تویوتا

تویوتا 86 با کیت اسپرت روون

کوپه محبوب GT 86 تویوتا یک کیت نسبتاً شلوغ و البته کامل بدنه از شرکت روون (Rowen) اینترنشنال دریافت نموده است.

Toyota GT 86 by Rowen International
Toyota GT 86 by Rowen International
این تیون گسترده شامل اسپویلر و هواکش‌های جدید سپر و هواکش‌های شبکه‌ای روی کاپوت، گلگیرهای جدید، اسکرت یا دامنه کناری، زیر سپری و لبه براگیر فیبر کربنی و چرخهای اسپرت آلومینیومی با تایرهای فاق کوتاه، چراغ‌های LED DRLs، باله بزرگ عقب، خروجی اگزوز چهارتایی و چراغ‌های عقب سفارشی می‌شود.
Toyota GT 86 by Rowen International
Toyota GT 86 by Rowen International
در داخل کابین هم از پوشش‌های سفارشی، فرمان اسپرت و کف‌پایی با مارک روون استفاده شده است. [jwplayer mediaid=”۸۵۴۶۴″] در بخش پیشرانه خبری از تیونینگ آن منتشر نشده است اما استفاده از اگزوزهای چهارتایی و دست‌کاری احتمالی ECU می‌تواند توان آن را افزایش داده باشد. موتور ۲.۰ لیتری استاندارد بوکسر این خودرو با تنفس طبیعی قادر به تولید ۱۹۷ اسب بخار نیرو در دور ۷۰۰۰ و گشتاور بیشینه ۲۰۵ نیوتن متر در دور موتور ۶۴۰۰ عرضه می‌شود. شتاب صفر تا صد آن ۷.۶ ثانیه و نهایت سرعت آن بیش از ۲۲۶ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. انتقال نیرو نیز توسط یک گیربکس شش سرعته دستی و از طریق یک دیفرانسیل با لغزش محدود به چرخهای عقب صورت می‌گیرد. وزن این خودرو تنها ۱۲۵۸ کیلوگرم است. اما در مورد نسخه تیونینگ روون اطلاعات فنی و مکانیکی خاصی منتشر نشده است. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰۱ دیدگاه‌ها

  1. نیما

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (276 ديدگاه)

    عاشقشم !! حتمن باید بخرمش !!

    سگش شرف داره به صدتا جنسیس !!

    کامنت اول :)))

    1. kayvan

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      سلام دوستان.بنده طی کلی تحقیق تصمیم گرفتم آزرا گرنجور بخرم ی آشنا داریم میگه سواریش خشکه ارتفاعشم کمه و زیرش میزنه حالا منصرف شدم.ب نظر شما با بودجه 150 میلیون چی میشه خرید که هم شناخته شده باشه هم با کیفیت.ممنون.

      1. فرامرز

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        کیوان جان مزدا ۳ جدید خیلی خوب از آب درومده (هندلینگ و شتاب عالی تو رده خودش) و کیفیت ساختش به خودروهای آلمانی نزدیک شده. به نظرم یکی از بهترین انتخاب هایی که میتونی داشته باشی. تویوتا کرولا هم که تو ایران اومده طراحی خیلی بهتری از نسل قبلیش داره.

        1. kayvan

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (38 ديدگاه)

          داداش مگه امده تو ایران قیمتش چقدری هست

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          فرامرز مزدا 3 جدید در ایران نیامده .

          اما اگر مزدا 6 بیااااااد . میترکونه . خیییییلی خوشگله .

        3. mj

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (62 ديدگاه)

          ببین تو داز مدت اوریون حالا هرچقدر هم یرونیش کمتر از هیوندای خرج رو دستت میذاره اینو تجربی میگم هیوندای خیلی استهلاکش زیاده بعد چند وقت متوجه میشی واسه زیبایی هیوندای باید قید کیفیت رو بزنی اینو برو از چند تا نمایشگاه بپرس ما هرکی که پیشمون میاد اگه دنبال کیفیت باشه رو هیچ وقت سمت هیوندای و کیا نمی فرستیم اگه زیبایی می خوای حرفش جداس بسته به اینه که چی واست مهمه

      2. mj

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (62 ديدگاه)

        هیوندای فقط استحلاکه
        مدلش حالا هرچی که باشه
        اگه کیفیت درست می خوای برو سراغ تویوتا و تو مدلاش بگرد ببین چی به کارت میاد یه اوریون اگه بتونی بگیری دیگه غمی تو دنیا واسه ماشین داشتنت نیست داداش

        1. kayvan

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (38 ديدگاه)

          اریون میگن هم مصرفش خیلی بالاست هم فیمتش

        2. mory

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (418 ديدگاه)

          کسی گفته هیوندای اصطحلاک داره یا خود شما تجربشو داری

      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        کیوان جان من به جای شما باشم قطعا یک انتخاب ژاپنی خواهم داشت ،

        درسته که محصولات کره ایی ظاهر جذاب و دلربایی دارند و اینکه از

        امکانات و اپشن های بیشتری و موتور قویتر بهره میبرند ، اما ان

        مهندسی و کیفیت ژاپنی است که در گذر زمان و دراز مدت ، یاور

        همیشگی شما خواهد بود .

        اگر هر 4 سال یکبار هم قصد تعوض ماشین داری میتونی کره ایی

        بگیری و اگر نیت شما یک ماشین عمری و ماندگار است ، انتخابت

        فقط ژاپنی باید باشد .

        1. Ahmad..F12

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          اگرم آلمانی میخوای که باید یا بری بالای 200 میلیون یا مدلای قدیمی تر بنز و بی‌ام‌و رو خریداری کنی

      4. انزو

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        میتسوبیشی asx هم تو همین قیمتاس.شاسی بلند هم هس کیوان جان

        1. vahid jinpachi

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (847 ديدگاه)

          به تویوتا راو 4 هم فکر کن.

      5. احمد

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (381 ديدگاه)

        نه داداش من اصلا به این حرف ها گوش نکن
        هیموندای هم کیفیتش عالیه هم قیمتش بعد هم هر وقت بخوتی بفروشیش پول نقد
        ژاپنی ها که طراحی بلد نیستند
        المانی ها هم که خدا تومن پول برند رو از مشتری بد بخت میگیرن
        هیوندای با ایمکه خیلی جونه ولی تو همین زمان کم برا همه خودرئ ساز ها شاخ شده
        دوستانی هم که از هیوندای بد میگن یا نداشتن و سوار نشدن یا همینجور از کره ای ها بد میگن
        الان هیوندای و کیا همه این ها رو یک جا اوردن :
        زیبایی منحصر به فرد با استفاده از بهترین و با سابقه تریتن طراح های ائودی
        گارانتی بسیار عالی
        تجهیزات بسیار خوب و پیشرفته
        کیفیت عالی
        خرید و فروش بسیار اسان
        هنوز هیچ خودرو سازی نتونسته همه این ها رو یک جا و با این قیمت های مفت بیاره
        ازرا به مراتب از ماشین های تویوتا و نیسان نرم تره
        ماشین های ژاپنی خشکن و سفت
        سوناتا هم عالیه

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          این یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          ((( المانی ها هم که خدا تومن پول برند رو از مشتری بد

          بخت میگیرن )))

          ((( ژاپنی ها که طراحی بلد نیستند )))

          عجیباااااااااااااااااااااااا و غریبااااااااااااااااا

          عزیزم شما به من بگو هیوندای کدام تحقیق و توسعه را

          در مورد یک تکنولوژی بنام کرده ؟؟؟

          پایه گذار کدام سبک و سیاق بوده ؟؟؟

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          من این مطلب رو تقدیم شما میکنم تا ببینی که چرا بنز

          گرونه لکسس گرونه و ….

          دوست دارم جایگاه کره را هم دریابی .

          جهش ثبت اختراع در صنعت خودرو

          صنعت خودرو در سال 2013 نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد بیشتر ثبت

          اختراع و نوآوری بین المللی داشته است .

          بر اساس گزارش سازمان جهانی دارایی های معنوی، ثبت اختراع بین المللی در صنعت خودرو در سال 2013 جهش 18 درصدی داشت. بیشتر این ثبت اختراع ها در زمینه فناوری های جدید مخصوص مهار آلاینده ها بوده است.
          سازمان جهانی دارایی های معنوی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: هم راستا با افزایش چشمگیر سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه در صنعت خودرو، افزایش تیز و تندی در ثبت اختراع در سه سال گذشته اتفاق افتاده است.
          در صنعت خودرو 4275 اختراع در سال 2013 ثبت شده؛ در مقایسه در سال 2012 رقم ثبت اختراع 3606 مورد بوده است. اگر از سال 2010 که تعداد ثبت به 2322 مورد رسید مقایسه شود، از 2010 تا به حال اختراع در صنعت خودرو 84 درصد رشد داشته است که برای 3 سال رقم خیره کننده ای است.
          ناظران و قانونگذاران از خودروسازان می خواهند که مصرف سوخت را بهینه و آلاینده ها، به خصوص دی اکسید کربن را کاهش دهند، این چالش باعث شده خودروسازان سرمایه گذاری سنگینی برای دستیابی به این اهداف انجام دهند. در آمریکا از سال گذشته و در اروپا از چند ماه گذشته استانداردهای آلایندگی سخت گیرانه تر شده اند.
          این اختراعات به یُِمن وجود نرم افزارهای قدرتمند کامپیوتری به دست آمده اند که علاوه بر حوزه مصرف سوخت و آلاینده ها، روی ایمنی و رفاه خودرو هم تأثیر زیادی گذاشته اند.
          شرکت خودروسازی ب ام و در سال 2013 در سودآفرینی 14 درصد کاهش را تجربه کرد که آن را به صرف هزینه روی فناوری های بهینه سازی مصرف سوخت و راه اندازی مدل های جدید نسبت داده است.
          بالاترین رقم ثبت اختراع در بین خودروسازان با 1696 مورد از آن گروه خودروسازی تویوتای ژاپن است. مقام دوم متعلق به نیسان و و سوم هوندا است.

          دایملر (کمپانی مادر بنز) و آئودی از گروه خودروسازی فولکس واگن در رده های بعدی قرار دارند. کارستن فینک Carsten Fink اقتصاد دان سازمان جهانی دارایی های معنوی می گویند بر اساس تعداد ثبت اختراع نمی توان قضاوت کرد که کدام شرکت نوآورتر است؛ این ثبت اختراع به آنها اجازه می دهد که از دارایی های خود در عرصه بین المللی محافظت کنند و در صورت تخلف پیگیری کار به راحتی پر کردن یک فرم است. اما برخی از شرکت ها مثل جنرال موتروز که در زمینه نوآوری دست کمی از خودروسازان جهانی مثل تویوتا و فولکس ندارد با این وصف در سال 2013 در سازمان جهانی دارایی های معنوی به ثبت اختراع نپرداخته و ترجیح می دهد که در کشور خود به ثبت اختراع بپردازد. به بیان دقیق ترجنرال موتورز در سازمانی به نام پیتنت بورد Patent Board به ثبت اختراع می پردازد که در سال 2013 رقم ثبت اختراع آن به 1672 مورد رسیده است.
          در مقایسه شرکت کوروس Qoros در چین که تحت کنترل شرکت خودروسازی چری است فقط 7 ثبت اختراع بین المللی داشته و شرکت خودروسازی جیلی تنها 1 اختراع به ثبت رسانده است .

          از 205 هزار و 300 اختراعی که در سال 2013 به ثبت رسیده آمریکا بالاترین میزان استفاده از این اختراعات را به خود اختصاص داده، بعد ژاپن در مقام دوم، چین در مقام سوم و آلمان در مقام چهارم است .

          از اختراعات به ثبت رسیده 7.8 درصد به ماشین الات الکترونیکی اختصاص دارد، 7.7 درصد به صنعت کامپیوتر بر می گردد و ارتباطات دیجیتالی 7.3 درصد.
          در ماشین الات الکترونیک پاناسونیک، تویوتا جیدوشا، بوش و زیمنس بیشترین استفاده کنندگان از این اختراعات به ثبت رسیده هستند. در بخش فناوری های کامپیوتر شرکت های اینتل، مایکروسافت، کالکام، ان ایی سی در رأس جدول قرار دارند.

          تقدیم به همه ی کاربرای پدال .

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          این جملات شما کمال ناپختگی و خامی است .

          شما برو تحقیق کن . مطالعه کن . بعد نظر بده .

        4. PEJMAN

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2 ديدگاه)

          پس شما هم امتحان کن یه ژاپنی بد و با یه کره ای عالی و بعد نطر بده کره ای ها منتاژ کننده اند نه تولید کننده

        5. احمد

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          داش میلاد فرمایش شما متین
          درسته من هم قبول دارم که خدمتی که ژاپنی ها و به خصوص المانی ها به صنعت خودرو کردند واقعا ستودنیه اون هم با سال های سال تجربه
          حالا این وسط هیوندای اومده و داره خیلی راحت از این تکنئلوژی ها استفاده میکنه
          مثلا پول میده و بهترین و زبده ترین طراح های المانی رو استخدام میکنه و خوب نتیجه اش رو هم میبینیم که هیوندای تو طراحی واقعا لرزه انداخت بر اندام غول های خودروسازی
          اون هم با سابقه خیلی کم
          مثلا شما بیا بهتریم ماشین هیوندای یعنی EQUUS رو ببین

          یمک موتور 5 لیتری 8 سیلندر با 429 اسب قدرت در 6400 RPM یهنی بالاتر از لکسوس ال اس 460 و ائودی ار 8

          فضای کابین بسیار بزرکتر تز مرسدس اس 500 و لکسوس ال اس و بی ام و سری 7

          گیربگس 8 سرعته بسیار پیشرفته

          و انبوهی از امکامات بسیار عالی رفاهی و ایمنی

          اونوقت با قیمت 68000 دلار
          لکسوس ال اس 73000 دلار
          و اس 500 94000 دلار

          این همه امکانات با این قیمت واقعا عالیه خوب مرسدس که تکنولوزیو از فضا نیاورده
          الان هیوندای یکی از پرسود ترین شرکت های دنیاست اونم تا حدود زیادی داره به تکنولوژی ها میرسه ولی با سرعت بسیار بالا
          و خوب چه دوست داران کمپانی های مرسدس و بی ام و خوششون بیاد یا نه قسمتی از پولی که میدن واسه وسیلشون به خاطر برنده که خوب کاملا هم طبیعی و منطقی هست

        6. mj

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (62 ديدگاه)

          حاجی حالا ما شدیم ندیده و سوار نشده…
          تو برو از چارنفر نمایشگاه دار چار تا مکانیک این کاره چار تا ماشین باز که حداقل 5-6 مدل از هر کمپانی رو سوار شده بپرس شما نشستی پشت مانیتورت و هرچی اینور اونور می خونی باور می کنی و بقیه هم میشن بی سواد و نا اگاه و ماشین ندیده والا غیرتا چند مدل هیوندا و تویوتا رو داشتی که اینقدر اطلاعاتت به نظرت بالاست؟ اینقدر بدم میاد از کسی که بی تجربه هست و از رو کاغذ خوندن فکر می کنه خیلی حالیشه و بقیه یوفن مرد حسابی آلمانی اگه پول می گیره نوش جونش که می گیره برو یه بنز 150000 کارکرده رو با یه سوناتا همین قدر کارکرده مقایسه کن کیفیت رنگش رو بعد چند سال روپا بودنش رو ببین صروصدای اتاقش رو مقایسه کن اگه یه ذره ماشین شناس باشی درک می کی اگه نه که خدا به راه راست هدایتت کنه

        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          احمد جان حرف شما کاملا درسته اما من حاضرم به جای دادن

          اون پول به یک کره ایی ، یذره توقعم رو کمتر کنم و یک

          ماشین المانی انتخاب کنم . نه اینکه بگیم ماشین کره ایی

          بده ها . نه نه . اما من حاضر نیستم اونقدر پول برای

          کره ایی بدم . نظر شخصیم بود .

      6. PEJMAN

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        یک اکورد کم کار یا کم اپشن بی شک بهترین انتخاب هوندا بهترین

      7. مسعود

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (321 ديدگاه)

        باید دید آشناتون قبل و بعد این ماشین چی داشته که به این میگه خشک
        به نظر من که خوبه بگیر

      8. Alpha

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        هوندا آکورد

      9. علی اقا

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (81 ديدگاه)

        کمری spl بگیر شک نکن.

      10. farzam

        ۷ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (105 ديدگاه)

        رنو سفران ۲۰۰۰
        هیوندای آی ۴۰
        میتسوبیشی ای اس ایکس
        سوناتا وای اف
        ام جی ۶
        تویوتا کمری
        هوندا سیویک

        و البته اگه من بودم سفران رو میخریدم یا کمری

      11. Mahan

        ۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        سلام شما یا کیا اپتیما ۲۰۱۴ بگیر یا سوناتا ۲۰۱۵

      12. Sajad

        ۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        دوست عزیز در حال حاضر بهترین ماشین ۱۵۰ میلیونی بدون هیچ شکی آلفا جولیتا هستش یک لحظه هم شک نکن

      13. رضا

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        به نظر من ام جی 6 انتخابه خوبیه . اگه اهل هیجانی ام جی 6 بگیر . حالشو ببر .من یه ساله دارم . از همه لحاظ عاله .

      14. امیر

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (237 ديدگاه)

        اقا یه چیزی میخواستم بگم شاید بیربط به موضوع باشه .چون اسم کره اومد میگم .حدود 2 هفته پیش منطقه ازاد بودم یه جنسیس 2015سوار شدم .3/8لیتری.اقا فقط میتونم بگم معرکه .چه کیفیت رنگی .چه چرمی .چه اتاقی .چه ابهتی .مهم تر از همه چه قدرتی ادم حال میکرد به خدا پاشو رو گاز میزاشت .برادرم سری 5داره به نظرم هیچی کم ازش نداره تازه ابهتش بیشتر بود .

      15. پوریا

        ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ب نظر من بی ام و کروک 2009 بگیر تا 150 جی تی ماشین خیلی شاخیه شک نکن من خودم چند ساله دارم رو دستش ماشین نیست البته تو کوپه

      16. سينا عروج

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        کیا کادنزا بخر یا اریون

    2. kayvan

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      آقا راسته که میگن bmw روغن موتورشو باید هر دو سه هزار تا کارکرد عوض کرد

      1. علی

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        کادنزا رو ازدست نده…کی می خواد تاآخرعمرش یه ماشین داشته باشه.میتونم ثابت کنم به آریون می ارزه.من همیشه ازکیفیت تویوتا ودوامش تعریف می کنم,اما حتما بین کادنزاوآریون وگرنجور,کادنزارو انتخاب می کنم.چون می دانم اگه حداکثرشش هفت سال هم بخوام یه ماشین داشته باشم,دوام مطلوب راخواهد داشت هرچندکه بالاخره بایدتو جیبت دست کنی ولی می ارزه.هرچنداگه به جای اوریون,آوالون توایران بود,قطعا آنرا انتخاب می کردم.

        1. محمد

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (11 ديدگاه)

          ماشین کره ای 2 زار نمیارزه مخصوصا اگه بحث کیفیت مطرح باشه و استهلاک و دوام
          من یک ازرا 2010 داشتم دهنمو سرویس کرد هر روز 1 فیلمی سرم در میاورد از صفریشم زیر پای خودم بود
          فروختم نیسان تینادست دو خریدم الان 210 هزار تا کار کرده لامپشم تا حالا عوض نکردم فقط سرویس دوره ای بوده
          کادنزام همینه فقط 1 رخ جالب داره باطنش کشکه

    3. امیررضا

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (61 ديدگاه)

      بیاین همکاری کنیم و این دوستانی رو که عشق به کامنت اولی شدن دارن رو با منفی هامون از سایت پدال به بیرون راهنمایی کنیم. دوست عزیز اگه مطلبی به ذهنت میرسه که به درد میخوره رو بنویس تا بقیه هم استفاده کنن. الان بهت مدال طلا دادن؟ من حداقل سه ساله هر روز یا هر چن روز به این سایت سر میزنم ولی خب وختی چیز خاصی برای گفتن نیس واقا حرف اضافه نمیزنم. نمیگم مثه من باش . من اطلاعاتی ندارم. سعی میکنم نظرات دوستان با دانش رو بخونم که یه چیزی یاد بگیرم.

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        اخ گفتییییییییی .

        قربون دهنت . من نمیدونم این چه مرض بدی هست که بین بچه ها

        افتاده . کامنت اولی و دومیه دیگه چیه ؟؟؟

        مگه مسابقست یا مهد کودکه ؟؟؟؟

        1. Hooman

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (64 ديدگاه)

          ارتفاع ای تویوتا ۸۶ خیلی پایینه کنارش وایستی از کمرتم پایین تره فقط قیمت کیت اسپرتش بنظرم بالاست
          اگه دوقلوشو همون سوبارو که با تویوتا ۸۶ مو نمیزنه وارد میکردن حتما ارزونتر میشد تازه موتور تویوتا ۸۶ هم که مال سوباروست.

      2. Benyamin

        ۱۳ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (6 ديدگاه)

        ایول داداش منم -همین طور

    4. بهنام

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (44 ديدگاه)

      شما اینو عزیز با سراتو کوپه مقایسه کن,نه جنسیس که با پورشه و ماشینای گردن کلفت کوپه رقابت میکنه…

  2. حمید

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    خواهشن اینقدر راجع به طراحی ماشین ها صحبت نکنید چرا جو پدال اینجوری شده اخه.مخصوصا در پست کمری که همممممه یک دفعه کارشناس طراحی شدن. من فقط موندم مدرک طراحیشون رو از کدوم دانشگاه گرفتن!!.خب حالا که همه کارشناسن پس منم کارشناسم!!!! سپر جلوش خیلی بزرگه و چسبیده به زمین چراغ جلوش مات و گرفتس و…. حالا اگر نظر شخصیم رو بخواهید که از مدرک طراحیم صرف نظر کنم! میگم خیلی خوبه و خوراک اسپرت بازاست و فنیش هم خوبه پیشرانه هم بد نیس ولی خیلی شاخ و پر حجم هم نیس

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      حمید جان به نظر من اون کمری طراحیش خیلی بهتر از اینی هست که الان در

      ایرانه . اما اینکه کسی از طراحیش ایراد میگیره ، نظر شخصیشه .

      مگه از طراحیه بنز و ب ام و ائودی ایراد نمیگرن ؟؟؟؟

      اینهایی که ایراد میگیرن همون مشتری ها هستند . یک سوال دارم از شما :

      ایا خود کمپانی هم با همچین افرادی اینطور برخورد میکنه ؟>؟؟

      میاد میگه ما چون بزرگترین هستیم و اولین هستیم و …… نمیتونی ایراد

      بگیری ؟؟؟

      واقعا همچین چیزی میگه ؟؟؟؟

      1. احمدرضا

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        همیشه حق با ما هست (یعنی مشتری)البته نه توی ایران

      2. mj

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (62 ديدگاه)

        حرف حساب رو گفتی داش میلاد
        اینایی که اینقد ایراد میگیرن یه دو روز بیان تو نمایشگاه ماشین ببینن سلیقه ها چقد متفاوته
        وقتی مشتری میاد میگه طراحی اصیل کرولا از 10 تا وولستر و امثالش مثل i30 بهتره شما باید برگردی بهش بگی جم کن برو رد کارت؟!! خب سلیقه خودش هست یه جوونی هم میاد عشق وولستره با دنیا عوض نمی کنه اینو اگه قرار بود طرح همه ماشینا مثل هم باشه که کمپانی صد تا مدل نمیزد شمایی که به سلیقه مردم توهین می کنی بدون اونا هم به سلیقه تو توهین می کنن یه جا قبلا گفتم که ژاپنی ها با ادب ترین ملت دنیا هستن که این اوتول ها رو می سازن و ما هم که…

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود . نوکرم عزیز . هیچ محصولی و طراحی ایی خالی از

          عیب و ایراد نیست .

    2. دانشجو مملکت

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (113 ديدگاه)

      دورد
      اقا حمید انهای که مدرک دارن پراید وانت را طراحی کردن یا ایران خودرو بعد از 10 سال بعد از عریض شدن پلاک هنوز جای پلاک سمند مثل 10 سال قبل کوچیکه بعد میگن سمند خودرو ملی مدرک مهم نیست

    3. hadi

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (63 ديدگاه)

      سلام به آقا حمید. من با شما موافقم این ماشین در شکل استاندارد خیلی چشمگیر و چشم نوار نیست اما میشه باهاش خیلی کارا کرد. ماشین های تویوتا مثل آلفا نیستن که در حالت استانداردم خیلی شیک و چشم نواز طراحی میشن. اما هر کسی که تویوتا سوار شده باشه میدونه که چقدر با دقت طراحی شدن و چقدر سعی شده که همه چیز کاملا در سر جای مناسب خودش باشه

  3. just germany...

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    نظرسنجی
    جی تی 86 = لایک
    جنسیس = دیس لایک

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      دوست عزیز من نسبت به نسل قبلی گفتم . از نظر من چراغ های عقب نسبت به

      بدنه کوچکتر طراحی شده . مساله ی من طراحی است . یک موقع با تکنولوژی

      اشتباه نگیرید .

      نمای عقب نسل جدید ابهت نسل قبلی را ندارد .

      کجاست ان درب صندوق پف کرده ی نسل قبل ؟؟؟

      کجاست پف گلگیر های پف کرده که همخوانی عجیبی با بدنه داشت ؟؟؟

      ایا به نظر شما قرار دادن چراغ مه شکن در وسط پایین سپر عقب درسته ؟؟؟

      ان هم برای برند لوکس ؟؟؟؟؟ مگه ماشینه اسپورته ؟؟؟

      این مهم در بنز CLS هم خودنمایی میکنه .

    2. Ahmad..F12

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      just germany جان این خودرو با هیوندای کوپه مقایسه میشد و تو یه رده بودن

      نباید با جنسیس کوپه مقایسه بشه

      به وضوح جنسیس از این بالاتر و کارامدتره.

      1. امیر

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (237 ديدگاه)

        من نمیدونم اینو چرا با جنسیس مقایسه میکنن .به عنوان کسی که هر 2شو سوار شدم بتون میگم اصلا این 2تا ربطی به هم ندارن .سوار شید بعد نظر بدید.جی تی با هیوندا کوپه تقریبا یه جور راه میره منتها از حق نگذریم جی تی یه کم بهتر از کوپه راه میره کیفیتشم بهتره (موتور کابین )

    3. محمد

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اقامن تازه میخام جی تی بخرم میخاستم ببینم قطعاتش به راحتی پیدامیشه وقیمت قطعاتش چه جوریه

  4. e36

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    یکی از دوستانم چند وقته پیش یه فولشو خرید ، هندلینگ واقعا بالایی داره
    ولی گشتاورش پایینه و نیاز به توربو بدجوری احساس میشه ، ازنظر ویژگیهای دینامیکی از جنسیس کوپه سرتره ولی تو شتاب بدجوری جنسیس میگیرتش ! این قضیرو تو جاده چالوس تست کردیم تو پیچا از پس جنسیس برمیاد ولی به محض اینکه مسیر کمی مستقیم میشد جنسیس جلو بود !!

  5. امید

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    قیمتش اگه گفته میشد بهتر بود در کل خودم زیاد از کیت بدنش خوشم نیومد بدونه کیت بدنه بیشتر ازش خوشم میاد

  6. vahid jinpachi

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    الان یکی می اد و می گه اصلا ماشین خوبی و زیبایی نیست. :| و ضاهری تکراری داره. دروغ می گم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!:-(

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      دروغ نمیگی شما یذره انتقاد پذریت کمه وحید . دارم جواب تک تک بچه هارو در پست ها میدم .

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      چرا فکر میکنی تا کسی از تویوتا ایراد میگیره ، دنبال اینه که تویوتارو

      بکوبه ؟؟؟

      چرا از این زاویه نمیبینی که دلش میسوزه برای همچین برندی ؟؟؟

      همانطور که از طراحیه ب ام و ایراد میگیرند !!!!!

      همانطور که خود من از نمای عقب مرسدس بنز S کلاس و C کلاس ایراد میگیرم .

      1. خاوری

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (15 ديدگاه)

        خداییش تویوتا تو طراحی کم میذاره هرچند کیفیت و دوامش کم نظیره…

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          حالا من برای شما جواب دارم . اما منتظرم یک پست از

          تویوتا باشه تا همه بتونن جواب بدن . سوال جالبی دارم .

      2. Just germany...

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (264 ديدگاه)

        آقا میلاد چرا همیشه از پشت اس کلاس ایراد میگیرین؟
        تورو خدا یه نگاه به عکس بندازین.
        اصلا آدم محوش میشه
        http://www.uplooder.net/img/image/1/cc70772e0b7bfa93d659e4622550ae91/S_class_back.jpg

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          دوست عزیز من بالا جواب شمارو دادم .

        2. ف

          ۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (179 ديدگاه)

          طراحی عقب S500 و C CLASS ظاهرا فدای ایرودینامیک شده اینو از نمای بغل میشه فهمید

      3. vahid jinpachi

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        حتما حق با شماست میلاد. من انتقاد پذیر نیستم. قشنگ معلومه که دارن تویوتا رو می کوبند. نظرات رو بخون هم چین حرف می زنه که انگار تویوتا شرکته (…….):@

      4. Ahmad..F12

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        میلاد S کلاس خوبه

        C داغون شده!!

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          عقب جفتشون بد شده . مخصوصا C کلاس

        2. Ahmad..F12

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          C که واقعاً داغون شد

          S خوبه بازم

          میلاد نگران SLK ام :(

          چون مدت زیادی هست که نه فیس لیفت شده نه نسل جدیدش اومده!

          آخه عقب SLK هم تا حدودی شبیه نسل قبل C کلاسه

          اگه بخواد چراغای اینم اونجوری لوس بزنه که هیچی

  7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    من مدل استاندارد رو بیشتر ترجیح میدم . هم ساده و شکیل تر از این .

  8. توفیقی

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    من نمیدونم از کی تویوتا ماشین شده…یه سری به نمایندگی ایرتورا بزنید می بینید که تویوتا اون قدرها هم بادوام نیست.یکیش رو دیدم یه بار افتاده با پرادو تو دست انداز سیستم ناوبری کلا فاتحه…
    همون حرفی که همیشه میگم.خیلی از تکنولوژی هایی که تو خودرو میزارن به درد عمشون میخوره.اصلا کاررا نیست و فقط با هدف جلب نظر مشتری تو ماشین گذاشتن.

    آقا من به جای دوربین 3 بعدی عقب.انگار بچه ابتداییم نمی تونم دوبله پارک کنم!!!!یا به جای سیستم ورود بدون کلید یا سیستم ناوبری و جی پی اس میخوام تعداد سیلندر ماشینمو بالا ببرید.هه هه هه سیستم پارک اتوماتیک!!!!!!!!واقعا که.سیستم رانندگی اتوماتیک!!!!!ما رو چی فرض کردن.

    1. mj

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (62 ديدگاه)

      بسته به استفاده هست مگرنه همه پورش می گرفتن و ولوو میاست نسلش منقرض بشه بعضی ها می خوان با سرعت عشق کنن بعضی ها با آپشن بعضی ها با طراحی جدید و به روز بعضی ها با اصالت شیش تا انگشت دستت مثل هم نیست می خای 6-7 میلیارد ادم مثل هم باشن؟!

    2. علی اقا

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      سیستم پارک اتوماتیک خوبه برای کشورهای خارج که جای پارک بزرگ و استاندارد دارن. نه ایران که جاها تنگه.

  9. ESI

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    قشنگ شده

  10. توفیقی

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    این تو ارس 24 هزار دلاره.پدال باشه تبعیض قائل شو یه مطلب برات درمورد دو ماشین گران قیمت ارس فرستادم نزاشتی تو سایت.
    همیشه اینجوری بود تبعیض و فرق بین فارس و ترک و لر و کرد و همه…
    من که به شخصه هیچ وقت خودم رو ایرانی نمیدونم.
    بعدا میخوان سایت فعال تر بشه.خب من چند تا مطلب دیگه آماده کرده بودم.ولی هیچی دلتش می کنم.911

    1. سردبیر

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام دوست گرامی.
      البته پاسخ ایمیل شما همان زمان ارسال شده بود. فکر کنم فراری و لامبورگینی در ارس هم سابقه دو ساله دارند که برای خبر دادن در این مورد کمی دیر شده بود.
      ممنون از لطف شما

      1. توفیقی

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1122 ديدگاه)

        مهم این بود که این مطلب تو سایت پدال نبود.طوری از به روزی و آپدیت بودن حرف میزنید انگار چند پست قبلی مثلا بوگاتی مال 3 سال پیش یا مقایسه بی ام و و نیسان جی تی آر مال 2 سال پیش نبود.
        والا چی بگم.به مال ما رسید سایت شد به روز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Farzin

