تویوتا در نمایشگاه خودروی توکیو ، لشگری از کانسپت های خود را برروی صحنه فرستاد . در میان این کانسپت ها FT-86 Open و FCV مهمترین خودروها به شمار می رفتند که به نظر می آید به زودی وارد خط تولید خواهند شد .
FT-86 Open Concept : این کانسپت برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و حالا دوباره با اندکی تغییرات به توکیو رفته است . فرمان این نسخه در سمت راست قرار دارد و به جعبه دنده ی اتوماتیک مجهز شده است . نمایش مجدد این خودرو در نمایشگاه توکیو ، احتمال تبدیل شدن این خودرو به یک خودروی تولید محدود را رد کرد و حال باید منتظر بود تا این خودرو وارد خط تولید گردد . بنا بر شایعات نسل بعدی FT-86 برروی پلت فرم خودروی اسپرت اقتصادی که محصول مشترک تویوتا و ب ام و خواهد بود ، شکل خواهد گرفت .
FCV concept : از هیدروژن برای سوخت مصرفی این کانسپت استفاده شده است . مدت زمان سوخت گیری این کانسپت ۳ دقیقه است و با شارژ کامل مخزن قادر خواهید بود مسافت ۵۰۰ کیلومتری را بپیمایید . استفاده از خطوط شناور کاملا تداعی کننده ی این است که خودرو از سوختی پاک بهره می برد . سیستم پیشرانه ی این کانسپت شامل سلول های سوختی سبک و جمع و جور ، دو مخزن هیدروژن با فشار ۷۰ مگاپاسکال و موتورهای الکتریکی می باشد . حداکثر قدرت خروجی این کانسپت ۱۳۴ اسب بخار است .
JPN TAXI concept : این کانسپت با الهام از فرهنگ ژاپنی و مهمان نوازی آن ها شکل گرفته است . یک در بزرگ الکتریکی و نزدیکی به سطح زمین امکان ورود و خروج آسان رابرای مسافران مهیا کرده است . نسل جدید سیستم های هیبریدی LPG برای این تاکسی استفاده خواهد شد .
FV2 concept: در این کانسپت شما به طور مستقیم با ماشین درگیر خواهید شد و به نوعی شاهد تلفیق روح صنعت و آدمی هستیم . اهرم فرمان حذف شده است و برای کنترل FV2 راننده باید با شیفت کردن وزن خود خودرو را به چپ ، راست ، جلو و عقب هدایت کند . وضعیت ایستاده ی راننده تداعی کننده ی ارابه رانان زمان های قدیم است . برای ارتباط بیشتر با راننده ، FV2 قادر خواهد بود صدا و تصویر راننده را دریافت کند تا حالت روحی وی را تشخیص دهد . همچنین اطلاعات مسیر را لحظه به لحظه به تک سرنشینش ارائه می دهد . برای تجربه کردن رانندگی با FV2 ، تویوتا برنامه ای برای گوشی های هوشمند طراحی کرده است که هم اکنون در دسترس می باشد .
km
۱۶ آبان ۱۳۹۲کانسپت اولی کروک بیشتر بهش میاد
Kurosh
۱۶ آبان ۱۳۹۲دمت گرم پدال!؛ امروز خیلی حال دادی….
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲همشون قشنگن!!!!!
zondar
۱۶ آبان ۱۳۹۲Ft86 امیدوارم زودتر به مرحله ی تولید برسه و شاهد اومدنش به ایران باشیم،روح سواری که gt86 داره نقطه ی قوتش شده و البته برند تویوتا روش حک شده
nima
۱۶ آبان ۱۳۹۲به جز جی تی 86 بقیه ی کانسپت ها چقدر زشتن و اصلا به جز اخری بقیه اصلا کانسپت نیستن . اخر باید یه المانی به تویوتا کمک میکرد تا دوباره طراحی های این شرکت جون بگیره . میدونم تویوتا کیفیت خوبی داره . ولی چرا اینقدر طراحی این شرکت و لکسس پسرفت کرده ؟؟؟؟
VAHID JINPACHI
۱۶ آبان ۱۳۹۲زنده باد ژاپن…
زنده باد تویوتا…
زنده باد لکسس…..
