جامهٔ جدید چشمبادامی بلندقامت، تویوتا لندکروزر 2016
۲۷ مرداد ۱۳۹۴
۶۱ خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد
همزمان با ارائه فیس لیفت لکسوس lx570 و پس از کشوقوسهای فراوان و گمانهزنیهای متعدد پیرامون طراحی مدل ۲۰۱۶ تویوتا لندکروز، بالاخره شایعهها به حقیقت پیوست و تویوتا لندکروز دقیقاً همان چیزی شد که رندرهای اولیه و عکسهای جاسوسان صنعتی منتشر نموده بودند.
تویوتا بهتازگی در رویدادی خصوصی در ژاپن شاسیبلند پرآوازهی خود یعنی تویوتا لندکروزر ۲۰۰ ۲۰۱۶ را رونمایی کرد. هماکنون، بعد از گذشت هشت سال از معرفی نسل جدید این خودرو، تغییراتی را در آن شاهد هستیم. بهجا است تا نظر شما را به برخی از این ویژگیها جلب نماییم. ازجملهی این تغییرات میتوان به ظاهر جسورانهتر خودرو که مدیون جلوپنجرهی بزرگتر و چراغهای بازطراحی شده است، اشاره کرد. شایانذکر است که تویوتا تنها به چنین تغییرات خفیفی بسنده نکرده است و دستی به سر و روی کاپوت، گلگیرها و سپر خودرو کشیده است. فیس لیفت ۲۰۱۶ لندکروز را میتوان بهنوعی یک تغییر چهره ملایم و متعهدانه دانست که برخلاف سنت تویوتا چندان موجب دور شدن طراحی نخستین از استانداردهای اولیه نشده است. تغییرات در بیرون خودرو اندک است و چهره اصلی تویوتا بهجز در جلوپنجره و چراغها حفظ شده است. پوزهای با سه خط افقی کرومی که در میانه جلوپنجره جا خوش کردهاند . تویوتا در فیس لیفت ۲۰۱۶ لندکروز جلوپنجره و چراغها را در هم ممزوج نموده بهطوریکه حاشیههای قاب تا درون چراغها امتداد پیدا میکند. خطوط کناری و دستگیره دربها بهینهسازی شدهاند و خطوط پایین درها اندکی تغییر شکل دادهاند. حالت و چینش چراغهای جلو نیز تغییر نموده است و سپرها نیز کاملاً تعویض شدهاند. در نمای عقب خودرو نیز شاهد چراغهای LED بازطراحی شده و بهروزرسانی طراحی سپر هستیم. چرخهای آلیاژی خودرو نیز با طرح جدید خود جلبتوجه میکنند. تویوتا همچنین دو رنگ مخصوص بدنهی جدید برای این خودرو در نظر گرفته است: قهوهای مسی-میکایی و آبی تیرهی میکایی. بدین ترتیب ویژگیهای یادشده نقش عمدهای را در بهروزرسانی طراحی خارجی خودرو ایفا میکنند.
خریداران قادرند این خودرو را با برآمدگیهای کمتر در جلو و سپر گودتر به همراه خط نازکی از کروم سفارش دهند. یک نسخه از این خودرو که ظاهر نسبتاً آرام و فاقد خشونت دارد در وهلهی اول برای بازار داغ کشورهای آسیای میانه در نظر گرفته شده است و از قرار معلوم در ایالاتمتحده به فروش نمیرسد. درون کابین جایی است که تویوتا تغییرات گستردهای در آن اعمال کرده و با صندلیهای نرمتر، کابین زیباتر و مواد بهتری از مسافرین پذیرایی میکند. پیکربندی داشبورد بهگونهای تغییر یافته که دسترسی به آنها بهتر و راحتتر صورت گیرد و احساس نماید با فضایی باکیفیت روبرو است. یک پورت ذخیرهسازی برای فایلها و یک خروجی ۱۲ ولتی برای اتصال وسایل برقی به خریداران کمک میکند تا همواره بتوانند در حداکثر رفاه و آرامش باشند. تویوتا ۲ مونیتور را در داشبورد تعبیه نموده است. نخست یک صفحه ۴.۲ اینچی TFT روبروی راننده که اطلاعات مختلف را به نمایش میگذارد و یک صفحه بزرگ ۹ اینچی در بالاترین نقطه داشبورد مرکزی. سیستم سرگرمی تویوتا نیز بهروزرسانی شده است. در استرالیا این فیس لیفت با دو موتور ۴.