برای برفنوردی حتماً لازم نیست به سراغ نیسان با شنیهای ویژه برفنوردی بروید. تویوتا با نسخه آفرود TRD از تاکوما نیز قابلیتهای ویژهای در خارج از جاده از جمله در برف دارد که میتواند نظر شما را به خود جلب نماید.
تویوتا تاکوما TRD را باید یک رپتور ژاپنی دانست که البته فاقد قدرت آن است. این یعنی برخلاف فورد F-150 رپتور، در زیر کاپوت نسخه TRD نشانی از تغییرات و افزایش قدرت نخواهید یافت. موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر میتواند ۲۷۸ اسب بخار نیرو تولید کند که شاید با استانداردهای امروزی، چشمگیر نباشد. سیستم اگزوز کمی تغییر کرده و برای انتقال نیرو هم از گیربکس ۶ سرعته دستی و یا یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده میشود. در عوض در TRD روی سیستم تعلیق تمرکز شده است. این مدل بر اساس نسخه 4X4 دو کابین عرشه کوتاه تاکوما طراحی شده است. چرخهای آلیاژی مخصوص آفرود ۱۶ اینچی با تایرهای گودیر، افزایش ارتفاع یک اینچی در محور جلو، کمکفنرهای جدید و ضد شوک FOX و فنرهای ورقی محور عقب، یک صفحه آلومینیومی زیر سپر جلو، چراغهای مه شکن DRLs، حذف نشان تویوتا در جلوپنجره مشبک و اضافه نمودن عبارت TOYOTA بهجای آن، قاب آینههای جانبی همرنگ بدنه و چراغدار، همرنگ شدن دستگیرهها با رنگ خودرو و نصب یک هواکش روی درب کاپوت ازجمله تغییرات این مدل به شمار میآیند. [دانلود ویدئو]
از سویی در داخل کابین هم علاوه بر روکش چرم، نشان TRD Pro روی صندلیها، پشتسری و کفپوش و دستهدنده به چشم میخورد. در این مدل ویژگیهایی چون ناوبری، سنسورهای پارک عقب، مانیتور نقاط کور و هشدار ترافیک از عقب بهصورت استاندارد نصب میشوند. تویوتا هنوز قیمتی این نسخه تاکوما را اعلام نکرده است اما هدف خود را فروش در بازار امریکا از فصل پاییز اعلام نموده است.
Mohammad
۲۷ بهمن ۱۳۹۴فورد F-150 ++++++++++++
تویوتا تاکوما — — — — — —
ارش
۲۷ بهمن ۱۳۹۴جانا بالا
درگ
۲۷ بهمن ۱۳۹۴وای خدا
تویوتا سلطان آفرود هستش خداییش
درگ
۲۷ بهمن ۱۳۹۴مشخصه تعصبی زیاد داریم.از تعداد دیس لایک ها
حالا انگار همه ملت تویوتا سوارن.یا پراید سوار میشن یا سمند یا پژو
اقا مگه غیر این هست تویوتا جزوه خودروهای پر فروش امریکا و کشور های دیگه به شمار میره
و به دلیل کیفیت بالا و قابلیت های فراوان صدر نشینه
خب مشخصه تویوتا آفرود عالی هم داره
از تویوتا هایلوکس چهار چراغ قدیم بگیر تا تویوتا هایلوکس های الان
درگ
۲۷ بهمن ۱۳۹۴فقط تویوتا
از تعداد دیس لایک ها مشخصه مردم ایران ماشالله همه تویوتا سوارن
آخه نیس که تجربه هم دارن از تویوتا
از بس ماشین های ایران خودرو و سایپا سوار شدین.
حالا اینجا همه کارشناس شدن به تویوتا دیس لایک میزنند
تو خواب هم نمیتونید تویوتا سوار شید.هه
(*مهرداد*)
۲۸ بهمن ۱۳۹۴بحث تعصبی نیست …چون تو ایران فقط گزینه آفرود تویوتا و نیسان پاترول هست ،،،در صورتیکه در آمریکا و کشورهای دیگه فورد و جیپ حرف اول را میزنن و واقعیت همین هست …پس اول فورد سلطان آفرود هست بعد تویوتا ..ما تو ایران یه عمر هست فورد ندیدیم و ملت با فورد آشنایی ندارن ..فقط تویوتا دیدن ..فکر میکنن تویوتا آخرشه
SAEED
۲۷ بهمن ۱۳۹۴Mohammad , عـزیـز … مـقـایـسـه ت کـامـلـا نـابـرابـره
F-150 رقـیـب سـیـلـورادوی شـورولـت و رامِ دوج مـحـسـوب مـیـشـه نـه تـاکـومـا
⇜⇜⇜ درواقـع تـاکـومـا یـه سـر و گـردن از کـلـاس تـراک هـای بـالـا پـایـیـنـتـره !!
و بـا شـورولـت کـلـرادو – GMC کـانـیـون و امـثـال ایـنـا مـقـایـسـه مـیـشـه …
Mohammad
۲۷ بهمن ۱۳۹۴اره دوست عزیز شما درست میگین اما چون در نگاه اول شبیه اف 150 بنظرم رسید مخصوصا اون نوشته جلوش برای همین مقایسشون کردم
Muhammad
۲۸ بهمن ۱۳۹۴هیچ وانتی نمی تونه به پای فورد F150 Raptor برسه ، خدای وانت بار هاست.
اشکان
۲۷ بهمن ۱۳۹۴نیسان تیتان وریور++++++
تویوتا تاکوما- – – – –
شکوفه های کویری
۲۷ بهمن ۱۳۹۴هر دو عالی هستند ، تویوتا تاکوما و نیسان تیتان
آریا
۲۱ تیر ۱۳۹۵اشکان عزیز تاکوما و تیتان اصلا رقیب هم نیستن. تاکوما و فرونتیر رقیبن . تیتان رقیبه توندراس
SINA
۲۷ بهمن ۱۳۹۴مرسدس کلاس G
09
۲۷ بهمن ۱۳۹۴سلام ببخشید کسی از مصرف سانگ یانگ رکسون خبر داره ؟
edris
۲۸ بهمن ۱۳۹۴پرتقال کیلو چنده؟؟؟ :)))
محمدجواد
۲۷ بهمن ۱۳۹۴تویوتا در آفرود واقعا بی نظیره ….
احمد باقری
۲۷ بهمن ۱۳۹۴این ماشین هم عالیه.
MOHAMMAD. M4
۲۷ بهمن ۱۳۹۴بعید میدونم موفقیت رپتور را به دست بیاره ولی باید منتظر بود و دید ممکنه با قیمتش بتونه رقابت کنه ولی دم تویوتا گرم
اسمشونیار
۲۷ بهمن ۱۳۹۴فقط تو ترافیگ تهران حال میده و بس ولی به جای اینا هر چی کلنگی میاد
Rouzbeh
۲۷ بهمن ۱۳۹۴بعضی از دوستان به قابلیت افرود تویوتا دیس دادن . میتونم دلیلشو بپرسم ؟
American and japan
۲۷ بهمن ۱۳۹۴اولا مقایسه ی پیکاپ f150 با تاکوما اشتباه هست و f150 باید با توندرا مقایسه بشه.دوما چرا به نظرات اونایی که از آفرود تویوتا تعریف کردند منفی دادید؟تویوتا واقعا سلطانه در آفرود.هیچ ماشینی نمیتونه به سگ جونی تویوتا توی آفرود برسه.من با این که عاشق جیپ هستم و تعصب دارم روش میگم؛اگر تو با یه جیپ از یه تپه بالا رفتی از اونور جیبت خالی میشه.ولی تویوتا به هیچ وجه روی خودش هم نمیاره.تو باهاش برو آفرود و اصلا آب و روغنشم نگا نکن تا جایی هم که میتونی فشار بیار بهش اگر آخ گفت!تا جایی دلت میخواد تیونینگش کن و ازش کار بکش اگر جیکش در اومد!برو توی اینستا توی پیج عرب ها ببین همه لندکروز دارن و باهاش چیکارا که نمیکنن.فکر میکنی اصلا خرجش میکنن؟تعمییرگاه میبرنش؟بودم دبی و دیدم که میگم.ولی تو با رنجرور ایووک که خیلیا حتی از نزدیک اصلا دندیدینش و نمی دونید موتورش چیه ولی الکی روش تعصب دارید تشریف ببرید آفرود از اون ور پدرتونو اگر در نیاورد هر چی خواستید بگید.اگر تونستی اسنورکل بزاری روش و بزنی به آب جوری که روی آب باهاس شناور بمونی یا باهاش جامپ بزنی و جیبتو خالی نکرد هر چی خواستی بگو.بیخود نیست اکثر ارتش های کشور های مختلف من جمله ایران از تویوتا استفاده کردند.جنگ با عراق رو ببین.همش تویوتا بود تا جایی که اگر نبود شاید ایران شکست میخورد.از اون ور داعش رو ببین.طالبان رو ببین.همه تویوتا دارن.فکر میکنی توی جنگ وقت تعویض روغن هست؟وقت چک کردن آب هست؟وقت چک کردن ماشین و ارور هایی که میده هست؟حتی در شرایط بد بنزین با کیفیت گیرت میاد؟اونم تو دمای طاقت فرسای خوزستان!توی شن ها و بیابون های اونجا!اگر همین جیپ که من روش تعصب دارم بود طاقت میاورد؟یا لندرور؟اینه که همه باید به تویوتا و کلا ژاپنی های دیگه مثل نیسان و میتسو احترام بزارن و هر کسی هم منعش کنه قدرت تفکر نداره.کافیه یه بار با لندکروز نه با پرادو هم نه با هایلوکس هم نه با یه تویوتا لندکروز سری 40 که دست کم نیم قرن بری آفرود…اون موقع دلم میخواد ببینم هنوزم حرفی داری بگی؟هنوز هم رو دست این ماشین توی مسابقات آفرود نیست!اگر نتونستی با اون بری با پاترول که دیگه میتونی بری!برو ببین بعد بیا در مورد آفرود ژاپنی ها و به خصوص تویوتا نظر بده
((با احترام به پادشاه آفرود جهان jeep اولین دو دیفرانسیل جهان و پایه گذار آفرود در جهان
Only in a jeep
○|||||||○ ))
moein
۲۸ بهمن ۱۳۹۴قربان فنر پنتوماتیکت برم
آزاد
۲۸ بهمن ۱۳۹۴جلو پنجرش اشتباهی شده یا من اشتباهی میبینم /:
هادی
۹ اسفند ۱۳۹۴تویوتا خدایی ماشین توپی هست
ولی من عشق هامر H2 هستم. شیب 50 درصد به راحتی بالا میره و کلی آپشن های دیگه که میدونید.
رضا
۱۱ اسفند ۱۳۹۴به نظر من نمره منفی اینکه قشمت جلوی ماشین خیلی بالاست و جلوی دید رو کاملا گرفته کاپوت سینی جلو ماشین باید شیب به سمت پایین میداشتند که زیبا تر میشد در کل ژاپنی ها از آمریکایی ها تقلید میکنند کره ای ها از ژاپنی ها