سرانجام پس از چهارده سال، تویوتا نسل جدید لندکروزر را با کد ۳۰۰ رسماً معرفی کرده است. تویوتا در توسعهٔ این اسیووی جدید دو هدف را مدنظر داشته است. هدف اول به ارث بردن و تکامل قابلیت اطمینان، دوام و پرفورمنس آفرود و دومی ارائهٔ تجربهٔ سواری با توانایی مقابله با هر نوع مسیری بوده است. تویوتا همچنین به دنبال حفظ ساختار بدنه روی شاسی این خودرو هم بوده زیرا این ویژگیِ اساسی لندکروزر است که از شخصیت آن محافظت میکند.
بااینوجود، تویوتا که قصد ساخت خودرویی با توانایی مقابله با هر نوع مسیری بدون خسته کردن راننده را داشته است، برای نسل جدید لندکروزر پلتفرم جدید GA-F را در نظر گرفته که مبتنی بر معماری جهانی جدید تویوتا یا همان TNGA است. این پلتفرم جدید یک شاسی سبکتر با استحکام پیچشی بیشتر را به همراه داشته که مرکز ثقل خودرو را به زمین نزدیکتر کرده و وزن کلی آنرا ۲۰۰ کیلوگرم کاهش داده است.
تویوتا همچنین لندکروزر جدید را در اختیار رانندگان زیادی قرار داده تا آنرا آزمایش کنند. یکی از این آزمایشها در مسابقات رالی داکار انجام گرفته تا از توانایی رقابت خودرو روی جاده و خارج از جاده اطمینان حاصل شود. این آزمایشات منجر به بهبود اساسی سیستم تعلیق شده که امکان انعطاف بیشتری را برای چرخها فراهم کرده است. علاوه بر این، سیستم «مالتی تراین مانیتور» که موجب دید بهتر اطراف خودرو میشود و «مالتی تراین سِلکت» که به بهینهسازی کشش برای شرایط مختلف کمک میکند هم برای خودرو در نظر گرفته شده است.
یکی دیگر از سیستمهای جدید لندکروزر ۳۰۰ سیستمی بنام E-KDSS است که مخفف «سیستم الکترونیکی پویایی تعلیق» است. به گفتهٔ تویوتا، این سیستم که برای اولین بار در دنیا ارائه شده است، موجب بهبود عملکرد خودرو روی جاده میشود. ابعاد، فاصلهٔ محوری و زوایای آفرود لندکروزر جدید اما تغییری نداشته و با نسل ۲۰۰ یکسان است؛ بنابراین، نسل جدید هم ۴,۹۹۰ میلیمتر طول و ۱,۹۸۰ میلیمتر عرض دارد، فاصلهٔ محوری آن ۲,۸۵۰ میلیمتر است و زوایای حمله و فرار آن به ترتیب ۳۲ درجه و ۲۴ درجه هستند.
همانطور که پیشازاین مشخص شده بود، در نسل جدید لندکروزر از پیشرانههای V8 خبری نیست و تویوتا برای آن دو موتور V6 را در نظر گرفته است. موتور اول یک نمونهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی بنزینی است که ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. موتور بعدی هم یک واحد ۳.۳ لیتری V6 توربودیزل با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور است.
هرچند مصرف سوخت این موتورها هنوز اعلام نشده اما به گفتهٔ تویوتا، تولید دیاکسید کربن لندکروزر جدید نسبت به نسل قبلی سالانه ۱۰ درصد کمتر خواهد بود. بخشی از این مأموریت توسط گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک جدید صورت میگیرد که نیروی هردو موتور را انتقال میدهد و به کاهش وزن کلی خودرو هم کمک میکند. در همین حال، تویوتا وعدهٔ ارائهٔ نسخهٔ قویتر و پرفورمنس GR Sport را هم برای لندکروزر جدید داده است. البته تویوتا فعلاً هیچ جزئیاتی در مورد این نسخه منتشر نکرده و صرفاً با انتشار تصاویری گفته است که در اواخر سال جاری آنرا رونمایی خواهد کرد.
لندکروزر ۳۰۰ در بیرون هم از طراحی جدیدی بهره میبرد که پیشازاین به لطف تصاویر افشایی، از آن باخبر شده بودیم. بااینوجود، حالا میتوانیم نگاه دقیقتری به ویژگیهای طراحی خودرو مثل چراغهای جلوی باریک LED، جلوپنجرهٔ بزرگ و برجسته، دهانهٔ مربعی گلگیرها و دو برآمدگی روی کاپوت داشته باشیم. شکل کلی خودرو اما از نسل قبلی فاصلهٔ چشمگیری نداشته و همچنان همان فرم جعبهای را حفظ کرده است. البته طراحی لندکروزر با توجه به رانندگیهای آفرودی شکل گرفته است. بهعنوانمثال، سپرها بهگونهای طراحی شدهاند که در حین رانندگی آفرود آسیب نبینند و چراغها در جایی نصب شدهاند که در معرض ضربه و ترک خوردن قرار نگیرند.
طراحی داخلی لندکروزر جدید هم بهمنظور سهولت در استفاده شکل گرفته است. به همین دلیل، هرچند نمایشگر بزرگی در بالای داشبورد برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در نظر گرفته شده اما هنوز هم تعداد دکمههای فیزیکی زیاد است. به گفتهٔ تویوتا، این تصمیم به خاطر دسترسی آسان در شرایط آفرود اتخاذ شده است. دکمههای بزرگ نیز امکان دسترسی آسان به منوها و بسیاری از حالتهای رانندگی را فراهم میکند.
علاوه بر این، درحالیکه این روزها صفحه آمپرهای دیجیتالی بسیار رایج شدهاند، تویوتا عمداً تصمیم گرفته در لندکروزر جدید از صفحه آمپر آنالوگ سنتی استفاده کند. البته بین آمپرهای اصلی این صفحه، یک نمایشگر جای گرفته که لااقل برخی اطلاعات دیجیتالی را به نمایش درمیآورد. تویوتا همچنین برای این خودرو شارژر بیسیم، گرمکن و تهویهٔ صندلیها و سیستم صوتی JBL را هم در نظر گرفته تا ماهیت لوکس لندکروزر کمرنگ نشود.
در کنار همهٔ تکنولوژیهای آفرودی لندکروزر ۳۰۰، تکنولوژیهای ایمنی زیادی هم ارائه شده و تویوتا پکیج ایمنی فعال Safety Sense خود را برای آن در نظر گرفته است. به این پکیج سیستم تشخیص وسایل نقلیهٔ روبرو و همینطور عابرین پیاده و دوچرخهسواران در طرفین چهارراهها و سپس کمک به جلوگیری از تصادف با آنها اضافه شده است.
تویوتا نسل جدید لندکروزر را خودرویی میداند که شما را به هر جایی خواهد برد و زنده و سالم بازخواهد گرداند. این خودرو از تابستان امسال در سراسر جهان عرضه خواهد شد اما فعلاً هیچ برنامهای برای عرضهٔ آن در ایالاتمتحده وجود ندارد. البته ممکن است بعداً نسخهٔ لوکس لندکروزر ۳۰۰ یعنی نسل جدید لکسس LX در این کشور عرضه گردد.
Reza
۲۰ خرداد ۱۴۰۰چیپ گرند چروکی L : لایک
لندکروز V6 توئین توربو : دیسلایک
اگه قدرت خرید داشتید کدوم رو انتخاب میکردید؟؟؟
mahan
۲۰ خرداد ۱۴۰۰صد در صد جیپ.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ماهان جان
فکر کنم نسل جدید ، حسابی دِلَت را زده و به شما حق میدهم .
تا از نزدیک مشاهده و تجربه نکنیم نمیشه نظر قطعی دهیم ، اما من هم حس میکنم اون جذبهای را که در رونمایی نسلهای قبلی بخصوص اتاق ۱۰۰ و ۲۰۰ شاهدش بودیم را در این ندیدیم و… !
اما یه خبر مهم که فکر میکنم برای ما جالب باشه ، تست و بررسی خانوم مهرنوش از لندکروزر جدید در دوبی باشه که قول داده تا ۱۰ روز آینده انجام بده ، خوبه چون بهتر میشه اتاق جدید را درک کرد و فکر میکنم ایشون اولین ایرانیای باشند که به فارسی به این خودرو دسترسی پیدا میکنند !
رونمایی این خودرو در شهر دوبی بوده و این خودش گویای همهچیز هست که چقدر این خودرو طرفدار داره در بین خودروها و خودروسازانی که آزادانه در این شهر زیبا رقابت میکنند !
کلاً شهر دوبی در این زمینه جالب هست ، چیزی که خودم از نزدیک شاهدش بودم برای فیسلیفت پرادو که هنوز رونمایی رسمی نشده بود اما در خیابانهای شهر دوبی با ورژنهای متفاوت رفتوآمد میکرد که تعجب کرده بودم چطور چنین چیزی امکان داره !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰نوید جان خودت میگی دوبی معرفی شده، جز عربا اینارو دیگه کی میخره! البته لندکروزر و پرادو رو منظورمه،متاسفانه الان دیگه لندکروزر رو دیگه برای عربا میسازن تا بقیه!
NAVID۰۰۹۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۰نمیدانم
شاید شما درست بگید و موافق آبتین هستم مثلاً !
من هم مثل شما هاجو واجم که به جز عربها کی لندکروزر و پرادو میخره !
فکر کنم آمار فروش و اینهایی که در استرالیا روسیه آمریکایجنوبی شرقآسیا آفریقا خاورمیانه و… فروش میره گلابی تشریف دارند میروند میوهفروشی و در خیابانها میخورند چرخ میزنند !😂
چرا حقیقاً درک واقعیتها سخته !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰البته تو استرالیا یا روسیه بسته به شرایطشون و کاربریش فروش میره،بالاخره اینم یه ماشین بیراهه نورده و مختص انجام کارهای سخت،اما عربا با اون کارایی که میکنن من یک از لندکروزر خیلی زده شدم!
mahan
۲۰ خرداد ۱۴۰۰سلام نوید جان.نمی دونم چرا اون ارادتی که نسبت به سری 200 و 100 دارم نمی تونم به این داشته باشم.انشالله که با دیدنش نظرم عوض بشه چون این ماشین جزعی از خانواده ما حساب میشه واقعا.همیشه تو سبد غذایی خانواده بوده!!یادمه همیشه یک لندکروز و پرادویی داشتم در کنار بقیه.تویوتا قرار نیست خط و خطوط خشن داشته باشه و جلوپنجره لونه زنبوری و نمی دونم چراغ خشمگین تویوتا باید در عین سادگی ابهت توام با زیبایی داشته باشه.توی روسیه بودیم چندبار افرود سبک با رنجروور رفتم ولی خب بقیه منو به بیخیال و بی ملاحظه خطاب کردند یا توی دبی و قطر و عمان توصیه نمی کردن با رنجروور برم افرود و بیشتر جنبه تشریفاتی داره مثل داشتن ار پی جی توی خونه میمونه درسته قدرت تخریب بالایی داره اما یک دزد بیاد خونتون اونو با ار پی جی نمیزنید!!به علت گران بودن نمیشه سمتش رفت و بار ها در مورد بقیه شاسی بلند ها توضیح دادم اما استایل اس یو وی ژاپنی منحصربه فرد خودشه و من عاشقشم.خود من صبح ها بین بقیه ماشین ها سوار لندکروز میشم چه اون موقع که سری 7 و ایکس 4 داشتم چه الان ماشین جدید دیگه ای خریدم.علاقه ای که بهش دارم باعث انتظار زیاد من نسبت بهش شده .فیس 2013 سپربلند رو به این و حتی به این فیس لیفتی ها ترجیح میدم یا سری 100 مشکی و نقره ای و شرابی بادمجونی و بژ داشتم هنوزم برام جذابه مخصوصا بژش!ولی نتونستم با این عکس ها ارتباط بگیرم.یادمه بچه بودم عکس سری 80 و 100 رو داشتم لامصبا تو عکس هم دلنشین بودن!انشالله که اشتباه می کنم ولی حتما وقتی تابستون رفتم دبی خودم تستش میکنم و فیلمش رو میگیرم میفرستم برای سردبیر عزیز چون زیاد میمونم شاید با پاترول و بقیه نسل ها و شاید 10 تا اس یو وی رو اختصاصی برای بچه های درجه 1 پدال بررسی می کنم.در مورد دبی شاید برات جالب باشه که دبی شهر اس یو وی های ژاپنی با ادیشن های متفادته یک بار تمام ادیشن های لندکروز و پاجرو و پاترول رو نوشته بودم باورت نمیشه مثلا طرف ملا لندکروز بلک ادیشن داره میره فردا نمایندگی میبینه یک دیزرت ادیشن هم اومده میره یکی دیگه میخره!اینجا اگه مردم با حیوان خانگی رقابت میکنند یکی ژرمن میخره اون یکی میره پیتبول میخره اونجا سر ماشین رقابت می کنند عربا هم ماشین باز هستند و مهارت خوبی توی افرود.
در ضمن من هم 6 سیلندر داشتم هم 8 سیلندر الان اینی که زیرپامه یکی از محدود نمونه های 5.7 لیتری هست .شاید کسی که 6 سیلندرش رو سوار بشه به علت ضرایب مناسب دنده ها و ابعاد و وزن بگه براش کافیه و حقیقتا کار رو راه میندازه و از بسیاری از کراس اوور های بازار بهتره ولی وقتی سوار 8 سیلندرش میشی از صداش بگیر تا توی اتوبان اصلا یک حال دیگه ای داره مخصوصا توی افرود بخاظر گشتاورش بیشتر حس می کنید.شاید یکی بگه 6 سیلندر توربو ولی خب هر چی باشه توربو هست من ماشین های توربو زیاد داشتم درگیری و حساسیتشون اکثرا بالاست گاهی من برخی محصولات بنز رو بخاطر اینکه توربو نیست ترجیح میدم به بی ام و!توربو درگیری و مواظبت های خودشو داره ولی تنفس طبیعی هم حس و حال خودشو داره و ماشین افرود رو توربو من اصلا نمی پسندم بار ها گفتم میخوام برم افرود سپر ماشین رو باز می کنم گارد و سینی محافظ میبندم میرم میام و یک کارواش میرم و سپرو وصل می کنم اما توربو گرفتاری داره مخصوصا جز تهران و اصفهان و مشهد بقیه جاها بنزین درست و حسابی گیر نمیاد برای منی که دائما مازندران و گیلان پروژه دارم و کارخانه هام هست تجربه ای که داشتم این بود که یکدونه پمپ بنزین درست و حسابی پیدا نمی کردم و قبلا فاکتور خرج بی ام و 730 رو براتون گذاشته بودم توی 2.5 سال حدود 160 میلیون براش خرج کردم که اکثر این خرج برای توربو و قطعاتش بود یا رنجرووری که تو روسیه مثل بنز کار میکنه دوستام ایووکش رو دارند تازه نمونه اقتصادیش محسوب میشه متاسفانه سالی یک بار توربو رو باید تعمیر و تعویض کنند امیدوارم جان سخت بودن لندکروز با استفاده از توربو ازبین نره!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰قطعا جیپ،طراحی زیبا،کابین محشر،قدرت و کیفیت عالی،چروکی و گرند چروکی نسل جدید صدتا از این لندکروزر هارو تو جیباش میزاره،متاسفانه لندکروزر جدید رو اصلا دوست نداشتم….
Hadi
۲۰ خرداد ۱۴۰۰حضرت جدید بالاخره اومد 👌
خیلی منتظرش بودم این واقعاً خیلی خوب و معرکه شده👌
وقتی که معرفی شد قشنگ ده دقیقه محوش شده بودم 😍👌
طراحیش ی جوریه که انگار کوچیک تر از اتاق ۲۰۰ شده ولی همونه فقط ی ذره بزرگتر شده قیافش رسمی و شسته رفته تر شده مثل اسکالید جدید ولی ابهت از سر و روش میباره 😍
کاش v8 داشت…
موتور v6 گزینه منطقی و خوبیه ولی هیچ وقت v8 نمیشه!
حالا هر چقدر هم قدرت داشته باشه v8 ی چی دیگس……
کابین خیلی خوب و طراحی کابردی و دلچسبی داره…
قرارهای بعداً هیبریدش هم بیاد انگار…
GR اسپورتش عالی میشه
عاشقش شدم 👌
اصن حضرتو عشقه 💗……
AMG///
۲۰ خرداد ۱۴۰۰حتما جیپ
این لندکروز فقط فیس لیفت کرده
لندکروز توانایی های بالایی داره اما جیپ هم آفرودره هم لوکس
NAVID۰۰۹۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۰وای
وای
وای
خداوکیلی فقط کامنتها را بخوانید و فکر کنید به تفکرات عجیب کاربران که خودش جمع کوچکی از مردم و جوانان ایران هستند !
یکی میگه رقیب جیپ !
یکی میگه چرا میگید حضرت !
یکی میگه ایرانیها بیشترین دنبالکنندهی رونماییش بودن !
یکی میگه رقبایش به کما رفتن !
یکی میگه فقط برای عربهاست !
یکی میگه . . . !!!
دوستان من ، عزیزان من
بهتر نیست کمی بیشتر تفکر داشته باشید .
خودم از پیج یه کاربر آمریکایی رونمائیش را نگاه میکردم که حدود ۱۰هزار نفر هم داشتند میدیدند !
لندکروزر اصلاً برای رقابت با خودرویی دیگر ساخته نشده ، لندکروزر داره ۷۰ سال پشت هم تولید میشه که این خودش گویای بزرگی همهچیزش هست !
تنها خودرویی که میشه در مقابلش قرار داد ، نیسان پاترول هست که البته پاترول تیپ استخوانی لندکروزر را نداره و در حجم کمی بزرگتر به نظر میرسه و البته لوکستر از لندکروزر !
لندکروزر نماد استقامت مقاومت اعتماد اطمینان و کماستهلاکیست که سازمانها نهادها و اورگانهای مختلف جهان را به سمت خودش کشانده و اگر نه که غیر از این بود همه میدانستند دیفندر جدید جذابتره ، کادیلاک و لینکلن لوکستر هستند ، جیپ آفرودیتره و . . . !
تا به حال کدام یک از شماها آفرود دسته جمعی با خودروهای مختلف رفتید ، اگر رفته باشید متوجه میشید دلیل خرید هایلوکس لندکروزر یا پرادو برای چی هست که گفتنش بیفایدست تا خودتان چندین بار تجربهی عملی نداشته باشید !
در حال حاضر هیچ خودرویی نیست که بتواند به پای لندکروزر برسد از جهت قابل اطمینان بودن و دسترسی ساده به قطعات خراب هنگام تعمیرات در شرایط سخت ، به معنی واقعی کلمه سگ جانی قطعات در شرایط سخت و فشار بالا به موتور و گیربکس را تویوتا دیکته میکنه ( حتی گفتنش هم دیگر کلیشه به حساب میاد ) !
چرا اول فکر نمیکنید که لندکروزر برای چه کاری ساخته شده که البته در دو نسل اخیر جنبهی لوکس بودن هم به آن اضافه کردن !
حداقلش اینه کسی که سربازی رفته باشد میداند دلیل انتخاب تویوتا چیه !
کسی که در کارهای مهندسی خارج جاده فعالیتی داره میدونه تویوتا یعنی نعمت بزرگ !
فقط به کیلومترهای بالای تویوتاهای ارگانهای نظامی و غیرنظامی و فرم ماندگاری بدنه اتاق و… توجه کنید که حتی اکثریت یک میلیون کیلومتر را با پلمپی موتور گیربکس رد کردهاند و حتی انبارهای پر از تویوتاهای صفر کیلومتر مدل پایین که حتی هنوز نتوانستند جای تویوتاهای با کارکرد بالای دیگر را پُر کنند چون خراب نمیشوند که از رده خارج سوند یا به مزایده گذاشته شوند !!!
اینی که گفتم را خودم در سربازی دیدم و تجربه کردم ، اگر فکر میکنید دروغ میگویم خودتان تحقیق کنید و از تجربهی اطرافیان بپرسید ، البته که اونجایی که من خدمت میکردم کمتر از سری۷۰ استفاده میکردند و اکثریت هایلوکس ویگو و تایگر و لندکروزر اتاق ۱۰۰ بودند و دیدم از نزدیک که در انبارهای سولهدار اتاقهای ۲۰۰ لوآپشن در تعداد بالا و هایلوکسهای تککابین و دوکابین و… اصلاً به استفاده کردن نمیرسند چون خودرویی نیست که از رده خارج شود مگر تصادف کند و… !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰″حداقل اینه کسی که سربازی رفته باشد میداند دلیل انتخاب تویوتا چیه!″
آقا نوید یعنی فقط سپاهی ها میدونن تویوتا چیه؟ پس افغانستان و عراق هم مشکل دارن میرن هاموی میخرن! بیخیال مرد! باقی شرکتا دست رو دست نمیزارن که!
درضمن،مگه به سال تولیده که میگی ۷۰ساله داره تولید میشه خودش گویای همه چیزه!؟ سابربان رو یادت رفته که تقریبا پیر ترین خودروی درحال تولیده؟:) فورد F-150چی؟ بقول جرمی اگه پهلو به پهلو تمام F-150های فروخته شده رو بزاری کنار هم دوبار خط استوا رو دور میزنن! اونوقت همچین چیزی درمورد تویوتا هم گفت؟تازه من حساب کردم بطور میانگین تقریبا تا الان۳۵میلیون F-150فروخته که اگه بطور میانگین عرضشو ۱,۷۰ متر در نظر بگیریم، میشه ۵,۷۵بار دور استوا!
Iman99
۲۱ خرداد ۱۴۰۰مرسدس جی کلاس ( این همه مدلهاشو میگم نه یکی یعنی مثلا مدل پیکاپ که از روی اون انواع خودروی آتشنشانی و امدادی و مدل های حرفه ای مدل های نظامی که تو نیرویهای نظامی کشور های پیشرفته و ارگان ها و سازمان های کشور های پیشرفته بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی استفاده میشه نه اینکه واسه داعش باشه یا کشور های جهان سوم ) هامر ( مدل های مختلف هامر اچ ۲ که خدای آفرود بود و لندکروز هیچه دربرابرش) هامر الکتریکی (که تکنولوژی و پیشرفته بودنش دندان شکنه) هامر نظامی ( که خودروی نظامی آفرود میدان نبرد همه فن حریف و بطور تخصصی و حرفه ای تو نیرو های نظامی کشور های مختلف استفاده میشه و از همه نظر بهتره تازه بماند جایگزین جدید هاموی که یه جانور غوله که لنکروز مثله یک مگسه دربرابرش ) فورد که از همه نظر بهتره . مرسدس جی کلاس و هامر و فورد اینها خودروهایی از همه نظر بهتر هستن و در سطح بالاتری نسبت به لندکروز هستن و لندکروز هیچوقت به پاشون نمیرسه ضمن اینکه اکه مقدار بیشتری تفکر کنی و عاقلانه و درست فکر کنی متوجه میشی که حرف زدن از دوام و کم خرجی و این موارد خزعبللاتی بیش نیستن چون علمی نیست و معیار و ملاک هم نیست و ماشینی که نزدیک ۲۰ ساله تکراری به همون شکل اولیه تولید میشه و سادس با این حرفا قابل دفاع نیست و یک ماهیت طبیعی واسه اونه در هر حال تعصب خودتو به حساب گول زدن مخاطب نزار و وقتی تعصب جای تفکر و عقل و منطق رو میگیره نتیجش میشه این که میگی در هرحال.
MOS
۲۰ خرداد ۱۴۰۰گرند چروکی کراس اووره رو چه حساب با لندکروزر مقایسش می کنی؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اگه با واگونییر مقایسه اش کنیم خب دیگه لندکروزر توی هیچ زمینه ای حریفش نمیشه! لامصب گرند واگونییر یه شاسی بلند تمام عیاره،اصلا نمیشه نقصی ازش گرفت….
rezars pc
۲۰ خرداد ۱۴۰۰در هیچ زمینه ای رو چطور انقدر قاطانه میگید
MOS
۲۰ خرداد ۱۴۰۰خب از چه نظر واگونییر بهتره؟
نه مشخصات فنی بهتری داره نه تو آفرود به پای لندکروزر میرسه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اولا واگونییر یا گرند واگونییر هنوز دست خریدارا نرسیده و شما چطور اینقدر زود به نتیجه رسیدی که آفرود بهتری نداره؟😂😐
دوما جیپ طیف وسیعی از موتورهارو در اختیار واگونییر قرار داده از ۳,۶لیتری v6 اکوبوست گرفته تا v8 همی که اون سوپرشارژر موتور نازک نارنجی لندکروزر رو پودر میکنه! این موتور اونطور که من تو موتور ترند خوندم اشتراکاتی با موتور رم ۱۵۰۰ و جیپ ترک هاوک داره که کم کمش حداقل ۵۰۰،۶۰۰اسب قدرتشه،مگه بخوایم موتور ۵,۷لیتری رو برای رقابت درنظر بگیریم، درضمن توی جذابیت و لوکس بودن لندکروزر و یا کدوم ژاپنیی به واگونییر میرسه؟ پرادو؟ جیمنی؟ lx پیر؟ هیچکدوم نمیرسن،جیپ سلطانه….
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰البته یادم رفت حد نهایی لوکس بودن تویوتا سنچری بود، پس مقایسه نکنیم بهتره!😂😂
MOS
۲۰ خرداد ۱۴۰۰هیچ کدوم از ماشین ها تست نشدن ولی از مشخصات کاملا مشخصه قابلیت آفرود کدوم بهتره
مشخصات جیپ واگونییر
۵.۸ لیتر- ۳۹۲ اسب بخار- ۵۵۰ نیوتون متر گشتاور- وزن : ۲۸۲۵ کیلوگرم- فاصله بین محور ها ۳,۱۲۴ میلیمتر
یعنی ۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور کمتری از لندکروزر داره، ۲۴۰ کیلو هم سنگین تره و فاصله بین محورش هم ۲۷ سانتی متر بیشتره!
واگونییر سیستم هایی مثل کرال کنترل و…. هم نداره!!!
حالا خودت مقایسه کن ببین آفرود کدوم بهتره البته اگه با ۱۵ سال سن فهم و درکش رو داشته باشی…
MOS
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ادعای آمریکایی باز بودن داره نمیدونه اکوبوست واسه فورده نه کرایسلر و جیپ.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰لندکروزر آپشن خاصی نداره که حالا وزنی هم داشته باشه! همین واگونییر ۷تا۸تا مانیتور داره دیگه باقی چیزا بماند!
البته باید فیلماشون بیاد…
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰شما برو مشخصات موتور و اسمشو بخون بعد بیا برای من حرف از آمریکایی باز بودن بزن مهندس! تو موتورترند هست،فقط لینک میزارم نمیدونم چرا میره برای تایید….
Reza
۲۰ خرداد ۱۴۰۰مقایسش نکردیم فقط گفتیم اگه قدرت خرید داشتید به عنوان یه شهروند ساده که هیچ اطلاعی از خودرو نداره، کدوم رو انتخاب میکنید
Ninja
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اگه پاترول بود رای خودم رو عوض میکردم ولی لندکروز 6 سیلندر یه جوریه
Nima+RST
۲۰ خرداد ۱۴۰۰جیپ گرند چروکی نسخه های خیلی متفاوتی داره از حدود چهل هزار دلار تا صد هزار دلار
تویوتا هم همینطوره و نسخه های متفاوتی با قیمت های متفاوتی داره
بنظر من جیپ گرند چروکی تو نسخه های خیلی گرونش مثل trailhawk خوبه
و با بودجه کمتر تویوتا خودروی بهتری در اختیار قرار میده
ممد ژانگولر
۲۰ خرداد ۱۴۰۰متاسفانه از نظر طراحی و ابهت اون حالت قبلو نداره الخصوص از بقل و عقب و کاملا شبیهه خیلی از ماشینهای دیگه شده و حالت کپلی و خاصی که انحصاری خودش بودو از دست داده
حالمو یجورایی گرفت الخصوص استفاده موتور توربو شارژ برای ماشینی که قراره دل کوهها و شن هارو بشکافه 😭
ضمنا درب یک تیکه تکراری عقبش که روی همه ماشینها میبینی و خاص خود لندکروز و لکسوس بود هم از بین رفته
به نظرم اگر همون لندکروز قبلی بابت بروز کردنش چه در مولتی مدیا و آپشنهای روز کار میکردن خیلی بهتر بود
هر چند لندکروز همیشه لندکروزه و طرفدارای خاص خودشو داره از جمله خود من 😍
به قول یکی از دوستام لندکروز میخره همیشه ولی میخنده میگه این لندکروز هیچ چیز خاصی نداره ها با این قیمت گرونش ولی نمیدونم چرا دوست داشتنی لامصب
حالا صبر کنیم بیاد ببینیم ورژنهای اسپورترش و با اسپویلرهای عضولانی میتونه از دراز و بی قواره بودنش کم کنه یا نه
به نظرم حضرت یوکان دنعلی و حضرت مرسدس و حضرت کادیلاک خیلی خیلی حضرت ترند تا این مدل لندکروز
دانیال
۲۰ خرداد ۱۴۰۰کی بوده بار اول ایشون رو حضرت نامگذاری کرده؟
بیاد پدال بنده رسماً ازش تشکر میکنم
چه اسم برازنده ای
خوبی که خوبتر شده
مبارک صاحبانش باشه انشاالله
NAVID۰۰۹۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۰حضرت ، مونیکا ، لیلا و . . .
بلاخره بعد از تصاویر لو رفته و شوآف راه انداختنها ، رونمایی رسمی شد !
نکات ویژه بسیار هست مثل وزن کمتر ، شاسی یکپارچه اما یه جورایی ماژولار که نکات جالبی هم داره یا زیربندی متغیر نسبت به اتاق ۲۰۰ و و و !
لندکروزر GR هم که یک نکتهی مثبت هست برای عاشقان آفرود و خودرو را ویژه کرده که البته منتظر تیونینگهای افترمارکتی روی این خودرو هستیم !
در ایران هم که باید سُماق مَکیده شود و درود بفرستیم به عزیزان مسئولی که سالهاست نمیگذارند ما ایرانیها یه خودروی خوب و مناسب را مثل یک انسان لایق برویم نمایندگی و درست و بیدغدغه خرید کنیم و همیشه استرس در داشتن یا نداشتن خودروی به روز را داشتیم و داریم و خواهیم داشت ، اینکه هیچی ، به کنار ، ممنون !!!
بحث طراحی اتاق ۳۰۰ هست !
بحث موتور با قدرت بیشتر اما توربو شدنش هست !
نمای عقبی لندکروزر یه جورایی جا داشت برای زیباتر شدن اما میبینیم که مثل کمدهای ایستاده توی اتاق خواب شده ، صاف و دراز !!!
قدرت گرفتن از یه موتور ۳/۵ cc که ۶ تا سیلندر با توربو و… داره و جون میده برای سفرهای جادهای و مانُور دادنهای اتوبانی اما میشه آفرود رفت !!!
خصیصهی لندکروزر قابل اعتماد بودنش هست که با توربو شدن زیر سوال میرود ، مگر میشود توربو داشت و به مانند تنفس طبیعی اعتماد داشت ، خیر ، حتی در بهترین حالت هم فکر نمیکنم قابل اعتماد و کم استهلاک باشد !
خوشحالم از رونمایی نسل جدید ، مبارک بادا ، منتظر تیونینگهای زیبا روی این اتاق هستیم بخصوص رنگ مشکیش اما ای کاش لندکروزر یه فکری به حال یه موتور تنفس طبیعی داشتن و حجم زیاد بکنه ، برای خودرویی که چنین محبوبه در سطح جهانی با طرفداران وفادار !!!
بهنام
۲۰ خرداد ۱۴۰۰موتور دیزل هم گذاشته روش و در اکثر نقاط دنیا قابل خریداری هست صمن اینکه بسیار بادوام هم هست
mahan
۲۰ خرداد ۱۴۰۰دقیقاً نوید جان.تک تم حرفات رو چون تجربه کردم کاملا موافقم.گفتم که تو اتوبان و جاده مشکلی نداری ولی وقتی تو آفرود هستی گشتاور ۸سیلندر حتی نسخه ۴.۷ نسبت به وی ۶ ها چشمگیره
افشار
۲۰ خرداد ۱۴۰۰شب بخیر پدال !!!! این خبر را باید دیروز میزاشتی نه حالا !
سردبیر
۲۰ خرداد ۱۴۰۰درود. صبح شما بخیر. از زمان معرفی رسمی خودرو یعنی اواخر دیشب تا زمان انتشار در اول صبح، تنها 8 ساعت گذشته و اولین رسانه فارسی هستیم که مطلب کامل آن را قرار دادیم.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ممنون از ترجمه بی نقص آقای دهقان و مدیریت عالی آقای سردبیر،بعضیا ایراد بنی اسرائیلی الکی میگیرن جواب ندین بهتره…
افشار
۲۰ خرداد ۱۴۰۰من گفتم پدال! نگفتم آبتین ؟؟ عجب !! به عنوان یکی از مخاطبان پدال نقطه نظرم را گفتم ؟؟ تو چکار به کار من داری ؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰نقطه نظرتو گفتی دیگه آقای افشار،حالا فرقی نداره هارون باشه یا مریم!😂😂
افشار
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ای ول سر دبیر 🙏🙏🙏
اشکان
۲۰ خرداد ۱۴۰۰از نیم رخ چقدر زشته و بدجوره !!!!! حضرت عباسی به دیفندر که نگاه میکنی حظ میکنی اما این این انگار قطری که پاهاش چلاقه !!!!! اصلاً خوشم نیومد👎👎👎👎
اشکان
۲۰ خرداد ۱۴۰۰تصحیح میکنم : قاطری که پاهاش چلاقه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بَه! اینو!😂😂😂😂😂
Amirreza
۲۰ خرداد ۱۴۰۰لندکروزری که جلوپنجرش مشبکه رو بیشتر دوست دارم چون پر ابهت تر و ظاهر خشن تر و آفرودی تری داره ، اگه قراره لند کروز لوکس باشه ، لکسسس ال ایکس برا چیه؟ لند وروز باید یه لند کروز باقی بمونه
MjM
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اینم رفت جز ماشینهایی ک با معرفی نسل جدیدش حیف شد!
