پشت چهره نامتعارف و عجیب تویوتا ME.WE ایده های زیادی نهفته است. این خودرو چیزی بیش از یک مفهومی الکتریکی ضد ضربه می باشد! خودرویی که توسط طراح فرانسوی تویوتا ژان ماری مسعود در شانزه لیزه پاریس متولد شده است.
این ماشین نشانگر تلاش برای تغییر در تحرک شخصی، یا تمرکز بر میل به آزادی، لذت، هیجان و گذر از محدودیتها با در نظر گرفتن رویکردهای ساده تر، واقع بینانه تر، متفاوت تر و متناسب تر می باشد. خودرویی که آن را این گونه توصیف می کنند: ساخت بهترینها با استفاده از کمترینها. در نتیجه ME.WE تویوتا با طول ۳.۴۴ متر و عرض و ارتفاع ۱.۷۵ و ۱.۶۰ متر و با ساختار شاسی از لوله های آلومینیومی و پوشش بدنه از پانل های پلی پروپیلن تنها ۷۵۰ کیلوگرم وزن خواهد داشت که نسبت به رقبای سوپر مینی خود ۲۰ درصد کمتر می باشد. تازه پنل های بدنه که تنها ۱۴ کیلوگرم هم وزن دارند، ۱۰۰ درصد قابل بازیافت می باشند. طراحی بدنه و جنس آن به گونه ایست که فاقد نقاط خطرناک و بحرانی است که می تواند در تصادفات ایمنی بالایی را برای عابرین به ارمغان آورد.برای لذت از هوای آزاد می توان سقف و تمام شیشه ها حتی شیشه جلو را نیز جدا کرد. این یعنی کنار آمدن سنت و مدرنیته در یک اتومبیل کوچک و عجیب ژاپنی. شما یکی از این خودروها را آرزو می کنید؟ [دانلود ویدئو]
آرش
۵ اردیبهشت ۱۳۹۲فیلمش رو که دیدم یاد ماشینهای کارتونی ژاپنی افتادم.It is fantastic.
jaguar
۵ اردیبهشت ۱۳۹۲این ماشین یعنی خود آینده!
masoud
۵ اردیبهشت ۱۳۹۲از نظر آیرودینامیکی شبیه ماشین های 1890 میمونه!!!
ت
۵ اردیبهشت ۱۳۹۲از اونجایی که مهندسان!! خودروساز ما همیشه برعکس کار میکنن اگه بدن سایپا تولیدش کنه همچیییییییییین محکم میسازنش که اگه عابر در حال پارک ماشین هم بهش بخوره درجا میمیره….!! اصن از لجشون دور تا دور بدنه رو چاقو میزارن!
یه پسل باهوش
۵ اردیبهشت ۱۳۹۲چیز خوبیه به شرطی دیگه تکرار نشه
یه بار اونم واسه تنوع همین که بگیم کانسپته اینا
و الی میشه گفت زشته
واقعا زشته
کیانوش
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲با یه پسل باهوش موافقم, زشته اما ایده استفاده از پلی پروپیلن تو بدنه واقعا جالبه!!!
sean
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲بابا ازینا نیارین تو ایران ملت جنبه ندارند، همین جوریش دعوا می کنن با ماشین از روی هم رد می شند دیگه ازینا بیاد فکر می کنند هیچی نمیشه هی زرت و زرت می کوبند به هم
mojtaba
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲این ماشینه؟ نه فک نکنم….
ملا
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ایرانی فقط عشق شتاب و سرعته و بس
پس کانسپت مانسپت حالیش نمیشه
اولین چیزی که میپرسیم: قدرت موتورش چند اسبه؟ صفرتاصدش چنده؟…
و چینی ها هم که اینو خوب فهمیدن روی کاغذ نفست میگیره و تو واقعیت مغز درد میگیری!
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲خدا وکیلی این کجاش شبیه میوه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