هایلوکس جدید وارد بازارهای اروپایی شد.
تویوتا با انتشار تصاویر انبوه و تیزری تبلیغاتی، از نسخه اروپایی وانتبار محبوب و اندازه متوسط خود هایلوکس رونمایی کرد. این وانت که در دیگر نقاط جهان با اقبال گستردهای مواجه شده در نسخه اروپایی از برخی ویژگیهای خاص سود میبرد. نسل پیشین تویوتا در سال ۲۰۱۴ با فروش ۳۶ هزار دستگاه پرفروشترین وانتبار قاره سبز بوده است. تویوتا امیدوار است نسل هشتم هایلوکس را که برای نخستین بار در ماه می به بازارهای آسیا و استرالیا معرفی نمود فروش سالانهای بالغبر ۴۰ هزار دستگاه را در اروپا تجربه نماید. ازآنجاکه نسخه اروپایی هایلوکس در طراحی بیرونی هیچ تفاوتی با مدلهای فروختهشده در بازار آسیا پاسیفیک و استرالیا ندارد میتوان به فروش بالای این وانت امیدوار بود. تویوتا در نسل هشتم هایلوکس و در راستای بهبود تواناییهای ۴×۴ و قدرت بارکشی و بکسل، از چارچوب شاسی مستحکمتر و تقویتشده، ویژگیهای برجستهتر و تواناییهای فنی بالاتر بهره جسته و درعینحال از راحتی بیشتر، تجهیزات پیشرفته و بهبود ایمنی در داخل اتاقک غافل نشده است. نسل جدید هایلوکس میتواند وزنی معادل ۳.۲ تن را یدک بکشد. همچنین فضای بارگیری بزرگتر از نسل پیشین است. موردی که تویوتا در مورد هایلوکس جدید بدانها بهعنوان نقاط اتکا اشارهکرده ۶ موردی است که در نسل هشتم بروز کردهاند. طراحی، راحتی، ایمنی و فلسفه QDR یا کیفیت، دوام و قابلیت اطمینان که در یک وسیله تجاری و بارکش نمود یافته و موجب بیشترین استفاده و بهرهوری برای خریداران این مدل شده است. برای پیبردن به صحت ادعاهای تویوتا کافی است تنها سری به اتاقک نسل جدید هایلوکس بزنید تا بهبود چشمگیر در راحتی و فضای داخلی را بهوضوح مشاهده کنید. هایلوکس در نسل جدید ترکیبی از ویژگیهای کاربردی خودروهای کار و ویژگیهای مسافرتی اسیو ویهای موجود در بازار است. هایلوکس جدید سعی نموده تا سهگانه صدا، لرزش و خشونت را که جزو جدانشدنی خودروهای کاری است را در کابین به حداقل برساند.۴۰ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
مهرداد
۱ مهر ۱۳۹۴تویوتا همیشه معرکست وسایل 30 سال پیشش به صد تا از ماشینای حالا هم میرزه
سعید
۱ مهر ۱۳۹۴فقط خداکنه با این همه خوشگلیش سیستم تعلیقش هم بهتر شده باشه تجربه یک سال رانندگی با نسل قبلشو دارم واقعا اذیت میکرد تکون دادناش مسافرت بیشتر از 100 کیلومتر با جاده های ایران زجر اور بود
RETOLEX
۱ مهر ۱۳۹۴این بار با دو تعلیق مختلف عرضه میشه .
یکی برا بار بردن و افرود . ِ
یکی هم برای استفاده های شهری که نرم و راحته
saeed1395
۳ مهر ۱۳۹۴آقا سعید شما با وانت دو کابین شاسی میری مسافرت!!!اساس طراحی این ماشینا خشکه بدرد مسافرت طولانی نمیخوره SUV های شهری خوبن اذیت هم نمیکنن من خودم یه توسان 2009 دارم هم شهریش عالیه هم مسافرت موفق باشین
مهرداد
۱۲ آبان ۱۳۹۴وانت دیگه به هرحال
محمد رومیانی
۱ مهر ۱۳۹۴خداوکیلی آفرود با هایلوکس خیلی میچسبه….
milad
۱ مهر ۱۳۹۴هایلوکس مثل یه قوچ وحشیه….
ali ayat
۱ مهر ۱۳۹۴واقعا هایلوکس خوبه ولی برندای آمریکایی تو این زمینه قوی ترن مثل فورد f 150
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱ مهر ۱۳۹۴الحق والانصاف وانت ها یا بهتر بگم تراک های آمریکایی از رقبا یه سر و گردن بالاترن ولی خب کلاس F150 با هایلوکس تفاوت داره.هایلوکس میتونه رقیب فولکس آماروک و فورد رنجر و شورولت کلرادو باشه.F150 با تویوتا توندرا جور در میاد. البته الانم بیشتر تاکوما با کلرادو و رنجر مقایسه میشه تا هایلوکس.
