تویوتا

افزایش قیمت قابل‌توجه تویوتا 4 رانر 2020

تویوتا ۴ رانر از آن دست خودروهایی است که سال‌های سال در بازار حضور داشته و خواهد داشت؛ و خب چرا هم باید جایی برود؟ با فروش حدود ۱۴۰ هزار دستگاهی در سال پیش، این خودروی سالخورده یکی از پرفروش‌ترین محصولات تویوتا در بازار آمریکا محسوب می‌شود.


به منظور حفظ وضعیت مطلوب این خودرو تویوتا اقدام به ایجاد تغییراتی در ۴ رانر مدل ۲۰۲۰ کرده و تجهیزات استاندارد بیشتری همچون صفحه لمسی ۸ اینچی جدید، اپل کارپلی، اندروید اتو، دو پورت USB اضافی و تجهیزات ایمنی همچون هشدار برخورد از جلو، ترمز جلوی خودکار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از مسیر و نوربالای خودکار را برای این خودرو در نظر گرفته است.


واضح است که تجهیزات ۴ رانر به این موارد باعث افزایش قیمت می‌شود زیرا گفته شده قیمت پایه‌ی این خودرو به ۳۷۱۴۰ دلار رسیده که افزایش قیمت حدود ۸۰۰ دلاری را نشان می‌دهد. البته تریم های بالاتر یعنی RS5 پریمیوم، TRD آفرود و TRD آفرود پریمیوم به ترتیب ۲۱۰۰، ۱۲۸۰ و ۲۱۰۰ دلار افزایش قیمت داشته‌اند. تریم های پریمیوم این خودرو هم‌اکنون از استاندارد دکمه‌ای سود می‌برند.


اما بالاترین قیمت در این خانواده به ۴ رانر TRD Pro 2020 مربوط می‌شود که بهای قابل‌توجه ۵۰۸۸۵ دلاری را نشان می‌دهد و قیمت آن نسبت به مدل سال پیش ۳ هزار دلار افزایش ‌یافته است. علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی و تجهیزات ایمنی جدید، این نسخه از ۴ رانر دارای کیت استانداردی همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار، استارت دکمه‌ای و اگزوز TRD می‌باشد.

اگر به سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز و تجهیزات ایمنی زیاد اهمیت می‌دهید خرید ۴ رانر ۲۰۲۰ توجیه خواهد داشت اما اگر این موارد برای شما اهمیت چندانی ندارد بهتر است همان مدل سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. M

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    (( تریم های پریمیوم این خودرو هم‌اکنون از استاندارد دکمه‌ای سود می‌برند))
    استاندارد دکمه ای ؟

    1. OMID

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      فکر کنم منظورش استارت دکمه ایه

    2. محمد

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      ماشینهایی که ستون C این شکلی در نمای بغل دارن، حس اینو میدن که روی قسمت بار عقب یه پیکاپ، اتاق گذاشته باشن
      ضمن اینکه کاملا فور رانر از داخل و بیرون سالخورده بنظر میادبرخلاف خیلی خودروهای پرفروش تویوتا که بروزرسانیشون هم کرده مثل کمری-کرولا-chr-…

  2. NAVID۰۰۹۸

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    این خاصیت تویوتاست که باقی خودروسازان مطرح هم نمیتوانند به اون دست پیدا کنند ، یعنی فروش بیشتر هرچه از سال تولید میگذره ، دقیقاً برعکس باقی خودروسازان که وقتی هرچه از سال تولید میگذره فروششون نزولی میشه .

    دقیقاً راو۴ نسل قبل هم در اوج فروش و افزایش سالیانه خداحافظی کرد و وارد نسل جدید شد .

    ۴رانر trd pro یه خودرو همه چیز تمام آفرودریه که به صورت استاندارد شرکت ارائه میشه که این بسیار با ارزشه و خوبیش اینه که برای استفاده شهری سایزی کوچکتر از پرادو و لندکروزر داره که اگر وارد ایران میشد ، میتونست بازار را منفجر کنه .

    1. charger

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (396 ديدگاه)

      چلنجر چی ؟؟؟؟؟

  3. soroush

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    دوست عزیز این خودرو از نظر ابعاد از پرادو بزرگتره و از نظر طول نزدیک به لندکروزه پس بحث اندازه منتفیه . مزیتی که این خودرو نسبت به اون دوتا داره این که ساده تر وکم آپشن تره و طراحی بدور از تکلف داره که اونو ویژه آفرود میکنه ، حتی از پرادو و لندکروز هم ویژه تر، در عین حال با مشخصات فنی برابر با اون دوتا از نظر قیمت هم متعادل تره و یه جورایی نسخه suv پیکاپ تاکوما به حساب میاد ، همونطوری که furtuner نسخه suv هایلوکس محسوب میشه .

    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      دوباره قصاصِ قبل از جرم را دادین ها مثل کاربر Mad.z.Max که استاد تشخیص با کلاسِ و بی کلاسیه .

      با چشم هم میشه از نزدیک دید و تشخیص داد و اینکه یه سرچ ساده در اینترنت هم میگه ۴رانر از نظر طول و عرض کوچکتر از پرادو و لندکروزره .
      همینطور که سکویا بزرگتر از همه هست .

  4. مهرداد كمال

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    دو درصد گرون شده بابت امکانات اما تو کشورمون ساندرو ۵۰۰ درصد یهو گرون میشه مردمم عییین خیالشون نی بخدا تو اوگاندا یا فیجی و جزایر قناری گرون میشد باعث و بانی اونو تو قیر داغ مینداختن مردم ما به فقر عمومی راضین
    عزای عمومی براشون جشنه

  5. soroush

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    با همون سرچ ساده در اینترنت میفهمید که این مدل از پرادو طویل تره
    لطفا سرچ مطلب بعدا کامنت
    با تشکر

  6. soroush

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    از نظر با کلاس و بی کلاسی هم من اظهار نظری نکردم بلکه فقط گفتم طراحی این ماشین ساده تر و به دور از شلوغیه
    با توجه به نحوه کاربری هم از نظر آپشن به مراتب ضعیف تر از پرادو و لندکروز هست
    اگه دقت کنین شرکت ها و گروه هایی که نیاز به ماشین مطمئن و سرسخت برای جستجوهاشون دارن این ماشینو انتخاب میکنن چون هم قیمت مناسبی داره نسبت به لندکروز و هم از نظر آفرود از اون ها کم نمیاره
    اما جدای همه اینها واقعا ماشین جون سخت و دوست داشتنی ای هست
    مثل بقیه تویوتا ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا