تویوتا

تشکیل لیست انتظار یک ساله برای تویوتا لندکروزر 2022

تویوتا چند ماه پیش از نسل جدید لندکروزر رونمایی کرد و حالا خبر رسیده لیست انتظار برای سفارش این شاسی‌بلند به یک سال رسیده است. ژاپنی‌ها پیش از معرفی رسمی LC300 دریافت سفارش برای خرید آن را شروع کردند و واضح است که بسیاری از این رزروها به خرید نهایی منجر خواهند شد. مجله ژاپنی کار واچ می‌گوید اگر امروز این قدبلند دوست‌داشتنی را سفارش دهید باید حداقل یک سال منتظر تحویل آن بمانید.

این امر نشان دهنده میزان افرادی است که منتظر تعویض نسل لندکروزر بوده‌اند. شایان ذکر است نسل قبلی LC200 لندکروزر از سال ۲۰۰۷ در بازار حضور داشته است. تقاضای بالا برای این شاسی‌بلند فول سایز و بدنه روی فریم واقعاً احساس‌برانگیز است چراکه لندکروزر جدید هنوز در تمامی بازارها معرفی نشده است.

آمریکا جزو بازارهای مقصد نیست چراکه تویوتا تصمیم گرفته لندکروزر را از بازار آمریکای شمالی بیرون بکشد. به این ترتیب خریداران باید منتظر نسل جدید لکسس LC بمانند خودرویی که به عنوان مدل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است تولید نسل جدید لندکروزر به‌طور موقت متوقف می‌شود که دلیل آن کمبود قطعات ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا در جنوب شرق آسیا می‌باشد. این توقف تولید گریبان لکسس LC و LC70 را نیز گرفته است. سری ۷۰ اگرچه مدت زیادی است که روی خط تولید قرار دارد اما همچنان به‌روز شده و به تازگی نیز نسخه سفارشی سالگرد ۷۰ سالگی آن معرفی گردیده است.

نسل جدید لندکروزر LC300 در بازار ژاپن قیمت ۵,۱۰۰,۰۰۰ ینی (حدود ۴۶۵۰۰ دلار) برای مدل پایه بنزینی داشته و برای خرید مدل GR اسپورت با پیشرانه دیزلی باید ۸ میلیون ین (حدود ۷۳ هزار دلار) بپردازید. این قیمتی مناسب محسوب می‌شود چراکه نسخه سفارشی هریتیج ادیشن نسل پیشین لندکروزر در آمریکا قیمت حدود ۹۰ هزار دلاری داشته است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3481 ديدگاه)

    لندکروز ۲۰۲۲ جلوپنجره بزرگش بد هست ولی چراغ جلو و عقب که باریکتر شده نسبت به نسل قبل قشنگتره

    موافقم 2
    مخالفم 9
    1. کیان

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1498 ديدگاه)

      با این تفسیر شما ک نظر شخصی شما هست و محترم باز هم دارن میخرن مردم، شاید مردم ما بیش از حد ظاهر بین هستن
      این لیست فروش پاسخ محکمی هست به همه اونهایی که دائم میگن اگر من 70000 دلار داشتم فلان ماشین و میخریدم، تویوتا اپشن نداره، پیرمردی هست، تکنولوژی مال دوران بوق هست، چون سادس خراب نمیشه و …
      این ماشین داره تو دنیا میفروشه، اینکه کجا وارد شده و نشده و بگذارید کنار، مهم فروشش هست در قیاس با همه هم قیمتهایی ک تقریبا همشون لوکس حساب میشن !!!
      من یه سوال دارم، همه اینهایی ک شما مفسران داخلی میفرمایید درست، خب چرا خارج از کشور بازم اینطور خریدار داره ؟ و یا چرا بقیه برندها ک در این رده لوکس های زیادی هم قرار میگیرند اینطور نمیتونن محصول خودشون و بفروش برسونن ؟
      ممنون میشم کارشناسهای داخلی توضیح بفرمایند.