خود فورد رنجر هم به تغییراتی نیاز داره.
ارادت
walid
۱ مهر ۱۳۹۴خیلی خوب شده این نسلش تو شهر ما خیلی طرفدار داره
asa
۱ مهر ۱۳۹۴میشه بپر سم شهر شما کجاست ؟ بازم دمتون گرم که بجای وانت پراید از اینا سوار میشین.
mehdi.s
۱ مهر ۱۳۹۴ب نظرتون اصلا قابل قیاس با وانت پراید هست!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
asa
۱ مهر ۱۳۹۴بله ، اما هر وقت که تونستیم فراری رو با پراید مقایسه کنیم توانایی انجام این کار روهم بدست میاریم. راستی اخرین مدل های هایلوکس توی ایران مربوط به چه سالی میشه؟
Hitler
۱ مهر ۱۳۹۴تا 2015 وارد شدن
عزیز لازم نیست هی هی مث شاطر کامنت بزاری،ولله شاهین تا حالا نزدیک 8000کامنت گذاشته،هیچ کاپی بهش ندادن.لازم نیس این قد…
سامان اذری
۱ مهر ۱۳۹۴مثل همیشه جون سخت و عالی
فقط توروخدا این ماشین رو با فورد سری f مقایسه نکنید
بخدا اینا کلاسشون یکی نیست
این یه وانت سایز متوسط هستش
امثال فورد و جی ام سی تراک های سایز بزرگ هستند
reza
۱ مهر ۱۳۹۴ما یکیشو مدل 1985 داریم تو استان بوشهر کارمون هم ماهی هست شرجی گرما اب دریا هنوز با تک استارت روشن میشه هنوز پوسیدگی نداره فرمون و دنده و کلاچش از ماشینای ایرانی بهتره قدرت و سرعتش هم بهتره با اینکه وانت هست از 405 تو شتاب بهتره سواریش نرمتره تازه هنوز کولرش و بالابر برقی شیشه هاش و اینه برقیش ضبطش سالمه کار می کنه واقعا مسعولان اتوموبیل سازی ایران خیانت کاران و وطن فرش هستن خدا ازشون نگذره
Davood
۱ مهر ۱۳۹۴هایلوکس و f150 فورد دو تا از دوست داشتنی ترین وانت های کلاس خودشون هستن.
تویوتا خداییش محشره
Ali
۱ مهر ۱۳۹۴ماشین خر کاریه مثل همه ژاپنیا
.
تو خدمت یکیش دستم بود عالی بود تازه اون مال زمان قلقلک میرزا بود این که دیگه محشره
mohsen
۱ مهر ۱۳۹۴بعد طرف میگه کره ای الانم با ژاپنی برابره!!!!
بعد یکی میگه جنسیس و ازرارو به آلتیما ترجیح میدم!!!
بعد منم دستم دعاس شاید رستگار شویم
هایلوس معرکس
RETOLEX
۱ مهر ۱۳۹۴عشقه عشققققققققق………..
عالی هست . طراحیش هم که واقعا زیبا هست . عملکرد هم که دیگه معلومه تویوتا هستتتتتتتتتتتتت.
هر جا به طراحی تویوتا گیر بدن به طراحی suv و وانت هاش نمیتونن گیر بدن .
تو این نسل برای استفاده های شهری هم که اماده شده .
هر چیزی که تویوتا بسازه فوقالعادس:)
علی آهنگر
۱ مهر ۱۳۹۴150 اسببخار قدرت و 400 نیوتونمتر گشتاور
مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ :o
shahab
۱ مهر ۱۳۹۴میخوام بدونم کره رقیبی برای هایلوکس داره؟؟؟ ix55؟؟؟؟ یا اکتیون؟؟؟
اصلا کره میفهمه آفرود چیه؟؟؟
سارا
۱ مهر ۱۳۹۴فک کنم اگه بین کره و ژاپن جنگ بشه از بچه های پدال بیشتر برن تا از مردم خودشون :D
shahab
۱ مهر ۱۳۹۴واقعا SUVهای تویوا معرکه اند
خرکار و وحشی
احمد باقری
۱ مهر ۱۳۹۴تویوتا، دوست داریم.
1A1
۱ مهر ۱۳۹۴از جلو انگار suv هستش
وحید
۱ مهر ۱۳۹۴جلو پنجره متفاوت با امضا تویوتا
نوید جهرمی
۱ مهر ۱۳۹۴اون 5 موردی که گفته تو این نسل بهبود پیدا کرده یه طرف ، کیفیت و دوامش جالبه. همونجوری حرف اول رو توکیفیت و دوام داشت بازم برا نسل جدید بهبودش دادن. بابا اونا دیگه کی هستن دمشون گرم.
ما برا کارمون 3 تا نیسان گاوی عوض کردیم. یکی از یکی بدتر. هنوزم تویوتایی که 35 سال پیش خریده بودیم و فروختیم .یا حتی نیسان داییم که مال 30 سال پیشه از همه اینا بهتر بودن.
mohsen
۲ مهر ۱۳۹۴داییم یه جونیور داره هنوزم لامصب کار میکنه
american and japan
۱ مهر ۱۳۹۴محشره. به امید ورودش به ایران با قیمت عاقلانه.خیلی دوست داشتنیه.
فقط خدا کنه اینجوری که میگن تعلیقش و راحتیش خییلی بهتر شده باشه.نسل قبلش از لحاظ راحتی افتضاح بود.
ولی کار نداریم ها جدا از این بحث ها.اصلا ربطی نداره فقط همینجوری.میدونم اصلا قابل مقایسه نیستن.حرف منو جدا بگیرید خداوکیلی من نمیگم کاپرا و هایلوکس.اصلا به هیچ وجه اسم های اینا کنار هم نمیگنجه.ولی:
کاپرا رو سوار شدید؟خیلی نرمه ها.البته من مال دوستم رو سوار شدم نمیدونم دست کاری شده بود.البته بعید میدونم.
mohsen
۲ مهر ۱۳۹۴نرمیشو درست میگید ولی کاپرا اصلا دوام نداره حتی نیسان پیکاپ هم نمیتونه جلو هایلوکس حرف بزنه ابن لامصب تو افرود یه چیز دیگس
american and japan
۲ مهر ۱۳۹۴به قران من نگفتم در حدش هست هزار بار قسم خوردم تاکید کردم ای خداااااا
mohsen
۲ مهر ۱۳۹۴جون داداش دوامشو گفتم مقایسه نکردم
بلوچ
۱ مهر ۱۳۹۴تویوتا ، هایلوکس رو مختص بلوچستان ساخته از 10 ماشین تو بلوچستان 5 تاش هایلوکس 2700 هستش…………………… این مدلش هم چند روزی که وارد شهرهای استانن بلوچستان شده ……..
mohsen
۲ مهر ۱۳۹۴کردستانم بگو مرکز اینجور ماشیناس یه بار طرف از اربیل خریده بود هایلوکسو پلاک کرده بود نوشته بود تعوض با جنسیس بقیشم باید بدید ولی ماشین بودا
kavan
۲ مهر ۱۳۹۴سلام
جای که ما زندگی میکنیم (قشم) خیلی طرفدار داره طوریکه ملت فقط منتظرن مدل جدیدش بیاد تا بخرنش
من خودم از 2001 تا الان مدل به روزش رو دارم واقعا معرکس ….
Rouzbeh
۲ مهر ۱۳۹۴هایلوکس اصلا عالیه.ما یه مدل 2008 ویه مدل 2014 رو داشتیم عالی بود معرکس.
AHMADREZA
۲ مهر ۱۳۹۴عجب وانته خوشکلیه
رافال
۲ مهر ۱۳۹۴این دوستامون جوری در باره قشم و سیستان و کردستان حرف می زدن انگار مردم ، ماشین معمولی شون مثلن هایلوکسه ، توی دوبی هم باشه بالاخره قیمتش بالاست ارزون نیست که
در ضمن باید با میتسو L 200 رقابت کنه تا ببینیم انتخاب اصلح کدومه
میتسو بیشی هم در آفرود کولاکه
تو ایران اکتیون اسپورت (103 میلیون) و ایسوزو D-max به قیمت 117 میلیون عرضه شده که خیلی ارزون تر از هایلوکس هستن
mohsen
۳ مهر ۱۳۹۴چیو با چی مقایسه کردی؟ حالا میتسو بشی یه چیز اون دوتا چین دیگه!