زنده باد نیسان….
زنده باد هوندا …
زنده باد اکورا….
زنده با اینفینیتی…
و…………………
جلال
۲۱ آبان ۱۳۹۲VAHID JINPACHI جان سلام
دمت گرم
یه نفر پیداشد دقیقا نظر منو داشته باشه:)
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲چرا فقط یه نفر . تا پای جان هستم پشیتیبان ژاپن!!!!!!
mahsa-afghat alman
۱۶ آبان ۱۳۹۲بیخیال بابا زنده باد آلمان فقط
زیگما
۱۶ آبان ۱۳۹۲حال به هم زنن
altima3600
۱۷ آبان ۱۳۹۲زیگماازت خوشم میاد بعضی وقتا با تیکه کلامت میخوای جو رو تغیر بدی ونظر دیگران به خودت جلب کنی واقعا عالیهمیدونم هواست به بچه ها هست که چی کار میکنند ومی خوای انتقاد کنند به نظرات خودت
امین
۱۶ آبان ۱۳۹۲من فقط تو کف FCV concept موندم
با هیدروژن!!!!!!!!!!!!!!
فکرشو بکنید بری بندرعباس و بیای بدون این که یه برای بنزین زدن وایسی!
اسی 2160
۱۶ آبان ۱۳۹۲gt 86 کوپش خوبه کروکش بهش نمیاد 2 دره هارو میگم
محمد
۱۷ آبان ۱۳۹۲من سوبارو BRZ رو ترجیح میدم
خوشگل تره
masoud v12
۱۷ آبان ۱۳۹۲تعریف تویوتا از ماشین یا بهتر بگم ذهنیت مردم از این خودروساز ژاپنی: 1-فروش و خدمات پس از فروش عالی 2-کیفیت و مونتاژ قطعات خوب 3-استهلاک پایین قطعات 4-هزینه های نگهداری کم و مقرون به صرفه ولی نکات تقریبا منفی 1-فاقد هیجان چه طراحی چه رانندگی 2- فاقد دینامیک رانندگی 3-فاقد ارزش لگویی بخاطر قیمت پایین نسبت به دیگر اتومبیلهای اروپایی 4- مهمترین مورد هم ذهنیت مردم از این خودروساز چون بخاطر بعضی از نکات مثبتی که عرض کردم همواره محصولات این شرکت در ناوگانهای تاکسی و عمومی استفاده شده است که این مورد از ارزشهای یک برند میکاهد.
بهزاد
۱۷ آبان ۱۳۹۲دوست گرامی به جای الگو قرار دادن 2 یا 3 ماشین به عنوان نماینده و رفرنس چشمهارو باز کنید همه ی مدلهارو ببینید!
مثلا نیسان gtr و z370 و اینفینیتی Q50 , 60 و..و تویوتا GT86 و سوبارو لگاسی و ایمپرزا و انواع لکسوس ها و مزدا و هوندا دارای دینامیک رانندگی ضعیفی هستند یا ظاهر درونی و بیرونی خوبی ندارند؟
به نظرتون تو آلمان و هلند و دانمارک و نروژ و سوئد و اسپانیا و چک و… از بنز و اشکودا و VW به عنوان تاکسی استفاده نمیشه؟ ارزش برند با تاکسی شدن کم نمیشه و دارای 100 ها عامل میباشد…
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۳ دی ۱۳۹۲درود.
بهزاد جان ، مسعود منظورش و کلی گفت.
فکر کنم فقط تو المان از بنز به عنوان تاکسی استفاده میکنند.
نه در بیشتر کشور ها.ولی تویوتا چی؟؟؟
((( ایران و المان )))
GOL
۱۷ آبان ۱۳۹۲تویوتا…. تکه.. مرگ نداره… دمد نمی شه.. کمری و لندکروز و پرادو رو ببینید که – 8-7 ساله تکون نمی خورن
در عوض هیوندای و کیا هر سال مدل سال قبل خودشونو از چشم می ندازن… توسان و سانتافه و سوناتا و اسپورتیج و … اتاق قدیم الان کاملا از چشم افتادن
سام*
۱۸ آبان ۱۳۹۲دوست عزیز این فقط نظر شماست. اقبال عمومی مردم به شرکت تویوتا نمیتونه حاصل توهم باشه.مردم کشورهای دیگه برای ذره ذره پولشون زحمت کشیدن و اینطور نیست که پول پای یک برند بد بدن و نکاتی که شما گفتی متوجه نشن.
