تویوتا

نگاهی به نسخه پایه تویوتا GR86 2022 با رینگ‌های فولادی!

خودروهایی همچون تویوتا GR86 بین تیونرها و جوانان طرفداران زیادی دارند. اکثر بخش‌های این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که خاصیت ارتقای زیادی داشته باشد. به همین خاطر است که معمولاً افراد به سمت نسخه‌های پایه‌تر این خودرو جذب شده و در واقع انتخاب مدل‌های فول را هدر دادن پول می‌دانند. خب تویوتا هم همچون گذشته نسخه پایه این کوپه اسپورت را معرفی کرده که RC نام داشته و همان‌گونه که مشاهده می‌کنید از رینگ‌های فولادی استفاده می‌کند؛ اما خب نسخه پایه GR86 چقدر پایه است؟ بیایید نگاهی به جزئیات این مدل داشته باشیم.

البته که دلیل استفاده از رینگ‌های فولادی تقریباً این است که تویوتا از تعویض آن‌ها توسط خریداران مطمئن می‌باشد؛ اما جدای از رینگ‌ها تقریباً تغییری بین مدل پایه RC و سایر نسخه‌ها وجود ندارد. حتی این مدل نیز با چراغ‌های جلوی LED و آینه‌های جانبی مشکی براق عرضه می‌شود. حتی می‌توان نسخه پایه این خودرو را با رنگ متالیک سفارش داد.

داخل کابین نیز خوب بوده و از تجهیزات مناسبی سود می‌برد. آنچه سریعاً توجه را به خود جلب می‌کند فضایی خالی است که قرار بوده سیستم صوتی در آن قرار گیرد اما خب برای این ویژگی باید مدل‌های فول تر را انتخاب کنید. همچنین خبری از صندلی‌های چرمی یا تریم دو رنگ مدل‌های گران‌تر نیست؛ اما خب سیستم تهویه مطبوع با کنترل خودکار وجود دارد. در کل نسخه پایه GR86 به‌طور سورپرایز کننده‌ای مجهز است. تویوتا می‌گوید تجهیزاتی که نصب شده قطعاً توسط خریداران و تیونرها تهیه خواهند شد.

قیمت پایه این خودرو در ژاپن معادل ۲۴۵۰۰ دلار می‌باشد درحالی‌که نسخه GR86 با قیمت ۲۷۷۰۰ دلار در دسترس بوده و قطعاً مجهزتر خواهد بود. مدل پایه این خودرو در آمریکا از رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، کابینی مجهزتر، نمایشگر لمسی و ۶ بلندگو سود می‌برد. با تمامی این تفاسیر دیدن یک کوپه اسپورت با رینگ‌های فولادی نامأنوس به نظر می‌رسد. البته این رینگ‌ها برای هوای زمستانی خوب خواهند بود…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4211 ديدگاه)

    بدرد تیله بازی میخوره
    نه موتور قوی داره نه ظاهر نه …
    ولی عجب رنگی داره

    موافقم 12
    مخالفم 58
    1. محمد امین

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2184 ديدگاه)

      خب قرار نیست که همه ی ماشین ها ۵۰۰ اسب قدرت داشته باشن
      این ماشین به چابکی و اسپرت بودن و سر دادن عقب ماشین و همچنین کاربردی بودن در استفاده ی روزانه ، و در آخر کم خرج بودن معروف هست و این مقدار قدرت براش کافی هست، تازه باید در نظر بگیری که قیمتش هم حدود ۲۵هزار دلار هست و اون هایی که gt86 سوار شدن و استفاده داشتن میدونن که موتور فوق‌العاده ای داره و حس خوبی به آدم میده ، و این از اون هم بهتر خواهد بود

      موافقم 30
      مخالفم 6
      1. Reza.M

        ۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (310 ديدگاه)

        این بهترین نمونشه چون ادم میتونه هر کاری که خودش میخواد باهاش بکنه…اگ بدون موتور هم میفروختنش بهترم بود میشه 2jz گذاشت روش…

        موافقم 23
        مخالفم 3
      2. ممد ژانگولر

        ۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4211 ديدگاه)

        داداش تیله بازی اصطلاحه
        یعنی همون حرف خودتون
        یعنی اگه با پورشه میری میترکونی با این میری جرقه بازی
        بعدشم ۵۰۰۰دلار بذاری روش بهت bmw 220 با کیت m میدن به نظرت باز توجیح داره خریدش

        اصلا آقا به ما چه خلایق هر چی لایق 😎

        موافقم 12
        مخالفم 8
    2. Ninja

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      نکه هر روز رخ لامبو میبینیم
      ماشین 1000 اسبی سوار میشیم
      سوار رولزرویس میشیم با چرم تمساح
      همین الانشم این ماشین دو برابر ماشین هایی که سوار میشیم قدرت دارع

      موافقم 28
      مخالفم 4
    3. AMG GT R

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1088 ديدگاه)

      ممد جان هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری
      توقع نداشته باش یه خودروی اسپرت که 24,000 دلار قیمتش هست پرفورمنس فراری sf90 که قیمتش 500.000 دلار هست رو بده

      موافقم 14
      مخالفم 2
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (4607 ديدگاه)

        موستانگ با همین هول و هوش موتور قدرتمند تری داره،اسپرت های ژاپنی زدن جاده خاکی…

        موافقم 6
        مخالفم 4
    4. میکائیل

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (23 ديدگاه)

      راست میگی پراید خیلی بهتره برا تو ژانگولر جان😂😂

      موافقم 2
      مخالفم 4
  2. Twin H Power

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (271 ديدگاه)

    رینگ فولادی روی suv ها رو دوست دارم . مثل دیفندر و برانکو . ولی واسه این تویوتا اصلا جالب نیست .

