خریداران از نسخههای TRD تویوتا فورانر استقبال زیادی کردهاند و به همین دلیل این شرکت با معرفی مدل جدید TRD اسپرت، خانوادهٔ این اسیووی جانسخت را گسترش داده است. این نسخه که برای ارائهٔ ترکیبی استثنایی از استایل و پرفورمنس طراحی شده است، نسبت به نسخههای آفرودی TRD و TRD Pro شهریتر و راحتتر است. فورانر TRD اسپرت در بیرون به رینگهای بزرگتر ۲۰ اینچی، تریم خاکستری تیره، دریچهٔ روی کاپوت TRD، ریلهای روی سقف مشکیرنگ و قطعات همرنگ بدنه مثل جلوپنجره و پانل رکابها مجهز شده است.
ویژگیهای شیک این نسخه با صندلیهای SofTex با دوخت خاکستری و لوگوی دوختهشده روی پشتسریها، گرمکن صندلیهای جلو، کفپوشهای TRD اسپرت و شیفتر خاص TRD، در داخل کابین هم ادامه یافته است؛ اما علاوه بر این ویژگیهای خاص، فورانر TRD اسپرت از غربیلک فرمان چرمی با ستون تلسکوپی و نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی هم برخوردار است درحالیکه سیستمهای کمکرانندهای مثل نوربالای خودکار، کروز کنترل راداری، تشخیص عابر پیاده و هشدار خروج از خط هم برای آن ارائه میشود.
ازآنجاییکه فورانر TRD اسپرت روی راحتی تمرکز دارد، به سیستم X-REAS فورانر لیمیتد مجهز شده است که بهطور خودکار کمکفنرها را تنظیم میکند تا هندلینگ و راحتی سواری را بهبود بخشد. زیر کاپوت خودرو اما تغییری صورت نگرفته و همچنان شاهد همان موتور ۴ لیتری V6 آشنا هستیم که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس پنج سرعتهٔ اتوماتیک متصل است که میتواند نیرو را به چرخهای عقب یا بهصورت سفارشی به هر چهارچرخ ارسال کند. فروش تویوتا فورانر TRD اسپرت پاییز امسال آغاز میشود.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ خرداد ۱۴۰۰این که داخلش همون پرادوی خودمونه!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ خرداد ۱۴۰۰عقبش چقدر شبیه پاجرو شده!
بهنام
۱۲ خرداد ۱۴۰۰فقط فرمان مشابه پرادوئه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ خرداد ۱۴۰۰پرادو های فیس لیفت شده همه این شکلین،یکیه!
بهنام
۱۳ خرداد ۱۴۰۰پرادو 2018 که دیگه همون فرمان هم شباهتی نداره. 😬
rezars pc
۱۲ خرداد ۱۴۰۰آبتین جان اشتباه میکنی حاجی
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ خرداد ۱۴۰۰نه اشتباه نمیکنم حاجی!
rezars pc
۱۲ خرداد ۱۴۰۰الان تو شخصی برات میفرستم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ خرداد ۱۴۰۰نیازی نیست…
Nima
۱۲ خرداد ۱۴۰۰اگر خارج از کشور بودم قطعا اولین انتخابم براى خرید بود. هر زمان برم این ماشین رو انتخاب میکنم.
دقیقا تمام نیاز هامو با بهترین قیمت تامین میکنه.
NAVID۰۰۹۸
۱۲ خرداد ۱۴۰۰داستان این خودرو و بازار آمریکا بسیار جالبه توجه هست !
در زمانهای که یک خودروی مثلاً ۱۰۰ هزار دلاری پس از سه سال استفاده حدود نیمی از ارزشش را از دست میدهد
این خودرو پس از گذشت سه سال از زمان صفر بودن نه اینکه افتی ندارد بلکه حتی شاید گرانتر هم به فروش برسد و این جزو عجایب تویوتا و بازار آمریکاست !
موتور این خودرو همان موتور پرادو و لندکروزر هست که در ایران هم داریمشان !
اگر اشتباه نکنم از این خودرو چندتایی در ارگانهای نظامی مرزی داریم با رنگ خاکی که از دیدنش آدم لذت میبرد و خودم از نزدیک ندیدم ولی در اینستاگرام دیدم .
سامان اذری
۱۲ خرداد ۱۴۰۰من عاشق فوررانر هستم ولی کاش گیربکسشو عوض کنه
تو سال ۲۰۲۱ جعبه دنده پنج تایی ☹️
میثم
۱۲ خرداد ۱۴۰۰دقیقا میخواستم همینو بگم
از طرفی این گیربکس خیلی با موتورش خوب مچ شده
ولی فکر کنم این آخرین فیس باشه و نسل جدید از بیخ همه چیز تغییر میکنه.
عارف
۱۲ خرداد ۱۴۰۰به به آقا سامان رسیدن بخیر ، کم پیدایی رفیق
AHMET 2002
۱۳ خرداد ۱۴۰۰دقیقا
واقعا جالبه که هنوز داره میفروشه این ماشین اونم تو امریکا
AHMET 2002
۱۳ خرداد ۱۴۰۰راستی چه پورفایل نابی داری سامان جان
F22RAPTOR
۱۲ خرداد ۱۴۰۰فور رانر خیلی قدیمی شده رسما یه فسیل زنده س
BenzSLR
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ژاپنی ها یه ماشین خوب میسازن تا ۱۰۰ سال بعد تولید میکنن الحق که جمعیتشون رو به پیری میره ☺
BenzSLR
۱۲ خرداد ۱۴۰۰صفحه کلید …… ☺یعنی چی :)درسته
امیر
۱۲ خرداد ۱۴۰۰بله قدیمی شده.
ولی هیچ اهمیتی نداره چون که ماشین خوب و با کیفیتی سوار هستیم.
الان خیلی از ماشین های جدید طراحی و کیفیت ماشین هایی مثل این که خیلی وقته تولید میشن رو ندارن.
این دلیل نمیشه که بگیم ماشین چون سنش بالاست و هنوز در حال تولید ماشین بدی.
SF90 STRADALE
۱۲ خرداد ۱۴۰۰عاشق نسخه های آفرود (TRD PRO) تویوتا هستم
سِکویا ، توندرا ، تاکوما و ۴رانر که از اساطیر آفرود هستن
یکی از بهترین سیستم های کمک راننده در آفرود (کرال کنترل) هست که در ماشین های تویوتا به خوبی نقش خودش رو ایفا میکنه و تا حدودی خیال راننده رو در آفرودهای سنگین راحت میکنه
امیر
۱۲ خرداد ۱۴۰۰این ماشین بدرد ماجراجویی و آفرود و مسافرت خیلی میخوره.
زیزیگولو
۱۲ خرداد ۱۴۰۰خیلی کمپانیای خودروسازی تو محصولات شاسی بلندشون از پلتفرم مشترک با نمونه های سدان استفاده میکنن ولی فوررانر از شاسی مخصوص توسعه داده شده واسه ماشینای شاسی بلندش استفاده میکنه و شاید همین موضوع باعث شده تا فوررانر در محیطای آفرودی برتریش رو به رخ بقیه رقیبای خودش بکشه ولی با این حال تو مسیرای شهریو رانندگیای روزمره این ماشین از فضای جادارو سواری آرومی مثل بقیه رقیباش نیستش
زیزیگولو
۱۲ خرداد ۱۴۰۰خیلی کمپانیای خودروسازی تو محصولات شاسی بلندشون از پلتفرم مشترک با نمونه های سدان استفاده میکنن ولی فوررانر از شاسی مخصوص توسعه داده شده واسه ماشینای شاسی بلندش استفاده میکنه و شاید همین موضوع باعث شده تا فوررانر تو محیطای آفرودی برتریش رو به رخ بقیه رقیبای خودش بکشه ولی با این حال تو مسیرای شهریو رانندگیای روزمره این ماشین از فضای جادارو سواری آرومی مثل بقیه رقیباش برخوردار نیستش
محمد مختاری آذر
۱۲ خرداد ۱۴۰۰نمی دونم چرا طراحیش به دلم ننشست یکم باید تغییر کنه فکر کنم یه تخته کم داره
google
۱۲ خرداد ۱۴۰۰به دلم نشست ولی عقبش یه کم زشته
یوسف
۱۲ خرداد ۱۴۰۰واقعا از نظر فنی ماشین خوبیه…. اما انگار یه چیزایی اضافه مونده رو با چسب 1 2 3 بهش چسبوندن😉
Amirreza
۱۲ خرداد ۱۴۰۰خودش نیاز به تعریف نداره هر چند برام قابل درک نیست که یه شاسی بلند آفرود رو به شاسی بلند اسپورت تبدیل کنن اما خودروی قابلیه ، ولی مشکل اصلی من گیربکس ۵ سرعتشه به نظرم برای تویوتا با این همه پز و ….. زشته که روی یه شاسی بلند تقریبا فول سایز یه همچین گیربکسی بزاره
mahan
۱۲ خرداد ۱۴۰۰به به حاج اقا فوررانر درسته یکم قدیمی شده و گرد پیری به چهرهش نشسته اما پاش بیفته از خیلیا سرحالتره!مخصوصا اگه کیت trd هم داشته باشه و رنگ نارنجی اتشی باشه جون میده بزنی به دل طبیعت