سال ۲۰۱۵ برای تویوتا سال مهمی خواهد بود زیرا بسیاری از رقبای کمری آن نسل جدید خودروهای خود را روانه بازار می کنند این در حالی است که طراحی تویوتا کمری جدید نتوانست چندان مورد پسند طرفداران این خودرو و حتی رئیس شرکت تویوتا قرار گیرد بنابراین همانطور که پیش بینی میشد برای سال ۲۰۱۵، یک فیس لیفت سنگین و گسترده در انتظار این خودرو خواهد بود.
پرفروشترین سدان حال حاضر تویوتا در بازار آمریکا، به شدت از سوی رقیبان خود مورد تهدید قرار گرفته است. تویوتا در بیانیه ای تجدید نظر کلی در این محصول در اواسط چرخه عمر آن در سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد. این تغییرات گسترده تر از تغییر چراغها، جلو پنجره و سپرها میباشد. طراحی مدل فعلی که در سال ۲۰۱۱ معرفه شده فاقد هیجان و جسارت کافی است و گرچه فروش آن خوب به نظر میرسد اما نیاز به تقویت و ایجاد طراحی بهتر در آینده کمری مؤثر خواهد بود. برای ۱۲ سال متوالی، تویوتا کمری پرفروشترین خودروی در ایالات متحده بود اما در دو ماه ابتدایی امسال در پشت سر نیسان آلتیما قرار گرفته است. فروش کمری در ماه فوریه ۱۷ درصد کاهش یافته و در سال ۲۰۱۳ نیز سهم بازار خود را به فورد فیوژن و هوندا آکورد واگذار کرده است. سدان متحول شده تویوتا برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک یعنی حدود سه هفته دیگر رونمایی خواهد شد.۲۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
جهانگير
۱۱ فروردین ۱۳۹۳انشاالله دوباره به صدر جدول بر می گرده
علیرضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳اتفاقا من که زیاد سدان های تویوتا رو دوست ندارم از طراحی ساده این نسل از کمری مخصوصا توی مدل se خوشم میاد
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۱ فروردین ۱۳۹۳اونقدر ها هم بد نیست این نسلش ، بخصوص داخلش فوق العاده راحته و نرمه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۱ فروردین ۱۳۹۳کمری ، 12 سال اول بودی حالا یه چند ماه میدون به جوونا دادی ، من به برگشتنت به صدر و موفقیت های گذشته ایمان دارم عشق من ♥
3 هفته ی دیگه طرفداران آکورد و فیژون و … رو می بینم که بعد از رونمایی نسل جدید عشقم چجوری به تویوتا دارن حسودی می کنند
omid
۱۱ فروردین ۱۳۹۳فقط اپتیما نیوفیس
رضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳یه خودرویه کاملا منطقی
من فکر میکردم رقیب اصلیش آکورد هست ولی میبینم آلتیماست!
خریداران این خودرو در امریکا بیشتر خونواده ها و افراد میانسال طبقه متوسط و در کل افراد معمولی جامعه رو تشکیل میدن و طراحی مناسب و ساده اون رو به این دلیل میشه توجیه کرد چون نیاز چندانی به خطوط رادیکال و هیجان نیست هرچند که رقبا این کار رو شروع کردند..هرچند در کمری اصل اول کاربردی بودن و راحتی هست.
کمری در امریکا نقش همون 405 و سمند در ایران رو داره..برای قشر متوسط
خاوری مزراتی
۱۱ فروردین ۱۳۹۳رضاجان متاسفانه سیاستهای هوندا به دلایل نامعلومی درمورد دومدل پرطرفدارش آکورد و سیویک جدیدن خوب جواب نداده و کمتر دست به تحول زده…
بااینحال هوندا ماشین فوق العایه
بله کمری یه ماشین کاربردی تا قروفری و ادااطواری :-))
hero
۱۲ فروردین ۱۳۹۳سلام
البته در ایران 405 وسمند به مردم تحمیل میشه
ولی در خارج (منظورم از خارج افغانستانه! جای دوری نریم!!!!)مردم آزادانه
ماشین انتخاب میکنن
همین تویوتا کمری که ما بی تفاوت از کنارش تو خیابون رد میشیم توی آمریکا داره شاخ
غولهای خودروسازی رو میشکنه!
حامد MASERATI GT
۱۱ فروردین ۱۳۹۳آکورد و آلتیما قشنگترن.
رضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳با آکورد موافقم
feri
۱۱ فروردین ۱۳۹۳دوستانی که میگن این ماشین خوبه
بهشون پیشنهاد میکنم برن پشت چنتا ماشین دیگه بشینن بد ببینم بازم میگن این ماشین خوبه یا نه
هر ماشینو باید با ماشین که هم قیمتش هست مقایسه کرد
از بین ماشین هایی که تو ایران هست باید اینو با اپتیما سوناتا آکورد تینا و سراتو ۲۰۱۴
از هیچ کدومه این ماشینا بهتر که نیست هیچ
بسیار ماشین آشغالیه
اینو تست کنین ۲ ۳ تا از اینایی که گفتم هم تست کنین
قرار نیست چون تویوتا ماشین خوبی بود هنوزم خوب باشه
تویوتا ۳ ۴ ساله که مورد
خاوری مزراتی
۱۳ فروردین ۱۳۹۳سراتو رقیب کورولاس عزیزجان… همون 4تا رقیب اول درستن
Morteza
۱۴ فروردین ۱۳۹۳با عرض معذرت ولی شما تا به حال پشت تویوتا نشستی که این حرف رو میزنی؟این رفیقمون hero راست میگه. شاید قیافه نداشته باشه ولی از لحاظ کاربردی بودنش حرف اول رو میزنه. این ماشین کره ای ها هیچوقت به پای این ژاپنی ها نمیرسن. فقط قیافه کار میکنن.
hero
۱۲ فروردین ۱۳۹۳اونایی که تویوتا میخرن برای ظاهر و قیافه انتخابش نمیکنن
این ماشین اصلا مرگ نداره
بخصوص کمری و کرولا
زیگما
۱۲ فروردین ۱۳۹۳امید وارم در هنگام طراحی نسل جدید این خودرو مهندسی دقیق تر و وقت بیشتری براش بذارن تا اینقدر فراخوان نده و اعتبار کمپانی رو زیر سوال ببره.
فراخوان اینجا
فراخوان اونجا
فراخوان همه جا
تویوتا کمی سرمایه بیشتری بذار تا اینقدر فراخوان ندی
زمانی که کم بودن قیمت خودرو های تویوتا برای این شرکت مزیت حساب میشد هیچ وقت کسی فکر نمیکرد این کم بودن قیمت بخشیش ناشی از صرفه جویی شدید در هر پروژه است که تویوتا روش کار میکرده.
خودروساز های امریکایی همیشه این مشکل رو داشتن که حداقل قیمت خودرو های تولیدیشون بیشتر از خودرو های رقیب از کشور ژاپن بود. بخش اعظم دلیل این اتفاق به این خاطر بود که ژاپنی ها و به خصوص هوندا نیسان و تویوتا برای هر پروژه مبلغ خیلی کمتری رو نسبت به امریکایی ها صرف پروژه ساخت یه مدل جدید خودرو میکردن
حالا میبینید که این کاهش هزینه ها به ضرر اون خودرو ساز ها تمام شد و فراخوان پشت فراخوان دادن بازارشون رو کم رشد کرد….
