خودروهایی همچون تویوتا GR86 بین تیونرها و جوانان طرفداران زیادی دارند. اکثر بخشهای این خودرو به گونهای طراحی شده که خاصیت ارتقای زیادی داشته باشد. به همین خاطر است که معمولاً افراد به سمت نسخههای پایهتر این خودرو جذب شده و در واقع انتخاب مدلهای فول را هدر دادن پول میدانند. خب تویوتا هم همچون گذشته نسخه پایه این کوپه اسپورت را معرفی کرده که RC نام داشته و همانگونه که مشاهده میکنید از رینگهای فولادی استفاده میکند؛ اما خب نسخه پایه GR86 چقدر پایه است؟ بیایید نگاهی به جزئیات این مدل داشته باشیم.
البته که دلیل استفاده از رینگهای فولادی تقریباً این است که تویوتا از تعویض آنها توسط خریداران مطمئن میباشد؛ اما جدای از رینگها تقریباً تغییری بین مدل پایه RC و سایر نسخهها وجود ندارد. حتی این مدل نیز با چراغهای جلوی LED و آینههای جانبی مشکی براق عرضه میشود. حتی میتوان نسخه پایه این خودرو را با رنگ متالیک سفارش داد.
داخل کابین نیز خوب بوده و از تجهیزات مناسبی سود میبرد. آنچه سریعاً توجه را به خود جلب میکند فضایی خالی است که قرار بوده سیستم صوتی در آن قرار گیرد اما خب برای این ویژگی باید مدلهای فول تر را انتخاب کنید. همچنین خبری از صندلیهای چرمی یا تریم دو رنگ مدلهای گرانتر نیست؛ اما خب سیستم تهویه مطبوع با کنترل خودکار وجود دارد. در کل نسخه پایه GR86 بهطور سورپرایز کنندهای مجهز است. تویوتا میگوید تجهیزاتی که نصب شده قطعاً توسط خریداران و تیونرها تهیه خواهند شد.
قیمت پایه این خودرو در ژاپن معادل ۲۴۵۰۰ دلار میباشد درحالیکه نسخه GR86 با قیمت ۲۷۷۰۰ دلار در دسترس بوده و قطعاً مجهزتر خواهد بود. مدل پایه این خودرو در آمریکا از رینگهای آلیاژی ۱۷ اینچی، کابینی مجهزتر، نمایشگر لمسی و ۶ بلندگو سود میبرد. با تمامی این تفاسیر دیدن یک کوپه اسپورت با رینگهای فولادی نامأنوس به نظر میرسد. البته این رینگها برای هوای زمستانی خوب خواهند بود…
ممد ژانگولر
۹ آبان ۱۴۰۰بدرد تیله بازی میخوره
نه موتور قوی داره نه ظاهر نه …
ولی عجب رنگی داره
محمد امین
۹ آبان ۱۴۰۰خب قرار نیست که همه ی ماشین ها ۵۰۰ اسب قدرت داشته باشن
این ماشین به چابکی و اسپرت بودن و سر دادن عقب ماشین و همچنین کاربردی بودن در استفاده ی روزانه ، و در آخر کم خرج بودن معروف هست و این مقدار قدرت براش کافی هست، تازه باید در نظر بگیری که قیمتش هم حدود ۲۵هزار دلار هست و اون هایی که gt86 سوار شدن و استفاده داشتن میدونن که موتور فوقالعاده ای داره و حس خوبی به آدم میده ، و این از اون هم بهتر خواهد بود
Reza.M
۹ آبان ۱۴۰۰این بهترین نمونشه چون ادم میتونه هر کاری که خودش میخواد باهاش بکنه…اگ بدون موتور هم میفروختنش بهترم بود میشه 2jz گذاشت روش…
ممد ژانگولر
۹ آبان ۱۴۰۰داداش تیله بازی اصطلاحه
یعنی همون حرف خودتون
یعنی اگه با پورشه میری میترکونی با این میری جرقه بازی
بعدشم ۵۰۰۰دلار بذاری روش بهت bmw 220 با کیت m میدن به نظرت باز توجیح داره خریدش
اصلا آقا به ما چه خلایق هر چی لایق 😎
Ninja
۹ آبان ۱۴۰۰نکه هر روز رخ لامبو میبینیم
ماشین 1000 اسبی سوار میشیم
سوار رولزرویس میشیم با چرم تمساح
همین الانشم این ماشین دو برابر ماشین هایی که سوار میشیم قدرت دارع
AMG GT R
۹ آبان ۱۴۰۰ممد جان هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری
توقع نداشته باش یه خودروی اسپرت که 24,000 دلار قیمتش هست پرفورمنس فراری sf90 که قیمتش 500.000 دلار هست رو بده
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ آبان ۱۴۰۰موستانگ با همین هول و هوش موتور قدرتمند تری داره،اسپرت های ژاپنی زدن جاده خاکی…
میکائیل
۹ آبان ۱۴۰۰راست میگی پراید خیلی بهتره برا تو ژانگولر جان😂😂
Twin H Power
۹ آبان ۱۴۰۰رینگ فولادی روی suv ها رو دوست دارم . مثل دیفندر و برانکو . ولی واسه این تویوتا اصلا جالب نیست .
یه مزیت که رینک های فولادی دارن این هست که در اثر ضرب نمیشکنن و در بدترین حالت لبه اون خم مشه که برای یه آفرودر میتونه خوبه باشه .
Sina10
۹ آبان ۱۴۰۰چقدر امکانات داره!😂
ولی انصافا اونقدرم مفت نیست ولی ازش خوشم اومده ،
تو رده قیمتی خودش خوبه
البته مشه نیم نگاهی به امریکایی ها انداخت
هرچند فلسفه ژاپنی ها و خریداران GR86متفاوته
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ آبان ۱۴۰۰فلسفه اش فرقی نداره! موستانگ رو هم میشه دستکاری کرد باهاش دریفت زد الان موستانگ و وایپر جزو محبوبترین ماشینا برای دریفتن…
بنظرم اصلا این نسخه نمی ارزه…
امیر
۹ آبان ۱۴۰۰یه ماشین اسپورت و خوب ، حالا صندلی چرمی و رینگ و مانیتور … نداره که به نظر
من اصلا اشکالی نداره. چون آپشن هیچ اهمیتی برام نداره.
datsun
۹ آبان ۱۴۰۰اصلا این رینگها با ماهیت این ماشین همخانی نداره حتی مدل لو آپشن .
شاپور
۹ آبان ۱۴۰۰به نظر می آد به خاطر بازگذاشتن دست تیونرها برای شخصی سازی از رینگ فولادی استفاده کرده .
NAVID۰۰۹۸
۹ آبان ۱۴۰۰فکر میکنم یکی از سَمترین رینگهایی بوده برای یه کوپه دو در صفر کیلومتر که به چشم دیدم !
اما مسلماً تویوتا کار اشتباهی نکرده ، چرا که اکثر خریداران هنگام خرید این خودرو یا مثلاً fjکروزرها ، اولین کاری که میکنند اینه که قطعات اَفترمارکتی با صلیقهی شخصی نصب میکنند روی خودرواِشان !
تو همین ایرانِ خودمون ، به نُدرت gt86 یا Fjکروزر فابریک پیدا میکنیم و اکثریت دست به تیونینگ میزنند و اصلاً هدف از خرید این دست از خودروها چنین است !
datsun
۹ آبان ۱۴۰۰راستش اینو فراموش کردم کلا یه سری مشتری اینطور ماشینها رو برا تیون و مسابقات میخرن که اصلا رینگ آلیاژی اسپورت هم باشه به دردشون نمیخوره و باید عوض بشه کلا شاید موتور و انتقال قدرت رو هم عوض کنن و با اتاق سرو کار دارن که این مدل پایه خیلی بدردشون میخوره
ابر+عظیم+سلطان+خانِ+خفن+باحال+سوپر+ویژه+توپِ+دمش+گرم!
۹ آبان ۱۴۰۰واقعا مایه ی ننگه
اه
.
.
.
.
به شخصه به شدت عااااااااااااشق GT86 هستم اما وقتی میبینم جانشین اینقدر بد از آب در اومده خیلی عذاب میبینم
Ninja
۹ آبان ۱۴۰۰خیلیم عالی رینگ رو عوض میکنم یه باند و ساب خوب روش میزارم
بعدشم چند حلقه لاستیک ……….
میثم
۹ آبان ۱۴۰۰حرکت جالبیه
۱۳
۹ آبان ۱۴۰۰وقتی دو سال میری خدمت سربازی و
ماشینتو میسپاری دست پدرت
میثم
۹ آبان ۱۴۰۰🤣🤣🤣
Reza Waffen SS
۹ آبان ۱۴۰۰دقیقا خخخ
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۹ آبان ۱۴۰۰تازه بعدشم میگفتن تو این دوسال خرج استهلاک و نگهداری ماشینت افتاد گردن ما
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ آبان ۱۴۰۰😂😂😂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ آبان ۱۴۰۰با دیدنش یاد نسخه های پایه ایرانخودرو افتادم!😂نه روکش چرم نه مانیتور رینگاشم عهد بوق،حالا اگه یه چیزی مثل کرولا بود چندان مهم نبود ولی یه ماشین اسپرت…
حسین دهمرد
۹ آبان ۱۴۰۰اگر بخاطر جنسش قیمتش میاد پایینتر قبوله ولی خب نمیشه همین رینگ های فولادی رو داخل قالب زیباتری زد که یکم شبیه رینگ اسپورت بشه؟
Philipp
۱۰ آبان ۱۴۰۰کلا این ماشینارو که می خرن فقط شاسی فابریک میمونه (که اونم برخی اوقات تقویت می کنن) همه چیز عوض میشه
پس کار درستیه