نسل جدید تویوتا راو ۴ سرانجام طی چند هفتهی آینده وارد نمایندگیهای فروش میشود. مدل هیبریدی هم از اواخر ماه مارس سال آینده وارد بازار خواهد شد. این خودروساز ژاپنی تمامی جزئیات مربوط به قیمتگذاری و تجهیزات این شاسیبلند جدید را اعلام کرده است.
نسل جدید تویوتا راو ۴ قیمت پایهی ۲۶۵۴۵ دلاری داشته که این مبلغ شامل ۱۰۴۵ دلار هزینهی تحویل نیز میباشد. البته این قیمت برای مدل پایهی دیفرانسیل جلوی LE بوده درحالیکه سیستم چهار چرخ محرک نیز ۱۴۰۰ دلار قیمت دارد.
پنجمین نسل راو ۴ با ۵ تریم مجزا برای نسخهی بنزینی ۲.۵ لیتری عادی (تریم های LE، XLE، XLE Premium، Adventure و Limited) و ۴ تریم مجزا برای نسخهی هیبریدی ۲.5L HV (تریم های LE HV، XLE HV، XSE HV و Limited HV) عرضه میشود.
- تویوتا راو ۴ نسخهی LE
مدلهای LE با لیست تجهیزات سخاوتمندانهای عرضه میشوند که شامل چراغهای جلو و عقب LED، ریلهای سقف، شیشههای دودی و برقی، صفحهنمایش ۴.۲ اینچی، دو خروجی برق ۱۲ ولت و… میباشد.
- تویوتا راو ۴ نسخهی XLE
این خودرو از رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی، چراغهای جلوی LED با ظاهر کرومی، مه شکنها، آینههای جانبی برقی با چراغهای راهنمای LED و هشدار نقاط کور، مونروف برقی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیهای، سیستم کلید هوشمند با ورود بدون کلید، چهار پورت USB و… سود میبرند.
- تویوتا راو ۴ نسخهی XLE Premium
مدل یاد شده علاوه بر تجهیزات پیشین دارای رینگهای ۱۹ اینچی کرومی، صندلیهای نرم برقی با تنظیم در ۸ جهت، درب پشتی برقی، غربیلک فرمان و اهرم تعویض دنده چرمی و… میباشند.
- تویوتا راو ۴ نسخهی ادونچر
مدل خشنتر ادونچر را میتوان به خاطر ریلهای سقف متفاوت، گلگیرهای بزرگتر، طراحی گیراتر سپر، رینگهای ۱۹ اینچی انحصاری با عناصر مشکی مات، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و… تشخیص داد. این خودرو با رنگ سقف متفاوت در دسترس میباشد. داخل کابین هم صندلیهای گرم و سرد شونده در دسترس هستند.
- تویوتا راو ۴ نسخهی XSE HV
افرادی که به دنبال اسپورت ترین نسخهی این شاسیبلند هستند میتوانند مدل یاد شده را با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۷.۸ ثانیهای بخرند. راو ۴ نسخهی XSE HV دارای سیستم تعلیق اسپورت با فنرها و دامپرهای سفتتر، رینگهای ۱۸ اینچی مشکی، عناصر پیانو بلک و بدنهای دو رنگ میباشد. این نسخه دارای تریم متریال سافتکس و عناصر آبیرنگ در کابین میباشد.
- تویوتا راو ۴ نسخهی لیمیتد
اما مدل لوکس لیمیتد از سپرهای جلو و عقب با عناصر نقرهای، گلگیرهای مشکی بزرگ، جلوپنجره خاکستری متالیک و رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی استفاده میکند. در کابین هم صندلیهای جلوی گرم و سرد شونده، صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت، درب پشتی برقی، سیستم صوتی پریمیوم و دوربین دید عقب به چشم میخورند.
مهدی
۱ آذر ۱۳۹۷نسل قبلش طراحی بهتری داشت گرچه خرید برای یک ایرانی غیر ممکنه
مهدی
۱ آذر ۱۳۹۷نسل قبلش طراحی بهتری داشت
Amir
۱ آذر ۱۳۹۷خیلی جذاب شده این نسل جدید همین طور داخلش هم خیلی مدرن و زیبا ساخته شده از تمام رقبای آسیایی و اروپایی از جمله فولکس تیگوان و اشکودا کودیاک بیشتر دوستش دارم.
..::Majidio Lamborghini::..
۱ آذر ۱۳۹۷به نظر من فیس لیفت نسل قبلش خیلی خاص تر و زیباتر بود
سام
۱ آذر ۱۳۹۷هر مدل از تویوتا در جای خود شاهکاری محسوب می شوند.شاهکاری از کیفیت،تکنولوژی و…..تویوتا به عنوان مربی خودروسازان دنیا و پیشرو در خلق تکنولوژی همیشه چند قدمی جلوتر از بقیه رقبای خود حرکت می کند و خودروهایی را به بازار ارائه می دهد که سر و گردنی از رهمتایان خویش برتر هستند.تویوتا راو 4 جدید را هم می توان پایه گذار سبکی خشن و در عین حال جذاب در طراحی خودروهای کراس اوور دانست.بی شک خیلی از سازندگان دنیا در ِآینده از چنین سبکی در فرم خودروهای بلندقامت خود تقلید خواهد نمود و اینجاست که باید به تویوتا آفرین گفت که زودتر از رقبا تمایلات و جهت حرکت بازار را تشخیص داده است.
NAVID۰۰۹۸
۱ آذر ۱۳۹۷مگه میشه تویوتا ماشین بسازه و کسی خوشش نیاد .
فیس لیفت نسل قبل به نظرم زیبایی و سادگی خاصی داشت که در طول سالهای آینده بیشتر و بیشتر به چشم میاد ، اما فضای داخلی نسل جدید بهتر از قبل شده .
ای کاش بیاد ایران و ما بتونیم از دیدنش بیشتر لذت ببریم . واقعاً راو۴ معرکست و ساخته شده برای شهر و بیابان .
هم موتور پُربازده ای داره ، هم کم مصرفه ، کم استهلاکه ، نسبت به رقبا نرمتره ، مثل رقبا زود از چشم نمیوفته ، قالی کرمان هم که هست و هرچی بیشتر سوارش بشی ، بیشتر عاشقش میشی .
مرسی تویوتا
مرسی راو۴ نازنین که بهتر از تو فقط خودتی .
(( ببخشید ، کمی دردودل کردم ، دلم وا بشه )) .
sina
۱ آذر ۱۳۹۷موتور ترند یه مقایسه خوب بین راو4 جدید و CRV گذاشته و اخرش نتیجه گرفته هوندا هنوز بهتر از تویوتاست با اینکه تویوتا خعلی پیشرفت کرده.
پدال جان زحمت ترجمشو رو بکشی گمونم چیز خوبی در بیاد.
سامان اذری
۱ آذر ۱۳۹۷به نظرم انسال رتبه اول فروش.بدون شک همین.ماشین خواهد بود
علی تاجیک
۱ آذر ۱۳۹۷چرا تو این مقاله اشاره ای به سیستم رانندگی خودکار سطح ۲ این ماشین اشاره نشد؟ البته به صورت اپشن هست ولی اینجا چیزی ازش نگفتن
F.A
۱ آذر ۱۳۹۷درود بر شما
واقعأ راو۴ یک سر و گردن از رقباش برتره! باید سوار بشین و تجربه کنید تا به این نتیجه برسید.
راو۴ در شرایط سخت خودش را ثابت میکنه.
در جاده کوهستانی برفی و یخبندان با راو۴ در سرپایینی و سربالایی رانندگی کردم، چنان راحت و بی دردسر و بدون لیز خوردن، مسیر را طی می کرد که دیگه هیچ ماشینی را به راو۴ ترجیح نمیدم! این در حالی بود که تمام ماشین ها یا کنار جاده گرفتار بودند و یا با زنجیر چرخ حرکت می کردند.
تمام سیستم های راو۴ در شرایط سخت به دقت وظایف خودشان را انجام میدن!
خلاصه اینکه؛ ۸۰ درصد کارایی و خوبی های راو۴ را به چشم نمی توان دید و فقط در شرایط سخت به آنها پی می بری!
این تعریف و تمجید نیست بلکه واقعیتی است که تجربه کردم. محاسن راو۴ از افتخارات شرکت معظم تویوتاست نه راننده و مالک آن!
ضمنأ رانندگی طولانی مدت با رقبای راو۴ مثل اوتلندر و سانتافه و اسپورتیج را نیز تجربه کردم و واقعأ هم خوبن مخصوصأ محصولات اوتلندر اما تویوتا یه چیز دیگه ست!
با سپاس