تویوتا

گران‌ترین مدل تویوتا راو 4 جدید چقدر قیمت دارد؟!

تویوتا راو ۴ جدید از دسامبر سال جاری وارد بازار می‌شود اما پیکربندی آن هم‌اکنون در دسترس بوده بنابراین می‌توانیم نگاهی به قیمت و مشخصات این شاسی‌بلند پرفروش بیندازیم. نسل جدید راو ۴ قیمت پایه‌ی ۲۵۵۰۰ دلاری داشته که ۱۰۴۵ دلار هم باید هزینه‌ی تحویل برای همه‌ی تریم ها را در نظر گرفت. با سفارش آپشن های متنوع در نسخه‌ی پرچم‌دار لیمیتد قیمت خودرو به ۳۸۱۱۵ دلار می‌رسد. البته برخی اسباب و وسایل جانبی خاص نمایندگی‌ها همچون کف‌پوش‌ها و محافظت رنگ بدنه در دسترس هستند که در کل قیمت گران‌ترین نسخه‌ی راو ۴ جدید را به ۴۱۳۴۱ دلار می‌رسانند.


فعلاً تنها پیشرانه‌ی قابل انتخاب برای این شاسی‌بلند قلب آهنین ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر می‌باشد. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. البته با پرداخت ۱۴۰۰ دلار می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را هم سفارش داد.


شایان ذکر است نسخه‌ی هیبریدی راو ۴ جدید هم در مارس ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. قدرت کل این خودرو ۲۱۹ اسب بخار است. دو پیشرانه الکتریکی این خودرو سیستم چهار چرخ محرک را ایجاد می‌کنند. مدل هیبریدی بهای ۲۷۷۰۰ دلاری داشته اما تویوتا فعلاً جزئیات کامل قیمت‌گذاری آن را اعلام نکرده است.


راو ۴ با ۶ رنگ بدنه شامل خاکستری، مشکی، آبی، نقره‌ای، سفید و قرمز در دسترس است که چهار رنگ اولی بدون هزینه‌ای اضافی در دسترس هستند درحالی‌که برای رنگ‌های سفید و قرمز باید ۳۹۵ دلار بپردازید. سه پوشش رنگی متفاوت برای کابین هم عرضه شده‌اند که هزینه‌ی جانبی نداشته و خریداران می‌توانند از بین رنگ‌های خاکستری روشن، مشکی و قهوه‌ای یکی را انتخاب کنند.

بجای ارائه‌ی آپشن های انفرادی، تویوتا پکیج‌هایی برای این خودرو در نظر گرفته است. مدل‌های لیمیتد با پرداخت ۵۸۰ دلار به سیستم ناوبری و سیستم صوتی JBL با ۱۱ بلندگو مجهز می‌شوند. با بهای ۲۸۲۰ دلار هم می‌توان شاهد وجود کلید هوشمند، درب پشتی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژ بی‌سیم، غربیلک فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، سانروف پانورامیک و… در خودرو بود.


طیف وسیعی از وسایل جانبی به‌دردبخور هم در دسترس هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به قفل چرخ ۶۵ دلاری و محافظ درب ۱۱۹ دلاری اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (919 ديدگاه)

    ––کیلومتر شمار مدرنی نداره
    صندلی های جالبی هم نداره

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      بی صبرانه منتظر تست و بررسی این گل شکفته تویوتا هستم .
      عجب ماشینیه .
      همیشه اول بوده ، با اینکه مزدا cx5 از مَنظر هندلینگ بهتر بوده ، اما تمام رقبا(( هوندا ، نیسان ، مزدا ، فورد و شورولت ))برای دومی میجنگند ، چرا که راو۴ همیشه اول بوده و رقابت با اون سخته .

      استخوان بندی محکمی داره ، که همیشه در بررسیهای نسلهای قبل به اون میپرداختند که به این راحتیها به مانند کره ایها لَش نمیشوند(( البته این خاصیت خودروهای ژاپنی و آمریکائیه)) .

      قیمتش رفته سمت لوکسهای بازار ، ولی بازارِ قُرصی داره .

    2. حامد

      ۱۲ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (23 ديدگاه)

      ما که دستموم بهش نمیرسه ولی انصافا از خط کش زیاد توی طراحیش استفاده شده
      بیش از حد دارای خطوط صافه و تو طراحیش اثری از ظرافت نیست

      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۲ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        حامد جان ، برای همینه که من ، فیس لیفت نسل قبلی را به سبب طراحی ساده و خاصش ، بیشتر میپسندم .
        اما طراحی داخلی این نسل جدید راو۴ معرکه و دوست داشتنیه .
        خودرویی خوبه که روز به روز به اون علاقه مند تر بشی ونه هیچ حسی بهش نداشته باشی و راو۴ ازون دسته خودروهائیه که علاقت بهش بیشتر و بیشتر میشه .

        وقتی به هر نمایشگاهداری در هر کجای کشور سَر بزنی ، بهت دو پیشنهاد میدن :

        ۱- اگر خودرو را نِگَه میداری ، ژاپنی بخر .

        ۲- اگر زود به زود عوض میکنی ، کره ای بخر .

        راو۴ از اون دسته خودروهائیه که هرچی از تولیدش میگذره دوس داشتنی تر میشه و این کلاً خاصیت ژاپنیهاست .

    3. مزدا

      ۱۲ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      داداش کامران مگه نسل جدید رو باهاش رانندگی کردی که میگی صندلی جالبی نداره!!!!

  2. حسین وی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    خیلی خش رخ شده واقعا
    مدل 2015 از لحاظ رخ اصلا چنگی به دل نمیزد مخصوصا پشتش
    الان خیلی خوب شده

  3. عاشق تویوتا

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی زیباس
    بهتر از دیروز
    اتفاقا نسبت به نسل قبل خیلی خیلی بهتر شده
    نسل قبل طوری بود طراحیش ادم دلش نمیومد باهاش بره کوه
    خود من نسل قبلشو دارم و در کل راضی ام ولی فنربندیش خشکه
    ولی تو حالت اکونومی واقعا اکونومی هستش
    تهران اصفهان و بالعکس رو صدی چهار میسوزونم شاید براتون غیر قابل باور باشه
    ماهی دوبار میرم اصفهان و پنج شنبه ها عصر تو ترافیک تهران از شمال تهران اول اتوبان تهران قم رو با حساب خودم صدی شش تا هفت میسوزونم که اول مسیرمه بعد اونم تا خود اصفهان صدی چهار لیتر میسوزونه
    روش من برا حساب کردنم اینطوریه که از پمپ بنزین محلمون باکو پر میکنم تا جایی که نازل پس میزنه. مسافت شمار رو صفر میکنم و بعدم تا تو ترافیک پنج شنبه عصر دو ساعت طول میکشه برسم پمپ بنزینی که تو ازادگانه و اونجا باک رو پر میکنم تا جایی که نازل پس بزنه و بعدم کیلومتر شمار رو نگاه میکنم و بعدم صفر میکنم تا خود اصفهان بعدم تو پمپ بنزین اول اصفهان باکو پر میکنم و کیلومتر شمار رو یاد داشت میکنم
    با این روش من به این مصرف سوخت رسیدم
    گیربکسم تو سربالایی چندثانیه ایی طول میکشه تا تنظیم درست رو پیدا کنه اونم تو سربالایی که خیلی شیب داره فوقش دو سه ثانیه طول بکشه تا ماشین ضریب دنده ی درست رو پیدا کنه و سر ثانیه ی سوم میره رو ضریب درست . ولی تو حالت کروز بزاری این گیجی گیربکس پیش نمیاد تو این دو سال کمتر از ده بار گیربکس گیج زده و طوری که بعضیا میگن cvt قاطی میکنه اولش فکر میکردم حتما هر روز قاطی میکنه که اینطوری میگن ولی نه این خبرا نیست. تو همون دنده دستیم تو شیب تند بری بالا مجبوری دنده کم کنی
    ولی هیچی cvt نمیشه خود من که گاز نمیدم و همیشه قانونی رانندگی میکنم بهترین گیربکس رو cvt میدونم
    شما عاشق گاز دادنم باشی میتونی رو حالت اسپورت بزاری پاتو بزار رو گاز ماشین جلوش میپره دقیقا همون حس گیربکس پنج شش دنده رو داره. تو سرعتم کم نمیاره
    تو حالت اسپورت فکر کنم از قبل شش یا هشت ضریب دنده ی مشخص براش تعریف شده که به جز اینا ضریبای دیگه ایی رو انتخاب نمیکنه و دقیقا همون حس شش هشت دنده ی گیربکس معمولی رو داره

    وقتی اینو خریدم هرکی بهم میگه cvt بدرد نمیخوره بهش میخندم چون یا اصلا نمیدونه cvt چیه و تعریفش از cvt همون بیست سی سال پیشه و یا اصلا پشتش ننشسته تا چند متر باهاش راه بره
    تنها حرف ورد زبونشونم شده اینکه با cvt نمیشه مثل موستانگ یا کامرو یا بنز یا ام جی گاز داد. شما با گیربکس روی فورد کوگا هم نمیتونی مثل موستانگ گاز بدی
    اصلا با هیچکدوم از این گریبکسای معمولی نمیتونی مثل موستانگ گاز بدی
    اما وقتی cvt رو با گیربکسای همرده خودش مقایسه میکنی هیچی کم نداره تازه خیلیم اقتصادی تره. این خراب شدن و اینارم بندازین دور. من دارم نه خراب شده نه مشکلی داریم نه بوی روغن سوخته میده. تازه گیربکس cvt عمرش بیشتره

    1. رضا

      ۱۲ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (87 ديدگاه)

      راجع به رافور حرف میزنی؟
      اخه رافور والا نسل قبلش که گیربکسش اصلا cvt نیستش که.

    2. UNAS

      ۱۴ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      دوست عزیز
      رافور
      گیربکسش cvt ؟!!
      تهران تا اصفهان 400 کیلومتره ، با احتساب 4 لیتر سوزوندن خودت ! باید 16 لیتر بسوزونی
      اما انگار در داستان اشاره کرده بودی یه بار دم خونه مون باکمو پر میکردم ، اولین پمپ اصفهان باکمو پر میکردم و…
      :-) :-) :-)

  4. حمیدرضا

    ۱۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    طراحی های جدید تویوتا خیلی خوب شده قیمتشم به نظر من بد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا