تویوتا نسخهٔ جدیدی بنام GR Sport را برای مدل ۲۰۲۱ به خانوادهٔ کراساوور C-HR در اروپا اضافه کرده است. این نسخه با ویژگیهای منحصربهفردی در داخل و خارج و همینطور تنظیم خاص سیستم فرمان و تعلیق برای بهبود پویایی رانندگی، از ماه ژانویه به خانوادهٔ این خودرو اضافه خواهد شد.
C-HR GR اسپرت در بیرون از تریم مشکیرنگ، جلوپنجرهٔ کرومی تیره و اسپلیتر جلوی تهاجمیتر برخوردار است. این نسخه همچنین روی رینگهای ۱۹ اینچی منحصربهفردی با لاستیکهای ۲۲۵ کانتیننتال پریمیوم قرار گرفته و برای آن نُه طرح دورنگ بیرونی مثل خاکستری دینامیک اختصاصی با سقف مشکیرنگ قابل انتخاب خواهد بود.
صندلیهای پارچهای یا چرمی و آلکانترا، غربیلک فرمان چرمی و گردگیر دستهدنده با دوخت قرمزرنگ، پارکابیهای ویژه، لوگوهای GR و گرافیک GR در نمایشگر TFT هم از ویژگیهای داخلی نسخهٔ GR اسپرت هستند. لیست تجهیزات استاندارد این نسخه نیز کاملاً سخاوتمندانه بوده و شامل سیستم صوتی پریمیوم JBL، تنظیم برقی و گرمکن صندلیهای جلو، آینههای جانبی تاشو خودکار، شیشههای دودی عقب، سیستم ورود هوشمند و نوربالای LED میشود.
مثل دیگر نسخههای C-HR، این تیپ GR اسپرت هم به آخرین نسخه از مجموعهٔ ایمنی تویوتا شامل دستیار اضطراری فرمان متصل به سیستم تشخیص عابر پیاده، دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، کروز کنترل تطبیقی و… مجهز شده است. نسخهٔ GR اسپرت در پیشرانهها هیچ تفاوتی با دیگر نسخههای C-HR ندارد که این یعنی با همان موتورهای ۱.۸ لیتری ۱۲۲ اسب بخاری یا ۲ لیتری هیبریدی ۱۸۴ اسب بخاری در اروپا عرضه میشود.
Amin-mc20
۲۰ آبان ۱۳۹۹امروز خبریه پشت سر هم مطلب میزارین؟!؟!؟!؟!؟!
Audi s8
۲۰ آبان ۱۳۹۹ماشینش که خیلی طراحی خوبی داره
Meysam
۲۰ آبان ۱۳۹۹تویوتا هم کلا خودشو سرگرم این چرت و پرتا کرده.
از قافله اصلی که الکتریکی سازیه به کل عقب مونده
Amin-mc20
۲۰ آبان ۱۳۹۹•____________•
سامورایی از قله فوجی
۲۰ آبان ۱۳۹۹تویوتا رو خودرو های تمام برقی سرمایه گذاری نمی کنه عوضش رو سوخت هیدروژنی سرمایه گذاری می کنه چون خیلی خیلی خیلی از برقی ها بهتره
میثم
۲۰ آبان ۱۳۹۹در حال حاضر بله. حرف شما درسته. الان هیدروژنی مثل نسل جدید میرای ممکنه از الکتریکیها بهتر باشه.
ولی الکتریکیها هم پیشرفت میکنن و تا 10 سال دیگه ممکنه باتریهای سبک با ظرفیت بالا و با حداقل آلایندگی تولید ساخته بشن که قیمت مناسبی هم داشته باشن.
اونوقت دیگه کی میره صف هیدروژن خطرناک وایسه؟
طرف ماشینشو تو خونش تو 10 دقیقه شارژ میکنه و 2000 کیلومتر راه میره.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ آبان ۱۳۹۹البته روی سه گزینه سرمایهگذاری میکنه :
هیدروژن
پلاگین هیبرید
هیبرید
درسته CHR یک تویوتا هست و تویوتا بد نداره و من عاشقشونم ، اما واقعاً خرید CHR را درک نمیکنم که نه سواری خوبی داره و نه بلنده و هم ارتفاع سدان هست و نه جای کافی داره در داخلش و نه قیمت رقابتی که خُب حداقلش خوب شد که لااقل به قدرت موتورش یکم اضافه کردند و اگر نه فدرت خوبی هم در قبلیها نداشت .
به شخصه خرید راو۴ و یا حتی کرولا و کمری با آپشنهای پایه را به این خودرو ترجیح میدهم .
محمد
۲۰ آبان ۱۳۹۹خیلی خوبه
Hadi
۲۰ آبان ۱۳۹۹رنگ مشکی عالی میشه…
mahdi-abdi
۲۰ آبان ۱۳۹۹طراحیش به نظر من خوبه فقط مونیتورش یکمی زیادی ارتفاع داره بازم بنظرم
سعید تویوتا
۲۰ آبان ۱۳۹۹واقعا زیباست ولی ای کاش رو پیشرانه هم کارمیکردن
Me
۲۰ آبان ۱۳۹۹پیشرانه ۲ لیتری هیبرید تویوتا بینظیره اصلا فکرشم نکن که بتونی ازش ایراد بگیری
اونم با این قیمت
ارشیاsvj
۲۰ آبان ۱۳۹۹اخه یاریس GRاسپرت ماشین اسپرته.
اینم ماشین اسپرته؟
سامورایی از قله فوجی
۲۰ آبان ۱۳۹۹اشتباه نکن این ماشین هیبریده شتاب خیلی خوبی داره
sina
۲۰ آبان ۱۳۹۹خوبم داره میفروشه تو اروپا
ولی خب متاسفانه گرونه با مالیات اروپا رو خودروهای خارجی
از 28 هزار یورو شروع میشه :/
رامتین
۲۰ آبان ۱۳۹۹نیسان جوک جدید ورژن اسپرت را بیشتر می پسندم. ابعادش کمی کوچیکتره اما موتور بسیار قوی 220 اسبی داره و ظاهرش هم کاملا معقولتر از نسل قبلی شده.
Dr.ALi
۲۰ آبان ۱۳۹۹نداشتن سانروف بازشو تو این مدل تویوتا نشونه کامل نبودن ماشینه
behnam1012
۲۰ آبان ۱۳۹۹با موتور 188 اسب بخاری عالیه
که تو ایران این مدلش نیست
مانی
۲۰ آبان ۱۳۹۹یعنی خوشم میاد اسمشو گذاشته جی آر یعنی گازو ریسینگ
ولی تنها جایی که همیشه تغییر نمیکنه موتوره
Alireza
۲۱ آبان ۱۳۹۹واقعا chr طراحی بی نظیری داره یکی از مدلای تویتاست که معلومه روش زیاد کار شده
Afg
۲۳ دی ۱۴۰۰هیبریدشو میخام