    یه مزیت که رینک های فولادی دارن این هست که در اثر ضرب نمیشکنن و در بدترین حالت لبه اون خم مشه که برای یه آفرودر میتونه خوبه باشه .

    موافقم 20
    مخالفم 1
  3. Sina10

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2428 ديدگاه)

    چقدر امکانات داره!😂
    ولی انصافا اونقدرم مفت نیست ولی ازش خوشم اومده ،
    تو رده قیمتی خودش خوبه
    البته مشه نیم نگاهی به امریکایی ها انداخت
    هرچند فلسفه ژاپنی ها و خریداران GR86متفاوته

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4607 ديدگاه)

      فلسفه اش فرقی نداره! موستانگ رو هم میشه دستکاری کرد باهاش دریفت زد الان موستانگ و وایپر جزو محبوبترین ماشینا برای دریفتن…
      بنظرم اصلا این نسخه نمی ارزه…

      موافقم 4
      مخالفم 5
  4. امیر

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    یه ماشین اسپورت و خوب ، حالا صندلی چرمی و رینگ و مانیتور … نداره که به نظر
    من اصلا اشکالی نداره. چون آپشن هیچ اهمیتی برام نداره.

    موافقم 13
    مخالفم 4
  5. datsun

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3954 ديدگاه)

    اصلا این رینگها با ماهیت این ماشین همخانی نداره حتی مدل لو آپشن .

    موافقم 14
    مخالفم 2
    1. شاپور

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (321 ديدگاه)

      به نظر می آد به خاطر بازگذاشتن دست تیونرها برای شخصی سازی از رینگ فولادی استفاده کرده .

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (10385 ديدگاه)

      فکر میکنم یکی از سَم‌ترین رینگهایی بوده برای یه کوپه دو در صفر کیلومتر که به چشم دیدم !

      اما مسلماً تویوتا کار اشتباهی نکرده ، چرا که اکثر خریداران هنگام خرید این خودرو یا مثلاً fjکروزرها ، اولین کاری که میکنند اینه که قطعات اَفترمارکتی با صلیقه‌ی شخصی نصب میکنند روی خودرواِشان !

      تو همین ایرانِ خودمون ، به نُدرت gt86 یا Fjکروزر فابریک پیدا میکنیم و اکثریت دست به تیونینگ میزنند و اصلاً هدف از خرید این دست از خودروها چنین است !

      موافقم 8
      مخالفم 6
      1. datsun

        ۹ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (3954 ديدگاه)

        راستش اینو فراموش کردم کلا یه سری مشتری اینطور ماشینها رو برا تیون و مسابقات میخرن که اصلا رینگ آلیاژی اسپورت هم باشه به دردشون نمیخوره و باید عوض بشه کلا شاید موتور و انتقال قدرت رو هم عوض کنن و با اتاق سرو کار دارن که این مدل پایه خیلی بدردشون میخوره

        موافقم 4
        مخالفم 1
  6. ابر+عظیم+سلطان+خانِ+خفن+باحال+سوپر+ویژه+توپِ+دمش+گرم!

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (332 ديدگاه)

    واقعا مایه ی ننگه
    اه
    .
    .
    .
    .
    به شخصه به شدت عااااااااااااشق GT86 هستم اما وقتی میبینم جانشین اینقدر بد از آب در اومده خیلی عذاب میبینم

    موافقم 5
    مخالفم 17
  7. Ninja

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    خیلیم عالی رینگ رو عوض میکنم یه باند و ساب خوب روش میزارم
    بعدشم چند حلقه لاستیک ……….

    موافقم 10
    مخالفم 2
  8. میثم

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (3608 ديدگاه)

    حرکت جالبیه

    موافقم 7
    مخالفم 1
  9. ۱۳

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (43 ديدگاه)

    وقتی دو سال میری خدمت سربازی و
    ماشینتو میسپاری دست پدرت

    موافقم 27
    1. میثم

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (3608 ديدگاه)

      🤣🤣🤣

      موافقم 13
    2. Reza Waffen SS

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (5344 ديدگاه)

      دقیقا خخخ

    3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (2727 ديدگاه)

      تازه بعدشم میگفتن تو این دوسال خرج استهلاک و نگهداری ماشینت افتاد گردن ما

      موافقم 4
      مخالفم 1
    4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۹ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (4607 ديدگاه)

      😂😂😂😂

  10. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4607 ديدگاه)

    با دیدنش یاد نسخه های پایه ایران‌خودرو افتادم!😂نه روکش چرم نه مانیتور رینگاشم عهد بوق،حالا اگه یه چیزی مثل کرولا بود چندان مهم نبود ولی یه ماشین اسپرت…

  11. حسین دهمرد

    ۹ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (2687 ديدگاه)

    اگر بخاطر جنسش قیمتش میاد پایینتر قبوله ولی خب نمیشه همین رینگ های فولادی رو داخل قالب زیباتری زد که یکم شبیه رینگ اسپورت بشه؟

  12. Philipp

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (73 ديدگاه)

    کلا این ماشینارو که می خرن فقط شاسی فابریک میمونه (که اونم برخی اوقات تقویت می کنن) همه چیز عوض میشه
    پس کار درستیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا