با توجه به اینکه سدان هیدروژنی میرای حدود چهار سال پیش به بازار آمد، در حال حاضر چندان قدیمی و سالخورده به نظر نمیرسد اما به نظر میرسد تویوتا قصد دارد در آیندهای نزدیک نسل جدید آنرا روانهٔ بازار کند زیرا این خودروساز ژاپنی نسل جدید سدان هیدروژنی خود را در قالب یک کانسپت نزدیک به تولید معرفی کرده است. این خودرو که با مدل ۲۰۲۱ به بازار خواهد آمد، کاملاً نسبت به قبل متحول شده و تقریباً هیچ شباهتی با نسل کنونی ندارد.
یکی از مهمترین تغییرات میرای مدل ۲۰۲۱ انتقال از پلتفرم دیفرانسیل جلو به دیفرانسیل عقب است. به گفتهٔ تویوتا، این تغییر به طراحان امکان ساخت سدانی کشیدهتر، عریضتر و کمارتفاعتر را داده است. به همین دلیل تغییرات چشمگیری در طراحی میرای جدید صورت گرفته و کاملاً از آن طراحی غیرمعمول و عجیب نسل اول فاصله گرفته است. به گفتهٔ تویوتا، خودروهای کوپه الهامبخش طراحی ابن خودرو بودهاند درحالیکه رنگ آبی خیرهکنندهٔ آن نیز طی فرایند نقاشی چندلایهای پدید آمده است. رینگهای استاندارد این خودرو هم ۲۰ اینچی هستند.
همانند طراحی بیرونی، فضای داخلی میرای مدل ۲۰۲۱ هم با طراحی جدید و متریال باکیفیت، به همان میزان متحول شده است. کابین این خودرو از طراحی نسبتاً ساده و شستهرفتهای برخوردار است که با استایل بیرونی صیقلی آن تناسب بهتری دارد. این سدان هیدروژنی همچنین به آینهٔ دید عقب دیجیتالی، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو هم مجهز شده است.
sina
۱۹ مهر ۱۳۹۸اقا این برای تویوتا بودن خعلی خوبه
لکسوسش کنن :)
مسعود
۲۰ مهر ۱۳۹۸خیلی ماشین بدیه D;
ارش
۱۹ مهر ۱۳۹۸عالی .از کیفیتش که مطمئنیم طراحیشم که خیلی خوبه
moein
۱۹ مهر ۱۳۹۸باور نمیکنم این طراحی های جدید برای همون تویوتای چند سال قبل باشه
فوق العاده است?
الیور تویست
۱۹ مهر ۱۳۹۸یه نظر شخصی . اگه اینده ماشینها هیدروژنی بود بهتر از الکتریک نیست? شاید هزینه ها هم کمتر میبود.
تورج
۱۹ مهر ۱۳۹۸از خوبی های هیدروژن هرچی بگی بازم کمه. نمیدونم از کجا بگم از باتری پونصد ششصد کیلویی که همه جا با خودش باید یدک بکشه یا زمان شارژش که معلوم نیست یه سوختگیری کاملش تا سالهای آینده به زیر نیم ساعت بیشت دقسقه برسه یا نه! یا از ضرری که اون باتری های سنگین در زمان بازیافتشون به طبیعت میزنن؟ یا از نیروگاه های فسیلی که تا دهه های آینده همچنان در اکثر کشورای جهان به جز چند کشور اروپایی محدود وظیفه تامین برقشونو دارن؟ یا از همه مهمتر اینکه ماشینای هیدروزنی اگزوزی دارن که بخار آب رو وارد محیط زندگیمون میکنه که علاوه بر اینکه خیلی قشنگه میشه یه صدای طبیعی هم واسش در نطر گرفت با طراحی یه سیستم مختص به خود.
بازم بگم از 25 درصد اضافه وزن ماشین باتری دار که باعث جدا شدن بیشتر ذرات و غبار ها از روی آسفالت و پیوستنشون به جو و افزایش مصرف سوخت میشه.
و……
الیور تویست
۲۰ مهر ۱۳۹۸لایک
(Saeed(peugeot
۱۹ مهر ۱۳۹۸تویوتا چیکار داره میکنهههههه تو طراحی
Sajjad
۱۹ مهر ۱۳۹۸یه جهش عالی توی طراحی تویوتا بود.
مهدی
۱۹ مهر ۱۳۹۸طراحی جلو جالب نیست
احسان
۱۹ مهر ۱۳۹۸عالی عالی
یاد طراحی های زیبا،پویا و ماندگار اواخر دهه هشتاد و تا اواخر دهه نود توسط تویوتا ، نیسان و هوندا و شاخه های لوکسشون و البته بقیه ژاپنی ها افتادم
یه سدان پهن پیکر و کشیده با فاصله محوری زیاد همیشه جذابه
وحید
۱۹ مهر ۱۳۹۸تویوتا س دیگه.محشر و زیبا و قطعا مثل بقیه محصولاتش نرم و بی صدا
Mohammadreza
۱۹ مهر ۱۳۹۸خیلی زیباست.
شخصا بع خودروهای هیدروژنی بیشتر از باتری ها علاقه دارم
رضا
۱۹ مهر ۱۳۹۸فکنم از معدود طراحی های تویوتا باشه که همه حتی مخالفان تویوتا هم بگن قشنگه
و واقعا هم هست