تویوتا مراحل آزمایش مخفیانه فیسلیفت GT86 را شروع کرده و طبق معمول همانند سایر خودروهای مستتر GT86 هم در دام عکاسان افتاد.
با توجه به گزارشها، متأسفانه خبری از یک موتور توربو نیست و تویوتا تجدیدنظر مدل آینده GT86 را فقط به چند ترفند شیک محدود کرده است. در این مدل ورودی هوای سپر جلو عریضتر شده و در عوض از ارتفاع آن کاسته شده است و همچنین چراغهای جلو بهاحتمالزیاد از ویژگیهای گرافیکی جدید بهرهمند خواهند شد. تغییرات قیمت عقب هم، شامل بازنگری در سپر و همچنین چراغها میشود بهعلاوه اینکه یک اسپویلر برجستهتر نیز قرار داده شده است.بهاحتمال زیاد تویوتا چند ترفند کوچک هم در طراحی کابین، در دستور کار دارد، اما تویوتا در بهروزرسانیهای متعدد GT86 تاکنون هیچ تغییر قابلتوجهی در مقایسه با مدلی که اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد اعمال نکرده است.
در زیر کاپوت از همان موتور تخت بوکسور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر استفاده شده است. کسانی که یک GT86 عضلانیتر به همراه توربوشارژ میخواهند بهتر است یک سری به محصولات aftermarkets بزنند. ما برای اولین بار یک نگاه اجمالی به مدل ۲۰۱۷ انداختیم و باید تا انتشار اطلاعات و تصاویر بیشتر، منتظر بمانیم. تویوتا پیشتر اعلام کرده بود که نسل دوم GT86 درراه است و با توجه به آخرین شایعات نسل بعدی بر پایه مزدا MX-5 ساخته خواهد شد و از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با سیستم KERS قدرت میگیرد، پس بنابراین باید برای بعد از سال ۲۰۱۷ منتظر رونمایی آن باشیم.منبع: Motor1
سعید
۱۶ مهر ۱۳۹۴تویوتا جان داداش حالا چی میشد یکم قدرتشم بیشتر میکردی؟
البته به من ربطی نداره ها چون من اینو نمیتونم بخرم
موندم وقتی با ال نود دستی میکشم اینقد حال میکنم با این دریفت بزنم چی میشه (-:
محمد
۱۶ مهر ۱۳۹۴تویوتا…منکه عاشقتم
فقط یکم قدرتش بیشتربود خوب ترمیشد که البته شایدم همین قدرت مناسبش باشه والا من مهندس شرکت تویوتا نیستم!!
نوید جهرمی
۱۶ مهر ۱۳۹۴حیف GT 86 که اونطوری ک شایستش بود ازش استقبال نشد.
کسی تجره روندنش رو داره؟
شما باشین تویوتا رو انتخاب میکنین یا جنسیس کوپه 2 لیتری رو؟
فواد
۱۶ مهر ۱۳۹۴اگه اهل غااااااان غان هستی جنسیس ولی اگه کیفیت بهتر و هندلینگ بهتری GT. کلا لامصب خیلی استیلش خاصه
سجاد
۱۶ مهر ۱۳۹۴آقا نوید gt86 به نظرم اصلا با جنسیس قابل قیاس نیست
پختگی و بی عیب بودن طراحی و کیفیت کار تویوتا کاملا محسوسه .. در حالی که جنسیس مثل سایر محصولات هیوندای ، هنوز به اون درجه از پختگی محصولات تویوتا نرسیده
ضمن اینکه تویوتا اصطحلاک ـش در دراز مدت خیلی خیلی کمتر از کره ای های عزیزه
به هر صورت من که خودم GT86 رو تو این سگمنت و تو این رده ی قیمتی ، با هیچ چیز عوض نمیکنم
به قول آقا فواد ، همون استیل و ابهتش خیلی بالاتر از جنسیس کوپه ست ….
خصوصاً اگه اسپویلر بلند هم داشته باشه ………….
shahab
۱۷ مهر ۱۳۹۴تویوتا
ببین دوست عزیز سیستم تعلیق و هندلینگ خیلی مهمه
این ماشین موتور باکسر داره تا بتونه مرکزثقلش به زمین نزدیکتر باشه رانندگی بااین لذت بخش تره دضمن این ماشین با کمک سوبارو تولید شهده و موتورو پلت فرمش با BRZ مشترکه
اگه تویوتا از توربو استفاده نمیکنه خاطر اینه ک نمیخواد اصطحلاکشو ببره بالا تا خریداران رو ب خرج بندازه
http://www.netcarshow.com/subaru/2015-brz_sti_performance_concept/1024×768/wallpaper_03.htm
Archi KHAN
۱۶ مهر ۱۳۹۴اینکه همون gt86 قبلیِ
اما همونم انصافا خیلی خوشگل و عالیِ
حس خوبی داشتم ، سوارش شدم …
احمد باقری
۱۶ مهر ۱۳۹۴به هر حال، تویوتا در کل داره یه تکونی به محصولاتش میده، هر چند این روند خیلی سریع نیست، اما داره یه کارهایی میکنه.
ali ayat
۱۶ مهر ۱۳۹۴سوار شدم برای منی که هرماشینی راضیم نمیکرد خوب بود با دنده دستیش خیلی حال کردم
Mr.shahmir
۱۶ مهر ۱۳۹۴این ماشین بینظیره !
پدال لطفا خبرای مربوط به gt86 رو دنبال کن!
حالا یکی
۱۶ مهر ۱۳۹۴به نظر من که واقعا شتاب صفر تا صدش افتضاحه
وقتی سوبارو فارستر با اون جثه صفر تا صدش 6.5 ثانیه باشه این ماشین با شتاب 7.8 ثانیه.ای افتضاحه
چیزی نیست جز یک تویوتای دو در و شکل اسپرت که خب نسبت به ماشینای دور و برش قیمتش بد نیست و حد اقل اینکه تویوتا هست
mohammad 7
۱۷ مهر ۱۳۹۴جای شکی نیست که تویتا اگه بخواد میتونه از موتور توربوشارژ استفاده کنه، اما ساخت تویتا جی تی فلفسه خودشو داره، تویتا این ماشینو واسه جوونای عشق اسپرت که نمیتونن از پس خرج اصطحلاک بقیه ماشینای اسپرت در بیان زده، و موتور قوی تر نمیزنه چون نمیخواد این موتور رو به حاشیه ببره، توی مهندسی این موتور دو لیتری باکسر تونسته197 اسب بگیره، بی نظیره
حالا یکی
۱۷ مهر ۱۳۹۴جناب mohammad7 موتور این ماشین تنفس طبیعی نیست توربو داره