۵ لیتری دیزل دوتوربو و یا موتور V8 بنزینی ۴.۶ لیتری قابل ابتیاع است. موتور نخست با اندکی ارتقا میتواند ۲۷۲ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید نماید. موتور دوم نیز ۳۰۸ اسب بخار قدرت خواهد داشت و ۴۳۹ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این موتورها بهراحتی با آبوهوای گرم و سرد تنظیم شدهاند و استاندارد یورو ۵ را نیز کسب کردهاند. در بخش امنیت نیز تویوتا با اضافه نمودن سامانه ایمنی پیشگیری از برخورد، سیستم نشاندهنده فشار باد تایر، دوربین نشاندهنده نقاط کور، سیستم تشخیص عابر پیاده، نوربالای اتوماتیک، هشداردهنده خروج از خط و کروز کنترل راداری تطبیق شونده، ایمنی بالایی را برای سرنشینان به ارمغان میآورد. فیس لیفت جدید تویوتا لندکروز از هماکنون د ر ژاپن و از ماه اکتبر در استرالیا قابل خریداری است و تویوتا قول داده است این مدل را بهزودی برای باقی بازارها آماده تحویل نماید. به نظر شما آیا این بار نیز این پیرمرد ژاپنی خواهد توانست تا همچون گذشته رضایت خاطر طرفداران خود را فراهم آورد؟
من عشقه تویوتام ولی دیگه تویوتا داره اعصاب ادمو خورد می کنه. قبلا موتور 5.7 لیتری داشت ولی الان4.6 لیتر داره.قبلا حدوده 380 اسب بخار تولید میکرد ولی الان شده 308 اسب بخار عوضه اینکه پیشرفت کنه داره پس رفت میکنه.
یه جوری میگید در مورد تویوتا یکی ندونه فکر میکنه تویوتا چیه . اونایی که توی تویوتا کار میکنن انسان هستن و اشتباهاتی میتونن بکنن. ولی در کل انتظار بیشتری از تویوتا میرفت تا بهتر عمل کنه .اما دوباره شاهد یک طراحی کسل کننده از طرف تویوتا هستیم .
تویوتا و سایپا و ایرانخودرو و… فرقی نمیکنه هر کارخانه خودرو سازی باید با نیاز های مصرف کننده هاش پیش بره، من ترجیح میدم یه قطره بنزین هم تو موتور پر حجم این ماشین نریزم فقط چون تویوتا س و ابهت داره، برو ببین پورشه کاین از همین حجم موتور چقدر اسب بخار میگیره بعد بیا بگو تویوتا تویوتا…. انگار بابات برای تویوتا کار میکنه
اوووووف من این لندکروز قدیمی ها 4 روز دستم بود هشت سیلندر ه لیمیت نرم-راحت- آفرود عالی- قیافش هم به نظرم از اینا خیلی بهتره- نور پردازیشم سبز بود که تو دوره ی خودش سروری میکرد تو آفرودا واقعا عالی بود به نظر منم قدمیاش بدنش قشنگ تره ولی داخل این تجملی تره و شیک تره البته با سیستمای جدیدش امنیته 2016 باید خیلی بالاتر باشه
پسرفت؟؟؟؟ تا جایی که من میدونم در مورد موتورهای بنزینی لندکروزر((قبل فیس لیفت)) : موتور4.6لیتری-موتور پایه که میشه لندکروزر VXR که هشت سیلندره موتور 4لیتری-لندکروزرGXR یعنی اکثر لندکروزرایی که تو ایرانه که شش سیلندره موتور5.7-همونی که شما میگی. موتور 4.6لیتری موتور پایست و شاید گزینه ی 5.7 لیتری هم موجود باشه در ضمن لازم به نگرانی نیست تویوتا کارشو بلده شما اعصابتو خورد نکن….
اینو ولش کن این ماشین رو دوست دارم ولی با اینکه از کره ای ها بدم میاد ولی موهاوی 2016 جیگری شده با. آون موتور خوش صداش لندکروز تو ایران خیلی گرونه موهاوی رو ترجیح میدم با گیربکس zf
اصلا دوست ندارم لکسس شبیه لند کروز باشه بالاخره باید احساس تفاوتی میان طراحی این دو باشه . به نظر من فکر میکنم فکرمیکنم چراغای جلو و جلو پنجرش شبه f150 ریپوردر .
این انگلیسی ها و جاپونی ها چجوری با فرمون سمت راست رانندگی میکنن خیلی سخته . اما توش خیلی قشنگه و دلبازه یک احساس ارامش و امنیتی بهت میده . به من اگه یکی مجانیشو بدن سریع میرم تو کما……….
یادمه سال ۸۴عموم یه لندکروز آلبالویی داشت یه روز باهاش رفتیم لب یه رودخونه بزرگ به اسم خرسون تو چهارمحال بختیاری تو ماسه ها اینقدر تند میرفتیم خیلی حال داد لامصب موشکی بود واسه خودش،تو جاده های خاکی و سنگی کوهستانی تو چهارمحال، من که همه نسلای لندکروزو دوست دارم حالا هر شکلی که میخواد باشه باشه،مهم اینه که تویوتا همیشه تویوتاست حالا هر شکلی باشه
البته باید بگم از تغییرات چراغای جلوش((خصوصا اینکه جلوپنجره اومده داخل چراغ!!!)) خوشم نیومد و مدل قبل از فیس لیفت رو بیشتر دوست دارم ولی برای این غول این چیزا مهم نیست عملکردشه که مهمه که در عملکرد هیچ جایی واسه بحث کردن نمیزاره. البته من زیاد نمیدونم ولی آفرود بازای حرفه ای عاشق لندکروزراند
منظورم این بود که به خاطر قابلیت هاش اونا روش خیلی حساب میکند وگرنه میدونم خیلیها با وجود این ماشین حتی تو جاده خاکی باهاش نمیرن چه برسه آفرود… در کل چه آفرودو چه آنرود عالیه و آره خیلیها واسه خودش (چون خیلی ماشینه) میخرنش و هیچی از قابلیتهاشو نمیدونن….
این ماشین در زمینه افرود واقعاحرف های زیادی برا گفتن داره و توانایی های اون واقعا کم نظیره یادمه پارسال یک سفر رفتیم دبی و به یک تور سافاری بیابون رفتیم باورم نمیشد که راننده ماشین با 5 سرنشین چنان با این ماشین رانندگی میکرد که من دلم به حال اینماشین میسوخت نکته جالبتر اینکه راننده میگفت این ماشین روزی حداقل 10 ساعت تور سافاری داره دوام ماشین های تویوتا واقعا تحسین برانگیزه
ZIPPO جان چطور شد که شما یکدفعه ای اینقدر عوض شدی؟؟؟ هر برند ارزش و مقامی داره و تحقیرشون نتیجه ای نداره.باور کن با اینکه اروپاییا و ژاپنی ها رو از همه بیشتر میخوام ولی بینهایت به هیوندای و راهی که در پیش گرفته احترام میذارم . امیدوارم با نظرات فنی و منطقی کاری کنیم که محیط پدال به محیطی علمی تر و تخصصی تر تبدیل بشه و از اعمال نظرات شخصی بپرهیزیم و اونارو واسه خودمون نگه داریم!!!
zippo ببین دوستان به تغییر شما یا منطقیتر شدن شما په لایکی میدن منم لایک میدم تجربه یکسان داریم بیسار تو اون صحرای داغ و شن روون حرکت سخته اونم به قول شما با 5 نفر سر نشین اما این ماشین انگار حالیش نیست چه فشاری روشه
واین راه ادامه داردتویوتالندکروزرهمچنان یک شاسی بلندبی نظیر…بااین که عاشقه تویوتام ولی بایدیه دست وروی اساسی به ظاهره ماشیناش اعمال کنه اخه این دوره زمونه متاسفانه جامعه ببشتربه ظاهرماشبن اهمیت میدن تاعملکردوبادوام بودن و…..من شخصافیست لیفت جدیدتویوتاهایلوکس روواقعا دوس دارم به خصوص قسمت جلویه تراک واقعی به تمام معنا
این ماشین بیشتر برای کاربرد تو محیط های خشن و سخت طراحی شده. درسته اگه هدف یکی داشتن یه ماشین لوکس خانوادگی باشه صد درصد XC90 گزینه ی منطقی تری به حساب میاد.
هر چه فیس لیفت خودروهای ژاپنی و اروپایی و آمریکایی را نگاه می کنم نفرتم از شرکتهای ایران خودرو و سایپا بیشتر می شود. واقعا که این شرکتهای خودروساز داخلی در حق ملت خیانت می کنند.
عالی من عاشق این شاسی بلندهای فول سایز ژاپنم لندکروز، سکویا، پاترول و آرمادا دیروز یه دونه سکویا گذر موقت دیدم به نظر میاد ابعادش خیلی بزرگتر از لندکروزه!
پیشرفت زیباییشو داده به لکسوس وگرنه همین کمری نیو فیس پشتش خیلی سطح پایینه استایلش نسبت به کمری 2007 خیلی بی کلاسه جلوی یاریسو با هم رده هاش مقایسه کن… اگه روی همون طرح کمری 2007 کار میکردن چیز خیلی توپی در میومد در صورتی که الان در ظاهراز کره ای هام عقب افتاده
تویوتا باید یه فکر اساسی بحال موتور و گیربکس هاش بکنه موتورا حجم بالا کم بازده پر مصرف 6 دنده اتومات؟ بنداز بیرون. رقیباش 9 دنده و حتی 10 دنده استفاده میکنن
هر روز پخته تر از دیروز، واقعا زیباست و البته خدمت تعدادی از دوستان عارضم که شرکت خودروسازی تویوتا با پیشینه ی بسیار درخشان 78 ساله از شما و من بهتر میدونه که طراحی و مهندسی خودروهاشو به کدوم سمت پیش ببره و اینکه مهندسی دقیقش تا حدی بوده که تونسته گشتاور موتور رو با کم کردن حجم از 5.7 به 4.6 همچنان بالا نگه داره خودش یه شاهکاره و باعث کاهش مصرف سوخت در عین حفظ قدرت موتور میشه محض اطلاع در تاریخ خودروسازی اسب بخار بیشتر و حجم موتور بیشتر نشانه پیشرفت یه خودروساز نبوده و نخواهد بود!!!
این مدل یه جورایی یه مدل ازمایشی هست و نسل جدید در راهه . تویوتا میدونه چکار میکنه . ماشین برای استرالیا طراخی شده و اونجا فروش میره . این ماشین به امریکا و بقبه جاها نمیره و برا اسیا هست . ما هم به لطف امارات همون مدل امریکایی رو میبینیم . مطمئن باشین این برای اونایی هست که قیافه براشون مهم نیست . البته باید از نزدیک دیدش شاید خیلی خوشگل باشه اینایی که تو یه بازار محدود هستن و نه جهانی مدل اصلی نیستن
خیلی خوبه ولی دوست داشتم تویوتا بیشتر از این تغییرات تو طراحیش میداد. حیف این پلت فرم ( شاسی ، موتور ، گیربکس و… همه عالیییی ) با این طراحی خارجی و بدنه !
نمیدونم چه بلایی سر طراح های تویوتا اومده پرادو رو که جوری خراب کردن که حتی باعث ناراحتی منم شد اون از ال ایکس اینم از این واقعا انتطارات از تویوتا بیشتر از ایناس
طراحی به این زیبایی توقع دارید ماشینی برای شرایط سخت چه نوع طراحی داشته باشه؟مردونه با کلاس با ابوهت.یه سانتافه رو کنارش بزار ببین سانتافه تا زیر … میرسه یا نه؟!این ماشینیه که واقعا تکمیله.از نظر امکانات کیفیت طراحی داخلی و خارجی ابوهت مردونگی راحتی فضا سرنشین و… خدایی به چیه این ماشین میشه گیر داد؟ما ایرانیا باید همون طراحی جلف کره ای بخوره توی سرمون
داداش مدل قبلی دویسو چهل اسبه بخار توان برای شش سیلندر و دویسو هفتاد برا هشت سیلندر بود سیصدو هشتاد برا لکسوس ال ایکس هست چی میگی ؟ پیشرفت کرده یک دوما تویوتا همیشه رو گیرباکس و دیفرانسیل مانور میده با همین قدرت تواناییش از هامر اچچ دو هم بیشتره
MjM
۲۷ مرداد ۱۳۹۴تغییرات ظاهریش خیلی بهتر از LX570 بوده!
ارشیا.فقط ژاپن. فقط لکسوس
۲۷ مرداد ۱۳۹۴من عشقه تویوتام ولی دیگه تویوتا داره اعصاب ادمو خورد می کنه. قبلا موتور 5.7 لیتری داشت ولی الان4.6 لیتر داره.قبلا حدوده 380 اسب بخار تولید میکرد ولی الان شده 308 اسب بخار عوضه اینکه پیشرفت کنه داره پس رفت میکنه.
فواد
۲۷ مرداد ۱۳۹۴مطمئن باش تویوتا میدونه داره چیکار میکنه. داری در مورد تویوتا حرف میزنی ها تویوتا میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Lord Cezar
۲۷ مرداد ۱۳۹۴یه جوری میگید در مورد تویوتا یکی ندونه فکر میکنه تویوتا چیه . اونایی که توی تویوتا کار میکنن انسان هستن و اشتباهاتی میتونن بکنن. ولی در کل انتظار بیشتری از تویوتا میرفت تا بهتر عمل کنه .اما دوباره شاهد یک طراحی کسل کننده از طرف تویوتا هستیم .
Frankenstein
۲۷ مرداد ۱۳۹۴واقعا بی ریخت شده…اخه این چیه؟؟
چراغاشو مث خربزه کشیدن
این لندکروزو نگاه کنین واسه 12 سال پیشه..چه قدر قشنگه
http://www.8pic.ir/images/rvu7gdrorgbxtvawalwa.jpg
نمیدونم تویوتا چی فکر میکنه..
ارشیا.فقط ژاپن. فقط لکسوس
۲۷ مرداد ۱۳۹۴لابد از یه جایه دیگه تویوتا موتورش رو تقویت کرده.منم فکر میکنم با این وجود قدرت ماشین افزایش یافته.
شاسی
۲۷ مرداد ۱۳۹۴تویوتا و سایپا و ایرانخودرو و… فرقی نمیکنه هر کارخانه خودرو سازی باید با نیاز های مصرف کننده هاش پیش بره، من ترجیح میدم یه قطره بنزین هم تو موتور پر حجم این ماشین نریزم فقط چون تویوتا س و ابهت داره، برو ببین پورشه کاین از همین حجم موتور چقدر اسب بخار میگیره بعد بیا بگو تویوتا تویوتا…. انگار بابات برای تویوتا کار میکنه
دانیال
۲۸ مرداد ۱۳۹۴اوووووف من این لندکروز قدیمی ها 4 روز دستم بود هشت سیلندر ه لیمیت
نرم-راحت- آفرود عالی- قیافش هم به نظرم از اینا خیلی بهتره- نور پردازیشم سبز بود که تو دوره ی خودش سروری میکرد تو آفرودا
واقعا عالی بود
به نظر منم قدمیاش بدنش قشنگ تره ولی داخل این تجملی تره و شیک تره
البته با سیستمای جدیدش امنیته 2016 باید خیلی بالاتر باشه
HILUX
۲۷ مرداد ۱۳۹۴پسرفت؟؟؟؟
تا جایی که من میدونم در مورد موتورهای بنزینی لندکروزر((قبل فیس لیفت)) :
موتور4.6لیتری-موتور پایه که میشه لندکروزر VXR که هشت سیلندره
موتور 4لیتری-لندکروزرGXR یعنی اکثر لندکروزرایی که تو ایرانه که شش سیلندره
موتور5.7-همونی که شما میگی.
موتور 4.6لیتری موتور پایست و شاید گزینه ی 5.7 لیتری هم موجود باشه در ضمن لازم به نگرانی نیست تویوتا کارشو بلده شما اعصابتو خورد نکن….
fj
۲۷ مرداد ۱۳۹۴مثل لندمارک شده.کلا ظاهرش مثل چینیا شده
هادی
۲۷ مرداد ۱۳۹۴اینو ولش کن این ماشین رو دوست دارم ولی با اینکه از کره ای ها بدم میاد ولی موهاوی 2016 جیگری شده با. آون موتور خوش صداش لندکروز تو ایران خیلی گرونه موهاوی رو ترجیح میدم با گیربکس zf
asa
۲۷ مرداد ۱۳۹۴اصلا دوست ندارم لکسس شبیه لند کروز باشه بالاخره باید احساس تفاوتی میان طراحی این دو باشه . به نظر من فکر میکنم فکرمیکنم چراغای جلو و جلو پنجرش شبه f150 ریپوردر .
asa
۲۷ مرداد ۱۳۹۴این انگلیسی ها و جاپونی ها چجوری با فرمون سمت راست رانندگی میکنن خیلی سخته . اما توش خیلی قشنگه و دلبازه یک احساس ارامش و امنیتی بهت میده . به من اگه یکی مجانیشو بدن سریع میرم تو کما……….
آرماااان
۲۷ مرداد ۱۳۹۴یادمه سال ۸۴عموم یه لندکروز آلبالویی داشت یه روز باهاش رفتیم لب یه رودخونه بزرگ به اسم خرسون تو چهارمحال بختیاری تو ماسه ها اینقدر تند میرفتیم خیلی حال داد لامصب موشکی بود واسه خودش،تو جاده های خاکی و سنگی کوهستانی تو چهارمحال،
من که همه نسلای لندکروزو دوست دارم حالا هر شکلی که میخواد باشه باشه،مهم اینه که تویوتا همیشه تویوتاست حالا هر شکلی باشه
HILUX
۲۷ مرداد ۱۳۹۴معلومه که میتونه رضایت خاطر طرفداراش رو فراهم کنه …..
HILUX
۲۷ مرداد ۱۳۹۴البته باید بگم از تغییرات چراغای جلوش((خصوصا اینکه جلوپنجره اومده داخل چراغ!!!)) خوشم نیومد و مدل قبل از فیس لیفت رو بیشتر دوست دارم ولی برای این غول این چیزا مهم نیست عملکردشه که مهمه که در عملکرد هیچ جایی واسه بحث کردن نمیزاره.
البته من زیاد نمیدونم ولی آفرود بازای حرفه ای عاشق لندکروزراند
فواد
۲۷ مرداد ۱۳۹۴من آفرود باز نیستم ولی لند کروز را بیش از هر ماشینی دوس دارم
HILUX
۲۷ مرداد ۱۳۹۴منظورم این بود که به خاطر قابلیت هاش اونا روش خیلی حساب میکند وگرنه میدونم خیلیها با وجود این ماشین حتی تو جاده خاکی باهاش نمیرن چه برسه آفرود…
در کل چه آفرودو چه آنرود عالیه و آره خیلیها واسه خودش (چون خیلی ماشینه) میخرنش و هیچی از قابلیتهاشو نمیدونن….
ZIPPO
۲۷ مرداد ۱۳۹۴این ماشین در زمینه افرود واقعاحرف های زیادی برا گفتن داره و توانایی های اون واقعا کم نظیره
یادمه پارسال یک سفر رفتیم دبی و به یک تور سافاری بیابون رفتیم باورم نمیشد که راننده ماشین با 5 سرنشین چنان با این ماشین رانندگی میکرد که من دلم به حال اینماشین میسوخت
نکته جالبتر اینکه راننده میگفت این ماشین روزی حداقل 10 ساعت تور سافاری داره
دوام ماشین های تویوتا واقعا تحسین برانگیزه
HILUX
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ZIPPO جان چطور شد که شما یکدفعه ای اینقدر عوض شدی؟؟؟
هر برند ارزش و مقامی داره و تحقیرشون نتیجه ای نداره.باور کن با اینکه اروپاییا و ژاپنی ها رو از همه بیشتر میخوام ولی بینهایت به هیوندای و راهی که در پیش گرفته احترام میذارم .
امیدوارم با نظرات فنی و منطقی کاری کنیم که محیط پدال به محیطی علمی تر و تخصصی تر تبدیل بشه و از اعمال نظرات شخصی بپرهیزیم و اونارو واسه خودمون نگه داریم!!!
ارمان
۲۸ مرداد ۱۳۹۴zippo ببین دوستان به تغییر شما یا منطقیتر شدن شما په لایکی میدن منم لایک میدم تجربه یکسان داریم بیسار تو اون صحرای داغ و شن روون حرکت سخته اونم به قول شما با 5 نفر سر نشین اما این ماشین انگار حالیش نیست چه فشاری روشه
تحریم خودرو ایرانی تا موقعی ک ورشکسته شوند
۲۷ مرداد ۱۳۹۴واقعا عالیه…تغییرات داخلیش فوق العادس دقیقا از اون ماشیناس ک بشینی توش دگ دوس نداری بیای پایین
فواد
۲۷ مرداد ۱۳۹۴داخلش خععععععععععععلی شیکه لامصب
armin
۲۷ مرداد ۱۳۹۴فرمونش که دقیقا فرمون پاژرو اسپرت ۲۰۱۶ در اومده …!!!!
kasra
۲۷ مرداد ۱۳۹۴واین راه ادامه داردتویوتالندکروزرهمچنان یک شاسی بلندبی نظیر…بااین که عاشقه تویوتام ولی بایدیه دست وروی اساسی به ظاهره ماشیناش اعمال کنه اخه این دوره زمونه متاسفانه جامعه ببشتربه ظاهرماشبن اهمیت میدن تاعملکردوبادوام بودن و…..من شخصافیست لیفت جدیدتویوتاهایلوکس روواقعا دوس دارم به خصوص قسمت جلویه تراک واقعی به تمام معنا
kasra
۲۷ مرداد ۱۳۹۴پدال جون لطفانقدوبررسی تاکوما 2016newروبزاز…مرسی
محمود
۲۷ مرداد ۱۳۹۴با تمام احترامی که برای تویوتا لندکروز قائلم ولی به نظر من ولوو xc90 از این خیلی سرتره.
مخصوصا مدل awd t8 .
هر کی موافقه لایک کنه…
محسن
۲۷ مرداد ۱۳۹۴این ماشین بیشتر برای کاربرد تو محیط های خشن و سخت طراحی شده. درسته اگه هدف یکی داشتن یه ماشین لوکس خانوادگی باشه صد درصد XC90 گزینه ی منطقی تری به حساب میاد.
kasra
۲۷ مرداد ۱۳۹۴نه اصلاولووهنوزحرفی واسه گفتن تورده شاسی بلنداافرودی برای رقابت باتویوتانداره….
AHMADREZA
۲۷ مرداد ۱۳۹۴از lx جدید خیلی خوشم اومد ولی این انگار خشمش خیلی کم شده
عبدالله
۲۷ مرداد ۱۳۹۴هر چه فیس لیفت خودروهای ژاپنی و اروپایی و آمریکایی را نگاه می کنم نفرتم از شرکتهای ایران خودرو و سایپا بیشتر می شود.
واقعا که این شرکتهای خودروساز داخلی در حق ملت خیانت می کنند.
وحید
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ما که از سر طراحی تویوتا در نیاوردیم
هرکدوم یه مدلی اند
در ضمن این از لکسوس 570 قشنگ تره هرچند اینم تعریفی نداره
datsun
۲۷ مرداد ۱۳۹۴عالی من عاشق این شاسی بلندهای فول سایز ژاپنم لندکروز، سکویا، پاترول و آرمادا
دیروز یه دونه سکویا گذر موقت دیدم به نظر میاد ابعادش خیلی بزرگتر از لندکروزه!
EFK
۲۷ مرداد ۱۳۹۴تویوتا برای اینکه لکسوزو بکشه بالا تو سر ماشینای تویوتا زده…
مثلا پسرفت ظاهری تویوتا کمریو ببینید…..
american and japan
۲۷ مرداد ۱۳۹۴پسرفت ظااااهرییی؟؟؟؟؟؟؟کمری؟؟؟؟؟عزیزم نیو فیس رو ندیدی مثل اینکه اخی
EFK
۲۸ مرداد ۱۳۹۴پیشرفت زیباییشو داده به لکسوس وگرنه همین کمری نیو فیس پشتش خیلی سطح پایینه استایلش نسبت به کمری 2007 خیلی بی کلاسه
جلوی یاریسو با هم رده هاش مقایسه کن…
اگه روی همون طرح کمری 2007 کار میکردن چیز خیلی توپی در میومد در صورتی که الان در ظاهراز کره ای هام عقب افتاده
m.tn
۲۷ مرداد ۱۳۹۴تویوتا باید یه فکر اساسی بحال موتور و گیربکس هاش بکنه
موتورا حجم بالا کم بازده پر مصرف
6 دنده اتومات؟ بنداز بیرون. رقیباش 9 دنده و حتی 10 دنده استفاده میکنن
me84
۲۷ مرداد ۱۳۹۴نمای جلوش میشد بهتر بشه ولی همین هم خیلی خوبه. خیلی شیکه. دوسسسسش دارم.
edris
۲۷ مرداد ۱۳۹۴واقعا فوقالعاده شده طراحی داخلش محشرهه من عاشقش شدم
mohsen
۲۷ مرداد ۱۳۹۴خوب شده از فانتزی بازی در اومده تا حدی
سجاد
۲۷ مرداد ۱۳۹۴بنظر من ابهتش کمتر شده، ابهت لندکروز به اون چراغای مستطیلی بزرگ و سپر بلندش بود، من چراغای جلو و جلوپنجرش رو نمیپسندم
navidRR
۲۷ مرداد ۱۳۹۴هر روز پخته تر از دیروز، واقعا زیباست
و البته خدمت تعدادی از دوستان عارضم که شرکت خودروسازی تویوتا با پیشینه ی بسیار درخشان 78 ساله از شما و من بهتر میدونه که طراحی و مهندسی خودروهاشو به کدوم سمت پیش ببره
و اینکه مهندسی دقیقش تا حدی بوده که تونسته گشتاور موتور رو با کم کردن حجم از 5.7 به 4.6 همچنان بالا نگه داره خودش یه شاهکاره و باعث کاهش مصرف سوخت در عین حفظ قدرت موتور میشه
محض اطلاع در تاریخ خودروسازی اسب بخار بیشتر و حجم موتور بیشتر نشانه پیشرفت یه خودروساز نبوده و نخواهد بود!!!
american and japan
۲۷ مرداد ۱۳۹۴قد و بالای تو رعنا رو بنازم حضرتتتتت
عشق منی تو.یه روزی میخرمت
RETOLEX
۲۷ مرداد ۱۳۹۴این مدل یه جورایی یه مدل ازمایشی هست و نسل جدید در راهه .
تویوتا میدونه چکار میکنه . ماشین برای استرالیا طراخی شده و اونجا فروش میره .
این ماشین به امریکا و بقبه جاها نمیره و برا اسیا هست .
ما هم به لطف امارات همون مدل امریکایی رو میبینیم .
مطمئن باشین این برای اونایی هست که قیافه براشون مهم نیست .
البته باید از نزدیک دیدش شاید خیلی خوشگل
باشه
اینایی که تو یه بازار محدود هستن و نه جهانی مدل اصلی نیستن
احمد باقری
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ماشین خیلی خوبیه با امکانات و کیفیت بالا، به هر حال، طراحیش میتونست زیباتر باشه.
محمد
۲۷ مرداد ۱۳۹۴واقعا بی نظیره بهترین افرود تا به این تاریخ………………………………
ولی طراحی لکسس lx 570 برعکس این چنگی به دل نمی زنه.
Archi KHAN
۲۷ مرداد ۱۳۹۴خیلی خوبه ولی دوست داشتم تویوتا بیشتر از این تغییرات تو طراحیش میداد.
حیف این پلت فرم ( شاسی ، موتور ، گیربکس و… همه عالیییی ) با این طراحی خارجی و بدنه !
اميد
۲۷ مرداد ۱۳۹۴سلام
به نظر من تویوتا باید یه فکری به حال طراحیش بکنه . وگرنه از بقیه رقبا در طراحی کاملا عقب میمونه…
کیارش
۲۷ مرداد ۱۳۹۴نمیدونم چه بلایی سر طراح های تویوتا اومده
پرادو رو که جوری خراب کردن که حتی باعث ناراحتی منم شد
اون از ال ایکس
اینم از این
واقعا انتطارات از تویوتا بیشتر از ایناس
luis
۲۸ مرداد ۱۳۹۴کیارش داری یواش یواش منو مرید خودت میکنی افرین چه کامنت منطقی و قشنگی من دیگه کامنت نمیزارم همین کامنت تو نظر منم هست.
genius
۲۷ مرداد ۱۳۹۴بنظرم تنها شاسی بلند واقعیه بازار ایرانه!خداییش از رخش بگیر و برو تا زیر و روی فنیش حرف نداره البته قیمتش هم جای هیچ حرفی رو باقی نمیذاره!
american and japan
۲۷ مرداد ۱۳۹۴طراحی به این زیبایی توقع دارید ماشینی برای شرایط سخت چه نوع طراحی داشته باشه؟مردونه با کلاس با ابوهت.یه سانتافه رو کنارش بزار ببین سانتافه تا زیر … میرسه یا نه؟!این ماشینیه که واقعا تکمیله.از نظر امکانات کیفیت طراحی داخلی و خارجی ابوهت مردونگی راحتی فضا سرنشین و… خدایی به چیه این ماشین میشه گیر داد؟ما ایرانیا باید همون طراحی جلف کره ای بخوره توی سرمون
amir
۲۸ مرداد ۱۳۹۴داداش مدل قبلی دویسو چهل اسبه بخار توان برای شش سیلندر و دویسو هفتاد برا هشت سیلندر بود سیصدو هشتاد برا لکسوس ال ایکس هست چی میگی ؟ پیشرفت کرده یک دوما تویوتا همیشه رو گیرباکس و دیفرانسیل مانور میده با همین قدرت تواناییش از هامر اچچ دو هم بیشتره