طرفداران شاسی بلندهای بدنه روی فریم میتوانند شادی کنند زیرا تویوتا لندکروزر در بازار آمریکا باقی خواهد ماند. بیل فی معاون ارشد تویوتای آمریکای شمالی میگوید: “ما به عرضهی لندکروزر در آینده کاملاً متعهد هستیم.”
نسل فعلی لندکروزر به عنوان مدل سال ۲۰۰۸ عرضه شده اما شایعات جدید نشان میدهند که نسل جدید آن در پاییز سال ۲۰۲۰ معرفی شده و به عنوان خودرویی با مدل سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد. ظاهراً یک کانسپت جدید در نمایشگاه خودروی توکیو پیشنمایش لندکروزر خواهد بود.
نسل جدید لکسس LX نیز از همان قوای محرکه و زیرساخت بهروز نسل آتی تویوتا لندکروزر استفاده خواهد کرد. البته ظاهراً طراحان بازوی لوکس تویوتا به دنبال تمایز ظاهری آن خواهند بود. احتمالاً توسعهی این دو خودرو با یکدیگر صورت میگیرد بنابراین انتظار میرود LX جدید اندکی پس از لندکروزر معرفی گردد.
اگرچه تویوتا هایلندر همان سطح اشرافی یا توانایی آفرود لندکروزر را ندارد اما خب نسل جدیدش به دنبال جذب افرادی است که خانوادهی پرجمعیتی دارند. طراحی ظاهری هایلندر جدید نظرات متفاوتی را در پی داشته اما در کابین آن شاهد صفحهنمایش ۱۲.۳ اینچی در تریم فول هستیم. بستهی ایمنی کامل تویوتا هم در تمامی نسخهها به چشم میخورد. نیروبخش این شاسیبلند تازهنفس پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ۲۹۵ اسبی یا ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری هیبریدی ۲۴۰ اسب بخاری میباشد.
امیر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸تویوتا همیشه به سخت جان بودن و استهلاک کم معروف بوده واینکه موتور بسیار عالی وکم استهلاک ۸سیلندر تنفس طبیعیشو کنار بزارن و ۶سیلندرتوربو( هرچند پرقدرت) جایگزینش بشه یکم عجیب وشاید ناراحت کننده باشه
حداقل برای من اینجوریه!
درسته ک قوانین الایندگی ومسایل روز دنیا در حوضه تکنولوژی نمیزاره ک مثل قبل از از موتورهای حجیم وپر مصرف استفاده کرد اما فک میکنم شرکتی به بزرگی تویوتا میتونه مثل شرکتهای دیگه راه حلی برای این قضیه پیدا کنه ک گزینه ای مثل موتورتوربو انتخاب نهایی نباشه!
بهرحال امیدوارم روز به روز لندکروزر درخشان تر بشه و قطعا همینطور خواهد بود
Ferrari
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸نمیدونم چرا یه عده اینهمه علیه موتورهای توربو جبهه میگیرن.دوست عزیز شما تشریف ببر یکبار دیگه تست بهترین اتومبیل افرود موتورترند رو بخونید تو این تست لکسوس ال ایکس هم حضور داشت یکی از مشکلات فاحش و غیرقابل قبول لکسوس کم اوردن موتورش تو ارتفاعات زیاد بود درحالی که موتور های مرسدس جی کلاس جیپ رانگلر و لندروور دیسکاوری این مشکلو نداشتن.
تویوتا کار بسیار خوبی میکنه که یه موتور ضعیف و کم بازده و پرمصرف رو کنار میذاره و دنبال موتور توربوی جدید میره.اینکه شما یه موتور بسازی بازده پایینی داشته باشه قدرتش کم باشه گشتاورش کم باشه مصرفش زیاد باشه که هنر نیست یه همچین موتوری رو هر برندس بسازه دوامش بالاست و دیر خراب میشه
NAVID۰۰۹۸
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸آقا من دست خودم نیست ، عاشق لندکروزرم ، سر نمازتون دعا کنید واردات خودرو آزاد بشه ، لندکروزر صفر بیاد تا شاید یِروزی بتونیم بخریم .
نوید جهرمی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸نمیشه سر نماز دعا کنیم بریم یه جای خوب، یه کار خوب داشته باشیم و بتونیم از مالشین بازیمون لذت ببریم؟
من که امیدی به اصلاح و بهبود اینجا ندارم :(
NAVID۰۰۹۸
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸نوید جان
چرا نمیشه ، میشه ، خوب هم ، میشه ، فقط میترسم سر نماز آرزوهامون قاطی بشه ، سر از جنگلهای آمازون در بیاریم ، شانس نداریم که .
محمد
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸دوست عزیز اصلا اینطور نیست اگر کلی گویی کنم موتور توربوشارژر صرفا کمی پیچیده تر هست لذا هزینه تعمیرش بیشتره نسبت به تنفس طبیعی ولی از لحاظ عمر واقعا اگر چند نکته ساده را رعایت کرد هیچ تفاوتی بین توربوشارژر و تنفس طبیعی نخواهد بود ولی خب موتور های تنفس طبیعی بهرحال کاربردی ساده تری دارند اما به همان مقدار ضعیف تر و پر مصرف تر از توربوشارژر ها هستند هر کدام برتری و ضعف مخصوص خودشان را دارند اما استهلاک جز اش نیست
حسین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸منم با حرف اقا امیر موافقم و بنظر تویوتا برای خاورمیانه موتور ۸ سیلندر تنفس طبیعی یا ۶ سیلندر تنفس طبیعی جدید باید طراحی کنه که قدرت بیشتر ( در دور موتور پایین تر) و مصرف کمتر نسبت به نسل فعلی داشته باشه !
موتور توربو خیلی خوبه اما صدای توربو + خراب شدن موتور در صورتی که گاز را در کاتاف نگه داری جز مشکلات این موتور ها هست!
پس چه بهتر که در کنار موتور توربو ، نسل جدید موتور های تنفس طبیعی ۸ و ۶ سیلندر هم عرضه شود!
مانی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸دلیلی نداره موتور تو محدوده نزدیک به کات آف کار کنه
موتور توربو فقط برای ایران خوب نیست
وگرنه تو کشوری مثله آمریکا که بنزین با کیفیت و با همه اکتانی گیر میاد خیلی هم خوبه
نوید جهرمی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸جز این چاره ای نداره. تمام رقیباش دارن این راهو میرن. بهتره این موتور پرمصرف رو کنار بزاره و یه موتور توربوی پرگشتاور جایگزینش کنه.
به علاوه، اونا بنزین استاندارد و روغن خوب دارن. اگر سرویس دوره ای منظم انجام بشه بازم یه لندکروز دارن که مرگ نداره.
فروش لندکروز در امریکا خیلی پایینه. باید یه خونه تکونی اساسی بکنه که اندازه لیاقتش بدرخشه و بهش کم لطفی نشه.
من که دوسشدارم هرجور که باشه.
Mohammadreza
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸تویوتا لندکروز باوجود اینکه بیش از ۱۰سال معرفیش میگذره مدتی پیش به همراه رولزرویس کولینان موفق به دریافت جایزه فرمان طلایی در مسابقات Golden Steering Awards که در قطر برگذار شد.
?تویوتا ?تنها خودرو ساز دنیا که میتونه پلت فرم هایی بسازه که بعد از ۱۰ سال همچنان جایزه ببرن
محمد
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸البته کشورهای عربی و البته ایرانیان عزیز، عاشق لندکروز هستن
اگه تو اروپا این جایزه ها رو بعد ۱۰ سال به خودرویی با رقبای تازه نفس دادن، اعتبار بالایی خواهد داشت
و البته که خود لندکروز هم به نوعی پیشانی تویوتاست و خودروی قابلیه
:::فرشاد:::
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸قیمتش از 86 هزار دلار شروع میشه تو بازار آمریکا و بیشتر از ده ساله که هر سال آمار فروشش کم و کمتر میشه تا جایی که پارسال فقط ۳۲۰۰ دستگاه فروخته. ماشین خوبیه اما نه در حدی که دوستان اینقدر ازش بت ساختن، با پول لندکروز میشه رنجرور، اسکالید، نویگیتور، پاترول، QX80 و خیلی ماشینای دیگه گرفت که به مراتب مدرنتر از لندکروز هستن.
مانی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸قضیه بیشه و خالی و کفتار و اینچیزاست
mg
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ایشون درست میگند
دوستان واقعا همینطوره کاری به ایران نداشته باشید که 2 میلیارد پولشه ولی تو جاهایی که بازار ازاده کسی سراغ این نمیره انتخابای بهتر از تویوتا هم هست
رنجرورو یا لینکن واقعا هم جان سخت هستند ( نمیدونم به این اندازه یا کمتر و بیشتر ) ولی قطعا به روز تر هستند
NAVID۰۰۹۸
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸فرشاد عزیز ،
برو تو پیج اینستاگرامی cars-ihave-driving
جواب سوالاتت که چرا لندکروزر را میخرند ، میگیری . اما جالبه برام که از تمام رقبا گرونتره ، بخصوص کادیلاک اسکالید که واقعاً ماشین معرکه ایه
تویوتا موتورز
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸لندکروز در کنار لندروور و جیپ مثلث بهترین افرودهای دنیا رو تشکیل میدن
محسن
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸با پول لندکروز میشه رنجرور، اسکالید، نویگیتور، پاترول، QX80 و خیلی ماشینای دیگه گرفت؟؟؟؟
بله میشه کلی سمند و پراید و نیسان گاوی هم خرید با پولش.
لندکروز اون قدر ماشین با ارزش و کم استهلاکیه که تو تمام جنگها ازش استفاده میشه .ماشین منتخب سازمان ملل. یه دوست واقعیه که هیچ جا تنهات نمیزاره.
hossin
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸درسته قدیمی شده ولی بازم عالیه
حسین وی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸کسایی که فازشو گرفتن میگن این ماشین قدیمی شده
سری به اخبار بزنید ببینید چه ماشینایی دارن به سیل زده ها کمک میکنن
همه لندکروزایی هستن که تو جبهه هم بودن
شما 4 تا چیز سطحی و میبینید فقط !
نوید جهرمی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸وانتای آمیکو هم هستن