افراد زیادی از موسسه تیونینگ لیبرتی واک به خاطر استفاده از کیتهای بدنه پهن و اغراق شده انتقاد کردهاند.
ظاهراً هنوز هم تقاضای زیادی برای این کیتها وجود دارد زیرا این تیونر ژاپنی تغییر زیادی در کیتهای خود اعمال نکرده و همچنان آنها را برای خودروهای گوناگون ارائه میکند.
بنابراین، دوست داشته باشید یا نه تویوتا ۸۶ جدیدترین پروژه بهینهسازی لیبرتی واک است. این خودروی اسپورت کامپکت را میتوان با دو کیت بدنه سفارشی داد که هر دوی آنها شامل سپرهای جلو و عقب کاملاً بازنگری شده، بچه گلگیرهای خاص لیبرتی واک و اسپویلر لبهای صندوق یا بال بزرگ عقبی هستند.
بسته به کیت انتخابی، مجموعه ارائه شده توسط این تیونر از FRP ساخته شده و البته روی سوبارو BRZ نیز قابل نصب است. این کیتها هزینهای بین ۴۴۷۰ تا ۵۳۴۰ دلار دارند. البته این هزینه شامل رینگهای جدید و سیستم تعلیق بادی نیست زیرا برای خرید این قطعات نیز باید ۷۹۰۰ دلار دیگر پرداخت کرد.
این تویوتا ۸۶ موجود در تصاویر از نوع نمایشی بوده و دارای نوارهای قرمز و بدنهای به رنگ مشکی است که تضاد جالبی را ایجاد کردهاند.
شاید از دیدن رول کیج نیز تعجب کنید زیرا خب تویوتا ۸۶ یک خودرو با پیشرانه ۲ لیتری بوکسوری است. شاید هم قوای محرکه این خودرو توسط یک کمپانی دیگر ارتقا یافته است.
اگر به دنبال افزایش خروجی پیشرانه خودروی خود هستید تیونرهای زیادی اقدام به ارتقای پیشرانه ۴ سیلندر ۸۶ کردهاند؛ و اگر این هم کافی نیست شما میتوانید منتظر نسل دوم این خودرو باشید که در سال ۲۰۲۱ با خروجی و تکنولوژی بهتر وارد بازار خواهد شد.
Sajjad
۱۸ فروردین ۱۳۹۷لیبرتی واک تیوناش قشنگه چون با همون افزایش پهنا و بچه گیگلیر ماشین رو عضلانی میکه
دقیقا کاری که دوج برای ساخت دیمون انجام داده
حسین دهمرد
۱۹ فروردین ۱۳۹۷عجب