نخستین جزییات از فیس لیفت جدید کمری که قرارست بعنوان مدل ۲۰۱۵ راهی بازار شود، درحالی معرفی شد که برای مشتریان هنوز هم یک سوال اساسی بی جواب مانده؛ تویوتا، کمری را به کجا می برد؟ چه سرنوشتی در انتظار خودرویی است که ۱۲ سال پرفروش ترین خودروی جهان بوده . . . ؟
[jwplayer mediaid=”۷۰۴۳۷″]- در کمری ۲۰۱۵ بیش از ۲۰۰۰ قطعه جدید بکار رفته.
- طول خودرو ۴.۵ سانتیمتر و محورهایش یک سانتیمتر بزرگتر شده.
- دو مدل جدید با نام XSE و Hybrid SE به خانواده کمری اضافه شده.
- افزوده شدن ۲ رنگ نقره ای متالیک (Celestial Silver Metallic) و یاقوتی (Ruby Flare Pearl).
- از مراحل طراحی (در میشگان) تا ساخت (در کنتاکی) آن بیش از ۷۰۰۰ آمریکایی شرکت داشته.
بالاخره فیس لیفت گسترده اتفاق افتاد و طراحان ژاپنی برای مدل ۲۰۱۵ کمری پا روی تمام اصول خود گذاشته اند! آنها کمری را کاملا شبیه تویوتا آوالون کرده اند؛ نتیجه این کار خودرویی شده با سپرهای جدید و ورودی هوای بزرگ، چراغ های کشیده بزرگتر و قاب جدید آینه ها.
مثل همیشه چهره اسپرت کمری را باید در مدل های SE دید؛ مدلی که از سال ۲۰۱۱ به بازار آمد و تقریبا ۴۵ % کل فروش کمری را به خود اختصاص داده است. مدل جدید کمری SE را میتوان با داشتن روکش های مشکی رنگ درون سپر جلو براحتی تشخیص داد.
اما تویوتا برای نسخه های ۲۰۱۵ کمری، مدل جدیدی را با نام XSE آماده کرده که یک قدم از SE جلوترست و مهم ترین ویژگی هایش در تعلیقی تیون شده، بهبود سیستم فرمان و رینگ های ۱۸ اینچی خلاصه می شود.
درون کابین کمری ۲۰۱۵ به گفته تویوتا از موادی استفاده شده که عایق صوتی بهتری نسبت به گذشته هستند، مثلا کفپوش خودرو ۳۰ درصد کمتر از گذشته صدا را به کابین منتقل می کند. همچنین صفحه کیلومتر تغییر کرده و مجهز به یک مانیتور ۴.۲ اینچی TFT شده، برای کنسول مرکزی هم خروجی برق ۱۲ ولت به همراه پورت USB و سیستم سفارشی شارژ وایرلس برای اسمارت فون ها (برای اولین بار در جهان) تعبیه شده است.
فعلا خبری از قیمت های کمری ۲۰۱۵ نیست چرا که تا هنگام عرضه اش در پاییز ۲۰۱۴ زمان زیادی باقیمانده؛ ولی مشتریان باید برای این خودرو منتظر انجین های زیر باشند:
- ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر؛ با قدرت ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر.
- ۲.۵ لیتری هیبریدی ۴ سیلندر؛ با مجموع قدرت ۲۰۰ اسب بخار.
- ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر؛ با قدرت ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۳۳۶ نیوتن متر.
شاهین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳واقعا کمری داره به کجا میره؟! نمای عقبشو ببینین.به نظر من یه پسرفت کامل هستش! درسته تویوتا با کیفیته ولی دلیل نمیشه که به طراحی اهمیت نده.کمری 2008 از این کمری بهتره به نظر من.
تویوتا در طراحی کاملا سردرگم هست.(نظر شخصی من اینه)
واقعا این چه جلوپنجره ای هستش؟! صد رحمت به جلوپنجره ی لکسوس NX.
alireza
۲۸ فروردین ۱۳۹۳واقعا خیلی زیبا و بهتر شده
هرچی باشه از سوناتای پلاستیکی بهتره
البته باید منتظر نسل جدید هم باشیم!
و در نهایت باید گفت:
تویــــــــــوتا بهتـــــــــــــــــــرین اســـــــــــــت
شاهین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز من راجع به سوناتا حرفی نزدم.به نظر من این ماشین قبل از فیس لیفتش زیباتر بود.
ضمنا بر اساس کدوم منطقی اون جلو پنجره رو طراحی کردن؟!
دوستانی که علاقه دارن مطلب مربوط به اصول طراحی خودرو نوشته ی اقای محمدزاده رو از مجله ی ماشین دانلود کنن و بخونن،حتما به دردشون میخوره.
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۳شاهین جلو پنجرش فقط تو ذوق میخوره یکمی جمع و جور تر بود بهتر بود ولی فیس لیفتش از اون حالت تکراری درش آورد
خاوری مزراتی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳http://www.toyota.com/camry/photo-gallery.html#!photos/5/undefined
این لینک نشون میده تویوتا حتی یه دست ساده تو طراحی داشبوردش نبرده و تونسل جدید یه خودرو از داشبورد نسل قبل استفاده کرده
شاهین جان این فیس لیفت نیست نسل جدیده
فیس لیفت وقتی بود که نسل قبلو یه خورده تیز کرد تو خط و خطوط
این ماشین بیرونش صددرصد تغییر کرده و نسل جدیده
خودش گفته2000قطعه ش عوض شده
هه
مث اینکه تویوتا کم اورده
شاهین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳امیر جان یه ویژگی بدی که داریم اینه که هی میخوایم هر ماشینی رو با همکلاسش مقایسه کنیم.اول این ماشینو به تنهایی بررسی کنیم،بعدا با هیوندای و امثال اون مقایسه کنیم.
در بحث طراحی،درسته که طراحی یه بحث سلیقه ای هست ولی بالاخره یه کلیات و تناسباتی وجود داره یا نه؟! یه مثال،خودروهای سنگ یانگ کدوم یکیش طراحی متناسب و متعادلی داره.حالا هی ما بیایم تعصبی برخورد کنیم و بگیم این ماشین عالیه و… اینجوری که نمیشه.منم میدونم که این ماشین خوب فروش میره چون تویوتاست ولی احساس میکنم تویوتا یه جوری احساس غرور بهش دست داده و با خودش فکر میکنه که درهر حال اینو میخرن پس خیلی روی طراحی تمرکز نکنیم،روی کیفیت تمرکز کنیم(هر چند بحث کیفیت هم با اون فراخوان ها بد جوری رفت زیر رادیکال!)
مهری
۲۸ فروردین ۱۳۹۳علوه بر اون شاهین جان چیزی که خنده داره اینه که داشبوردنسل جدید نسبت به نسل قبل تغییری نکرده و این یعنی مسخره در مسخره در مسخره
تویوتا مسخره…خودرویی برای همه
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۳باهات موافقم شاهین چون تویوتا به دلیل استقبال زیادی که از تولیداتش طی چند سال اخیر شده خیالش راحته و یه جورایی تحکم وار طراحی میکنه
reza21
۲۸ فروردین ۱۳۹۳آقا شما نخر
خیلی راهت
واقعا واسه بعضیاتون متاسفم
بعضیا همچین حرف میزنن که انگار کمترین ماشینشون پانامراس…!
برید خداروشکر کنید
همینم غنیمته تو این مملکت
ارمان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳چه عجیب اخه من با جلو پنجره کرومیش خیلی حال کردم ، نمی دونم چرا دوستان خوششون نیومد !
عرفان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳عزیزم بر اساس هر منطقی درست کرده باشند فکر 10 ها هزار نخبه پشت این ماشین هست اون اصول طراحی مجله ماشین تهش میرسی به 405 و پراید :)
شاهین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳خاوری جان این فیس لیفته.در مورد طراحی داخلش چیزی نمیگم،خوبه حداقل اونو عوض نکرده.
داداش رضا چرا بحث رو عوض میکنی؟!چرا متاسفی؟! من پانامرا ندارم ولی ایا این حق رو ندارم در مورد خودرو نظر بدم؟! شما که پانامرا داری بیا منو توجیه کن راجع به این ماشین.حرف زدن بدون دلیل کاری نداره که.من تک تک کامنت هایی که میذارم با دلیل هست.شما حاضر نیستید بخاطر تعصبی که واقعا نمیدونم به خاطر چی هست،حقیقت رو قبول کنید.
اگه اون مطلب مجله ی ماشین رو خونده باشی که مطمئنم نخوندی،میبینی که بر اساس کلاس E مرسدس بنز،اصول طراحی رو داره توضیح میده.در کل برای هر بحثی درباره ی تویوتا با دلیل و مدرک و نه از روی تعصب اماده ام.
ساسان.م
۲۸ فروردین ۱۳۹۳یه قانون کلی هست که میگه تا وقتی محصول فروش میره نیازی نیست تغییرش بدی
همه شرکتا از این قانون تبعیت میکنن مثل تویوتا یا حتی ایران گاری و سایپا
اگه فروش کمری از آکورد کمتر نمیشد عمراً تویوتا فیس لیفت نمیکرد کمری رو
همه دنبال سود بیشتر و خرج کمتر هستن
کمپانی های خارجی دلشون به حال کسی نسوخته محصول با کیفیت تحویل بدن بلکه شرایط رقابتی ایجاب میکنه اینگونه باشه
نمونه بارزش ایران گاری و سایپا در ایران چون رقابت نیست این شده وضعمون
اگه تویوتا هم همچین شرایطی براش بوجود میومد مطمئن باش کمری نسل اول رو هنوز میفروخت به ملت
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۳من همش میخوام این ماشینارو با تولیدات داخل مقایسه نکنم اما باز نمیشه اخه نگاه کنین در مدل جدید بیش از 2000 دو هـــــــــــــزار قطعه جدید بکار رفته اونوقت ایران یه حروف رو از پشت در صندق کم و زیاد میکنه قیمتش 2 میلیون تغییر میکنه
ارمان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳به نظر من که واقعا زیبا شده ، درسته که شباهتای نصفه و نیمه ای به سوناتا yf داره ولی انصافا پخته تر و با اصالت تر هست ، به نظر من که واقعا این مدلش زیباست و فروش خوبی هم خواهد داشت .
فواد
۲۸ فروردین ۱۳۹۳البته دوست عزیز فکر نکنم این طرح دقیقا پیاده بشه ها. تا پاییز صبر کنیم بهتره من به شخصه فکر کنم کمی تغییرات توش داشته باشه. در کل میپسندمش ولی 2008 قیافه دلنشین تری داشت این کمی خشنه ولی خوشگله!!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳دوست گلم شاهین ، کاملا متعصبی، بعضی نسل ها تکرار نشدنیند مثل کمری 2008 و نسل قبلش ، یا بنز E کلاس 2009 و … اینها هیچوقت تکرار نمیشن … طراحیش هم بسیار زیبا تر از قبل شده و اینو در نظر داشته باش که طراحی به سلیقه ی فرد مربوطه ، جلو پنجرش هم خیلی قشنگه و نمیدونم چرا شما انقدر ازش ایراد می گیرید
شاهین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳محمد عزیز.منم گفتم که طراحی و زیبایی سلیقه ای هست ولی یک سری اصول و تناسبات کلی وجود داره که تعیین میکنه این خودرو زشته یا زیبا.خواهشا اون مطلبی رو که گفتم از مجله ی ماشین بخون.
در مورد تعصب،من اصلا متعصب نیستم.برعکس،متعصب ترین کاربری که تو پدال دیدم شمایی!(با دلیل و مدرک،اگه خواستی بگم) صمنا من تعصب رو چیز بدی نمیدونم ولی بعضی مواقع،بعضی دوستان خیلی اغراق و زیاده روی میکنن که خوب نیست.با تشکر.
مهرداد دریفت
۲۸ فروردین ۱۳۹۳واقعا زیبا شده شما فکر کنم خیلی کج سلیقه ای این ماشین خیلی زیباست همیشه دوست داشتم کمری رو تو مایه ای اوالون بسازن من اوالون رو خیلی دوست دارم و این طراحی خیلی زیبا و دلنشینه کاری هم به اسباب بازی های کره ای ندارم ولی این ماشین نگاه بهش میکنی ازش اصالت میباره و همین شماها که میگید زشته بدون گمرک و با قیمت مثلا زیر 20 تومن وارد بشه از هر رنگش یکی میخرید بیخیال بابا ما اگه چیزی بارمون بود الان 405 سوار نبودیم ایرانی جماعت همینه فقط ایراد گرفتن درصورتی که خودش ته چاه هست وقتشه از این توهم دربیایم
Ehsan
۲۸ فروردین ۱۳۹۳دوستان عزیز چون طراحی و قیافه یک ماشین کاملا سلیقه ای است از دوستان میخوام که به این شکلی که من نوشتم دوستان نمره بدن واگر دوست داشتن با یک توضیح جلوش
نمای جلو : 7 – از این خطوط افقی خوشم اومد ولی باز هم کل سپر شده هواکش
نمای بغل : 8 –
نمای عقب : 6 _ به نظرم رو به عقب رفته ، معمولی تر شده
نمای داخل :5 _هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته ، صندلیش ها هم منو یاد پراید میندازه
نمره میانگین : 6.25 – از تویوتا انتظار بیشتری داشتم
شاهین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳احسان جان الان از نظر دوستان این کمری از 10 میگیره 20! تعصب بی مورد نمیذاره که انسان واقعیت هارو بپذیره.
ناصر
۲۸ فروردین ۱۳۹۳میدونم شاید خیلی دیس لایک بخورم و اینم میدونم پسندیدن ظاهر یه ماشین یه چیز کاملا سلیقه ایه ولی من ظاهرشو و طراحیشوتوی نمای بیرونی اصلا نپسندیم
خاوری مزراتی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳خاک تو سرش .. اینکه آوالونه…واقعا که تویوتا داره […]بازی درمیاره..فک کنم باوجود فروش زیاد و فراخوانهای متعدد دیگه وقتی برای طراحی خودرو نداره
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳توفیقی این سوال منو جواب بده پس
چرا انقدر C کلاس جدید شبیه S کلاسه؟؟؟؟ به همون دلیل کمری جدید شبیه آوالونه
خاوری مزراتی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳بنظرم که اصلا قیاس شباهت های بزرگان طراحی دنیا مث بنز بی ام دبلیو و آئودی با کپی کاری فضاحت بار تویوتا از رو اوالون قیاس مع الفارقه
عمو جوجه ای مث تویوتا رو چه به طراحی و شباهت به بنز
برو خودتو با هیوندای مقایسه کن
در مرسدس بنز خطوط اصلی شباهت آشکاری داره اما خودروها ابدا شبیه هم نیستن و هرکدوم استایل خاص خودشونو دارن برای مثال sکلاس شکوه رو تداعی میکنه و Eکلاس صلابت و تازگی رو
CLAتیزی و چالاکی و Aکلاس مهندسی و قدرت طراحی رو
اما تویوتا چی
هرمدلش یه جوره..شلنگ تخته میندازن..ازآیگوش که کوچکترین محصولشه یه جوره تا یاریس و ورسو و کورولا و کمری و ونزا و …
تویوتا تو طراحی فقط یه سری خطوط دم دستی داره و لاغیر
سابقا هم کیفیتش خوب بود که الان اونم رفته زیر رادیکال
کلا تعصب نداشته باش و قضاوت کن… نتایج بهتری میگیری
چاپلو
۲۸ فروردین ۱۳۹۳سلام به همه.
خاوری فراموش نکن که داری تویوتا رو زیر سوال میبری تویوتایی که با کمری 12 سال پر فروشترین ماشین دنیا بوده
من به شخصه جرات ندارم راجع به تویوتا اینجوری بگم.
فرهاد
۲۸ فروردین ۱۳۹۳عزیزم شما هم نسبت به تویوتا نفرت نداشته باش
مهرداد دریفت
۲۸ فروردین ۱۳۹۳شما پراید سواری درسته ؟؟ درکت میکنم D:
مرتضی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳فوق العاده است
خیلی قشنگ ترشده مطمئنم فروش فوق العاده اش ادامه پیدا خواهد کرد
آفرین به تویوتای قابل اعتماد
GTR-50
۲۸ فروردین ۱۳۹۳نه خوبه نه بد
ali
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ماشین خوبیه اگه سال دیگه تویوتا به خاطر اشکال فنی همشون رو فراخوان نکنه
رهگذر
۳۰ فروردین ۱۳۹۳خیلی باحال بود دمت گرم علی زدی تو خال :))
مهدی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳نمای عقبوجلوش باهم همخونی نداره طراحی عقبش خیلی افتضاحه
خاوری مزراتی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳بنظرم فرق چندانی با جک جی5 چینی از نمای بیرونی نداره…جدا دوستان بیان و استراتژی طراحی تویوتا رو که تو یه محصول پیپ در پیچ و مواج(مث کرولا و یاریس) و تو یه محصول خطوط شکسته و صاف آوالون بررسی کنن
تویوتا واقعا داره چیکار میکنه؟؟
آیا ما ناتوان از درک زبان طراحیش هستیم یا اینکه تویوتا به طراحی بی تفاوت شده؟؟ وکلی سوال دیگه
مثلا درعکس34 نمای عقب این مدل به شدت به لحاظ بازی خطوط به سوناتای نسل قبل شبیهه..چراغش هم اندکی به هوندای آکورد شباهت داره
این یعنی چی؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ فروردین ۱۳۹۳درود .
تویوتا در دو مساله ضعیف عمل میکنه :
1- کیفیت مونتاژ . ( یعنی بی دقتی در مونتاژ )
2- نداشتن زبان طراحی در طراحیه محصول . هر محصولش یک سازی برای خودش
میزنه .
شاهین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳دمت گرم داداش میلاد.گل گفتی واقعا:”هر محصولش یک سازی برای خودش میزنه.”
Ehsan
۲۸ فروردین ۱۳۹۳حتی پژو هم این قسمت دوم رو درک کرده
مهرداد دریفت
۲۸ فروردین ۱۳۹۳انگار شما درک نمکینی زبان طراحی شو ببین الان یاریس کرولا نسل جدید تیوتا راو4 این کمری همشون از یک الگوی طراحی دارن پیروی میکنن تیوتا دیگه واسه خودش یه زبان طراحی داره
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳هیچ کدوم از حرف هات منطقی نیست
امین
۲۸ فروردین ۱۳۹۳جلو پنجرش اصلا متناسب نیست و تو چش میخوره(زیادی بزرگه!)
تکنولوژی چراغ های عقبش هم دیگه قدیمی شده
ولی داخلش خوبه
در کل طول میکشه تا دوباره بره تو دل مردم!
sadegh
۲۸ فروردین ۱۳۹۳بابا این دیگه چیه؟!؟ حالا بگیم جلوش هیچی، عقبش دیگه واقعا شاهکاره (از نوع بسیار مزخرفش)
ولی از یه چیزش نمیشه گذشت، شارژ وایرلس، که البته به درد من نمیخوره چون گوشی 1280 دارم، ولی گفتم اگه خواستم برم گوشی بگیرم یکی هم از این ماشینا باش بخرم که دیگه راحت باشم.
حسین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳صادق جان از تو دیگه بعید بود داداش من!!!
این چه حرفیه؟؟ نه من از تو میپرسم، اینجا جاش بود؟؟؟ صاف همینجا تو باید مدل گوششیتو بگی؟؟؟ یکم بقیه نظرا رو بخون موضوع دستت بیاد بعد کامنت بذار عزیزم. تو که میدونی من دوست ندارم جلو جمع …
یکم رعایت کن
زیگما
۲۸ فروردین ۱۳۹۳تویوتا کمری هیچ وقت سوپرایزی در طراحی نداشته. هیچ وقت انقلابی نبوده و نخواهد بود
دلیل این چیزا هم واضحه
کمری باید همیشه عامه پسند باشه و تویوتا به خوبی اینو میدونه
من از طراحی جدید کمری احساس رضایت میکنم و فکر میکنم این خودرو برای بازار امریکا و کانادا خودرویی بی حاشیه و با فروش بالا خواهد بود.
البته طراحیش میتونست در عین سادگی و عامه پسند بودن،جذاب تر هم باشه.
و برام جالب خواهد بود که این خودرو رو در اسیا ببینم!به خصوص خاورمیانه…این کمری، امریکایی ترین کمری بوده که تاکنون ساخته شده.
فرهاد
۲۸ فروردین ۱۳۹۳آفرین زیگما با این که از تویوتا زیاد خوشت نمیاد ولی میدونی چرا تویوتا کمریو ساده تولید میکنه
زیگما
۲۸ فروردین ۱۳۹۳یه چیزی رو متوجه شدم
موج روی کاپوت کمری مدل اسپرت همون جور که در عکس ها می بینید با مدل معمولی فرق میکنه! خیلی از این حرکت خوشم اومد.
(از اون کارایی بود که فقط از تیم امریکایی بر میومد)
محمد
۲۸ فروردین ۱۳۹۳چرا الکی میگید زشته. تویوتا چند تا ماشین با طراحی ساده تولید کرد شما دیگه هر ماشینی تولید میکنه میگید زشته
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۳طراحی چراغهای مه شکنش خیلی منحصر به فرد شده
انزو
۲۸ فروردین ۱۳۹۳هر چی باشه از ازرا و سوناتا بهتره.قیمتش ببینیم چنده و تو بازار ایران میاد یا نه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ فروردین ۱۳۹۳درود .
همه چیز این تویوتا عالیه . ولی خب دوتا مورد داره . از نظر من .
چراغای عقبش شبیه اریون شده و اگر یذره حالت مستطیل داشت بهتر بود .
جلو پنجره برای ماشینی که اینقدر خوشنام و خوش فروش است ، یذره تو ذوق
میزنه . در طراحیه جلوپنجره باید وسواس بیشتری به خرج میدادن و محافظه تر
طراحی میکردن .
اما در کل عالیه .
Mohammad XX
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ورودی هوای جلو خیلی بزرگه و با طرح کلی ماشین، ناهماهنگه.
عقبش هم همونطور که دوستان گفتن خراب کرده.
خدا رو شکر که حداقل طراحی داخلش بد نیست
سروش
۲۸ فروردین ۱۳۹۳عقبش یه چیزی بین سوناتا ۲۰۱۴ و ازرا و لکسوس Ls شده اما در کل عالی ,نقص داره اما خوبیاش خیلی بیشتره
حامد
۲۸ فروردین ۱۳۹۳طراحی کلی خوبه اما جزئیات را رعایت نکرده ولی این طراحی برای برندی مثل تویوتا اونم کمری خوب نیست البته خودرو های شرقی عادت کردند به اغراق زیاد تو طراحی بیرونی.درکل به عنوان فیست لیفت نمره متوسط داره اما باید برای نسل جدیدش فکر اساسی بکنه
مصطفی
۲۸ فروردین ۱۳۹۳عالیه
Only Japan
۲۸ فروردین ۱۳۹۳خیلی بهتر از قبل شده ولی هنوز یکسری ایرادات داره که امیدوارم رفع بشه مثلا چراغ های عقبش میتونه بهتر از اینها باشه و جلوپنجرش ممکنه به دل بعضیا نشینه ، کیفیتش هم که میدونم عالیه و به قاطعیت میگم فروش خیلی بهتری نسبت به قبل فیس لیفت خواهد داشت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ فروردین ۱۳۹۳درود .
باید نشست و دید که این مدل یا این نسل ، در فراخوان چه رکوردی رو به اسم
خودش ثبت میکنه .
:) :) :) . شئخی میکنم . به دل نگیر . ماها همه عادت کردیم .
اگر ترک عادت کنیم ، موجب مرضمان میشود .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳فراخوان بده نده باز هم پرچمش بالاست ، ببخشید میلاد که تو رده بندی کیفیتی جی ام پاور ، با همین کمپانی پر فراخوان آلمانیارو لوله کردیم
Yas
۲۸ فروردین ۱۳۹۳نسبت به قبل بهتر شده ولی بازم ایرادایی از لحاظ طراحی داره
ولی در کل به نظر من اگه میخواین بهترین ماشین D-segment را خریداری کنید…
هنوزم آکورد بهترینه…
شک نکنید
AUDI R8
۲۸ فروردین ۱۳۹۳درود
میشه از جلو پنجره گذشت ولی عقبش …
البته باید از نزدیک دید
خودم
۲۸ فروردین ۱۳۹۳کلن کمری ها خوب در اومدن.چه می خواد قدیمیش باشه چه جدیدش.هم کم اصطلاک و هم کم مصرف هستند.از همه مهمتر کمری خودرویی است واقعا نرم.ژاپن کارش حرف نداره.هنوز که هنوزه با اینکه این همه خودرو وارد کشور شده ولی آرزو دارم از میان این همه خودرو فقط یک تویوتا هایلوکس داشته باشم با موتور 2700.مخصوصا اگه نسخه سفارشی امریکا باشه به نام تویوتا توندرا
ساسان.م
۲۸ فروردین ۱۳۹۳به نطر من خوبه طراحیش قشنگ شده واقعاً
پیش به سوی اینکه هوندا آکوردو بزنه زمین
زیگما
۲۸ فروردین ۱۳۹۳البته این بیشتر مثل یه نسل جدید میمونه تا فیس لیفت!اکثر چیز هاش تغییر کرده…..
Only Japan
۲۸ فروردین ۱۳۹۳خودمونیما نسل قبل کمری واقعا طراحی بیرونش افتضاح بود
VAHID JINPACHI
۲۸ فروردین ۱۳۹۳از مدل قبلیش بهتر شده…
ارزوی موفقیت می کنم برای تویوتا…
بترکه چشم حسود…
هومان
۲۸ فروردین ۱۳۹۳داخل ماشین با مدل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳-۲۰۱۴ فرقی نداره فقط صندلی ها جنسش عوض شده و طرح چوب جلو داشبورد را عوض کرده و در نمای بیرونی جلو پنجره با مدل قبلش این تفاوت را کرده که که مکش های هوای زیر را به بالا وصل کرده از دید من ۲۰۱۴ جلوش قشنگ تر بودش خیلی و نمای عقب مشایه ES لکسس هستش اما سپر عقب تا زیر چراغ نیست مدل قبل از فیس لیفت پشتش با ماشین های دیگه فرق می کرد اما انشالله وارد شود اما من به طرح محاصفضه کارانه قبل را بیشتر دوست دارم و اتاق ماشین کلا سال ۲۰۱۷ عوض میشه اما طرح ۲۰۱۴ جلو پنجره اش خیلی شیک هست با مه شکن های کرومی اما پشتش بهتر شده اما سلیقه ای هستش
شلبى
۲۸ فروردین ۱۳۹۳از مدل قبلیش بهتر شده جون اون اصلا خوب نبود، جراغ هاى عقبش بیش از حد شبیه اوالون، ولى در کل باز هوندا اکورد بهتر از این خواهد بود
شلبى
۲۸ فروردین ۱۳۹۳جلوش بهتر از عقبش
رضا
۲۹ فروردین ۱۳۹۳آره از عقب انگار غمگینه مثل سمندهای معمولی (نسل اول)
احسان(احسان سابق)
۲۸ فروردین ۱۳۹۳جلوش خیلی بهتر و جذابتر شده شبیه کورولا شده اما عقبش اصلا خوب طراحی نشده.داخلش بدل میشینه اما در کل در برابر اکورد و فیوزن حداقل از نظر ظاهری کم میاره