصلی ترین دلیل طولانی بودن روند توسعه و حتی فاز آخر پیش از معرفی کاملش، تنها و تنها بخاطر بهبود و پایداری عملکرد کلی ماشین بوده!
اما اگر بخوام دوباره به طراحی ظاهریش خورده بگیرم، باید بگم احساس میکنم خیلی قابل تحملتر از ابتدای معرفی اش شده!
نمیدونم چرا، ولی انگار با گذشت زمان، میشه بهش عادت کرد، مخصوصا با توجه به قیمت 50 هزاردلاریش…
NAVID۰۰۹۸
۲۵ تیر ۱۳۹۸(( میشه بهش عادت کرد ))
عادت چیه داداش
میشه عاشقش شد و بِهِش عشق ورزید .
هروز بهتر از دیروز داره در دنیا جِلوه میکنه .
تویوتا توانست بهترین جایگزین را برای سوپرای افسانه ای ارائه بده ، کاری که حتی بهترین خودروسازان مطرح و ۱۰۰ساله هم نمیکنند .
شما cls بنز یا x6 جدید را ببین ، انگار فقط از روی حاجت و نیاز اِجباری به نسل بعد منتقل شدند (( دوستان آلمانی نارحت نشوند که خودم عاشق آلمانی هام )) ، در صورتی که به نظر من اگر شرکتی نمیتونه نسل بعدی یک خودرو مَعرکه را جایگزین کنه ، باید بره تو بایگانی تا اطلاع ثانوی که با قدرت و حفظ نام نیک پس از سالها بیاد بیرون .
مثل کامارو
مثل بیتل که رفته تو خاطره ها تا اطلاع ثانویه .
شاید فورد برانکو در آینده .
مثل تویوتا سنتوری .
مثل چلنجر .
شاید سوپرا هم همینطور باشه و بعد این خودرو یا بهتر میشه یا دوباره میره در بایگانی تا اطلاع ثانوی که پرقدرت تر بیاد بیرون .
این خودروها خاطره هستند ، پس باید خاطرات را به بهترین شکل برای نسل کنونی ارائه بدهند .
کاری هوندا نتوانست با nsx انجام بده و رسماً نام و آوازه این خودرو افسانه ای ، از لحاظ قیمت و قدرت رفت برای جنگ با بزرگانی ایتالیایی و آلمانی ، به همین دلیل شکست خورده به حساب آمده و حتی به پیش بینی نصف فروش شرکت هم نرسیده (( لطفاً این را با عالی و بینظیر بودن nsx مقایسه نکنین که همه به عملکرد توپ این خودرو واقف هستند و حرف من چیز دیگریست )) .
MAHDI
۲۵ تیر ۱۳۹۸خیلی هم عالیییییی!
ایمان
۲۵ تیر ۱۳۹۸کم کم داره نقاب از چهره برمیداره ….
پیرمرد
۲۵ تیر ۱۳۹۸ارزش و اعتبار مورسیه لگو رو پایین نیارید
من یه چراغ مورسیه لگو رو به هزار تا سوپرا نمیدم
بهنام
۲۵ تیر ۱۳۹۸مطمئن بودم وقتی تویوتا وقت زیادی رو صرف توسعه ی یه ماشین میکنه حتماً چیز خوبی از کار در میاره. من که از روز معرفی سوپرا تا بحال از این ماشین خوشم میومد و هر روز که میگذره بیشتر ازش خوشم میاد.
امید
۲۵ تیر ۱۳۹۸تویوتا حرف نداره ?? هر ماشینی زده رو دست نداشته. الکی به مقام بزرگترین کمپانی خودرو ساز و پرفروشترین نرسیده که. سوپرا هم که دیگه واقعا بی نظیره
behrouz
۲۵ تیر ۱۳۹۸ولی این صدای موتور بی ام و چقدر زیباست و به ابهت سوپرا افزوده??
پیمان
۲۵ تیر ۱۳۹۸خیلی هم خوبه وقتی رسید لاگو کم بیاره لج آدم در میاد ولی ماشین خیلی خیلی عالیه
بهنام
۲۵ تیر ۱۳۹۸کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
" Swedish Arrogant Tiger"
۲۶ تیر ۱۳۹۸خودرو ها با سرعت زیادی درحال پیشرفت هستن کی فکرشو میکرد سوپرا رکورد مارچیه لگو افسانه ای رو بزنه البته البته این از ارزش های مارچیه لگو کم نمیکنه و طبیعیه وقتی الان یه کراس اوور میتونه شتاب سه ثانیه ای و حتی کمتر داشته باشه.