تویوتا بعد از گذشت بیش از هفت ماه از معرفی رسمی پیکاپ سنگین وزنش یعنی توندرای ۲۰۱۴ ، بالاخره جزییات قیمت تیپ های مختلف آنرا برای بازار ایالات متحده منتشر کرد . . .
توندرای ۲۰۱۴ قرارست در پنج تیپ مختلف با نام های SR و SR5 ، لیمیتد، پلاتینیوم و مدل کاملا جدید 1794Edition عرضه شود که مشتریان می توانند هرکدام را در مدل های تک کابین، دو کابین و سه کابین (که با نام CrewMax شناخته می شوند) و همچنین با سیستم محرکه تک دیفرانیسل یا دو دیفرانسیل سفارش دهند.
برای توندرای آمریکا کم قدرت ترین پیشرانه ۴.۰ لیتری V6 است که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۶ نیوتن متر گشتاور دارد. حجیم ترین پیشرانه نیز ۵.۷ لیتری V8 بوده با ۳۸۱ اسب بخار و ۳۸۱ نیوتن متر. قیمت مدل های مختلف این پیکاپ به دلار در ذیل آمده است:
قیمت | انتقال قدرت | پیشرانه | اتاق | تیپ |
۲۵,۹۲۰ | 4X2 | ۴.0L V6 | تک کابین | SR |
۲۸,۴۶۵ | 4X2 | ۵.7L V8 | تک کابین | SR |
۳۱,۵۱۵ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | تک کابین | SR |
۳۱,۵۱۵ | 4X4 | ۵.7L V8 | تک کابین | SR |
۲۶,۸۱۰ | 4X2 | ۴.0L V6 | دوکابین | SR |
۲۷,۸۵۵ | 4X2 | ۴.6L V8 | دوکابین | SR |
۳۰,۹۰۵ | 4X4 | ۴.6L V8 | دوکابین | SR |
۲۹,۳۵۵ | 4X2 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR |
۲۹,۶۸۵ | 4X2 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR |
۳۲,۴۰۵ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | دوکابین | SR |
۳۲,۷۳۵ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | دوکابین | SR |
۳۲,۴۰۵ | 4X4 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR |
۳۲,۷۳۵ | 4X4 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR |
۲۹,۴۶۵ | 4X2 | ۴.6L V8 | دوکابین | SR5 |
۳۲,۵۱۵ | 4X4 | ۴.6L V8 | دوکابین | SR5 |
۳۰,۹۶۵ | 4X2 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR5 |
۳۱,۲۹۵ | 4X2 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR5 |
۳۴,۰۱۵ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | دوکابین | SR5 |
۳۴,۳۴۵ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | دوکابین | SR5 |
۳۴,۰۱۵ | 4X4 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR5 |
۳۴,۳۴۵ | 4X4 | ۵.7L V8 | دوکابین | SR5 |
۳۱,۸۲۵ | 4X2 | ۴.6L V8 | سه کابین | SR5 |
۳۴,۸۷۵ | 4X4 | ۴.6L V8 | سه کابین | SR5 |
۳۳,۳۲۵ | 4X2 | ۵.7L V8 | سه کابین | SR5 |
۳۶,۳۷۵ | 4X4 | ۵.7L V8 | سه کابین | SR5 |
۳۶,۳۷۵ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | سه کابین | SR5 |
۳۶,۹۴۰ | 4X2 | ۵.7L V8 | دوکابین | Limited |
۳۹,۹۹۰ | 4X4 | ۵.7L V8 | دوکابین | Limited |
۳۹,۹۹۰ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | دوکابین | Limited |
۳۸,۸۴۵ | 4X2 | ۵.7L V8 | سه کابین | Limited |
۴۱,۸۹۵ | 4X4 | ۵.7L V8 | سه کابین | Limited |
۴۱,۸۹۵ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | سه کابین | Limited |
۴۴,۲۷۰ | 4X2 | ۵.7L V8 | سه کابین | Platinum |
۴۷,۳۲۰ | 4X4 | ۵.7L V8 | سه کابین | Platinum |
۴۷,۳۲۰ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | سه کابین | Platinum |
۴۴,۲۷۰ | 4X2 | ۵.7L V8 | سه کابین | 1794Edition |
۴۷,۳۲۰ | 4X4 | ۵.7L V8 | سه کابین | 1794Edition |
۴۷,۳۲۰ | 4X4 | ۵.7L V8 FFV | سه کابین | 1794Edition |
alireza
۲۱ مرداد ۱۳۹۲سامورایی قاتل یانکی ها ! (اف 150)
محمدرضا
۲۱ مرداد ۱۳۹۲موتو v8واسه یه وانت ! ! !
دمش گرم
اصغر
۲۲ مرداد ۱۳۹۲محمد جان جو گیر نشو .فورد واسه وانت سوپر دیوتی خودش موتور ده سیلندر داره.
عاشق تويوتا
۱۳ آذر ۱۳۹۴اگر دلار رو۳۰۰۰حساب کنیم. +پول کمرگ ایران ۲۴۰۰۰۰۰۰۰ دیویست و چهل میلیون تو ایران قیمت داره واقعا عالیه
M3 E92
۲۱ مرداد ۱۳۹۲دوگانه نداره.. به درد نمی خوره.. من باردو ترجیح میدم!!! :دی
اصغر
۲۲ مرداد ۱۳۹۲فروش اف 150 7 برابر کل فروش تندرا در امریکا و در سال 2012 بوده. فروش سیلورادو 5 برابر کل فروش تندرا بوده.فروش وانت امریکایی ram دو برابر کل فروش تندرا بوده.باز هم میخوای از تندرا بگم؟فروش جی ام سی سیرا 2 برابر تندرا بوده. تویوتا با اون موتور 8 سیلندر لند کروز که رو همه ماشینهاش میذاره و به خودش زحمت نمیده حداقل این موتور رو به روز کنه.الان به موتور وانت های رقیب تندرا یه نگا بندازید همشون مصرف هاشون کمه.نمای داخلی این ماشین رو خدا وکیلی با رم مقایسه کنید.داشبوردش تمام پلاستیک..راستی دوست عزیزی که داری از آپشن های تندرا تعجب میکنی یه سر برو سایت فورد و آپشن های اف 150 رو ببین اون وقت میفهمی آپشن یعنی چی.شما حتی میتونی قطر اکسل وانت خودت رو تعیین کنی . حلا فهمیدین قاتل سامورایی ها کیه؟
محمدرضا
۲۲ مرداد ۱۳۹۲تو ایران وانت باردو قاتل همشونه
سام*
۲۵ مرداد ۱۳۹۲این اماری که دادید میشه لینکش رو بذارید ما هم ببینیم یا پایه و اساسش رو بگید.
حمید
۲۳ دی ۱۳۹۲با سلام به دوست عزیز
اطلاعات شما رو ستایش میکنم ولی دوست عزیز تمامی اینها فقط روی کاغذ خوبن تنها مشتریان و خریداران دلیل خوب بودن یک محصول رو تزمین می کنن تویوتا در 30 سال اخیر تونسته که تمامی رقبای آمریکایی رو کنار بزنه و بیشتر مردم آمریکا از محصولات و حتی خدمات پس از فروش تویوتا رضایت بالایی دارن من بیشتر اخبار این شرکت رو خوندم هدف اونا داشتن مشتری وفاداره چون اونا معتقدن که مشتری وفادار حتی اگه ماشینی رو که خریداری میکنن اگه ازلحاض فنی قدیمی و یا پایین باشه بازم اون رو به بقیه ترجیح میدن سیستم موتورهای تویوتا تبدیل به یک الگو برای دیگر خودروسازان شده همیشه در مورد حفظ محیط زیست در جایگاه اول بوده و هستند
هومن
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵این کارایی که گفتی ایران خودرو وسایپا و شرکای چینیشون میکنن
احتمالا تو این شرکتا یه دستی داری ها شیطون
…
علی
۲۲ مرداد ۱۳۹۲به نظرم تویوتا هرچی توی طراحی سواری هاش بی روح شده، توی طراحی suv(به جز rav4) و تراک هاش بی نظیره
چهرش با آدم حرف میزنه
nima
۲۲ مرداد ۱۳۹۲suv های تویوتا فقط کیفیت دارن . تو طراحی هیچ حرفی برای گفتن ندارن . suv های فورد و gmc شورلت خیلی خوش رخ ترن .
محمد
۲۱ مرداد ۱۳۹۲ماشالله بزن هیوندای رو له کن
نوید (6*6)
۱۸ دی ۱۳۹۳هیوندای رو که قبلا له کرده بود هدف این له کردن آریکایی ها بود
میلاد
۲۱ مرداد ۱۳۹۲پیکاپ های تویوتا همیشه خدا بودن!
دیگه رو دست اینا قراره چی بیاد؟
من از شما میپرسم،کسی میتونه رو دست اینو بسازه؟
از دیوار راست بالا میره به راحتی
ینی خوراک راه خاکیه
دمت گرم ژاپن
تورو خدا بیا ایران
یه پسل باهوش
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ببخشید ها ببخشید با تمام احترامی که واسه طرفدارای تویوتا قائلم
عذر می خوام ها باز دیسلایک بارونم نکنین
ولی اسکی از این ضایع تر از پیکاپ های امریکایی می شد ؟؟
بابا یه نگاهی به دور برتون بندازین …
saman
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵دقیقا درسته
ی کپی کاری پنهانی از GMC و حتی ممکنه F150
اما قشنگ و رندانه کپی کردن
امین
۲۱ مرداد ۱۳۹۲یا خدا, نگاه اپشن.
parsa
۲۱ مرداد ۱۳۹۲هایلوکس مدل 1977 تویوتا هنوز در بعضی جاهای ایران نون آور خانه هست.و در ایران ما فقط مدل هایلوکس شناخته شده است که بسیار عالی است ولی چرا هنو وانت توندرا به ایران نیامده دلیلش معلوم نیست . واقعا توندرا در دنیا رقیب نداره .امیدواریم به ایران ما هم بیاید البته با قیمتی منصف .چرا که ایرانیان باید بهترینها رو داشته باشند.
نوید (6*6)
۱۸ دی ۱۳۹۳چون مردم ایران خیلی به وانت علاقه نشون نمیدن و فکر میکنن وانت ها فقط برای بار بردن هستن
و فکر میکنن هرکی وانت داشت خیای بی کلاس و خیلی داهاتیه
پرهام
۲۱ مرداد ۱۳۹۲هیچ وقت به فورد 150 نمی رسه. پر فروش ترین و محبوب ترین خودرو در آمریکا سال گذشته به اندازه تولید سایپا و ایران خودرو در آمریکا فورد 150 فروش رفته. این تویوتا هم در آمریکا شکست خورده ای بیش نبوده. حالا شما 4 تا عکس دیدید به وجد اومدید
fleetwood
۲۲ مرداد ۱۳۹۲من هم تویوتا تاندرا را از نزدیک دیدم هم شورولت سیلورادو، هر دوشون غول بودند ولی سیلورادو عظمت بیشتری نسبت به تویوتا داشت
نوید (6*6)
۱۸ دی ۱۳۹۳تندرا های جدید خیلی با ابهت تر شدن
2015 از این هم خیلی بهتره
احسان
۲۲ مرداد ۱۳۹۲کسایی که میگن چرا امریکایی انقدر وانت دوست دارن معلومه که فقط پیکان بار (باردو) رو وانت می دونن.توندرا و f150 و سیلورادو و رم بیارن تو ایران تازه مردم میفهمن امریکایی ها چرا از وانت یا به قول خود امریکایی ها truck استفاده میکنن.کاری نیست که این غول ها نتونن انجام بدن.اگر روزی خدا به ایرانیا لطف کرد و واردات ماشین ازاد شد خودم اولین مشتری این اژدهای زیبام
amir
۲۲ مرداد ۱۳۹۲اگر تمام مردم آمریکا کارگر هستند و حقوقشون در حدود روزی یک دلار هست که با یک حساب ساده میشه ماهی 30 دلار و سالی 360 دلار بفرمایید چطوری مردم آمریکا میتونند یک وانت سیلورادو با پایه قمیتی در حدود 24 هزار دلار خریداری کنند که اگر هیچ چیزی نخورند و هیچ چیزی نپوشند و قبض برق و آب و تلفن و …. پرداخت نکنند و تمام حقوقشون رو بپردازند 66 سال طول میکشه تا بتونند تمام قیمت وانت رو پرداخت کنند تازه در شرایطی که تورم و …. در طول این 66 سال به قیمت خودرو اضافه نشه و بعد از 66 سال زنده باشند که بتونند سوار وانت بشند یک کارگر وانت 24 هزار دلاری با حقوق روزی یک دلار و …. که شما میفرمایید نمیتونه خریداری کند و از پس خرج و محارج تعمیرات و بنزین و …. وانت 24 هزار دلاری خودش بربیاد اینکه میبینید آمریکایی ها علاقه خاصی به وانت های غول پیکر و خودروهای عضلانی دارند به خاطر این هست که مسافرت های جاده ای و خارج جاده ای و یدک کیشدن کاروان و ….. یک بخشی از فرهنگ آمریکایی ها هست و تفاوتی ندارد که فردی مهندس باشد و یا دکتر و یا کارگر این علاقه و فرهنگ عمومی نسبت به خرید خودروهای عضلانی آمریکایی و سفرهای جاده ای و خارج جاده ای و ….. در بین تمام مردم آمریکا وجود دارد و یک وانت غول پیکر قیمتی در حدود یک خودرو سدان خانوادگی با امنیت و امکانات رفاهی به روز دارد و انتخاب وانت های غول پیکر ارتباطی به کارگر بودن و مهندس بودن و …. در امریکا ندارد و فقط مربوط به علاقه و فرهنگ جامعه آمریکا هست و در ضمن حقوق وزارت کار برای سال 92 با تمام اضافات چیزی در حدود 541 هزار تومان برای یک فرد مجرد هست که این حقوق رو به یک مهندس هم الان با این وضعیت بیکاری و ورشکستگی کارخانه ها در ایران نمیدند کارگر ها که جای خود دارد و هیچ فردی چه مهندس و چه کارگر در ایران یک پراید رو حتی لیزینگی و وام و …. نمیتونه به راحتی خریداری کند خرید نقدی و خودروهای دیگه و خودرو خارجی با وجود تعرفه 110 درصد واردات و بازار انحصاری خودرو که جای خود دارد و بیشتر شبیه توهم هست تا واقعیت
amir
۲۲ مرداد ۱۳۹۲دوست عزیز من با حقوق روزی یک دلار که شما فرمودید براتون حساب کردم که 66 سال طول میکشه تا یک نفر یک کامیون غول پیکر 24000 دلاری رو از دم قسط خریداری کرده بتونه تمام مبلغ خودرو رو باز پرداخت کند تازه در شرایطی که پرداخت کننده وام هیچ چیزی نخوره و نپوشه و قبض آب و برق و گاز و تلفن و …. پرداخت نکنه و تمام 1 دلار درآمد روزانه خودش رو به مدت 66 سال برای پرداخت قیمت 24 هزار دلاری یک وانت غول پیکر پرداخت کند و برای خریدا اقساطی به مدت 66 سال هیچ مبلغی به قیمت اولیه خودرو اضافه نشد دریافت وام تابع قوانین و شرایطی در تمام کشورهای جهان هست و نسبت مستقیم با میزان حقوق و درامد و دارایی و …. فرد دریافت کننده وام دارد برای مثال فردی در ایران میتونند 1 میلیارد وام دریافت کند که درآمد ماهیانه ای و دارایی هایی در حد و اندازه وام دریافتی و 1 میلیارد و اقساطش داشته باشد و بانک و …. به هیچ فردی در هیچ جای دنیا همینطوری و بدون در نظر گرفتن حقوق و درامد ماهیانه وام نمیدند و برای دریافت وام بانک فیش حقوقی و صد مدل مدرک و ضامن و …. برای دریافت وام درخواست میکنه تا اطمینان حاصل کند که فرد دریافت کننده وام میتونه وام دریافتی رو باز پرداخت کند و یا اگر فرد دریافت کننده وام نتونست دارایی هایی در حد و اندازه بازپرداخت وام برای تصاحب توسط بانک دارد و هیچ بانکی در دنیا وام 66 ساله برای خرید خودرو پرداخت نمیکنه برای اینکه بعد از 66 سال خودرو در اثر استحلاک و …. نابود شده و هیچ ارزشی ندارد حتی بانک ها به عنوان ضامن برای دریافت وام هم فردی که سنی بیشتر از 60 سال داشته باشد رو قبول نمیکنند و حالا اصلا فرض محال که یک بانک برای خرید یک وانت غول پیکر 24 هزار دلاری به یک فرد در امریکا با حقوق روزی 1 دلار وام داد فرد دریافت کننده وام که تمام حقوق 1 دلار خودش رو برای اقساط خرید وانت غولپیکر پرداخت میکنه به مدت 66 سال در طور این مدت 66 سال خوراک و پوشاک و قبض اب و برق و تلفن و گاز و .. خودش و یا خرج تعمیرات و بنزین وانت غولپیکر خودش رو به چه طریقی تامین میکنه حتما میخواید بگید برای غذا و خواراک و پوشاک و قبض اب و برقش هم وام دریافت میکنه اما چطوری فردی که تمام حقوقش رو قسط میده میتونه وام جدیدی دریافت کند؟کجای دنیا به فردی که تمام حقوقش رو به مدت 66 سال قسط میده وام پرداخت میکنند و …؟قبلا هم گفتم شما برای توجیه مشکلات ایران و مردم ایران و خودروسازی و … دست به دامن دروغ و ….. شدید و میخواید تمام مردم دنیا و کشورهای دیگه رو بدبخت و بیچاره و … نشان بدید تا مشکلات مردم ایران و خودروساز داخلی و … توجیه کنید که من نمیدونم از این صحبت هایی که میکنید و دروغهایی که میگید چه منافعی دارید اما در هر صورت میشه به کشورهای دیگه نگاه کرد و نکات خوب و قوت و قدرتشون رو دید و یاد گرفت و پیشرفت کرد مثل کره جنوبی و یا ژاپن و …. که با دیدن پیشرفت کشورهای دیگه دنیا و الگوبرداری از کشورهای دیگه پیشرفت کردند به جای اینکه بخواید با دروغ و … کشورها و مردم کشورهای رو بدبخت و …. نشان بدید و مشکلات ایران و مردم ایران و خودروسازی و … برای منفع فردیتون و …. با دروغگویی و مشکلات کشورهای دیگه و مردم کشورهای دیگه توجیه کنید
علی
۲۶ مرداد ۱۳۹۲مسیح مثلا فرض کن من کارگر
750 تومن هم نه
کارگرای باغ ما ماهی 900 تومن میگیرن
کرایه خونه
پول برق و آب و گاز+ خورد و خوراک رو حساب کن و ازش بزن
دقیقا چند ماه باید کار کرد و کاپرای 60 تومنی رو خرید؟؟
نوید (6*6)
۱۸ دی ۱۳۹۳ما هم باغ داریم
تازه ما هم کارگر داریم
شوخی کردم فقط شما دارین
(البته بازم شوخی کردم)
amir
۲۲ مرداد ۱۳۹۲تویوتا بهتر بود به جای کپی برداری از طراحی و ظاهر وانت و خودروهای عضلانی آمریکایی با معرفی محصولی با ظاهر متفاوت و جدید به طور کلی یک کلاس جدید ایجاد میکرد وانت ها و خودرو های خارج جاده ای تویوتا در دنیا و آمریکا شناخته شده هست و امتحان خودش رو پس داده و تویوتا میتونست از این پشتوانه برای معرفی یک محصول و یک کلاس جدید در وانت ها چه از نظر طراحی و موتور و مابقی اجزا معرفی کند که در تمام دنیا و خارج از آمریکا هم با استقبال زیادی مواجه بشه تا اینکه بخواد طراحی و مشخصات وانت ها و خودرو های عضلانی آمریکایی رو در بازار آمریکا کپی برداری کند به طور کلی تمام خودروسازهای دنیا و حتی خودروسازهای آمریکایی از طراحی عضلانی و زمخت به سمت طراحی اروپایی رفتند تا بتونند بازار جهانی خارج از آمریکا و بازار طرفداران خودروهای غیر عضلانی در جهان رو بدست بیارند
arash zx
۲۲ مرداد ۱۳۹۲آقای مسیح نمیخواد شما نگران حقوق کارگران آمریکایی باشی……… بالاخره اونا به قول شما با همون حقوق کمشون می تونند بهترین وانت های دنیا رو سوار میشن،اما کارگر های زحمت کش ایرانی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کارگر های ایرانی با این افزایش قیمت حتی نمی تونند نیسان آبی بخرند………………………. شما نمی خواد نگران کارگران آمریکایی باشی……………………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amir
۲۲ مرداد ۱۳۹۲شما برای اینکه مشکلات ایران و مردم ایران و خودروساز داخلی و ….. با هر روشی توجیه کنید بدون هیچ اطلاع و …. در مورد هر موضوعی هر حرفی (دروغ و …) میزنید
احمد.ف
۲۲ مرداد ۱۳۹۲ببخشید جناب مسیح، اگر این کامنت ها را بر اساس شوخی میگذارید که اصلا شوخی مناسبی نیست و اگر جدی میگویید که بهتر است یک مقدار به دور و برتون نگاهی بندازید. یا لااقل در این سایت اینگونه نظر نگذارید.
در ضمن حداقل حقوق در امریکا برای یک کارگر ساده ساعتی ۸ دلار است. (اطلاعات کاملا به روز و مستند است و از کسی که اخیرا از امریکا آمده بود شنیدهام)
جلال
۲۲ مرداد ۱۳۹۲من فکر میکنم این مسیح با این حرفا داره لج مارو در میاره بعد خودش میشینه به ریش هممون میخنده!!!!!
بچه ها اصلان محلش نزارین……..
علیرضا الف
۲۲ مرداد ۱۳۹۲آقا یا خانم مسیح دیگه داری شورشو در میاری ها.من از کامنت اولت احساس کردم به شوخی میگی حقوق آمریکایی ها ساعتی 1 دلاره ولی اونچه از کانتهای بعدیت بر میاد اینه که ظاهرا بد جوری مورد شستشوی مغزی قرار گرفتی برادر (یا خواهر!).ظاهرا خیلی جدی داری حرف میزنی.آخه عزیز دل برادر یه چیزی بگو بگنجه.همه اینایی که اینجا میان یعنی به اینترنت دسترسی دارن که اومدن سایت پدال.اینقدرم سواد دارن که چار تا لغت انگلیسی سرهم کنن و یه سرچ کنن و بفهمن که حقوق تو آمریکا حداقل ساعتی 8 دلاره (تازه در بعضی ایالتها به ساعتی 10 11 دلار هم میرسه) نه روزی 1 دلار.مگه آمریکا رو با زیمبابوه اشتب گرفته باشی عزیز دل برادر.خلاصه اینکه توبه کن برادر که خداوند توبه کنندگان را دوست دارد!اینقدرم لج بچه های اینجا رو در نیار.بگو خب!!!
جاوید
۲۲ مرداد ۱۳۹۲شرمنده دوستان ولی این جناب مسیح یه چیزیش میشود.
یا کودکی بیش نیستند یا در ایران زندگی نمی کنند یا دچار مشکلات دماغی هستند.
احتمالا بسیار هم بیکار هستند که همواره در همه ی کامنت ها حضور فعال دارند.
از مدیر سایت درخواست دارم دسترسی ایشان رال محدود بفرمایند.
واقعا از کامنت های صد من یه غار و بسیار بی محتوای ایشان خسته شدیم.
محمد
۲۲ مرداد ۱۳۹۲آقا مسیح اون 8 دلار رو در ساعت میشه ساعتی 24 هزار تومن که اگه روزی 3 ساعت کارکنن که قطعا بیشتره میشه 72 هزار تومن. حالا اونا 5 در ماه 5 روز کار میکنند میشه 360 هزار تومن در هفته که ضرب در 4 میشه 1 ملیون و 440 هزار تومن. حالا کارگرای ایرانی ماهی 400 هزار تومن دست مزد دارن . آیا این انصافه؟؟
اصغر
۲۲ مرداد ۱۳۹۲عزیزم اشتباه حساب نکن. قانون وزارت کار امریکا اینه که یک شخص فقط میتونه 160 ساعت در ماه کار کنه.160 ضرب در 8 میشه 1280 که با دلار 3200 میشه 4 میلیون و خرده ای.کارگر ایرانی حداقل حقوق طبق اعلام رسمی 500تومنه.این کجا و آن کجا.الان داشتم سایت تویوتا امریکا رو میدیدم.تویوتا کرولا با تمامی امکانات میشه 20 هزار دلار که شرکت تویوتا برای جلب رضایت مشتری و فروش بیشتر 2000 دلار پول رو مستقیم میگیره و 18 هزار دلار باقی مونده رو در اقساط 72 ماهه از مشتری میگیره.یعنی ماهی 250 دلار.که یه کارگر در امریکا راحت میتونه این مبلغو پرداخت کنه و ماشینی بگیره که در کشور ما زیر پایه اقشار پر درآمد و نسبتا ثروتمند هستن.در صورتی که این ماشین تو امریکا زیر پایه کارگره.واقعا جالبه
nima
۲۲ مرداد ۱۳۹۲تویوتا هر سال تو طراحی پسرفت میکنه . قدرت موتورش به نسبت حجمش خیلی پایینه . اصلا جالب نیست.
جلال
۲۲ مرداد ۱۳۹۲نیما جان وقتی که نسبت قدرت به حجم در یک ماشین از حد خاصی بالاتر باشه اصطهلاک و دوام خودرو میاد پایین. تو ماشینهایی که قراره مثل چی کار کنن اصلا خوب نیست که حجم کم باشه یا توانش بیش از حد بالا باشه.
این جور چیزها مال سوپر اسپرتهاست
در عوض با یک نسبت دنده خوب میشه گشتاورشو بالابرد
به هر حال امیدوارم موفق باشی…….
حامد MASERATI GT
۲۲ مرداد ۱۳۹۲هرکی فیلم کشیدن شاتل توسط توندرا رو ندیده بره ببینه اون موقع ببینه ژاپن چی ساخته . تویوتا نیازی به تعریف نداره . کل دنیا از محصولاتش راضی ان
جلال
۲۲ مرداد ۱۳۹۲در ضمن حامد جان این رو هم بگو که اون تاندورا کاملا استاندارد بود وهیچ تغییری نکرده بود…..
واقعا تاندورا اسطوره قدرت تویوتاست…..
امین
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ببینید برای یه ماشین چند تا مدل میزنن
به اندازه ی کل محصولات ایران خودرو و سایپاست
shales
۲۶ مرداد ۱۳۹۲تا دوج هست تویوتا چرا
amir.t.
۲۴ آبان ۱۳۹۲الله اکبر چقدر …
علی
۲۲ دی ۱۳۹۲صنعت=آمریکا.وانت=آمریکا.قدرت=آمریکا.کیفیت=آمریکا.لذت=آمریکا.
زندگی=آمریکا
نوید (6*6)
۸ دی ۱۳۹۳اون کسی که ساعتی 30 تومن میگیره رو دیگه بهش نمیگن کارگر بهش میگن مدیر
ایمان
۲۳ بهمن ۱۳۹۳توندرا صورتی دله منابردی
فقط تویوتا.عشق تویوتا.جان تویوتا.ماشینتویوتا.خونه تویوتا
کجابرم تویوتا
چیکار کنم تویوتا
چی بخورم تویوتا
حسام
۱۷ تیر ۱۳۹۴هیچ ماشینی نمیتونه به وانت. Gmc. برسهه
محمد
۸ شهریور ۱۳۹۴هیولای افرود تویوتا
sohrab
۵ بهمن ۱۳۹۴سلام میکنم خدمت همه دوستان عزیز .
ماشینهای آمریکایی و ماشین های ژاپنی تو دنیا تکن بخصوص وانت .من خودم طرف دار تویوتا هستم اینکه کدوم بهترن اینو باید به عهده کارشناسان گذاشت . ولی اگه بخوایم از نظر مردم رای گیری کنیم تمام دنیا با محصولات تویوتا آشنا هستن و تویوتا تمام امتحاناتشو تو این سالها پس داده به نظر من تویوتا رای بیشتری ماره بخصوص تاندرا