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام به همه

    بد نیست.اما از نظر من جنسیس یه چیزه دیگه است

  12. توفیقی

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    اصلا هم قشنگ نیست یه خودرو بی هویت که نسل بعدیش هیچ شباهتی به این نداره.
    ماشین باید مثل 911 باشه که هر نسل با حفظ اصالت و ویژگی های منحصر به فردش با اون چراغهای گردش طراحی جدیدی رو ارائه میده.
    نه مثل آمریکایی ها که یه مربع میزارن عقب ماشین 4 تا هم دایره جلوش شدن چراغ بعدشم میگن عضلانیه!!!!
    یا ژاپنی ها ابرو ماشین رو انگار برداشتن.شبیه زنای آرایش کردس ماشینهای ژاپنی.
    چراغ رو انقدر میکشن ولی تو خطوط بدنه اصلا هیجانی در کار نیست.اونا هم میگن کم استهلاکه!!!!!!!!!
    ohhhhh my god…

    1. vahid jinpachi

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      اقایی که این قدر پورشه پورشه می کنی پورشه همش از چراغ های تکراری و گرد استفاده می کنه. پس نگو که طراحی تویوتا تکراریه. هر چی باشه ماشین های تویوتا اتیش نمی گیرن ولی بعضی از مدل های پورشه ها آتیش می گیرند مثل بعضی از پانامرا ها که چند وقت پیش یکی شون در تهران آتیش گرفته بود. :-P :-:-P

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        اتش گرفتن ربطی به بد بودن ماشین ها نداره . اگر یک سرچی بکنی ،

        میبینی که اکثر اتش سوزی ها از قسمت های الکترونیکی بوده ، که

        خود همین به خاطر تکنولوژی بالاست . حتی اگر برای لکسس باشه .

        اما این خیلی ضایع هست که پیچ صندلی شل باشه .

        در ضمن فعلا تویوتا و جنرال موتورز ، رکورد دار فراخوان هستند .

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        در ضمن اساس کار پورشه همینه . شما یک پست به من نشون بده یا

        مجله و سایت که بگن طراحیه پورشه تکراریه !!!!!

        این مساله عین این میمونه که بگی چرا لندکروز قیافش عوض نمیشه .

        یا بنز جی کلاس .

        1. حمید

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          میاد جان منظورم رو نگرفتی من منظورم این بود که همه دارن فقط به طراحی نیگاه میکنن نه به عملکرد حداقل کامنت های قبلی خیلی ها این رو نشون میده .راستی سوار c200 مدل 2012 شدم سواری ای داشت در حد پرواز…من همیشه صندلی عقب نشسته بودم تا اینکه رفیقم رو راضی کردم پشت فرمون بشینم خداییش سواریش خیلی راحت و پایدار بود وقتی هم گاز میدادی صداش خیلی خوب و خشن بود

        2. vahid jinpachi

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (847 ديدگاه)

          میلاد عزیز حتما موقعی که پژو405 ها اتیش می گرفتند همه می گفتن که چون تکنولوژی شون بالاست اتیش می گیرند. اره؟ هزار بار فراخوان دادن بهتر از اتیش گرفتنه. این فراخوان ها بیشتر شون به خاطر یه چیزای جزئی هست. کم پیش میاد که مشکل موتور داشته باشند.

        3. Ahmad..F12

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          405 ها دستکاری شده‌ی ایران بودن

          و اینکه 405 حدود 30 ساله که مشکلی نداشته توی شرکت پژو و همه بر زیروبمِ این خودرو واقفند.

          پس این مورد ربطی به تکنولوژی بالا نداره آقا وحید

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          وحید جان من درسمو حفظم . تو نمیخواد به من یاد بدی .

          علت اتش گرفتن های 405 به ایسن دلیل بود که ایرانخودرو

          میخواست تولیدشو افزایش بده ، اما شرکت پژو همچون

          خصوصیت خود فرانسوی ها دوست داشت که ایرانخودرو مستعمره

          ی خودش بمونه . به همین خاطر سفارشات ایرانخودرو را

          نمیداد . اما ایرانخودرو خودش شیلنگ های بنزین رو

          تولید کرد و این اتفاق ها افتاد .

        5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود . حمید جان

          من منظورتو گرفتم . ولی شما هم طراحیه ب ام و رو نگاه

          نکن . عملکردشو نگاه کن .

  13. ROLLS R R ROYCE

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    عزیزان این ماشینه فقط به درد اسپورت شدن میخوره!!!!!!!!!

    فابریکی زور نداده!!!!!!!!!

    1. Ahmad..F12

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      اسپورتشم جونی نداره

      A کلاس مرسدس که یه هاچ‌بکه و 2.0 لیتر حجمشه 400 اسب خروجی داره

      0-100 رو تو 4 ثانیه میزنه سقف سرعتش هم بالای 300 تاست

      این مثلاً یه کوپه اسپرته! و تازه این همه ازک بزک و دستکاری شده هنوز نتونسته 300 اسب رو ازخ خروجی بگیرن

      در ضمن همون استانداردش قابل تحمل تره، کیتِ واقعاً شلوغ و غیر حرفه‌ایه این کیت

    2. vahid jinpachi

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      می دونم احمد جان. می خواستم اینو بگم همیشه پیشرفته بودن هم باعث اتیش سوزی نمی شه. شاید مشکل از یه جای دیگه باشه.

      1. Ahmad..F12

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        منم میدونم شما چی میگی

        ولی زمانی که توی (((خودروهای جدید))) علت آتش سوزی رو قسمت های الکتریکی اعلام میکنن مطمئناً از پیچیدگی مدارات و پیشرفته بودن زیاد از حدشونه

      2. Ahmad..F12

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        ولی شما دیگه توی پورشه پانامرا مثلاً نمیتونی بگی ایراد از شیلنگ بنزین بوده که آتیش گرفته!!! صد در صد از تجهیزات مدرن الکتریکیه

        خودروهای امثال 405 سی سال امتحان پس داده هم که کلاً بحث خیلی فرق میکنه

        1. vahid jinpachi

          ۶ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (847 ديدگاه)

          احمد از راهنمایی ات خیلی ممنونم؟؟؟؟؟؟….!

        2. Ahmad..F12

          ۷ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2542 ديدگاه)

          خواهش میکنم وحید جان؟؟؟؟؟؟….!

  14. reza

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    تو ایران واقغا نسبت به قیمتش میارزه !

    طراحی بسیار شیکی داره و کیفیت سواری و هندلینگش خیلی خوبه.

    نمی دونم چرا بعضی ها از قدرت موتورش ایراد میگرن ولی از این لحاظم مشکل خاصی نداره.

    تو این آشفته بازار ایران یه انتخاب خیلی خوب برای اسپرت سوارهاست.

  15. احسان(احسان سابق)

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    اگر کسی بگه طراحی یک ماشین رو دوست ندارم فرق نمیکنه اون ادم یه ابدارچی تازه کار هست یا یه مهندس حرفه ای یا دکتر متخصص یا طراح کارکشته.زیبایی یه چیز سلیقه ایه.اما اگر کسی بگه این ماشین 1000 برابر جنسیس کیفیت و قدرت و برتری داره دیگه سلیقه نیست و خیلی حرفش نسنجیده هست.اینو تو جواب حمید گفتم که فکر میکنه حتمن باید مدرک دانشگاهی داشته باشیم تا در مورد طراحی ماشین نظر بدیم.اگر من از این ماشین خوشم نیاد نیازی به تحصیلات بالا ندارم تا ثابت کنم خوشم نیومده.سلیقه ربطی به تحصیلات نداره.برای مثال شما یه بنز رو نشون یک استاد دانشگاه بدی یا یک بی سواد میبینین هر دو نفر کلمه زیبا رو در موردش بکار میبرن

  16. datsun

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3946 ديدگاه)

    مدل استانداردش خیلی زیبا تر از تیون شدشه

  17. omid

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    با سلام
    آقا میلاد خوشحالم فعالتر شدی استفاده میکنیم چقدر خوب میشد دوستان قدیمی و با سابقه بیشتر افتخار میدادند، در پاسخ به کامنت احمد آقا که فرموده بودند کمتر تشریف میاورند چون در پدال افراد کم تجربه نظر میدهند، شما تشریف بیاورید از این تاریخ من که دیگه کامنت نمیذارم خوب که فکر میکنم میبینم حق با شماست طرف صحبت آخرم زیگمای عزیزه از اطلاعاتت خیلی استفاده کردم حیف که بعضی مواقع کمی تند با نظرات مخالف برخورد میکنی با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان.

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      من نوکرتم داداش گل . هیچ کس بر هیچ کس برتری ندارد مگر در ایمان .

      1. حمید

        ۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (199 ديدگاه)

        منظورت از طراحی ب ام و چیه من نمیدونم عشقت پس به بنز کجاست.میلاد میخوام بهت یه چیزی بگم ولی ناراحت نشو.به نظرم هر چه قدر که ادم از ماشین اطلاعات داشته باشه ولی اون ماشین رو تا از نزدیک نبینه و تستش نکنه بی فایدست. من شماره جدید مجله ماشین رو خریدم که تو صفحه 86 اش نویسنده باز به طراحی مرسدس ایراد گرفت که باعث عصبانیت شدید من و جویا شدن این مقاله با تماس به دفتر مجله شدم.مخصوصا اس کوپه جدید رو به شدت زیر سوال برده بود که به نظرم اصالت اس کوپه درست مشابه مرسدس های slc کوپه های قدیمیه شایدم بیشتر. من با خواندن اینجور مقالات و مزخرفات که طراحیه یک مدل رو زیر سوال ببرن دقیقا پارسال بود که باعث کم علاقه شدن من نسبت به مرسدس شد مخصوصا c 2012 ولی وقتی باهاش رانندگی کردم و ماشین رو از نزدیک دیدم واقعا ماشین های دیگه به چشمم نیومد.ماشین های مرسدس رو هم فقط گوردون وگنر طراحی نمیکنه بلکه بنز استدیو های طراحی ای در سراسر کشور های پیشرفته داره و داخل ماشین هم توسط استدیوای ایتالیایی انجام میشه که واقعا از ب ام و بهتره هیچکس هم نمیتونه منکر این قضیه بشه.حالا میخواید ایراد بگیرید بگیرید…

    2. Ahmad..F12

      ۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      امید جان من نگفتم افراد کم تجربه کامنت میزارن!!!!

      عرض کردم وقتی میبینم همون اول نظرات طرف اومده میگه اول شدم اول شدم دیگه رمقی واس آدم نمیمونه

  18. یاسین

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    رنگ مسی خیلی بهش میاد

  19. محمدرضا

    ۱۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقای« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    من تقریبا یه ماه پیش تو همین تهران یه مزدا 6 دیدم که پلاک ملی هم شده بود…

  20. سید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام ‘ شاید ربطی نداشته باشه:-( تو کوپه های اسپرت جهان فقط موستانگ ‘ فقط شلبی)بعضیا ما رو ببخشن که نظر دادیم!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا