تویوتا کراساوور سابکامپکت C-HR را برای مدل ۲۰۲۰ مورد فیسلیفت جزئی قرار داده و با ارائهٔ نسخهٔ هیبریدی قویتر و طراحی و تکنولوژی بروز شده معرفی کرده است. در بخش جلویی خودرو ورودی هوای بزرگ درون سپر تغییر کرده و حالا طرحی لانهزنبوری در آن کار شده است درحالیکه چراغهای مه شکن هم به درون دریچههای جانبی سپر انتقال یافتهاند و لبهٔ پایینی سپر جدید خودرو نیز همرنگ بدنه شده است. علاوه بر این، چراغهای جلو با فناوری LED ارتقاء پیدا کرده و به دیلایتهای LED مجهز شدهاند و حالا تمامی تیپهای C-HR جدید بهصورت استاندارد از چراغهای LED برخوردار هستند.
در عقب خودرو نیز چراغها که حالا LED هستند با یک اسپویلر مشکی براق به هم متصل شدهاند. تویوتا برای تیپ LE این کراساوور سابکامپکت رینگهای ۱۷ اینچی منحصربهفردی را ارائه کرده و برای تیپ لیمیتد هم رینگهای ۱۸ اینچی را در نظر گرفته است. علاوه بر این، دو رنگ بیرونی جدید بنامهای قرمز سوپرسونیک و نارنجی داغ نیز به لیست رنگهای C-HR اضافه شده است. البته هردوی این رنگها فقط با سقف مشکیرنگ قابل سفارش هستند اما برای اولین بار سقف نقرهای هم ارائه شده که در کنار رنگ سفید صدفی بدنه قرار میگیرد. برای مدل ۲۰۲۰ اما تویوتا سقف سفیدرنگ را از لیست گزینهها حذف کرده است.
C-HR مدل ۲۰۲۰ در داخل هم بهروزرسانیهایی را تجربه کرده است که مهمترین آنها ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید است. درحالیکه سیستم قبلی از اپل کارپلی برخوردار بود، به این سیستم جدید اندروید اتو و آمازون الکسا هم اضافه شده است. این سیستم همچنین از قابلیت بهروزرسانی از طریق اینترنت هم برخوردار است و امکان برخورداری از جدیدترین نسخه از نقشهها را فراهم میکند. این کراساوور ژاپنی بهصورت استاندارد به رو سقفی خاکستری جدیدی هم مجهز شده که به گفتهٔ طراحان موجب بهبود دلبازی کابین میشود. برای C-HR جدید صندلیهای چرمی مشکیرنگ نیز بهعنوان یک آپشن ارائه شده است.
پیشرانهٔ C-HR مدل ۲۰۲۰ در بازار ایالاتمتحده تغییری نکرده و همچنان با همان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با ۱۴۴ اسب بخار قدرت عرضه میشود اما برای بازار اروپا، در کنار مدل هیبریدی ۱.۸ لیتری ۱۲۲ اسب بخاری قبلی حالا یک نسخهٔ هیبریدی جدید با پیشرانهٔ ۲ لیتری و ۱۸۴ اسب بخار قدرت هم ارائه شده است. به گفتهٔ تویوتا، این نسخهٔ هیبریدی جدید پرفورمنس رانندگی را با راندمان بالا بهبود میبخشد. C-HR هیبریدی ۲ لیتری همچنین به سیستم تعلیق جدیدی هم مجهز شده که با حفظ قابلیتهای هندلینگ خودرو، راحتی سواری را بهبود داده است. علاوه بر این، در هردو نسخهٔ هیبریدی C-HR تنظیم ESP اصلاح شده تا احساس فرمان بهبود پیدا کند.
نسخهٔ هیبریدی جدید این ماشین در هر کیلومتر تنها ۱۱۸ گرم دیاکسید کربن تولید میکند درحالیکه این میزان در نسخهٔ هیبریدی ۱.۸ لیتری ۱۰۹ گرم است. تویوتا اما غیر از این دو قوای محرکهٔ هیبریدی، به دیگر موتورهای C-HR در بازار اروپا اشارهای نکرده که این یعنی احتمالاً موتور ۱.۲ لیتری بنزینی توربوشارژ ۱۱۶ اسب بخاری دیگر از مدل ۲۰۲۰ ارائه نمیشود. این موضوع عجیب نیست زیرا تقریباً ۸۰ درصد از خریداران اروپایی C-HR نسخهٔ هیبریدی آنرا انتخاب کردهاند.
در اروپا، قیمت نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ در تیپ پایهٔ آیکون از ۲۵,۶۲۵ پوند آغاز میشود درحالیکه تیپهای گرانتر بنامهای طراحی، اکسل و داینامیک هم با هردو قوای محرکهٔ هیبریدی قابل خریداری هستند. قیمت تیپ لیمیتد این ماشین در ایالاتمتحده نیز از ۲۶,۳۵۰ دلار شروع میشود که این یعنی تنها ۱۵۰ دلار نسبت به قبل افزایش داشته است. فروش نسخهٔ فیسلیفت C-HR از اواخر ماه اکتبر در ایالاتمتحده آغاز میشود.
Irani
۱۰ مهر ۱۳۹۸اگه قیمتش تو ایران کمتر از 400 میلیون باشه ارزش خرید داره
MehdiTurbo
۱۰ مهر ۱۳۹۸همین ماشین تا یکسال و نیم پیش ۲۲۰ تومن بود،چقدر ما ایرانیا زود به همه چی عادت میکنیم،همین الان اگه قیمت این ماشین ۷۰۰ تومن بشه مطمئنم سال دیگه یکی میاد میگه اگه ۶۰۰ باشه میارزه،بعدم به اقازاده ها فوحش میدیم فکر میکنی اون اقازاده ها این پولا رو از کجا میارند،در ضمن شما مطمئن باش صفر این ماشین تو شرایط الان زیر ۴۰۰ قیمت نمیخوره،الکی به دلت صابون نزن.
مزدا
۱۰ مهر ۱۳۹۸تا اونجا که میدونم چهارچرخ متحرک نیست که تو ذوق میزنه.تو امریکا هم اکثرا چهارچرخ متحرک طرفدار زیاد داره.
مردم ما نسخه قبل فیس لیفت رو دو سه سالی هس که سفارش دادن نتونستن بگیرن اونوقت اونا میرن که نسخه فیس لیفت رو بخرن
زندگی کنید نوش جونتون
ایمان
۱۰ مهر ۱۳۹۸برای رقابت با نسل جدید نیسان جوک ، به این فیس لیفت احتیاج داشت ؛ خیلی به موقع و حساب شده بود ??
رامتین
۱۰ مهر ۱۳۹۸دوستان بنظرتون chr جدید با موتور 180 اسبی که ممکنه به ایران بیاد گزینه بهتریه یا نیسان جوک جدید نسخه اسپرت که 200 اسب و گیبربکس غیر cvt داره، دوآل کلاج هست و البته 4چرخ متحرک.
من ترجیحم جوک جدید است که با قیمت زیر 400 به ایران میتونه بیاد. اما تویوتا chr فعلی که 1.2 لیتری و 120 اسب هست همین الان بالای 600 قیمت داره!!
تویوتا ++
جوک – –
مهران
۱۱ مهر ۱۳۹۸ظاهر جوک با این ماشین زمین تا اسمون فرق داره یکی که از این ماشین خوشش بیاد خیلی کم ممکنه بتونه جوک رو بپسنده. شخصا امکان نداره بابت استایل جوک هزینه کنم.
رامتین
۱۱ مهر ۱۳۹۸قبول دارم حرفتو وقتی که تویوتای فعلی را با جوک فعلی مقایسه کنید. CHR در نسل جدید یا بهتر بگیم فیس لیفتش تغییر بسیار بسیار کمی داشته اما جوک کاملا تغییر نسل داده. منظور من جوک جدید هست. ضمنا گیربکس CVT تویوتا فکر نکنم بتونه از پس گیربکس 7دنده دوال جوک بر بیاد. در کل جوک از نظر پرفورمنس بهتره. ابعاد خودرو هم تقریبا برابر و نسل جدید جوک موجب میشه زیبایی دو خودرو هم تقریبا در یک رده باشه. در این وضعیت، معیار صرفا سلیقه ای و بر اساس قیمت میتونه باشه.
ذوالفقاری همدان
۳۰ فروردین ۱۳۹۹جوک واقعاً هم جوکه!
CHR??⭐
P.K.H
۱۱ مهر ۱۳۹۸به نظر من CH-R یکی از خوبای تویوتا هست