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۲ فروردین ۱۳۹۳برو بابا دلت خوشه ، فراخوان چه ربطی داره کم شدن اعتبار کمپانی؟ الآن اعتبار تویوتا که فراخوان داده بالاتره یا جنرال موتورز که می دونسته ماشین هاش مشکل دارن؟؟؟ کو* نگو مومن
زیگما
۱۲ فروردین ۱۳۹۳اعتبار خودرو سازی که ماشین هاش رو هر ماه به خاطر مشکلات فراوان فراتوان میده کم نمیشه???
قطعا کم شده اعتبار تویوتا . رشد فروش تویوتا نسبت به بقیه خودروساز ها کم تره . هم چنین نظر سنجی ها نشون میده میزان رضایت مشتریان تویوتا از خودرو های 2013 و 2012 بشدت کم شده. اینها ربطی به اعتبار نداره???
مگه من گفتم اعتبار جی ام بیشتره??? کی اینو گفت??? بعد بهت میگم توهم میزنی میگی نه
من دارم از شکست پروژه ارزان سازی حرف میزنم ایشون داره از حرف های نزده من صحبت میکنه.
ک* من میگم یا شما???دست از تعصب بر دار و یکبار هم که شده واقعیت رو بپذیر.
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ فروردین ۱۳۹۳بابا اینا میان دو کیلومتر متن می نیوسن تویوتا فلانه ملانه ، ولی اتو هر چی هم بد بگی میبینی که تویوتا هنوز اوله
زیگما
۱۴ فروردین ۱۳۹۳آره تو فراخوان دادن اوله دیگه….
اشتباه نگفتی….
خوشم میاد خودتون میدونید و میگید تویوتا چه وضعیه!
جلال
۱۳ فروردین ۱۳۹۳محمد جان سلام
عزیزم با کسی بحث کن که ارزش بحث کردن داشته باشه
طوفان
۱۶ فروردین ۱۳۹۳فقط باید یکبار با کمری رانندگی کنی تا فرقشو با بقیه خودرو ها متوجه بشی حالا هی شما بگو اعتبارشو از دست داده !
محمد
۱۲ فروردین ۱۳۹۳تویوتا-لکسوس =عشق به توان100
مخ خودرو
۱۳ فروردین ۱۳۹۳زیگما و محمد عزیز
من شما را به صلح و دوستی و اعتدال دعوت میکنم.
برادر زاده روحانی
HILUX
۵ تیر ۱۳۹۳همچینم ماشینی نیست ولی از کره ای ها خیلی بهتره.
HILUX
۵ تیر ۱۳۹۳با سلام خدمت دوستان
نظر قبلی رو همینجوری نوشتم میخواستم یه چیزی رو امتحان کنم . تاحالاسوارش نشدم پس نظرم نمیدم چون بعضی ماشیناعملکردشون بر خلاف ظاهرشونه.یعنی شاید یه ماشین ظاهری خیلی پر هیجان داشته باشه اما سواری معمولی یا بر عکس.
من سوناتا سوارشدم هم2011 هم2013 که این2013صفربود واقعا انتظار اینجور سواری ای نداشتم یه 40 کیلومتری باهاش رانندگی کردم که خیلی خستم کرداز فرمونشم خوشم نمیاد کلا توش راحت نیست ادم.البته امکاناتش زیاد و کافیه ولی قبل از اینکه سوارش بشم یه ذهنیت دیگه ازش داشتم.در کل ماشینای کره ای برای سوار شدن خیلی خوب نیستند چون بیشترشونوسوار شدم اینو میگم.زیادحرف نمیزنم دوستان بهتر درجریان اند.
حالا چند تا سوال دارم اگه کسی میدونه جواب بده ممنون میشم.
1)تویوتاVIGOچه فرقی با سایر مدلها دارد؟
2)روی ستونFJ CRUSERنوشتهXTREMEیعنی چه؟
3)پیکاپDXچه فرق داره بابقیه؟
…
HILUX
۵ تیر ۱۳۹۳یه سوال دیگه
زیرمجموعه های کمپانی دایملر چیان؟بیشتر کامیون سازاشو میخوام