نسل کنونی تویوتا لندکروزر از سال ۲۰۰۸ در بازار حضور دارد و با شرایط فوقالعاده رقابتی فعلی بازار اسیوویها، عملاً خودرویی قدیمی محسوب میشود اما بهتازگی گزارش شده که نسل جدید این اسیووی مشهور ژاپنی در راه است. یک وبسایت ژاپنی بنام «Best Car» ادعا کرده است که نسل جدید لندکروزر در پاییز سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. همچنین همین گزارش گفته است که شاید پیش از معرفی رسمی نسل جدید لندکروزر، کانسپتی بهعنوان پیشنمایش از شکل کلی آن در نمایشگاه توکیو در اواخر اکتبر امسال رونمایی گردد.
نسل جدید لندکروزر روی یک شاسی نردبانی فولادی بروز شده ساخته خواهد شد اما در زیر کاپوت آن یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو جایگزین موتور ۵.۷ لیتری V8 تنفس طبیعی کنونی خواهد شد. انتقال نیروی این پیشرانه نیز بجای گیربکس هشت سرعتهٔ فعلی توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک جدید صورت خواهد گرفت درحالیکه احتمال ساخت نسخهٔ هیبریدی آنهم وجود دارد. لندکروزر همچنین به جدیدترین نسخه از تکنولوژی کمکرانندهٔ تویوتا بنام Safety Sense مجهز خواهد بود که شامل سیستمهایی چون تشخیص عابرین پیاده در شب و سیستم جلوگیری از برخورد میشود.
ساخت نسل جدید لندکروزر به این معنا است که پسرعموی لوکس آن یعنی لکسس LX هم تغییر نسل خواهد داد ولی فعلاً جزئیات کمی در مورد مشخص است. در نسل جدید این اسیوویها، طراحان تویوتا تلاش بیشتری برای متمایز کردن آنها از یکدیگر انجام خواهند داد درحالیکه انتظار میرود در کابین آنها نیز از متریال بهتری استفاده شود. Best Car ادعا کرده که تویوتا بهطور همزمان در حال توسعهٔ هردوی این خودروها است که این یعنی نسل جدید لندکروزر و لکسس LX با فاصلهٔ کوتاهی از یکدیگر معرفی خواهند شد.
مهدی
۲۴ بهمن ۱۳۹۷یه جوریه که انگارتویوتا لندکروز حس توان وجایگاه بالاتری از لکسوسLXداره.به نظر من که لندکروز طراحی سنگین تری هم داره
Sina
۲۴ بهمن ۱۳۹۷این فقط توهم شماست
Efk
۲۴ بهمن ۱۳۹۷منم ظاهر لندکروزو بیشتر دوست دارم
همه چیش بهم میاد اما Lx زمخت و لبه های تیزش به تنه ی جعبه ایش نمیاد
" swedish arrogant tiger"
۲۵ بهمن ۱۳۹۷موافقم بنظر منم دقیقا همینطوره…
sina
۲۴ بهمن ۱۳۹۷اوپس
چه شود!
F22RAPTOR
۲۴ بهمن ۱۳۹۷بنظرم تو یوتا باید همین موتور رو بهینه میکرد تا به ۴۰۰ اسب بخار برسونه
ایمان
۲۴ بهمن ۱۳۹۷تویوتا دقیقاً همون کاری رو کرد که فورد با آفرودر خودش F_۱۵۰ رپتور کرد ؛ جایگزین کردن ۳.۵ لیتری توربو شارژ بجایِ هشت سیلندر تنفس طبیعی ؛ فقط ای کاش این موتور رو حفظ میکرد و ارتقاء میداد چون واقعاً عالی بود
Elmiraj
۲۴ بهمن ۱۳۹۷به بازاری قدم می زارن که با نسل جدید اسکالید ، یوکان و تاهو ، بازگشت شکوهمند واگونیر و گرند واگونیر و دو برادر تازه نفس ناویگیتور و اکسپدیشن مواجه خواهند بود…..
Cadillac
۲۴ بهمن ۱۳۹۷، لند کروز در اصل توسگمنت اونا نیست
و یه سگمنت کوچیکتره،سکویا تو سگمنت تاهو، اکسپدیشن و سابربن هست
M
۲۵ بهمن ۱۳۹۷هرچی فکر میکنم همشون سر هم به اندازه لندکروز عقبه ندارن !
دونه درشتشون شاید همون واگونیر باشه که فکر نمیکنم وقتی اسم لندکروز میاد …
Elmiraj
۲۵ بهمن ۱۳۹۷M@
وجود ایناست که باعث شده در بازار رقابتی آمریکای شمالی کسی به لندکروز نگاه هم نکنه…..
NAVID۰۰۹۸
۲۴ بهمن ۱۳۹۷عکس اول ، دارای خطوطی هست که بیشتر به آمریکائیها شبیهه تا ژاپن .
Mohammadreza
۲۵ بهمن ۱۳۹۷من عاشق این لعنتی ام
فقط یکبار سوار شدنش کافیه تا عاشقش بشین