خودروهای زیادی در بازار نیستند که با قیمت مناسب تجربه رانندگی هیجانانگیزی را به مالک اعطا کنند؛ اما تویوتا GR86 یکی از معدود خودروهایی است که فرمول پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب را با سه پدال ترکیب کرده است. خبر خوب اینکه مدل ۲۰۲۲ این خودروی اسپورت هنوز هم قیمت مناسبی داشته و نسبت به نسل پیشین افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده است.
برای مدل پایه GR86 2022 باید ۲۷۷۰۰ دلار پرداخت کنید که ۶۴۰ دلار بیشتر از نسل قبل است. البته که قدرت نسل جدید این خودرو افزایش یافته است. همچنین باید به این نکته اشاره داشت که قیمت یاد شده شامل هزینههای تحویل ۱۰۲۵ دلاری نیست. در کل اگر بخواهید نسخه پایه GR86 2022 با پیشرانه ۲.۴ لیتری ۲۲۸ اسب بخاری و گیربکس ۶ سرعته دستی را سفارش دهید باید ۲۸۷۲۵ دلار را بپردازید.
مدل سطح بالاتر پریمیوم نیز اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است. بهای این خودرو از ۳۰۳۰۰ دلار شروع میشود که در صورت اضافه شدن هزینههای تحویل قیمتش به ۳۱۳۲۵ دلار میرسد. صرفنظر از تریم انتخابی، گیربکس اتوماتیک قیمت ۱۵۰۰ دلاری دارد اما آیا واقعاً سفارش این گیربکس ضروری است؟ کارشناسان میگویند گیربکس ۶ سرعته دستی این خودرو هیجان بسیار زیادی داشته و کمی سریعتر از گیربکس اتوماتیک است. تویوتا میگوید نسخه دستی GR86 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیهای دارد.
مدل | گیربکس | قیمت پایه | قیمت نهایی به همراه هزینههای تحویل |
۲۰۲۲ GR86 | Six-speed manual | $۲۷,۷۰۰ | $۲۸,۷۲۵ |
۲۰۲۲ GR86 | Six-speed automatic | $۲۹,۲۰۰ | $۳۰,۲۲۵ |
۲۰۲۲ GR86 Premium | Six-speed manual | $۳۰,۳۰۰ | $۳۱,۳۲۵ |
۲۰۲۲ GR86 Premium | Six-speed automatic | $۳۱,۸۰۰ | $۳۲,۸۲۵ |
البته این سخن به معنی نادیده گرفتن گیربکس اتوماتیک به همراه شیفترها نیست. این گیربکس جدیداً بازنگری شده و تعویضهای تیز و دقیقی دارد. تویوتا GR86 2022 از ماه دسامبر روانه نمایندگیهای فروش خواهد شد.
ممد ژانگولر
۷ آبان ۱۴۰۰قیمتش خوبه خداییش ولی مثل بیشتر تویوتاها هیجان توش نیست
ولی به درد بچه هایی میخوره که نمیخوان از باباشون پول قرض کنن عالیه 😎
Ninja
۷ آبان ۱۴۰۰خیلیم نسبت به قدرتش و قیمتش هیجان داره هیجان توی شتاب سرعت اینا فقط نیست
چه کاری پرهیجان تر از دریفت اونم فقط با 28 هزار دلار !!!!!!
یه ماشین با موتور 2.4 لیتری 230 اسب و با کیربکس دستی 6 سرعته با وزن 2250 کیلو برا ما که ماشین 100 اسبی سوار میشیم خیلیم هیجان داره نه که چند تا تویوتا سوار شدیم چندین ماشین با 500+ اسب سوار شدیم که به این ماشین میگیم بی هیجان البته هرکی حق نظر دادن درباره هرچیزی رو داره دلیل نمیشه فراری سوار نشده باشیم فراری رو بررسی نکنیم ولی حداقل درست بررسی کینم
Ninja
۷ آبان ۱۴۰۰خیلیم نسبت به قدرتش و قیمتش هیجان داره هیجان توی شتاب سرعت اینا فقط نیست
چه کاری پرهیجان تر از دریفت اونم فقط با ۲۸ هزار دلار !!!!!!
عاشق پدال
۸ آبان ۱۴۰۰ببین اگه منظورت اینه با این پول میتونی فورد ماستانگ بخری، نظرتو قبول دارم. اما منی که سوار ماستانگ ۳۰ هزار دلاری شدم بهت میگم که با ماستانگ ۲۵ تا ۳۰ هزار دلاری هم اون هیجان رو نداری. باید نسخه حدود ۵۰ هزار دلاری ماستانگ رو بخری برا اون هیجان.
هرکی ماستانگ ۳۰ هزار دلاری خریده پشیمونه. و دلیل خریدشونم این بوده که ۵۰ هزار دلار ندارن اما ۳۰ دلار دارن پس ماستانگ ۳۰ هزاری خریدن. مثل همون قضیه بنز cla که یه ابرو ریزی بود. و اتفاقا تو تهران سوار شدم. اصلا جون نداشت. نسبت به الفا رومپو جولیتا انگار لاکپشت بود.
اما مدلهای ارزونی مثل میاتا شاهکار مزدا تویوتا جی ار ۸۶ و تویوتا supra خودشونو ثابت کردن. خود من اگه بشه جولیتا رو میدم تویوتا gr86 میگیرم.
اها یادم رفت wrx سوبارو که مدلای ۲۰ سال پیششو میخرن بازسازی میکنن باهاش پورشه ۹۱۱ میخوابونن
عشق ب ام و
۷ آبان ۱۴۰۰در پاسخ به دوست عزیز پارسا جان ( زیر پست معرفی sl جدید )
((((چرا انقدر جلو تغییر و بروز شدن مقاومت نشون میدید؟؟ بابا این نمایشگرهای بزرگ تو تسلا روح نداره خود ماشینم روح نداره
حالا همین تو sl به نظرم کاملا با روح sl سازگار شده چ من عاشقش شدم
بزرگ و عمیق ببینید و فکر کنید دنیا راهشو میره شما جا نمونید))))
بحث مقاومت در برابر تغییر نیست
یه مثال برات میزنم
با اینکه خیلی بنز باز نیستم و زیاد شخصیت لوکس ماشیناش با سلیقه من همخونی نداره ؛ ولی بعد از حدود ۳۰_۳۵ سال گذشتن از طراحی r129 هنوزم که هنوزه وقتی میبنمش اصلا دهنم بند میاد و نمیتونم از زیبایی بی حد و حصر این ماشین چیزی بگم ….
مخصوصا مدل افسانی sl73 که موتورش عین اینه که گذاشتنش تو ویترین …
اون زمان چنان آپشن های کاربردی و جذاب و از همه مهم تر کابین پر از دکمه داشت که اصلا فقط میتونم جلوش سکوت کنم …..
در خوب بودن slجدید شک نیست ؛ اما سوالم اینه آیا این نسل هم مثل r129 بعد از گذشت ۳۵ سال همچنان جذاب و چشمنواز خواهد بود ؟!
آیا این نسل مثل r129 خیلی جلو تر از زمان خودش هس ؟
اگ یکم دقت کنی به منظورم کامنتم پی میبری ..
همین قضیه عینا برا سری ۸ ب ام و هم هس
سری ۸ e31 کجا و سری ۸ جدی کجا …
حمید
۷ آبان ۱۴۰۰۸۰۰ میلیون
Ninja
۷ آبان ۱۴۰۰نسل قبلش دست دو چند لکه رنگ 800 میلیون میدن تو ایران این بیاد 1200 1300 میلیونه
مهدی موتور
۷ آبان ۱۴۰۰هعی
بیتل ۱.۵ میلیارده بدون یک دلار کاهش قیمت
R@m!n
۷ آبان ۱۴۰۰شایعه شده تویوتا میخواد تو ساخت MR2 با پورشه همکاری کنه. قشنگ یاد لردای سریال گیم اف ترون میوفتم که کلی بچه ح…م زاده داشتن. سوپرا کم بود MR2 هم اومد.
چرا انقدر گشنه گدا شده تویوتا، پول نداری دانش نداری نیرو نداری دردت چیه لامصب !!
عاشق پدال و تویوتا
۸ آبان ۱۴۰۰هنوز مونده شما این چیزا رو درک کنی.
حالا نمیدونم همکاری میکنه با پورشه یا نه.
منم با این کامنت یاد این بیسوادای داخل پارک میوفتم. چیزی نمیدونن اما بحث میکنن انگار قطب علم دنیا هستن.
R@m!n
۸ آبان ۱۴۰۰هر روز یه ورقی به این سایت اضافه میشه
AMG GT R
۷ آبان ۱۴۰۰زشته هم جلوش هم عقبش
ولی رانندگی باهاش خَیلی حال میده
میثم
۷ آبان ۱۴۰۰سبک، کم مصرف، پرشتاب، ارزان، با دوام، کم خرج، پرهیجان، زیبا، رانندگی آسان
اگه توقعاتت رو در حد خودش نگه داری و با کوروت و پورشه مقایسه نکنی واقعا میتونی ازش لذت ببری
" Swedish Arrogant Tiger "
۷ آبان ۱۴۰۰حداقل یکم رو طراحیش کار میکردن تا بیشتر حس اسپرت بده!
Reza Waffen SS
۷ آبان ۱۴۰۰چقدر ارزونه این لعنتی
مهردادکمال
۸ آبان ۱۴۰۰یه اسپورت خوب و جوندار و بی ادعا و پر از لذت میخوای با قیمت پایین مزدا ام اکس فایو
یاس ی
۸ آبان ۱۴۰۰[جلوش خیلی ساده به نظر میاد ولی عقبش با نگاه به سوپرای جدید طراحی شده و قشنگ در اومده. طراحی جلوی نسل قبل با طراحی عقب این شاید زیباتر میشد.
mp_666
۱۴ خرداد ۱۴۰۱مهم ترین ویژگیش تنفس طبیعی بودن موتورش هس