تویوتا به منظور گرامیداشت عرضه نسل جدید لندکروزر در کشور ژاپن اسکچ های طراحی جالبی از این خودرو را منتشر کرده است. در این تصاویر میتوانیم تفاوتهای قابلتوجهی را بین رندرهای اولیه و محصول نهایی ببینیم. در این اسکچ ها شکل ذوزنقه و ششضلعی حرف اول را میزند و ژاپنیها حتی از عبارتهای جالبی نیز درباره محصول خود استفاده کردهاند.
با نگاهی دقیقتر میتوانید طراحی جلوپنجره دوکیشکل جداگانه را ببینید که خاص محصولات لکسس بوده و احتمالاً در نسل جدید LX پدیدار خواهد شد. این شاسیبلند آیندهنگرانه از چراغهای جلوی جداگانه با LED های چهار نقطهای استفاده کرده است. در بخش عقب نیز درب پشتی بزرگی را میبینیم که لاستیک زاپاس روی آن جا خوش کرده است. قوس چرخ های بزرگ و رینگهای X شکل، چراغترمز سوم بزرگ و پهن و… باعث شدهاند این اسکچ ها تمایز بسیار بیشتری نسبت به نسل جدید لندکروزر ۲۰۲۲ داشته باشند.
اما طرح World Runner به نمونه تولیدی کمی نزدیکتر بوده هرچند چراغهای جلو و عقب نرم و روان باعث شدهاند ظاهر مدرنی پیدا کند. پروفایل جانبی این خودرو ظاهر سادهتری داشته و خبری از قوسهای چرخ پف کرده نیست و به نظر میرسد روی گلگیرهای جلو نیز ورودیهای هوا نصب شده است. شاید این طرح پیشنهادی به عنوان لکسس LX جذابیت بیشتری داشته باشد چراکه در کل حالت لوکستری را نشان میدهد.
اسکچ های متنوع دیگری نیز توسط تویوتا منتشر شدهاند که برخی از آنها لندکروزر را به عنوان یک آفرودر تمامعیار با اسنورکل و چراغهای محوری روی سقف تصور کردهاند. ما همچنین میتوانیم در برخی از این رندرها مدلهایی با چراغهای جلو و عقب نازکتر را ببینیم.
تویوتا از لندکروزر LC300 به عنوان محصولی همهکاره، احساسی و خشن نام برده است. برای اولین بار شاهد عرضه لندکروزر در تریم GR اسپورت خواهیم بود که از جمله ویژگیهای آن میتوان به قوس چرخ های مشکی و الگوی خاص جلوپنجره اشاره کرد.
تکمیل کننده گالری تصاویر منتشر شده توسط تویوتا اسکچ های کابین هستند که بهبودهای زیادی را نسبت به نسل پیشین نشان میدهند.
خوشنام
۱۲ مرداد ۱۴۰۰این همه طرحهای قشنگ که تویوتا با الگوبرداری از اونها میتونست نسل جدید رو با ظاهری شکیل تر و جذاب تر تولید کنه ولی تویوتا رفته سراغ ساده ترین و پایین ترین طرح و یک لندکروز بی روح تحویل مشتری میده.
جسارت، نوآوری و آینده نگری در طراحی لندکروز جدید دیده نمیشه.
از این جنبه، دیدگاه تویوتا خیلی نزدیک به دیدگاه خودروسازان داخلی است. میگه حالا که هر چی ما تولید کنیم، مشتری ها با کله میان و صف میبدن و میخرن، پس چرا وقت و هزینه بیشتر برای طراحی ظاهری بزاریم؟ ارزانترین طرح ها رو انتخاب میکنیم و ماشینها رو به مشتری های وفادار قالب میکنیم!
کیان
۱۲ مرداد ۱۴۰۰125
فاروق
۱۲ مرداد ۱۴۰۰باید از نزدیک لندکروز جدید و ببینید محشره خیلی غوله ماشینای آمریکای هم دیدم ولی واقعا لندکروز جدید هم قشنگه هم ابهت داره و از همه مهمتره کیفیتش محشره
حسن
۱۴ مرداد ۱۴۰۰گل گفتی حاج فاروق حالا بیاوبه دوستان کم سن وسال ثابت کن مگه توکتشون میره که بابا لنکروزوبایدازنزدیک زیارت کنند بعد قضاوت کنند بعدازاینکه امدو جاافتادودیدندشرمنده قضاوت عجولانه ی خودشون نشن
F22RAPTOR
۱۲ مرداد ۱۴۰۰مدریت تویوتا یه نگاه به پرادو و فوررانر هم بندازن بد نی
Hamid
۱۲ مرداد ۱۴۰۰طراحی لندکروز نسل قبل واقعا با ابهت تر از نسل جدید هست …
این یکی یه طوریه! انگار برعکس شده مثلا این جدیده قبلا معرفی شده و نسل قبل اخیرا معرفی شده!!!
بهراد
۱۲ مرداد ۱۴۰۰چیزی که نشون میدی و چیزی که تولید می کنی.
طراحی لندکروز جدید در مقابل قدیم آشغال به حساب میاد.
کجا بود میگفتن راو4 سیاست و شخصیت برند تویوتا رو نشان میده و محصولات بعدی دارای زبان طراحی خاص خواهند بود.
من لندکروزری نمی بینم ، یه کراس بچه مثبت سفید با چشمای کوچولو.
بین ژاپنی ها فقط مزدا اصالت و هیبتش رو حفظ کرده . بقیه که بد خراب کردن نمونش سیویک. درسته دوام داره ولی کسی که زن میگیره دنبال قیافه خوب هست نه سکینه قراچغلو از پشت کوه های گل تپه سیاه چاله
Mohammadreza
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ماکه دستمون به هیچ کدوم نمیرسه ولی من طراحی ظاهری نسل جدیدو بیشتر دوس دارم
AMG GT R
۱۳ مرداد ۱۴۰۰دقیقا
مهدی
۱۳ مرداد ۱۴۰۰یا ابوالفضل
این چیه دیگه
باز با این جدیده کنار اومدیم اما با این اصلا نمیشه کنار اومد
نسل قبلی لندکروز خیلی با اصالت تر از نسل جدیده
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۳ مرداد ۱۴۰۰😂😂😂😂😂😂خدایی با این همه طرح و نقشه جذاب چجوری یه همچین ماشینی آخر سر درآوردن؟؟؟ حتی سقفشم کجه دیگه چه برسه به بقیه اش! واقعاً که جای تأسف داره…