خودرویی که مشاهده میکنید تویوتا H2+ کانسپت نام گرفته و اگرچه فقط در دنیای مجازی وجود دارد اما نشان دهنده یک کوپه پرفورمنس از خودروسازی ژاپنی در عصر مدرن است.
طراحی این خودرو کار دیوید کالگو بوده و در جایجای آن میتوان الهام گرفتن از محصولات گذشته تویوتا و ترکیب آنها با فلسفه طراحی کنونی این برند را مشاهده کرد. دو خودرویی که تأثیر زیادی روی کانسپت H2+ گذاشتهاند عبارتاند از نسل چهارم سوپرا و 2000GT مشهور.
اگرچه این کانسپت هم مشابه سایر سوپرکارهای عصر کنونی به نظر میرسد اما در واقع با کابینی بسیار جادار طراحی شده و بیشباهت به کونیگ زگ جمرا هم نیست. البته در جایی که جمرا از چهار صندلی استفاده میکند این کانسپت از سه صندلی سود برده که دو تا در جلو و یکی در عقب است. سرنشینان جلو میتوانند صندلی خود را خم کرده و یا دو صندلی بهطور کامل از کابین خارج شوند تا فضای بیشتری در آنجا ایجاد شود.
اما طراحی بدنه خودرو فوقالعاده برجسته و خاص بوده و در آن خطوط تیز و زاویهدار زیادی دیده میشود. نمای جلو که از چراغهای LED آینده نگرانه، دوربینها و حسگرها برخوردار است جزو متمایزترین بخشهای این کانسپت محسوب میشود.
وقتی از بالا به H2+ نگاه کنید شاهد ترکیب جالب شیشه جلو و سقف شیشهای خواهید بود. شاید نمای عقب بخش موردعلاقه ما باشد زیرا از چراغهای تیز LED با فرم شبیه به تویوتا آیگو سود میبرد.
توضیح: این یک طرح مستقل بوده و بهصورت رسمی توسط تویوتا معرفی یا تائید نشده است.
AMG///
۲۸ مرداد ۱۳۹۹حیف که کانسپت روی کاغذه
AMIR-REZA
۲۸ مرداد ۱۳۹۹خیلی محشره …..(ولی به تویوتا نمیخوره!!)
MOHAMMAD.DEMON
۲۸ مرداد ۱۳۹۹توییوتا اگه میتونست همچین چیزی بسازه که سوپرا رو میساخت
بهنام
۲۸ مرداد ۱۳۹۹تویوتا ال اف ای ساخت، فراموش نکنید. توی لمانز هم فعلا بدون رقیبه. اگه بخواد از هر شرکتی که فکرش رو میکنی بهتر میتونه بسازه.
مانی
۲۹ مرداد ۱۳۹۹البته تو لمانز تنهاست
حسین
۲۸ مرداد ۱۳۹۹هر کی باشه از اون پهلوون پنبه های به درد نخور داج که باید لاستیک گاری بندازن زیرش تا رکورد بزنه بهتره.
همون سوپرا 2jz واسه کل فیات کرایسلر کافیه. حالا فیات کرایسلر چیکار کرد به جز نابودی مازراتی؟؟ با اون ماشینای قدیمی داج که ظاهر و تکنولوژیشون مال پنجاه سال قبله.
M.A.S
۲۹ مرداد ۱۳۹۹همون ماشینا با تکنولوژی پنجاه سال قبل دارن پوزه ماشینای مدرنو به خاک میمالن
اگه به این چیزاس که داج تاماهاوک و اس ار تی تاماهاوک که اصلا مال این دنیا نیستن موتور با سرعت 640 و یه سوپر ماشین با سرعت 650 کیلومتر در ساعت
اگه یه طرح میخوای که البت از نظر مهندسی کاملا روش کار شده و همه چیزشونم اماده هست اینا هستن
درگ یک چهارم مایل 9.52 کافی نیس ؟تاپ اسپید 206 مایلی واسه یه سدان کافی نیس ؟(تازه اونم با محدودیت!!) 211 مایل واسه یه ماسل کار مخصوص درگ کافی نیس؟فک میکنی چلنجر میخواد کیو به چالش بکشه؟برند دیگه ؟ماشین دیگه؟نه فقط راننده خودش
این همه رکورد دست داجه بعد یه سری مث این اقا فقط دنبال تشنجن
بیشترین کیفیت
سریعترین و پرشتاب ترین و قوی ترین ماسل کار تاریخ
سریعترین و پرشتاب ترین و قویترین سدان تاریخ
قوی ترین شاسی بلند تاریخ
پرشتاب ترین خودرو کارخونه ای تاریخ
قوی ترین v8 تاریخ و قوی ترین انجین تولید انبوه تاریخ
کمترین قیمت به ازای هر اسب بخار با اونهمه امکانات و توانایی درگ و دریفت و…
اصلا شما هدفت از بد گفتن درباره داج اونم اینجا چی بود ؟؟
من نمیخوام به طرفدارای ژاپنیا الان بر بخوره ولی اگه اینطوره
شما سعی کن با ماشینی که عکس پروفایلته داج چارجر همی 426 مدل 1968 رو شکست بدی چون اون با تایم 11.3 خیلی کار سختی نداره
حسین
۲۹ مرداد ۱۳۹۹این همه رکورد؟؟ کدوم همه رکورد؟ فلان ترین ماسل کار تاریخ فلان ترین ماسل کار تاریخ. انگار هزار تا ماسل کار داریم که حالا این بهترینشونه.
به جز اینکه روی آسفالت مخصوص و شرایط کاملا ایده آل می تونه رکورد ماسل کار ها رو بزنه، در شرایط دنیای واقعی هیچ حرفی واسه گفتن نداره. نشون به اون نشون که حتی از M5 competition هم باخت. رکورد طولانی ترین دریفت دست gt86 بود که بعدش M5 شکست. رکورد سریع ترین دریفت هم با سرعت 305 کیلومتر بر ساعت دست gtr هست. این پهلوون رکورد شکن شما در شرایط نرمال هیچ حرفی واسه گفتن نداره. تا دلت بخواد تو یوتیوب پر هست از کلیپ هایی که به سوپراسپرت های با قدرت و گشتاور بسیار کمتر از خودش باخته. خوبه که آدم تعصب رو کنار بذاره. حالا واسه خودش اسم سریع ترین و قوی ترین بذاره. ما که هرچی ازش دیدیم فقط باخته.
M.A.S
۲۹ مرداد ۱۳۹۹خب شما تاحالا ویدیو درگ ندیدی نگو
اون ویدیو ام 5 رو هم باید بگم دیمن نیازمند راننده حرفه ایه که چند بار باهاش لانچ زده و کار باهاشو بلده همینجوری هرکی بیاد بشینه نمیتونه خوب کار کنه
و من هرگز نگفتم سلطان دریفت ولی گفتم بسیار با استعداد در دریفت
خب دوستان اسفالت درگ مگه فقط واسه دیمنه اون یکی مسیر مگه اسفالت معمولیه ؟هردوشون رو اسفالت درگ هستن دیگه
فقط اسفالت درگ توانایی لانچ زدن راننده های حتی حرفه ای رو با دیمن راحتتر میکنه که البته تو اون رقیب هم تاثیر داره
این پهلوون ما هرچی هست فعلا رو دستش نیس
و پیشنهاد میکنم کامنت بالاییمو دقیقتر بخونی رکورداشو بهتر ببینی
ارشیاsvj
۲۸ مرداد ۱۳۹۹بدک نیست????