حضرت شد حاجی خالی!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰والا نه این حضرت بود،نه پارس سلطان! هر کی میاد واسه خودش تو یه پست یه چی مینویسه و میره،الان به جیپ و آهو و بلیزر و شورولتcjهم حضرت میگن!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ببخشیدcj نه ck
عشق ب ام و
۲۰ خرداد ۱۴۰۰متاسفانه همه ماشینا با معرفی نسل جدیدشون به فنا میرن !
گریل های جلو از در قلعه خیبر بزرگتر میشن !
ابهت ماشینا از بین میره !
چراغا باریک . دو تیکه میشن !
….
نمیدونم ؛ شاید در حال ورود به یک عصر جدید در تکنولوژی هستیم و این هنوز اول راهه و بهش عادت نکردیم .
شاید هم ….. .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اتفاقا دقیقا وارد یه عصر جدید از طراحی میشیم،که مثلا میگن آینده نگرانه ست!😑
من یکی که حاضر نیستم وارد دورهای بشم که همه چی توش زشت بشه،آدم جذابیت میخواد….
عشق ب ام و
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بله آبتین جان
کاملا موافقم
با اینکه آلمانی بازم
ولی اصلا نمیتونم منکر ابهت و جذابیت ماشینای آمریکایی کلاسیک قبل از سال2000میلادی بشم ؛ مثلا وقتی آدم به یه پونتیاک ترنس ام مدل ۱۹۷۷نیگا میکنه ؛ اصلا یه لحظه زبون آدم بند میاد.
یا مثلا چارجر۱۹۶۹ که بنظرم افسانه ای ترین ماشین آمریکاییه .یا اون شورلت بلیزر هاییی که وارد ایران شدن ؛ صدای شلاق زدن موتورهاشون آدمو دیوونه میکنه ….
اما همه اینا تموم شدن ….
الانو ببین …
بلیزر جدید رو ببین
چی شد اون ابهت و زیبایی ؟
کجا رفت؟!بنظرم ۹۰درصد ماشینای آمریکایی الان اصلا آمریکایی نیستن ☹️☹️😑😑
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰دقیقا آقای محمدرضا 👌،متاسفانه الان دیگه هیچی درست سرجاش نمونده!😢…
Iman99
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بد نیست
mahan
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بقول شاعر:دیگه دوستت ندارم دیگه دوست ندارم ببخشید
Ninja
۲۰ خرداد ۱۴۰۰😥
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰این کامنتو با آهنگ دیگه دوستم نداری از افشین خوندم حالم عوض شد!😂
mahan
۲۰ خرداد ۱۴۰۰😂😂😂😂 ارع دقیقا.
مسعود
۲۰ خرداد ۱۴۰۰آقا دکمه های زیاد دوست دارم من حس کابین هواپیمارو میده بهم :))
Amirreza
۲۰ خرداد ۱۴۰۰شما نیاز مند یک عدد بنز اس کلاس اتاق تانک میباشید ، لعنتی واسه همه چی یه دکمه جدا داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰خب شما نیاز به یه لینکلن تاون کار مدل ۱۹۹۰ داری که تمام چیزاش حتی چراغ ها هم مکانیکیه،اون برات عالیه البته به شرطی که یاد بگیری چون ۱۰۰تا بیشتر دکمه داره!
Farzad
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اگه اشتباه نکنم این نسل دهم حضرت باشه .
ابهتش در نمای جلو بیشتر شده .
از این محافظه کاری های تویوتا خوشم میاد : کابین همچنان پر از دکمه ، اصالت ها هم حفظ شده .
( یعنی باور کنید تویوتا دیگه مجبور بوده وگرنه بعد از چهارده سال همین رو هم معرفی نمیکرد )
تو عکس های لو رفته از چراغهای عقبش خوشم نیومد ولی الان که با جزئیات نگاه کردم در عین سادگی زیباست .
در کل به نظرم ماشین رو از نزدیک دیدن تومنی صنار توفیر داره تا توی عکس و ویدیو ، مخصوصا ماشین های غول پیکر مثل لندکروزر که متوجه ابعاد و بزرگشون نمیشیم .
NAVID۰۰۹۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۰فرزاد جان
دقیقاً موافق نظر شما هستم ، اینجا که گفتید ( تویوتا دیگه مجبور بوده و اگر نه بعد از ۱۴ سال همین را هم معرفی نمیکرد ) .
من هم احساس میکنم که گویی شرکت تویوتا در یک عمل انجام گرفته از طرف مخاطبان و نقدها قرار گرفت که حاصلش شد این نسل جدید !
Farzad
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بله آقا نوید به هر حال تویوتا سلطان محافظه کاری هست خب دیگه باید یه تغییرات ظاهری میداد تا با نسل قبل تفاوت ایجاد کنه . البته نه اینکه روی این نسل وقت نذاشته باشن اتفاقا به نظرم از لحاظ تکنولوژی پیشرفت بسیار خوبی کرده .
NAVID۰۰۹۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۰به شخصه اگر بخواهم نقطهی قوت نسل جدید را بگویم ، طراحی داخلیش هست که سرنشینان را اِحاطه میکنه بخصوص سرنشینان جلو و خصوصاً راننده که رانندگی طولانی مدت را راحت میکنه به سبب کنسول همتراز با صندلیها که به مانند لکسوسها و محصولات آلمانی شده !
البته کیفیت سیستم مولتیمدیا هم بسیار بالا رفته که در تمام محصولات تویوتا نقطهی ضعف بود بخصوص کیفیت تصاویر !
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰منم احساس میکنم برای اینکه جا نمونه و خریدار داشته باشه نسلشو عوض کردن،بقول شما بزور یه چیزی زدن!
Farzad
۲۰ خرداد ۱۴۰۰البته بحث فروش چیزیه که تویوتا هیچ وقت مشکلی توش نداشته ، لامصب مثل هلو میفروشه .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰همین محافظه کاری و تغییر نکردنه که تبدیلش کرده به هلو!😂 معمولاً مردم هم چیز طبیعی میخوان تا با لیپوساکشن!😂😂 تعجبی نداره عین هلو بفروشه!😂😂😂😂
اقتصادی تر از تویوتا مگه هست دیگه….
Ninja
۲۰ خرداد ۱۴۰۰تویوتا خیلی شل دسته تنبله اون از سوپرا اون اون از این اصن هیچی براش مهم نی بجز پول یاریسم براش پول داشته لابد درست کرده
ولی از نیسان خوشم اومد پول نداره بیچاره ولی میخواد رو همون پلتفرم قبلی دوباره زد و جی تی ار رو اسطوره کنه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰لامصب z400نیسان گل کاشته،عین همون نسل اول ساختنش،الگوی طراحی واقعاً جذابی داره،اما درمقابلش سوپرا خیلی عجیبه…
mahan
۲۰ خرداد ۱۴۰۰دقیقا فرزاد جان موافقم با نظرت و همچنین نظر نوید جان.منتها واقعا احساس می کنم تو نمای جلو و عقب یک چیزی کمه .نمی دونم چرا شاید چون به سری 200 خو گرفتم اینو میگم ولی من چراغ درشت و مهشکن بزرگ رو بیشتر دوست دارم احساس می کنم حکایتش مثل اون دوستم بود که بسیار زیبا بود رفت عمل زیبایی کرد احساس می کنم زیبایی سابق رو نداره.جلوش مخصوصا نمی دونم هواکشه چیه اون مشکی ها اصلا به دلم ننشست و انگار جلو و عقب رو با اتو تو بردن و صاف کردن در صورتی که توی سری 200 اون انهنا و پف جذاب ترش کرده.
Farzad
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ماهان جان منم دقیقا مثل خودت معتقدم چراغ جلو باید بزرگ باشه و به جثه ماشین بخوره و کلا با دیلایت هم حال نمیکنم ولی خب چیزی هست که مد شده و نشانه آینده نگری به حساب میاد 🤷♂️
فرشاد
۲۰ خرداد ۱۴۰۰دست ما ک بهش نمیرسه تبریک به اعراب حاشیه خلیج فارس
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰یه زمانی لنگ کمک های ایران بودن،متاسفانه مردم نزاشتن روزای خوش ادامه دار باشه….
Amirreza
۲۰ خرداد ۱۴۰۰نگران نباش داداش ، برادران خلاق و هنرمند وطنی و لند کروز سوار تقریبا در عرض دو هفته میتونن لند کروز ۲۰۰۸ رو به لند کروز ۲۰۲۲ فیس لیفت کنن
بهنام
۲۰ خرداد ۱۴۰۰از نظر فنی واقعا عالی شده همین طور طراحی داخلی
در مورد طراحی خارجی دو تا نکته منفی داره یکی آینه های جانبی یکی چراغ ها
اگه آینه روی در نصب نمی شد و مثل قبل کنار شیشه بود بهتر بود هرچند از نظر فنی الان دید بهتری نسبت به بیرون وجود داره و نقاط کور کم تر شده ولی برای این طراحی جعبه ای لندکروز متناسب نیست
در نمای عقب هم چراغ ها به دل نمی شینیه
باقی موارد خوبه 😁
در کل می پسندم امیدوارم از نزدیک هم ببینیم، خریدن و سوار شدن که رویا شده 😑
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰این لندکروزر جدید رو راستش اصلا نمیپسندم،طراحی خیلی ناهماهنگ و بدترکیبی داره،قسمت کنارش که واقعا زشته، انگار عقب ماشین به سمت بالا کشیده شده! احساس میکنم توی این نسل تبدیل شده به یه ماشین لوکس،خب اگه اینطوریه لکسوس برای چی دیگه بیاد lxبزنه؟ 😐
Angus_812
۲۰ خرداد ۱۴۰۰این شما
و این هم یک نام افسانه ای دیگر که خراب شد
سوپرا و لندکروزر مردن دیگه
اینا فقط اداشو درمیارن
خدایی با اینکه فن تویوتا نیستم
ولی بشخصه میگم که تویوتا هم زده جاده خاکی
Ninja
۲۰ خرداد ۱۴۰۰من با این که فن تویوتا هستم میگم 😁
بهنام
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بسیار بسیار عالی مطمینم بعد از مدتی حضور در بازار بشدت خواستنی و زیبا خواهد شد . نماد و سلطان دوام و کیفیت یقین دارم که با توربو شدن هم چیزی از قابلیت اطمینانش کم نمیشه چون اون موتور رو تویوتای کاردرست ساخته . ضمن احترام به رقبای لندی بزرگ هیچکدامشان ماندگاری این نماد رو ندارن کافیه به حداقل پنج نسل اخیر اندکروزر با بقیه ی رقبا بندازین تا بفهمیم چرا این ماشین نماد ماندگاری و سادگی و زیبایی و دوام و سخت جونی هست . به امید بهبود شرایط کشور و براورده شدن رویاهایی کوچک که تبدیل به محال شده برای تک تک هموطنان .
Iman99
۲۰ خرداد ۱۴۰۰رقبای دیگه فسیل تولید نمیکنن که تنها داراییشون تکه به دوام باشه تو همین نسل جدید هم عملا کار خاصی نکردن شاسی بلند های دیگه از اروپا و امریکا هستن که عملکرد بسیار بهتری از لندکروز دارن هم آفرود و هم آنرود تو همه موارد دیگه هم بهتر هستن مثل طراحی و تکنولوژی و … میمونه بحث دوام که با اینکه معیار و ملاکی حساب نمیشه ولی اونها هم اگه میخواستن چیزی تولید کنن که سالها به همون شکل تولید شه دوامشون خیلی بالاتر هم میشه.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰الان دیگه بیشتر از هروقتی ماشین با هزاران مدل و نسخه در دسترسه،کلی راه هم برای خرید و فروش و اینجور کارا هست،دیگه دوام الان مسئله مهمی نیست،تو دوسال ماشین میخری بگو اس کلاس هم باشه زده میشی دوباره به فکر یه ماشین دیگه ای! البته برای خارجیا نه ما!
دیگه مثل سابق نیست تو داهات زندگی کنی هرشرکتی یه نمایندگی بیشتر توی شهر نداشته باشه اونوقت برای یه عمر بخوای از ماشین استفاده کنی،دیگه دوام و عمر جزو نکته های مثبت تلقی نمیشه…
Iman99
۲۱ خرداد ۱۴۰۰بله منم همین رو میگم طرف به چیزی یاد گرفته فقط همین شده تیکه کلامش و تکرارش میکنه حالا اکه درست باشه حرفش به چیزی درصورتی که وقتی یه ماشین سالها با کمترین خلاقیت و تغییرات تولید شده حتما باید بهینه باشه این ها طبیعیه و ملاک و معیاری هم نیست چون سنگ محک و معیار و ملاک های برتری و بهترین بودن جاهایی دیگه مشخص میشن که تو رده آفرودر ها هم مثل چیزای دیگه بهترینش آلمانی و امریکایی هستن مثل مرسدس جی و هامر و فورد از همه نظر بهتر هستن و در سطح بسیار بالاتری هستن و لنکروز هیچوقت به پای اونها نمیرسه ولی در حد خودش قابل قبوله.
FARAZ
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اصلا خوب نشده….
خوبی که بد شد!. 😂
Omid622
۲۰ خرداد ۱۴۰۰این شور و شوقی که تو ایران و بچه های پدال برای رونمای نسل جدید لندکروزر هست مثتل زدنیه و تو هیچ جای دنیا اینطوری نیست
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بابا عربا از خود بیخود میشن! اینطور هم که میگن انگار تو دوبی معرفی شده! پس مشخصه عربا مشتاقن!!😂😂
امیرحسین
۲۰ خرداد ۱۴۰۰اونقدری که منتظر معرفی نسل جدید این بودم منتظر نسل جدید اس کلاس نبودم،دوستان کسی اطلاع داره کی نسل جدید lx معرفی میشه،بقیه ی پیکاپ ها و اس یو وی های تویوتا و لکسوس؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰یه ده سال دیگه!
