اگر تویوتا کمری هیبرید یکی از گزینههای مدنظر شماست پس دلایل زیادی برای انتخاب مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو وجود دارد. جدای از معرفی نسخه جدید و پرچمدار XSE و طیفی از ویژگیهای ظاهری متمایز، کمری هیبرید ۲۰۲۱ از جدیدترین بسته ایمنی ۲.۵ تویوتا سود برده و هماکنون بهصورت استاندارد با تجهیزات بیشتری عرضه میشود.
علیرغم بهروزرسانیهای صورت گرفته ظاهراً کمری هیبرید با کاهش قیمت همراه شده است. همچنین به نظر میرسد این کاهش قیمت مختص مدلهای هیبریدی بوده و نسخههای بنزینی استاندارد یا قیمت پیشین را حفظ کرده یا با افزایش قیمت همراه شدهاند.
با قیمت پایه ۲۸,۲۶۵ دلاری، کمری هیبرید ۲۰۲۱ کاهش قیمت ۱۱۶۰ دلاری نسبت به مدل سال پیش را نشان میدهد. تریم SE نیز با کاهش قیمت ۱۳۴۵ دلاری همراه شده و تریم پرچمدار قبلی یعنی XLE با کاهش قیمت ۵۶۰ دلاری در دسترس است. تریم جدید XSE هیبرید با بهای ۳۳,۷۱۵ دلاری در دسترس است.
در مقابل باید گفت نسخه پایه کمری بنزینی یعنی LE قیمت آغازین ۲۵,۹۶۵ دلاری دارد که نسبت به سال پیش تغییری نکرده است. باقی تریم ها نیز افزایش قیمت بین ۳۱۵ تا ۴۱۵ دلاری را تجربه کردهاند هرچند بهای مدل TRD افزایش قابلتوجه ۱۰۱۵ دلاری را نشان میدهد.
همانگونه که گفته شد بسته ایمنی ۲.۵ تویوتا در تمامی مدلهای کمری و کمری هیبرید ارائه شده است. این بسته ایمنی دارای دوربین باکیفیتتر و عناصر رادار بهتر برای افزایش میدان دید است. همچنین در شرایط نوری پایین این تکنولوژیها پاسخ بهتری میدهند. از دیگر سیستمهای ایمنی و کمکراننده میتوان به دستیار فرمان اضطراری، کروز کنترل تطبیقی و دستیار تغییر لاین حرکتی اشاره کرد.
تویوتا فعلاً قیمتگذاری کمری ۲۰۲۱ را بهصورت رسمی اعلام نکرده خودرویی که از ماه اکتبر مونتاژ خواهد شد.
Hadi
۱۳ مهر ۱۳۹۹اونجا سال جدید کاهش قیمت…
این جا ساعتی افزایش قیمت…
اگه تا کی باید این وضعو تحمل کنیم ؟
هی خدااا…
مزدا
۱۳ مهر ۱۳۹۹کاهش قیمت!!
چقد برای این کلمه تو ایران دلم تنگ شده
کاش عمری باشه این کلمات رو تو ایران بشنویم
ممد ژانگولر
۱۳ مهر ۱۳۹۹درست میشه داداش
به قول قدیمیا :
عمر نوح میخواهد و گاو کهن
علی
۱۳ مهر ۱۳۹۹همانا خداوند حال قومی را تغییر نمی دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند
سوره رعد ایه ۱۱
تا کجا سکوت ؟!
من نمیدونم چطوری سکوت میکنید ؟!
۶۰ درصد کشور کارگرند !!!
چرا ؟واقعا چرا؟!!
۲۰۰ هزار کشته برای کشور ندادیم تو جنگ(۲۰۰ هزار تقسیم بر ۸ سال میشه ۲۵ هزار نفر در سال )
که الا سالی ۲۸ هزار کشته تو تصادفات جاده ای بدیم
Meysam
۱۳ مهر ۱۳۹۹“”تا کی باید این وضعو تحمل کنیم ؟””
تا زمانی که بیش از 50% مردم دست از حرف زدن و گله و شکایت بردارن و تغییر واضح و مشخصی تو طرز فکر و رفتار و گفتار و تصمیماتشون ایجاد کنن. نمیگم همه مردم.
این فشارها نشونه کاملی از عدالت خداست. اینطوری داره بهمون فشار میاره که تغییر کنیم. شرایط حال حاضر هر جامعه نتیجه طرز تفکر اکثریت افراد اون جامعست.
اگه از شرایط راضی نیستیم باید تغییر ایجاد کنیم. البته نباید دیگرانو تغییر بدیم. فقط باید رو خودمون تمرکز کنیم. به بقیه فقط نه توهین کنیم و نه به زور بخواییم چیزی بفهمونیم. باید با طرز فکر درست و تصمیمات خوبی که میگیریم اونا رو به مسیر درست هدایت کرد.
مهرداد كمال
۱۳ مهر ۱۳۹۹فقط اونی که دیس لایک داده?
زیزیگولو
۱۳ مهر ۱۳۹۹مثل همیشه جذابو دوست داشتنی
سهند
۱۳ مهر ۱۳۹۹چرا در تویوتا ها آپشن های زیادی همانند کیا و هیوندای نمیگذارند؟ میدونم دوام تویوتا خیلی بیشتره ولی اگر اپشن هایش هم به اندازه ی سوناتا و آزرا باشد بهتر نمیشود؟
سروش
۱۳ مهر ۱۳۹۹هزینه تمام شده میره بالا. در اون صورت یا باید شرکت از سود خودش بزنه یا محصول رو گرون تر کنه. اتفاقا تویوتا اکثر آپشن های کاربردی رو ارائه میده و هدف و نیاز مشتری رو کاملا برآورده میکنه. آپشن هایی مثل ماساژور یا گرم کن ها برای خاورمیانه و آمریکا در ماشین اقتصادی کاربردی نداره
کیان
۱۳ مهر ۱۳۹۹متاسفانه این یه مقداری خیلی بد جا افتاده ک تویوتا ماشینهاش آپشن نداره، تفاوت اصلی اینجاست ک ماشینهای سفارش حوزه خلیج همیشه فارس ، سفارش کویت، عمان، قطر ، امارات و …
تو این منطقه کره ایها تعداد کثیرشون با ماکزیمم آپشن عرضه میشوند، تیپهای فول آپشن فروش بیشتری دارند تا کم آپشنهاشون، ولی ژاپنیها کلا برای سفارش این منطقه در بالاترین تریم باز هم کم آپشن هستند. (مثلا یه کمری هیبرید XLE سفارش امریکا با یه کمری GLX مدل 2016 فول مقایسه کنید تو کشورمون با هم از لحاظ آپشن، حتی با سوناتا یا اپتیما، ببینید کدوم آپشنش بیشتره)
حالا تو امریکای شمالی ک کلا کدگذاریها هم فرق میکنن بعضا، بالاترین تریم کمری یا ژاپنی مملو از آپشن هست نسبت به کره ای همرده، هر آنچه بخواهید دارند از آپشن
اما کلا تو امریکای شمالی برخلاف خلیج فارس، بنا به استفادشون و مصرف، ماشین و سفارش میدن و تریم و انتخاب میکنن، شما یه سری به سایتهای فروش ماشین امریکای شمالی بزنی، میبینی تو همه کلاسها چه پریمیوم چه اکونومی و … بیشترشون از مدل پایه هستند تا فول آپشن.
این شاید تفاوت فرهنیگی هست بین خاورمیانه و امریکای شمالی.
در واقع فارغ از کشور خودمون عربها پولدارن و راحت بهترین و سفارش میدن، امریکای شمالی (حتی اروپا) چیزی ک نیازش هست و سفارش میده.
البته این نکته هم لازمه بگم که یه جایی مثه کانادا ک سرد هست، یه سری چیزا ک آپشن هستند خیلی جاها، مثه گرمکن صندلی و فرمون، حتی روی پایینترین مدلها هم نصب هستند، چون دیگه آپشن نیست ، وجودشون الزام هست.
سهند
۱۳ مهر ۱۳۹۹بابت پاسخ ممنون
الان کمری ۲۰۱۴ glx های ایران از نظر آپشن نسبت به کمری های امریکا و کشور های دیگر چه وضعیتی دارند ؟ فول هستند یا پایه ؟ ما کمری glx ۲۰۱۴ داریم که گرمکن و… ندارد
و همچنین قیمت کمری glx ۲۰۱۴ کارکرد حدود ۶۰۰۰۰کیلومتر چقدره؟
Aria
۱۳ مهر ۱۳۹۹تویوتاست دیگه
اگر میخوای آپشن و کیفیت رو باهم داشته باشی میتونی بری سمت لکسوس
زیزیگولو
۱۳ مهر ۱۳۹۹سهند به نظر من بعضی از آپشنای هیوندای (( مثلاً سانتافه )) الکیه مثل آپشن گرم کن غربیلک فرمون که به نظر من تو ایرانو خیلی کشورای دیگه هیچ کاربردی نداره و خیلی آپشنای الکی دیگه که فقط دهن پرکنه
Mohammadreza
۱۳ مهر ۱۳۹۹البته اینا مهم نیست.
مهم اینه اونا همشون میرن جهنم
ما هممون میریم بهشت
NAVID۰۰۹۸
۱۳ مهر ۱۳۹۹چه هِیف که این نسل از کمری بد موقعی به بنبست واردات خورد و ما دستمون کوتاست .
بینظیره این ماشین ، به معنای واقعی مرگ نداره و هر کسی که مدلهای قدیمیترش را در ایران میخره ، حدود ۱۰۰هزارتا رانندگی میکنه و همون ۱۰۰هزارتارو دوباره کم میکنه و این قضیه با هر مالک ادامه پیدا میکنه و همیشه بهترین بورس خرید و فروش را داره و هیچگاه کیفیتش کم نمیشه و همیشه ماندگاره .
اما من به شخصه ، عاشق گرند ۲۰۰۶ رنگ پوسته پیازی هستم ، اونهایی که داشتند و سوار شدند خوب میدونند چه جیگریه و تو مایههای ماکسیما اما نرمتر هست و تقریباً با استهلاک صفر .
مطلب طولانی شد ، اما کمری در یک کلام بینظیر بینظیر بینظیره .
مانی
۱۵ مهر ۱۳۹۹با این سپر جدید خیلی بهتر شده
آخرش تویوتا یه ماشین زد که هم بیرونش قشنگ باشه هم درونش
حیف که اینجا تو آرزو هم نمیگنجه