همچنان شایعات زیادی درباره نسل جدید تویوتا لندکروزر منتشر میشود و جدیدترین خبرها نشان دهنده برخی جزئیات قوای محرکه این شاسیبلند مشهور هستند. البته احتمال دارد آمریکاییها بیشتر از همه منتظر نسل جدید این خودرو باشند.
همانگونه که قبلاً گفته بود نسل بعدی لندکروزر فاقد پیشرانه ۸ سیلندر بود. بجای پیشرانه یاد شده ظاهراً یک نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو در دل لندکروزر جدید قرار خواهد گرفت. افرادی که میخواهند قدرت بیشتر و مصرف کمتر را باهم داشته باشند نسخه هیبریدی لندکروزر را انتخاب خواهند کرد. در برخی بازارها نیز پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری دیزلی قابل انتخاب خواهد شد. البته انتظار نمیرود پیشرانه دیزلی در بازار آمریکا عرضه شود چراکه این پیشرانه در آمریکا طرفدار چندانی ندارد.
اتوویک میگوید لندکروزر جدید ابعادی مشابه نسل فعلی خواهد داشت و این موضوع با شایعات قبلی درباره حفظ پلتفرم کنونی همخوانی دارد. تویوتا به دنبال آن است که لندکروزر جدید تمرکز بیشتری روی آفرود داشته باشند و نتیجه این امر میتواند کاهش قیمت این خودرو و شاید فروش بالاتر باشد.
نسل بعدی لندکروزر شاید در آوریل ۲۰۲۱ معرفی شود و آنگونه که گفته شده مدل سال ۲۰۲۱ از نسل فعلی آخرین مدلی است که در بازار آمریکا عرضه میشود.
معرفی لندکروزر جدید به معنی پایان راه لکسس LX کنونی نیز هست. این برند لوکس ظاهراً LX را از رده خارج و نام LQ را جایگزین آن خواهد کرد. این مدل جدید بجای آنکه برخی تفاوتهای ظاهری و کابینی لوکستر از لندکروزر داشته باشد، از پلتفرم یونی بادی و ویژگیهای لوکس بیشتر سود خواهد برد. انتظار میرود لکسس LQ جدید به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ تولید شود.
ایوب
۱۷ دی ۱۳۹۹لندکروز یکی از محبوب ترین ماشینای تویوتاس و اگه میخواد این ماشین همچنان محبوب باقی بمونه باید تو نسل جدید سنگ تموم بزاره و فقط به تغییر شکل دو تا چراغ و عوض کردن موتور بسنده نکنه
تویوتا باید کاریو با لندکروز بکنه که لندرور با دیفندر کرد یا فورد با برانکو
میثم
۱۷ دی ۱۳۹۹LQ پسوند کانسپت هوشمند تویوتا بود.
ممکنه خبرای جالبی از لکسوس تو راه باشه
کیان
۱۷ دی ۱۳۹۹قبلا نگفته بودن ک Lx میشه، قرار بود نسخه ای اضافه بشه ک لوکس تر و شهری تر باشه و انچنان دیگه افرودر نباشه و روی قابلیتهای تجملی و لوکس سازی تمرکز داشته باشه.
نگته بعدی بعضی ها شاید فکر کنن ک اعلی حضرت ک به لندکروز گفته میشه تو کشور ما باب هست و …
شما میتونید برید یوتیوب و نقد و بررسی لندکروز و با سایر خودروها ببینید، کامنتها رو بخونید و ببینید که لندکروز Majesty خطاب میشه !!!
در ضمن با خیال راحت و اسوده میتونید هر هیبریدی ک تویوتا ساخت و بخرید و نگرانی بابت اتش گرفتنش نداشته باشید
Ahmedreza2002
۱۷ دی ۱۳۹۹( در ضمن با خیال راحت و اسوده میتونید هر هیبریدی ک تویوتا ساخت و بخرید)
اوکیه داداش بودجه از شما خرید از ما
بابا این حرفا چیه
انگار بقیه برنده همه راه به راه اتیش میگیرن
همه ایراداتی که به کره ای و ژاپنیا وارد میشه تو این سایت رو عملا ماها به عنوان مالک حس نخواهیم کرد وقتی تجربه رانندگی با ایرانیا رو داریم
ツSAMURAIツ
۱۷ دی ۱۳۹۹تویوتا بیشتر از هر شرکتی تو ساخت ماشین های هیبرید تجربه داره
باتری های ماشین های هیبریدش ۱۰ سال گارانتی داره ( قبلا ۸ سال بود امسال شد ۱۰ سال )
منظورش از آتیش گرفتن محصولات کیا هیوندای بود که یکی از آپشن هاشون آتیش گرفتنه ?
Ahmedreza2002
۱۷ دی ۱۳۹۹سامورایی جان
من متوجه منظورشم
ولی حرف من اینه که این مشکلات که به برندا هی وارد میشه عملا ما ها حسش نمیکنیم
ماهایی که اکثر ماشینامون داخلی یا چینین این مشکلات رو سوسول بازی میدونیم
زیزیگولو
۱۷ دی ۱۳۹۹همَمون میدونیم که وزن دشمن عملکرد خوب یه ماشین هستش ولی لندکروزر چجوری با این وزن زیادش میتونه تا این حد تو مسیرای سختو صعب العبور آفرودی موفق باشه؟؟؟خُب بنظر من لندکروزر آفرودر سریعی نیستشو قطعاً نمیتونه تو زمینه شتابو سرعت با باگی های مسابقهای رقابت کنه!! پس لندکروزر هیچکدوم از قوانین فیزیکو نقض نمیکنه ولی در نهایت آرامشو شکوه مسیرشو طی میکنه که با همه ی اینا میشه گفت عملکرد بالای لندکروز به تجربه شصت ساله تویوتا تو ساختن ماشینای آفرودی برمیگرده که شاسی حرفه ای با تعلیق بی نظیر که آزادی زیادی رو واسه راننده به ارمغان میاره و در کنار یه ماشین قدرتمندو فنی موفق یه ماشین آفرودم میسازه ولی بطور کلی اونچیزی که لندکروزر رو نسبت به بقیه ژاپنیا برتر نشون میده مجموعه ای از سیستمای پیشرفته الکترومکانیکی کنترل ماشین تو شرایط سخت هستش که میتونه بهره گیری از حداکثر قابلیتای ماشین رو تو هر شرایطی ممکن کنه
Hadi
۱۷ دی ۱۳۹۹بله گارانتی باتری های تویوتا که نمونش توی پریوس به کار رفته 10 سال یا 1میلیون و 600 هزار کیلومتره!
خیلی حرفه ها !
ببینید با چه کیفیتی تولید کردن که تا 10 سال هر بلایی سرش بیاد گردن میگیرن !
واقعاً بینظیره ?
زیزیگولو
۱۷ دی ۱۳۹۹هادی ببین کمپانی چه اعتباری به محصولااش میکنه که 10 سال گارانتی میده به مشتری
овsкиكMас
۱۷ دی ۱۳۹۹شاید اگه تویوتا هم دوتا آپشن أضاف میکرد به ماشیناش و ماشین فول آپشنش با بیسیکش فرق میکرد و اصلا آتیش میگرفت الان پدال یه مطلب هم راجع به برندی از دیار فراخوان های میلیونی میذاشت که تو امریکا تنها برندی بود که امسال کاهش فروش نداشت ???
овsкиكMас
۱۷ دی ۱۳۹۹مجستی از بس کم فروخته تو آمریکا که خط تولیدش داره حذف میشه بقول علی بخردی ?
Hadi
۱۷ دی ۱۳۹۹تویوتا و لکسس فوق العادن و حرف ندارن…
لندکروز با موتور v6 توئین توربو 3.5 لیتری بیش از 600 اسب قدرت خواهد داشت..
اینو خبرهای جدید میگن…
لکسس هم که قراره LQ رو جانشین LX کنه
اولش فکر کردم در کنار نسل جدید LX قراره تولید بشه ولی حالا قراره LX از خط تولید خارج بشه و LQ لوکس تر و مجهز تر تو راهه ?
اینا تنها بخشی از خبرهای خوب آینده تویوتا و لکسس هستش…
منتظر باشید…
ツSAMURAIツ
۱۷ دی ۱۳۹۹هادی جان اشتباه خوندی
موتورش همون موتور لکسوس LS500 که با کد V35a شناخته میشه خواهد بود
۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتون متر گشتاور داره
احتمالا با سیستم هیبرید بیش از ۴۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت همراه با گیربکس ۱۰ سرعته
اون مدلی که ۶۰۰ اسب قدرت داره مدل GR هستش و احتمال تولیدش زیاده ( چون خود تویوتا گفته داره محصولات GR رو گسترش میده و لندکروزر از این قاعده مستثنی نیست )
Hadi
۱۷ دی ۱۳۹۹بله درسته سامورایی جان
منم منظورم همون قوی ترین مدلش بود که یادم رفته بود اسمش قراره GR Land cruiser باشه…
ولی بازم همون موتور LS500 هم عالیه و قدرتمند تر از v8 تنفس طبیعی الانشه ?
لند کروز جدید با این مشخصات بی نظیره ??…
Ramin
۱۷ دی ۱۳۹۹در مورد خودرویی که امکانات حیاتی و مهم رو نداره و خیلی گرونه نظری ندارم …
میدونم ربطی نداره ولی باید جواب چلنجر رو بدم
اقای چلنجر در مورد ایلان ماسک پرسیده بودی….
هر کی یه چی میگه.
ولی چه طور پیشرفت کرد . اونو باید از خودش بپرسی . اینیستاگرام داره… ( هرچند با 188 هزار فالور فکر نکنم بتونه جواب بده … )
اما ایلان ماسک تو آفریقای جنوبی به دنیا اومده تو سن 17 سالگی بورسیه گرفته
رفته آمریکا حالا داستان این که چه طوری مدیر عامل شد اون بسیار شنیدنی هست.
من نمیدونم چیه . ولی اینو میدونم سال 2003 ایلان ماسک همه اون ارزش کمه تسلا رو خرید و بعدش روش سرمایه گذاری کرد.
سال 2008 ( فکر کنم ) اسپیس ایکس رو با همایت ناسا یکی از مدیرانش شد ( الان دیگه خصوصی هست ماله ناسا نیست ) بعدش رفت سراغ solar city ( پروژه پنل های خورشیدی ) و با یه شرکت دیگه.
ولی اینکه چه طوری تونست مبلغ 20 میلیون دلار به دست بیاره اون اول بسم الله
سال2003 شرکت تسلا رو از اون 2 خالق بگیره… خودمم نمیدونم…
( اسم خالقان تسلا رو یادم رفته… ?)
فقط من موندم چه طور از بین سال های 2000 تا 2010 تونست صاحب 4 شرکت بشه… ( اسپیس ایکس / سولار سیتی) تسلا موتور و یکی دیگه )
challenger
۱۷ دی ۱۳۹۹ممنون اقا رامین
این زندگی نامه و….. چیز های دیگش رو خوندم من منظورم این بود که اون از کجا میاره و از کجا اورده که این همه پروژه داره و….. این همه شرکت
شرکت تسلا هم که کلا 500 هزار خودرو فروش داشته
این یکم عجیبه رشد ناگهانی عجیبه
مارتین ایبرهارد و مارک تارپنینگ
این متن از یک سایت دیگس
با این همه تسلا بهواسطه نبوغ مارتین ایبرهارد و مارک تارپنینگ ایجاد شده و رشد کرده است. بدون همکاری این دو امروز تسلایی وجود نداشت.
به نظر من ایلان ماسک با کلک بازی صاحب تسلا شد
Ramin
۱۷ دی ۱۳۹۹اقای چلنجر
ایلان ماسک یه سکانس 13 ثانیه ای تو فیلم مرد آهنی 2 بازی کرده !!!
تو فیلم لطفا سیگار نکشید هم بازی کرده !!! ( نمیدونم چه قدر )
و یه فیلم دیگه
اولش فکر میکردم شاید یه پولی از این فیلم ها گرفته باشه …
ولی مرد آهنی واسه سال 2010 هست و اون فیلم های دیگه جدیده
پس نمیتونه از طریق اون پول درآورده باشه….
ولی واقعا راست میگید چه طوری از سال 2000 تا 2010 تونست صاحب 4 شرکت بشه واقعا عجیبه .
خودمم دارم فکر میکنم واقعا عجیبه
OMID
۱۸ دی ۱۳۹۹ایلان ماسک اینستاگرام نداره و اونا فیکن
هم تیک آبی ندارن هم آخه مگه ممکنه ایلان ماسک همش ۱۸۸ هزار فالوور داشته باشه؟
ツSAMURAIツ
۱۷ دی ۱۳۹۹کار درستی کرد
لندکروزر رو ساده تر کرد هم قیمتش پایین میاد هم تمرکزش روی آفرود بیشتر میشه
لکسوس LQ هم تمرکزش روی لوکس بودنه
زیزیگولو
۱۷ دی ۱۳۹۹اگه قرار باشه هشت نفر با یه ماشین تو اوج رفاه حتی سخت ترین مسیرای خارج از جاده رو طی کنن بی شک به حجم زیادی از فناوریو امکانات رفاهی احتیاج دارن که تو زمینه رفاه کمتر ماشینی تو این کلاس قیمتی وجود داره که با لندکروزر قابل مقایسه باشه چون اوج رفاه نه تو تجهیزات لوکسی مثل صندلیای چرمی که در امکانات کاربردی مثل سیستم تهویه مطبوع با تنظیمات چهار منطقه و مجموعه تجهیزات آفرودی دیده میشه که حتی تو سخت ترین شرایط آفرودی امکان کنترل ایمن ماشینو ممکن میکنه پس به نظر من اگه دنبال یه ماشین که از تجهیزاتو امکانات خوب رفاهیو آفرودی بهره میبره هستین باید برین سراغ لندکروز که به نظر من یه هتل پنج ستاره متحرک واقعیه و واسه کسایی که خودشونو مرد بیابون میدونن قطعا لندکروزر گزینه بهترو ارزان ترو سبک ترو منطقی تری به نظر میرسه
میثم
۱۷ دی ۱۳۹۹تویوتا، آهسته ولی پیوسته و از همه مهمتر پایدار پیش میرنه
روند حرکتیش هیچوقت سینوسی نبوده. بالا پایین خاصی نداشته. همیشه با یه شیب خاصی رو به پیشرفت.
SS
۱۷ دی ۱۳۹۹لندکروز هم شده عین البوم یاد
میگن هی میاد اما نمیاد قشنگ ادم رو پیر میکنن تا به وعده شون عمل کنن??
??Amin_sto??
۱۷ دی ۱۳۹۹امیدوارم برای نسل جدید لندکروز ، موتور v8 هم وجود داشته باشه