الف
۱۹ آبان ۱۳۹۲بستگی به مورد و مکان استفاده ش داره ،
مثلن جاده های ایران لیاقت چه ماشینی رو دارن؟
بافت شهری درب و داغون در کشوری مثل …… چه نوع ماشینی بهش می خوره؟
کشوری که بازار سیاه واقتصاد زیرزمینی و تحریم و ….. داره به چه نوع ماشینی احتیاج داره؟
محسن.د
۱۷ آبان ۱۳۹۲بهتر بود تویوتا سراغ سدان کردنgt86 نمیرفت!
مهدی62
۱۷ آبان ۱۳۹۲ممنون پدال جالب بود.
محمد
۱۷ آبان ۱۳۹۲تویوتا-لکسوس-بنز…..عشق به توان 2….معرکه هستن…
sami
۱۷ آبان ۱۳۹۲زیگما از ماشین چیزی نمی دونه..
altima3600
۱۸ آبان ۱۳۹۲ساکی بنظرم زیگما باهوش تر از اونی که فکر میکنی هست کسی که پارازیت میندازه بخاطر اینکه همه نظر بدن و از اونها استفاده کنه ما بهش میگیم هیچی بارش نیست در عوض اون واردی هست
altima3600
۱۸ آبان ۱۳۹۲شرمنده بجای سامی نوشتم ساکی
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲رادیو زیگما!!!!!!
رامتین
۱۷ آبان ۱۳۹۲شاید کیفیت خودروهای آلمانی بهتر از ژاپنی باشه ولب هم قیمتش بالاتره و هم خدمات پس از فروشش در کشوری بنام ایران پایینتره. به این دلیل میشه گفت بهترین اتومبیلی که میشه در ایران داشت همین تویوتاست. اگه بعضیها خیلی پولدار هستند و مثلا شنیدیم 8 میلیارد برای یک فراری 458 پلاک شده دادند، باید گفت لکسسوس LFA قیمت پایه اش 1.5 برابر فراری است و از نظر فنی و زیبایی هم شاید بمراتب بهتر باشه. پس تحت هر سلیقه ای و هر قیمتی، تویوتا محصولاتی بینظیر داره و این موجب شده در طی 10 سال گذشته (توجه کنید 10 سال مستمر) بزرگترین خودروساز جهان بوده است. الکی که این مهم حاصل نمیشه دوستان.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۳ دی ۱۳۹۲درود.
رامتین جان شما نمیتونی خدمات دهی و سرویس دهیه بنز رو در ایران با بقیه
جاها مقایسه کنی!!!!!
ایران چیش استاندارده که بقیه چیزاش باشه.
((( ایران و المان )))
amir.t.
۱۷ آبان ۱۳۹۲ماشین اسپرتیه و جم وجور.خدای صنعت ماشین سازی دنیا تویوتااااااااااااا …
jalal
۲۰ آبان ۱۳۹۲آخریه عجب چیزیه !
جلال
۲۱ آبان ۱۳۹۲سلام
تویوتا با این GT86اومده تا کولاک کنه
عزیزان تویوتا کار خودشو خوب بلده
میدونه چیکار کنه
منتظر خبر هایی بیشتر از موفقیت این ماشین باشد
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲خیلی این gt باحاله!!!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۳ دی ۱۳۹۲درود.
منم اولش از جی تی 86 بدم میامد.ولی ماشین خوبیه.مطمئن باشید فروش خوبی
رو تجربه میکنه.
چون تویوتا برند و شرکت معتبری هست و تو این رده ماشینی نداشت حتما موفق
میشه.
((( ایران و المان )))
Blindman
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳عاشقشم