کوپه دیفرانسیل عقب محبوب تویوتا برای شرکت در مسابقات رالی آماده میشود. نسخه اولیه CS-R3 با بهینهسازی در قسمتهای طراحی، آئرودینامیک و کیت بدنه، در مرداد ماه امسال آزمایش شده بود. اکنون این خودرو برای تحویل به تیمهای خصوصی و شرکتکنندگان در رقابتها آماده است.
تویوتا GT86 CS-R3 از همان موتور بوکسر یا تخت ۱۹۹۸ سی سی بهره میبرد که در اینجا با کمک سیستم پرخوران توربوشارژر، قدرتی به اندازه ۲۳۸ اسب بخار و گشتاوری بهاندازه ۲۳۰ نیوتن متر یافته است. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس شش سرعته ترتیبی همراه با کلاچ مسابقه ای با فلایویل سبکوزن استفاده میشود. علاوه بر بدنه، انتقال قدرت، موتور و همه اجزای مکانیکی خودرو با استانداردهای FIA R3 ساخته شدهاند و گواهی شرکت در تمامی مسابقات رالی بینالمللی از جمله مسابقات قهرمانی رالی جهانی WRC را نیز به همراه دارند.۳۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Amirhossein
۶ بهمن ۱۳۹۳GT86 بدون اسپویلر عقب همیشه یه چیزی کم داره !!!
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳نظرسنجی
جنسیس کوپه2013=لایک
تویوتا جی تی=دیس
MAFIA
۶ بهمن ۱۳۹۳رالی رو بیشتر از هر مسابقه خودرویی دیگه دوست دارم.مخصوصا اینکه به اندازه فرمول 1 گرون نیستن و ماشین مال یه تیم باشه و تو رانندش با نهایت سرعت گاز بدی آخه مال خودم که نیست.کل کیفتو با این ماشین کنی
و با ماشین خودت بیشتر از 100 کیلومتر بر ساعت نرونی
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳جنسیس کوپه هم قوی تره و هم اپشنش بیشتره وبازار دست دوم به تری هم داره و….
ارمان
۷ بهمن ۱۳۹۳جنسیس کوپه یکی از ماشینهای سالهای اخیره که داغون ترین حس رانندگی رو داره , واقعا بده
سامورایی
۶ بهمن ۱۳۹۳عاشقتم TOYOTA
4MATIC
۷ بهمن ۱۳۹۳اصلی ترین رقیب جنسیس کوپه میتسو بیشی اکلیپسه با موتور3800
armin
۱۷ اسفند ۱۳۹۳اکلیپس سرور کوپس
bardia
۶ بهمن ۱۳۹۳دوستان بنده مقاله ی اصلی این ماشین Toyota GT86 CS-R3 rally car رو خوندم
موتور این ماشین بین 240 تا 250 اسب قدرتش ذکر شده بود
در ضمن موتورش توربوشارژ هم نشده
سیستم خروجی کامل عوض شده و ECU برنامه ریزی مجدد شده و سیستم ورودی هوا و ضریب تراکمش فقط تغییر کرده
پس توربو ذکر شده هم غلطه
جدیدا خیلی مقاله هایی که میزارید پر اشتباه شده
لطف کنید قبل اینکه بفرستید روی سایت یکبار چک کنین متنشو
mehrdad
۶ بهمن ۱۳۹۳چرا 2015 جی تی وارد ایران نشده؟
یعنی ورودشو ممنوع کردن؟
ماهان گاز
۶ بهمن ۱۳۹۳این ماشین انگار فقط برای رالی درست شده مخصوصا دیفرانسیل عقب باشه عشق من دیفرانسیل عقب /حال میده دریفت کنی%
نوید
۶ بهمن ۱۳۹۳بچه ها یه سول
پرخوران یعنی چی؟
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳2000براش کمه ولی می گن هندلینگش عالیه
الان هم تو ایران با کیت150وبدون کیت130هستش
rasoul
۶ بهمن ۱۳۹۳نوید عزیز پر خوران معادل فارسی سیستمهای توربو چارجر و سوپر چارجر است
نوید
۶ بهمن ۱۳۹۳خیلی ممنون
علی
۷ بهمن ۱۳۹۳سلام نویدجان درتمامی موتورهاحجم هوای ورودی به سیلندرازحجم سیلندرکمتره بنابراین بااستفاده از توربویاسوپرشارژرحجم هوای ورودی به سیلندرروافزایش میدن که به این عمل پرخوانی نیزمیگویندامیدوارم متوجه شده باشی.
hozhabr
۶ بهمن ۱۳۹۳با سلام مگه نمیگن ماشینای مسابقه ای فلایویل ندارن؟
میــلاد
۶ بهمن ۱۳۹۳کلا به بازار اومدن این ماشین بیخود بود!! منظورم برای استفاده شهری هست.
میخواست با جنسیس کوپه رقابت کنه ولی الحق و ولانصاف خیلی از جنسیس پایین تره. مخصوصا موتوری. تنها برتریش تویوتا بودنشه!!
خلاصه که این ماشین فقط به درد Race و Drift و رالی میخوره. تازه اونم نیاز به میل کشی کابین و تقویت موتور داره…..
pony car
۶ بهمن ۱۳۹۳موتور باکسری که رو این ماشین سوار سوبارو ساخته خودش به تنهایی به صدتا جنسیس برتری داره باید ماشین باز باشی تا بدونی تویوتا چی ساخته داری این ماشینو با اسباب بازیهای کرهای مقایسه میکنی سوپر شارژی که رو موتور این ماشین بستن اگه میشد رو جنسیس ببندند موتور میترکوند
میــلاد
۷ بهمن ۱۳۹۳دوست عزیز راحت میشه با کلمات بازی کرد و یه چیزی رو از عرش به فرش بکشی و برعکس. اما بازده واقعی ماشین رو شما در نظر بگیر بعد نظر بده. بنده از کره و هیوندای طرفداری نکردم تازه دل خوشی هم ازش ندارم.توی متن هم بخونی گفتم برتریش به تویوتا بودنشه!!!
اما هم جنسیس کوپه 2013 داشتم و هم GT86 2013. بازده ای که جنسیس کوپه از لحاظ قدرت موتوری توی درگ یا شتاب گیری یا حتی دریفت روی آسفالت بهت میده، صد ساااال هم جی تی بهت نمیده. حتی با موتور سوبارو و دوتا سوپر شارژ.
بازم میگم بنده کارشناس نیستم و این نظر شخصیم هست.
میــلاد
۶ بهمن ۱۳۹۳خداوکیلی کجای حرفای من دور از واقعیته که dISSLIKE میزنید؟
عینک
۶ بهمن ۱۳۹۳خب دوست عزیز شک نکن یه چیزی هست که اینقد بقیه کاربرا دیس میدن.
به چند دلیل دیسلایک خوردید:
1: این خودرو برای رقابت با جنسیس اومد؟؟؟؟تویوتا و رقابت با هیوندا؟؟؟
کجای این 2تا ماشین بهم میخوره که بخوان رقابت کنند؟یا تویوتا هنوز سواد کافی از خودرو نداره نمیدونست که جنسیس خیلی قوی تره؟؟؟
2:هدف از ساخت این خودرو متفاوت بود و به هدفشم خوب رسید و چیزی که میخواست ارائه بده لذت رانندگی با یک خودروی ارزان قیمت بود.
3: فقط بدرد ریس و رالی و دریفت؟ خب خودرویی میتونه همچین قابلیت هایی داشته باشه که در نمونه ساده و مجاز برای خیابان بهترین هندلینگ رو داشته باشه.
برتری هاش نسبت به جنسیس که میگم بازم ربطی بهم ندارن
بازدهی بیشتر موتور
لذت رانندگی فوق العاده
ارزش خرید به نسبت قیمت پرداختی
نسبت قدرت به وزن بهتر
کیفیت بسیار بیشتر برای استفاده بلند مدت
این خودرو فقط بدرد عاشقان رانندگی میخوره.فقط
امیر محمد
۶ بهمن ۱۳۹۳اسپویلرشو فکر کنم یکی کش رفته
اخه با اسپویلر برای مسابقات بهتره
مثل لنسر هستش موتور نسبتا ضعیف ولی قدرت مانور و هندلینگ عالی
با هندلینگ خوب میشه بزرگان رو به زیر کشوند
نوید
۶ بهمن ۱۳۹۳میدونم که میخواستی بگی بزرگان دیگرو …
و یا بقیه ی بزرگان رو …
ارماااام
۶ بهمن ۱۳۹۳وووووووو،چه خبره ۹۴هزار دلار؟؟؟؟
با ۹۴هزار دلار میشه بهترین ماشینای لوکس پورشه و لکسوس رو گرفت که در حذلت عادی این تویوتا جی تی ۲۵۰اسبی رو قورت بدن
۹۴هزاااااار دلار؟؟؟؟؟
ارماااام
۶ بهمن ۱۳۹۳شمایی که دیس لایک دادی،ممیدونی ۹۴هزاردلار چندتا صفر داره؟با ۶۵دلار میشه یه کوروت گرفت
Zonda R
۷ بهمن ۱۳۹۳@.F
ارمااام عزیز
یه مطالعه اجمالی در مورد رالی و خودروهای توسعه یافته از مدل معمولی به رالی و تفاوت مدل ساده ی خیابانی با رالی و دلیل تفاوت قیمت بفرمایید
بعد کاملا متوجه تفاوت قیمتش با مدل خیابانی
از 25 هزار دلار به 94 هزار دلار میشید
بعد چه ربطی داره معقوله ی رالی به خرید خودروهایی که قیمتشان به 94 هزار دلار میرسه کمی دقت در متن بفرمایید که گفته شده تحویل به تیم های خصوصی و شرکت کنندگان در رالی میشه
در اخر چند سوال:
ایا با خودروی عادی با قیمت 94 هزار دلار از برندی که گفتید لکسس یا پورشه میشه در مسابقات رالی شرکت کرد؟
ایا شرکتهای خودرو سازی بزرگ نمیدونستن که با خوروی معمولی میشه در رالی شرکت کرد که تغییر عمده برای رالی میدن؟
در ضمن کوروت 54000 دلار هست
منبع سایت جنرال موتور
ممنون که خوندی امیدوارم دلخور نشده باشی
armin
۶ بهمن ۱۳۹۳هنوزم خیلی از لنسر ایوو پایین تره ..
سعید
۶ بهمن ۱۳۹۳چراغای عقبشو خیلی دوست دارم من
علی - کیوج
۷ بهمن ۱۳۹۳فک کن مثلا با پورشه پانامرا یا لکسوس ال اس بخوای بری مسابقات رالی! اخه اینم مقایس است شما کردی/این ماشین تیونینگ شده واسه رالی واسه اینه قیمتش رفته بالا
godfather
۷ بهمن ۱۳۹۳از gt86 زیاد استقبال نشد چون همه انتضار سلیکا رو داشتن ولی این با استهلاک بالا ضعفهاش نتونست زیاد بدرخشه
تو ایران که هزینه هاش خیلی بالاست مخصوصا که هر سری نمایندگی بری جلوبندیش باید یه حالی بهش بدین
احمد
۷ بهمن ۱۳۹۳سلام
کسی میتونه چند آدرس کسانی که درب های افقی رو ماشین ترجیحاٌ ( تویوتاکرولا) نصب می کنند رو بده؟
تهران و مشهد باشه بهتره