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. میثم

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3608 ديدگاه)

        این ماشین تو کشورهای سوپر ثروتمند حاشیه خلیج فارس که همه رقم ماشین هست انقدر پیش خرید شده که برای بدست آوردنش باید یک سال باید صبر کنی
        حالا 4 نفر از پشت مانیتور یه حرفی میزنن
        شما یه لبخند بزن و بگذر از حرفشون😊😊

        موافقم 11
        مخالفم 1
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2727 ديدگاه)

          ببین همه میدونن کسی تویوتا رو برای طراحی نمیخره بلکه برای دوام بالا و کیفیت و قیمت مناسب میخره

      2. عاشق پدال

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (257 ديدگاه)

        ببینین یه اصل وجود داره. عربها میخرن؟ پس خوبه.
        اینکه میگن به عربها شن میفروشن چون *** همش شایعه هست. اون شنی که تو صحرا هست رو هیچوقت نمیتونی تو ساحل بریزی روش افتاب بگیری. جنسش فرق میکنه. شن ساحل رو میخرن نه اون شن صحرا رو. و فقط عربها نمیخرن. هرکی که میخواد سواحلشو توریستی کنه از این شنا میخره میریزه. و تنها کشورایی که به صورت طبیعی چنین شنی دارن عموما یونان ایتالیا اسپانیا پرتغال و کشورای مدار استوا هستن.
        حتی المان زمان هیتلر اشغال کثافت لعنت الله علیه یه پروژه بزرگ داشت برا ساختی یه شهر توریستی تو شمال کشورش. لب ساحل. شن هم داشتن. اما شنهاشو از ایتالیا وارد کرد. چون این شنهای خودشون بدرد نمیخوره. منظورم برلین مرمرسفید نیستا. این پروژه توریستی ایجاد شد و ساخته شد.
        یا چرچیل میگه فکر کنم که عربها رو سیر نگهدار ایرانیا رو گشنه. چون ما سیر بشیم یه کارایی میکنیم که نگو.
        چون عربها سیرن پولشو دارن بهترینو میخرن. برا همین اگه عربها براش صف کشیدن پس خوبه. کیفیتش عالیه.

        موافقم 7
        مخالفم 4
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (311 ديدگاه)

          ″حتی المان زمان هیتلر اشغال کثافت لعنت الله″
          انصافا اینو چجوری منتشر میکنید؟ لطفا رسیدگی بشه…

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. Porsche 911

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1217 ديدگاه)

          (حتی المان زمان هیتلر اشغال کثافت لعنت الله)
          عجب

          بازم میگفتی مشتاقیم
          همون هیتلر لعنت الله علیه که تو بهش میگی
          کار هایی واسه مردم آلمان و اتریش کرد که هیچ کسی نکرد
          خدمت به اینه
          شاید واسه کشور های دیگه کابوسی بیش نبود ولی واسه مردمش فرشته بود برو تاریخ بخون روشن بشی

          موافقم 7
          مخالفم 3
      3. R@m!n

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2236 ديدگاه)

        دوست عزیز اینکه کسی یه محصولی دوست داره یا نداره به خودش مربوطه و تمسخر دیگران به خاطر سلیقشون حرکت زشت و بچه گانه ای هست که متاسفانه تو این سایت باب شده.
        این ماشین تو بازارهای دست اول (آمریکا و اروپا) دیگه جایی نداره چون دیگه توان رقابت با این قیمت گزافو در مقایسه با رقبای اروپایی، آمریکایی نداره و تویوتا هم نمی خواد دست از سودش بکشه و ترجیح داد کلا از رقابت بکشه کنار، می مونه خونه اصلی این ماشین یعنی کشورهای عربی و تا حدودی جنوب شرق آسیا و استرالیا. دلیل فروششم به خاطر سادگی و همه کاره بودنش هست (اصلا بد نیست که ساده هست). یه سر به کلیپ های این عربا بندازی تنها ماشینی که زیر دست اینا دووم میاره تویوتاس، طرف یهو هوس می کنه به صحرا ماشینو تا دم مرگ می بره بعد که بازیش تموم شد بر میگرده. اینکارو با نمونه های اروپایی و آمریکایی انجام بده تو کمتر از یک سال ماشین باید بره اسقاط چون استهلاک و سیستم های الکترونیکی بسیار پیچیده و گرونی داره. از اونور تصمیم میگیره کاه و علوفه شترشو جابجا کنه بازم تویوتا.
        تنها ماشینی که هم میشه باهاش بار برد هم مهمونی رفت همین لندکروزه که تو بازارای دست اول این کارو تفکیک می کنن بین ماشینا.

