تویوتا به شدت علاقهمند تولید نسخههای پرفورمنس از هر چیزی است که میفروشد! حتی اسب کاری مشهور این برند یعنی هایلوکس نیز سری به گاراژ گازو ریسینگ زده است. این پیکاپ در سال ۲۰۱۸ و با نسخه سفارشی دستپخت GR معرفی شود و ژاپنی اظهار داشتند نسخه پرفورمنس این خودرو دارای پیشرانه دیزلی ۶ سیلندر با گشتاوری درخور است.
اما یاریس کوچک دیگر مثال بارز علاقه تویوتا به عرضه نسخههای سریعتر و پرفورمنس از محصولات خود میباشد. GR یاریس یک موشک جیبی ۲۵۷ اسب بخاری است که از سیستم چهار چرخ محرک و قویترین پیشرانه سه سیلندر بکار رفته در خودرویی تولیدی سود میبرد. این سوپرمینی اخیراً به یک کراس اوور کوچک با نام یاریس کراس تبدیل شده است. اگرچه هنوز نسخه پرفورمنس این قدبلند کوچک رونمایی نشده اما گازو ریسینگ برنامههای خود برای ارتقای آن را اعلام کرده است.
در ژاپنی یعنی جایی که یاریس کراس اولین بار عرضه شده و پس از آن روانه بازار اروپا خواهد شد گازو ریسینگ کاتالوگی از وسایل جانبی مدنظر برای این خودرو را منتشر کرده است. اگرچه زبان ژاپنی ما خوب نیست اما در تصاویر میتوان دید که مشتریان حق انتخاب رینگهای ۱۸ اینچی مشکی و سیستم اگزوز اسپورت با دو خروجی را خواهند داشت.
همچنین روشهای دیگری برای ارتقای این خودرو وجود دارد که از جمله آنها میتوان به گل پخشکنها، شیشههای عقب تیره و قطعات تزئینی روی سپرها و دربها اشاره کرد. کاتالوگ گازو ریسینگ همچنین شامل آفتابگیر و کفپوش محفظه بار، قاب پلاک فیبر کربنی و… میباشد.
اگرچه این قطعات فرسنگها با بهبودهای پرفورمنس خاص GR فاصله دارند اما خب این تازه آغاز کار یاریس کراس است. این کراس اوور کوچک دارای قدرت ۱۱۶ اسبی و گشتاور ۱۴۵ نیوتون متری بوده و قطعاً در آینده نسخههای قویتر آن معرفی خواهند شد.
nikzad
۱۲ شهریور ۱۳۹۹تویوتا همیشه بهترین محصولاتو میده و من قبولش دارم
دوستان یکم بی ربطه اما اس کلاس معرفی شد و قدر زیبا بود و یکی از اپشناش این بود که موقع برخورد از بقل ۸سانت بالا میاد.اما یکی از معایب معرفی این بود که خیلی پشت زمینه تیره بود.
NISSAN GTR SOLTAN
۱۲ شهریور ۱۳۹۹بله دوست عزیز اون تکنولوژی self defense هست و واقعا فوق العاده هست
بی دلیل نیست که بهش میگن پدر خودروسازی
یانکی
۱۲ شهریور ۱۳۹۹قبلش آئودی رو اس8 بکار برده جو گیر نشو
SS
۱۳ شهریور ۱۳۹۹بود اما این رو هم در نظر بگیریم که همین سیستمی که در بنز هست بهینه تر و سریع تر از آئودی هست
NISSAN GTR SOLTAN
۱۳ شهریور ۱۳۹۹بله بود ولی اون سیستمی که روی a8 بود کارایی چندانی نداشت و عملکردش هم یه مقدار متفاوت بود و اصلا با این قابل مقایسه نیست چون این سیستم self defense ای که رو اس کلاس معرفی شده در حال حاضر کامل ترینه
در مورد سیستمی که روی a8 بوده بررسی ها و مقالاتش موجوده که عملکردش قابل قبول نبوده
شما هم یاد بگیر مودب باشی جو گیر نشو ینی چی
NAVID۰۰۹۸
۱۲ شهریور ۱۳۹۹همه به کنار ، عشقست گِل پخشکنها ، خیلی باهال و جذابش کرده .
حالا یکی
۱۲ شهریور ۱۳۹۹بیشتر به خوش رکاب DAF شبیهش کرده که با 116 اسب بخار انگار افتاده دست شخص ماشین بازی که تو دهه 60 گیر کرده
بهمن
۱۳ شهریور ۱۳۹۹دمت گرم
NAVID۰۰۹۸
۱۲ شهریور ۱۳۹۹آقا نیکزاد ، با شما موافقم
در سفر هستم ، اما مُدام دارم پدال و بقیه سایتها را چِک میکنم ببینم کی مطلب را ترجمه و میگذارند .
بیصبرانه منتظر این مقاله هستیم ، پدال جان ، لطفاً هرچه سریعتر زحمتش را بکشید .
S کلاس خاطرخواه زیاد داره ، دستتونو میبوسه ???????? .
میثم
۱۲ شهریور ۱۳۹۹خروجی اگزوز استیل گرد دوتایی، بنظر من هنوز زیباترین در دنیاست. هیچوقت رخشو از دست نمیده
حالا اگه دو طرف سپر عقب یه جفت گرد دوتایی باشه که دیگه عالی
چیه جدیدا اشکال هندسی برای اگزوز طراحی میکنن.
ارشیاsvj
۱۲ شهریور ۱۳۹۹حالم از این ماشین هایی که میگن پرفورمنس ولی فقط قیافه دارن به هم میخورن
اصلا ریسینگ پشت ماشینی که ۱۱۶ اسب داره نباید بنویسن!!!
NAVID۰۰۹۸
۱۲ شهریور ۱۳۹۹آقا ارشیا svj
این ریسینگ که فرمودین در باب ظاهر بوده و نه فنی
مثل لکسوسهای ۴سلندر با پیکج و نام F
مثل بنزهای موتور کوچک با پکیج ظاهری AMG
مثل BMW های موتور کوچک با پکیج ظاهری Mpower .
باید این را در نظر گرفت که دیگه نامها مثل قدیم نشانهای از خودروهای قدرتمند را ندارند و بحث بیشتر پکیج ظاهری شده .
مهدی
۱۲ شهریور ۱۳۹۹طراحی ظاهری داغونی داره البته برای بعضی از فرهنگ ها و خصوصا برای خانوما میتونه جذاب باشه ولی برای ما نه. البته اگر جذاب باشه یا نباشه دست ما بهش نمیرسه