امیرحسین
۲۰ خرداد ۱۴۰۰میخواستم آنلایم مراسم رونماییشو نگاه کنم ولی ساعتشو نمیدونم فقط میدونستم دیروزه
Aryan🥋🥋🥋judo
۲۰ خرداد ۱۴۰۰کم کم داره از این طراحی جدیدش خوشم میاد ولی به ابهت نسل قبل نیست
امیرحسین
۲۰ خرداد ۱۴۰۰نمیدونم چرا بعضی از دوستان اینو با واگنییر مقایسه میکنند!lx رو باید با جیپ مقایسه کرد نه اینو،بنده اینو به تمام اس یو وی ها ترجیج میدم و بنظرم این از همشون آفرودی تره.
Iman99
۲۰ خرداد ۱۴۰۰نه اشتباه میکنی درسته که از نظر منم رقیبش گرند چروکی ال نیست ولی این لندکروز رقیب شاسی بلند های دیگه ای هست ولی آفروودی ترین نیست و شاسی بلند و آفرودر های امریکایی و حتی آلمانی هستن که هم آفرودی تر هستن و هم از هر لحاظ بهتر از لندکروز هستن.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰قطعا همینطوره 👌
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ خرداد ۱۴۰۰آقای امیرحسین،واگونییر سرور تمام شاسی بلند هاست لندکروزر خدای آفرود الان شبیه یه لکسوس بزک شده،شده که توی آفرود حتی به رنگلر هم نمیرسه….
Iman99
۲۱ خرداد ۱۴۰۰خدای آفرود مرسدس جی کلاس انواع مدل های اون مثل جی کلاس پیکاپ تخصصی اون یا مدل حرفه ای نظامی اون و مدل 4×4² و مدل های مختلف هامر و هاموی و همچنین فورد هستن که بهترین و آفرودی ترین شاسی بلند ها هستن تازه اینها شروع آفرودر ها هستن یعنی همینها رده های و کلاس های بالاتر هم دارن مثلا مرسدس رده های بالاتر مثل یونیماگ داره یا هامر جایگزینش اومده یا هاموی که جایگزین اون تو ارتش امریکا یه چیزیه که لندکروز دربرابرش هیچه و مثل یه پراید وانت میمونه دربرابر فورد رپتور یا گاز تایگر کلا بهترین آفرودر ها از روسیه و آلمان و امریکا هستن.
لندکروز هم بد نیست ولی یه شاسی بلند معمولیه در برابر اونها که به رنگلر هم نمیرسه چه برسه به بقیه.
امیرحسین
۲۰ خرداد ۱۴۰۰تنها ایرادی که بهش میشه گرفت اینه که انجین وی ۸ نداره،درحالی که فورد و جیپ دارن وی ۸ ارائه میدن واسه رپتور و رانگلر.
کیانوش
۲۰ خرداد ۱۴۰۰شاسی و تعلیق و وزن و طراحی داخلی که بهتر شده قطعا طراحی خارجی هم فقط با جلو پنجره و سپر جلو مشکل دارم البته اون مدل سپر کوتاه باز بهتره اما جلو پنجره و سپر تا برادرای تیونر دوبی هستن مشکلی نیست طراحی اتاقش هم شاید عجیب باشه یکم امابهش عادت میکنید میمونه موتور که کاش تنفس طبیعی میموند
Ali
۲۰ خرداد ۱۴۰۰کاش توربو نمیزدن
میثم
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بهترین ماشین جهان از نظر من
خیلی منتظرش بودم
Iman99
۲۱ خرداد ۱۴۰۰اشتباه میکنی. چون بهترین ماشین های جهان آلمانی ایتالیایی ( اروپا) و امریکایی هستن که مثل همه چیزای دیگه تو همه چیز بهترینش هستن تو این مورد هم همینطورن.
اینموردی که شما گفتی کاملا معمولیه.
فرشاد
۲۰ خرداد ۱۴۰۰دوستان کسی اطلاع داره در امارات از ماشینای گازوئیلی استقبال میشه یا ن
چون لندکروزر توربو دیگه لندکروزر نیست
Sina10
۲۰ خرداد ۱۴۰۰من برعکس بقیه از طراحیش بدم نیومد
به نظرم خوبه
امیدوارم قیمت مناسب تر باشه
در این صورت عالیه
حسین
۲۰ خرداد ۱۴۰۰فصل تعطیلی مدارس داره میرسه و دوباره یه عده برگشتن. طرف تو پست لندکروز بیست تا کامنت راجع به واگونیر میذاره. بابا لندکروز آشغال تو نخر (هر چند تو رویات هم نمی تونی لندکروز ببینی)
تو همونی بودی که میگفتی واگونیر از gls مایباخ هم لوکس تره
میثم
۲۰ خرداد ۱۴۰۰والا همینو بگو
برای من که اصلا مهم نیست این لندکروز نسبت به ماشینه دیگه ای چجوریه.
من عاشقشم و اگه شرایطشو داشتم مستقیم میرفتم برای خریدش و به بقیه حتی فکر هم نمیکردم و با انتخابم لذت میبردم.
SRT
۲۰ خرداد ۱۴۰۰خسته نباشید باید گفت بهش!تو یکی دو ماه نزدیک ۲۰۰۰ کامنت واقعا تحسین برانگیزه..
Iman99
۲۱ خرداد ۱۴۰۰اره دیگه وقتی متوهمانه نظر میدن همین میشه دیگه اگه طرفداری میکنه باید منطقی باشه ولی اگه بیاد بت بسازه و بگه غیر این دیگه نیست یکی دیگه میاد میگه اشتباه میکنی و درستش اینه.
علی
۲۰ خرداد ۱۴۰۰بهترین تعریف به نظر من :
تویوتا نسل جدید لندکروزر را خودرویی میداند که شما را به هر جایی خواهد برد و زنده و سالم بازخواهد گرداند
Iman99
۲۱ خرداد ۱۴۰۰اگه خودت بری آره عادی میری با یه شاسی بلند معمولی مثل لندکروز و دوباره برمیگردی. ولی یه جاهایی هم هست که چیزایی از هرنظر بهتر از لندکروز هستن که جاهایی میرن که لندکروز نمیتونه بره اینجاست که میگی مرسدس جی کلاس و هامر و فورد میرن و نا همواری هارو در می نوردن و دوباره سالم برمیگردن ولی لندکروز برنمیگرده و گیر میکنه و میمونه همونجا و نمیتونه پا به پای اونها بره چون مرسدس جی و هامر و فورد در سطح بالاتری هستن و از همه نظر بهتر هستن. درنتیجه اگه خودت عادی بری و برگردی لندکروز معمولی هست ولی یه جاهایی که لندکروز نمیتونه بره و میمونه فقط با چیزایی از هر نظر بهتر از اون مثل مرسدس جی کلاس و هامر و فورد باید بری.
R@m!n
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ای کاش اینو می گفتن فیس لیفت جدیده. اصلا تو کتم نمیره به این بگن نسل جدید لندکروز