        موافقم 9
        مخالفم 1
        1. datsun

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3954 ديدگاه)

          بازار اروپا یه بازار انحصاریه اصلا اسمش رو توی رقابت آزاد نیارید لطفا

          موافقم 3
          مخالفم 3
        2. mos

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          هر چی میشه میگن لندکروزر آمریکا نمیره اروپا نمیره! اینم شد بهانه؟
          برای بازار آمریکا نسل جدید تویوتا سکویا و لکسس LX هستن که تا سال دیگه رونمایی میشن و جای خالی لندکروزر رو پُر میکنن.
          بازار اروپا هم که حرفشو نزن اونجا ماشین بزرگشون میشه راو ۴ و تیگوان توقع داری لندکروزر فروش بره؟

          نکته بعدی اینکه منظورت از ساده بودن چیه برای مثال یوکان و تاهو و… چی دارن که لندکروزر سری ۳۰۰ نداره؟

          موافقم 6
          مخالفم 1
        3. کیان

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1498 ديدگاه)

          پاسخ به Ramin
          عاقا من میگم حرف شما درست
          لندکروز ساده هست !!! سیستم برقی پیچیده نداره، اپشن پیچیده نداره ، اصلا هیچ چیز پیچیده ای نداره
          داره نزدیک یه لوکس قیمت میخوره، فرض کنیم ک اصلا تویوتا سر مردم و کلاه گذاشته

          خب چرا بقیه شرکتها نمیان یه ماشین ساده، بدون پیچیدگی بسازن، از تویوتا هم ارزونتر بدن، بازار تویوتا رو جمع کنن یه پولیم به جیب بزنن !!!
          اینو جواب بدین لطفا

          موافقم 5
          مخالفم 1
        4. میثم

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3608 ديدگاه)

          فقط سیستم تعلیق این نسل جدید رو یه بررسی ریز بکن بعد ببینم بازم میگی سادست و چیزی نداره

          موافقم 4
          مخالفم 1
        5. R@m!n

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2236 ديدگاه)

          پاسخ به رفقای ژاپنی فن :

          داتسون عزیز درسته بازار اروپا بسته تر از آمریکا هست اما انحصاری نیست بلکه مردم اروپا ترجیح میدن که ماشینای اروپایی که باب سلیقشونه بخرن و کمک های دولتی و مشوق ها تاثیر گذاره.
          mos عزیز تو بازار اروپا رنجرور و پورشه و برندهای دیگه ماشین هم اندازه لندکروز دارن دیگه پس اندازه بهونه خوبی نیست. همه می دونیم که لندکروز به لحاظ سواری و امکانات پشت این ماشین هاست. راجب LX هم دیگه خودت می دونی همون لندکروز با چندتا آپشن اضافه. جلوی مثلث فول سایز آمریکا و رنجرور و آلمانی ها هیچ حرفی نداره. تاهو و یوکان هم یه سطح پایین تر هستن با اینحال دریایی از امکانات و آپشن تو سطح بالاترین تریم میدن اما لندکروز پایه قیمتی نزدیک با گرون ترین مدل اینا داره و لندکروز رقیب اینا نیست.
          و در آخر دوستمون کیان فکر می کنم معنی سادگی درست متوجه نشدی سادگی در نبود آپشن و این مسائل نیست. سادگی از مرحله اول طراحی و سپس تولید شروع میشه. سادگی در طراحی و بست های بدنه، سادگی در طراحی موتور، سادگی در طراحی سیستم های انتقال قدرت و…. . من یه بار یه کامنت گذاشتم نسبت به کسایی که میگن تویوتا ماشین ساده می سازه و اونجا گفتم ساده سازی در عین رقابت یه هنره تو این صنعت و الانم بر عکس لحن شما قصد تمسخر نداشتم بلکه تعریف کردم. اینا خیلی خوبه اما وقتی کنار رقبای هم قیمت قرار میگیره اونم تو کلاس لاکچری دیگه سادگی و کیفیتی که تویوتا مثله بقیه داره یه مزیت قابل اتکا نیست.

        6. R@m!n

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2236 ديدگاه)

          آقا میثم چرا یکی از شما کشته مرده های تویوتا اینجا بررسی نمی کنه؟؟؟؟؟ فقط بلدی کامنت بزاری وای چه خوبه عاشقشم ؟؟؟
          من چیز بدی نگفتم که عین زامبیا به آدم میپرین.

        7. mos

          ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          لندکروزر با دیفندر و تاهو و بقیه ماشین های این رده مقایسه میشه.
          رنج روور و… یه کلاس بالاترن هر وقت نسل جدید لکسس LX اومد با اون ها مقایسه می کنیم.

          من هنوز منظور از دریای آپشن توی تاهو و یوکان رو نفهمیدم چه چیزی دارن که لندکروزر نداره؟

          از نظر قیمت هم حرفت درباره نسل قبل درست بود اما سری ۳۰۰ ارزون تر شده
          همون‌طور که پایین این مطلب نوشته ۷۰ هزار دلار برای بالاترین مدل

          موافقم 2
          مخالفم 2
      4. Mad.z.Max

        ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1856 ديدگاه)

        داداش گل این نسل جدید هست که بعد از خیییییلی سال اومده! نسل قبلی رو دوستان میگفتن که توی بازاری مثل آمریکا، داشت دونه ای میفروخت این سالای آخر دیگه!
        من مطمئنم که شما خودتم اینارو بهتر از من میدونیا، ولی باز میای یچیزی میگی که دست پیش گرفته باشی.

    2. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2727 ديدگاه)

      لندکروز این نسل شاید ظاهرش نسبت به قبلی بهتر نباشه ولی مطمئنن مثل همیشه حرفایی رای گفتن داره

      1. Iman99

        ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1863 ديدگاه)

        با حرفای رامین بیشترش موافقم فقط چند نکته باید گفته شه چون بعضیا اینجا فقط فن های متعصب تویوتا هستن و به دور از عقل و منطق طرفداریم میکنن و استدلال هاشون هم که اصلا در حد بچه هم نیست.
        یه مورد اینکه در مورد فروش تو کشورای حاشیه خلیج فارس اینه که اصلا شمایی که حرف از دوام و فروش میزنی اصلا معنا و تعریف دوام و سادگی و فروش رو نمیدونی بعد درمورد این ها نظر میدی و بر همین اساس هم نتیجه گیری میکنی که نتیجش این میشه که کلا از همون اول راهو اشتباهی رفتید و نتیجه گیری غلط میکنید.
        اگه تو حاشیه خلیج فارس میخرنش دلیلش اینه که اونجا وقتی ماشینی تصادف کرد می فرستن قبرستون ماشین ها واسه همینه که این ماشین رو میخرن نه یکی بلکه چند تا چند تا وقتی یکی بعد از چند روز ماشینش رو خراب کرد بره سراغ بعدی که طبیعتا تقاضا بیشتر میشه وگرنه تو امریکا به لندکروز نگاهم نمیکنن واسه همین اونجا دیگه عرضه نمیشه چون گزینه های که از لندکروز خیلی بهتر هستن مثل مرسدس جی کلاس و هامر و فورد رو دارن که تقاضای زیادی هم تو امریکا دارن. ضمن اینکه عربا مرسدس جی کلاس و هامر و فورد هم زیاد میخرن ولی اون هارو نگه میدارن چون ارزش بیشتری دارن و کلکسیونی هم میشن و از جهت فنی و عملکرد و آفرود و آنرود هم مرسدس جی کلاس و هامر و فورد از همه نظر بهتر هستن و در سطح بالاتری هستن پس تا اینجا متوجه شدیم که فروش یه محصول اونم تو خاور میانه یا کشور های جهان سوم تعیین کننده هیچی نیست این از فروشش که بعضیا گول این وضعیت رو میخورن و به به و چه چه میکنن ولی اگه واقعیت رو دونسته باشن و عقلشون رو بکار بندازن از تعصب خودشون رو اذیت نمیکنن و به حرف من میرسن.
        مورد بعدی حرف از دوام میزنن وقتی میگن عقل باید باشه تا یه حرفی رو زد واسه همیناست در مورد دوام حقیقتی که هست اینه که بعضی افراد ساده انگارانه برداشت اشتباهی میکنن چون دید وسیعی ندارن و اطلاعاتشون و تجزیه و تحلیل فنی اونها کمه واسه همین میان میگن این خوبه و دوام داره ولی اصل حقیقت اینه که شاسی بلند هایی مثل مرسدس جی کلاس و یا هامر و یا فورد رپتور که حتی یکی مثل مرسدس با موتور دوازده سیلند هم عرضه میشه که پرفورمنس بسیار بالایی دارن و توانایی آفرود بالاتری هم دارن و حتی شتابی در حد خودرو های اسپرت اینها تو این شرایط اگه نسبی حساب کنیم دوام بسیار بالاتری از تویوتا دارن و اگه بخوان یه ماشین ساده مثل تویوتا باشن خیلی بادوام تر از اون هستن چون در سطح بالاتری از تویوتا هستن.
        در نهایت اینکه مرسدس جی کلاس و هامر و فورد در سطح خیلی بالاتری هستن و از همه نظر بهتر هستن کلا مرسدس جی کلاس و هامر و فورد هم بزرگتر و هم سنگین تر و هم برتر هستن و از همه نظر توانا تر هستن و آفرود و آنرود بهتری هم دارن و در سطح بالاتری هستن آلمان و امریکا تو همه چیز بهترین هستن تو این مورد هم از همه نظر بهترین هستن

  2. کافر مقدس

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1627 ديدگاه)

    کل دنیا مثل مور و ملخ میخرن . ماهم واسادیم ببینیم مرغ میکشه بالا یا میریزه

    موندم چرا تویوتا رو یک ماشین لوگو کمپانی میزنه رو یکی دیگه مینویسه تویوتا

    1. RezaRs

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1609 ديدگاه)

      تو ای بیچاره ملت غریق جهل و غفلت

    2. new reventon

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (86 ديدگاه)

      اون نوشته تویوتا ام لوگوتایپ تویوتاس
      بنظرم کلا لوگو تایپ از لوگو جالب تره

    3. Mohammadreza

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (870 ديدگاه)

      تا جایی که من حافظم یاری میکنه تویوتا در جلو همه خودروهاش تا الان از لوگو تویوتا استفاده کرده و لنکروزر جی ار اولین خودرویی هست که در جلو هم از لوگو تایپ استفاده میکنه.
      احتمالا استفاده از لوگو تایپ هم در جلو و هم در عقب نشاندهنده خاص(افرودر خاص) بودن خودرو هست(چون کلا تویوتا فقط در افرودرها و پیکاپ ها از لوگو تایپ استفاده میکنه).
      اگه نسل جدید توندرا نسخه جی ار داشته باشه اونم احتمالا در جلو و عقب از لوگو تایپ به جای لوگو استفاده کنه.

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. میثم

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3608 ديدگاه)

        تویوتا قبلا هم از لوگو تایپ استفاده کرده. از خیلی قدیما تا الان از اف جی ۴۰ تا سکویا و تاکوما و ۴ رانر و …
        اینم چند تا نمونش
        https://images.app.goo.gl/X5fy4jEhQqgquwkL9
        https://images.app.goo.gl/Uo6WfPqNefMzHtPc7
        https://images.app.goo.gl/ad6ReLQDxi1TuJgD7
        https://images.app.goo.gl/UoSusrWXwULKKZKa8
        https://images.app.goo.gl/H4Eyn7uvzpe9jodC6
        https://images.app.goo.gl/DkU9YQcihjvRW4p87

  3. افشین

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (80 ديدگاه)

    توی این مورد تازه شدن مثل ایرانخودرو و سایپا باید یک سال منتظر بمونی تا ماشینت بدستت برسه

    1. بچه مشهد

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (101 ديدگاه)

      حداقل یک بلانسبت بگو !! چی رو با چی مقایسه میکنی !!! ایرانخودرو داخل ایران هم به زور فروش داره و مردم از سر اجبار میخرن اما تویوتا در همه جای دنیا مخصوصاً آسیا بازار فروش داره و این فیس لیفت لندکروز هم که تازه اومده به بازار و بخاطر درخواست زیاد هست که مشتریها باید صبر کنن

  4. Ninja

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    عاشق اون جی ار اسپرت با موتور ۸ سیلندر دیپلم با اون جلو پنجره مشکی با نماد تویوتا و کنار جلوپنجره نماد جی ار زیر جلوگیری هم اسم لندکروز این یعنی اطمینان خالص یعنی هرچقدر پول میدی میارزه
    جالبش اینه نسل قبلی پاترول از نسل قبلی تویوتا ۲۰ هزار دلار تقریبا ارزون تر بود ولی الان نیسمو پاترول گرونتر از جی ار لندکروز هست
    من هردو رو خیلی دوست دارم
    تویوتا لندکروز جی ار ۸ سیلندر توربو دیزل
    نیسان پاترول نیسمو ۸ سیلندر تنفس طبیعی

    1. غلامرضا

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ‏بعد از اینکه مردم امارات برای خرید لندکروز ۲۰۲۲ صف کشیدند پادشاه امارات در نامه ای به شرکت تویوتا نوشت[در کرامت مردم من نیست برای لندکروز تو صف بایستند اگر نمیتوانید ماشین مورد نیاز مردمم را تامین کنید لغو نمایندگی کنیم]
      ‏فردای همان روز ۱۳ نمایندگی تویوتا در شهرهای جمیرا و شارجه‏افتتاح شد که لندکروز ۲۰۲۲ را به درب منزل خریداران ارسال میکرد.
      ‏هر اماراتی با مبلغ سه ماه یارانه اش میتواند آخرین مدل این ماشین را خریداری کند.

      ‏ما هم خوار و ذلیل هستیم برا یک کیلو گوشت مرغ

      موافقم 2
      مخالفم 7
  5. میثم

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3608 ديدگاه)

    خیلی عشقه
    خیلی
    بخصوص عکس آخر سمت راستیه نسخه آفرودشه عجب رخی داره

  6. خوشنام

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (212 ديدگاه)

    این آمار ثبت نام و صف کشیدن مثل آمار پیش ثبت نام برای سایبرتراک است.
    همش جوسازیه. کل کارمندای تویوتا و خانواده هاش رو گفتن برید ثبت نام کنید! خوب چیزی رو از دست نمیدن، فقط آمار تقاضا رو بالا میبرن و رشد کاذب متقاضی بوجود میارند. این کار زیرمجموعه «ایجاد نیاز کاذب» است که یک شگرد بازاریابی است.
    در نهایت هم سال بعد خواهیم دید، درسته که فروش لندکروز نسبت به سالهای گذشته قطعا رشد خواهد داشت ولی بسیار کمتر از این پیش بینی ها و جوسازی ها است.
    سیاست خیلی کثیفه!

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. میثم

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3608 ديدگاه)

      صف پیش خرید در قطر و عمارات تو این کرونا هم جو سازیه

  7. حسن

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (301 ديدگاه)

    تویوتاعشق هست کسی که ازتویوتا ایرادمیگیره مشکل داره وکسی که ازسلطان بدمیگه روانی هست

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. Mad.z.Max

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1856 ديدگاه)

      تو خوبی

  8. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (311 ديدگاه)

    فاز بعضیا خیلی عجیبه!😂 این ماشین وقتی نمیتونه توی بازار آمریکا دیگه حرفی برای گفتن داشته باشه کجا میخواد چیزی بگه؟ امارات و عربستان؟
    از همه بدتر توی این پست هرچی کامنت منزجر کننده و پر از ناسزا هم منتشر شده! واقعاً نمیدونم چی بگم اینه دموکراسی؟!😐

    موافقم 4
    مخالفم 1
  9. شاهپور

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (321 ديدگاه)

    نوشته شده نسل پیشین لندکروز در آمریکا ۹۰هزار دلار قیمت داشته پس با این قیمت داغ چرا داره از بازار آمریکا خداحافظی میکنه، نکنه مشتری نداشته و یا رقبای قدرش با قیمت‌های منصفانه داشتن خفه اش میکردن😁😁

  10. TOYOTA

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تویوتا لندکروز 2023 عالی هست عشق من هست، به دستش میارم دوستش دارم سواریشو دوست دارم عشقه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا