مدت زیادی میگذرد، درواقع ۱۴ سال از عرضه سری ۲۰۰ میگذرد؛ سری ۲۰۰ توانست در طول این سالها محبوبیت زیادی در بازارهای مختلف پیدا کند حالا باید دید سری ۳۰۰ هم میتواند این محبوبیت را کسب کند؟
معرفی لندکروزر سری ۳۰۰:
سری ۳۰۰ در ۶ نسخه مختلف به بازار عرضه میشود که مناسبترین نسخه آن برای آفرود GR Sport است. چیزی که GR S را به بهترین نسخه لندکروزر آفرود تبدیل میکند، گنجانده شدن قفل دیفرانسیل جلو و عقب بهصورت استاندارد و اضافه شدن)E-KDSS (سیستم تعلیق ابداعی تویوتا) است که آخرین نسل از سیستم تعلیق هوشمند است.
مشکل GR S این است که با ۱۳۷۰۰۰ دلار استرالیا دومین مدل گرانقیمت لندکروزر است. GR S دارای سطوح تجهیزاتی است که با قیمت آن مطابقت دارد، اما همه این کیتهای آپشن باعث افزایش وزن شده، به این معنی که GR S با توانایی حمل بار ۶۵۰ کیلوگرم و کشش ۳۰۰۰ کیلوگرم ضعیفترین نسخه ازلحاظ ظرفیت باربری در بین ۶ نسخه است.
مشخصات فنی لندکروزر GR اسپرت:
زیر کاپوت آلومینیومی جدید لندکروزر یک موتور ۳.۳ لیتری توئین توربو V6 دیزل کاملاً جدید قرار دارد. موتور V8 از بین رفته است، اما این موتور قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور قدیمی ۴.۵ لیتری هشت سیلندر تولید میکند. گشتاور ۷۰۰ نیوتنتر و قدرت ۳۰۴ اسب باعث میشود وقتی پدال گاز را به سمت پایین میفشارید لندکروزر بزرگ به سرعت جلو برود.
رانندگی با نسل جدید لندکروزر:
موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک پشتیبانی میشود و قبل از درخواست شما، نه در شرایط معمولی، گیربکس بهطور خودکار به دنده بالا تغییر نمیکند. برای مثال در سرعت ۱۱۰ کیلومتر دنده ۷ است و شما میتوانید بهصورت دستی آن را به دنده ۱۰ ببرید که باعث میشود دور موتور به ۱۲۰۰ کاهش پیدا کند، البته وقتی دوباره به حالت اتوماتیک بروید گیربکس دوباره به دنده ۷ برمیگردد.
مصرف سوخت ترکیبی سری ۳۰۰ در کاتالوگ ۸.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده اما ما در طول دوره رانندگی خود در بزرگراه و مسیرهای آفرودی، ۱۳.۶۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کردیم. موتور قدیمی V8 هرگز کارآمد نبود و این V6 با تکنولوژی جدید همراه با خودروی ۱۰ سرعته در شرایط واقعی بسیار مقرون بهصرفهتر است.
سری ۳۰۰ بر روی شاسی جدید تویوتا TNGA سوار میشود که با وانت تاندرا مشترک است. در این شاسی در بخشهای کلیدی از فولاد برای استحکام بیشتر استفاده میشود. درحالیکه در برخی از اجزای سیستم تعلیق از آلومینیوم برای کاهش وزن استفاده میشود.
۳ حالت کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس تعریف شده. GR S برای سیستم تعلیق این سیستم تعلیق بهگونهای طراحی شده که هر چیزی را که در جاده وجود دارد را ببلعد و جذب کند و این کار را بهخوبی انجام میدهد. البته حتی در حالت اسپرت هم لندکروزر هنوز نرم است و هیچگونه ادعایی برای یک خودروی اسپرت ندارد.
آفرود با لندکروزر سری ۳۰۰:
لندکروزر را به سمت مسیرهای شیب دارد صخرهای میرانیم جایی که تاکنون هیچ خودروی آفرودی دیگری را نبرده بودیم جایی که فکر میکردیم که با آن لاستیکهای استاندارد بزرگراه حسابی به چالش کشیده شود؛ اما اینطور نبود!GR S به لطف سیستم E-KDSS و قفل دیفرانسیل جدید بهراحتی از مسیرهای آفرودی عبور میکرد و چرخها حتی یکبار هم هرزگردی نکردند و بهجرئت میتوان گفت بسیار بهتر از سری ۲۰۰ عمل میکرد.
به مسیری پله مانند رسیدم هرچه جلوتر میرفتم سنگ پلهها بزرگتر و مسیر سختتر و شیبدارتر میشد؛ این قسمت را هم لندکروزر با سهولت نسبی عبور کرد.
البته سیستم Crawl Control لندکروزر فوقالعاده عالی عمل میکرد بهطوریکه میتوانستید حس کنید که لندکروزر بزرگ بهطور معرکهای سعی در تنظیم گشتاور برای به دست آوردن بهترین فرمول کشش برای چرخها است تا شما بتوانید در آرامش کامل به سمت بالا بروید و از مسیر منحرف نشوید. شاید در گذشته چنین سیستمهایی را دوست نداشتم، اما اکنون که تویوتا آن را اصلاح کرده است، باید بگویم که Crawl Control لندکروزر استثنایی است و در کلاسهای پایینتر سری ۳۰۰ که این کار را انجام نمیدهند، مفید نخواهد بود.
امکانات رفاهی لندکروزر GR اسپرت:
صندلیهای چرمی با قابلیت تنظیم برقی گرمکن و سردکن، سانروف برقی، صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم بزرگ که شامل اپل کار پلی و اندروید اتو است، نمایشگر سرعت هدآپ برای راننده، شارژ بیسیم تلفن و خنککننده نوشیدنی در کنسول را در یک مدل لوکس پیدا خواهید کرد.
GR تنها دارای پنج صندلی است، درحالیکه سایر مدل میتواند هفت صندلی داشته باشند. این به اندازه هر چیز دیگری مربوط به بار است، زیرا وزن صندلی ردیف سوم به اضافه مسافران چیز زیادی برای بار باقی نمیگذارد. فقدان صندلی ردیف سوم فضای زیادی برای بار باقی میگذارد. یک پریز برق ۲۲۰ ولت ۱۰۰ آمپر وجود دارد، اما خروجی ۱۲ ولت وجود ندارد. من همیشه حداقل یک پریز ۱۲ ولت برای تأمین انرژی یخچال و شاید چند چراغ کمپ دوست دارم، درحالیکه در تمام سالهای سفرم هرگز به دنبال دوشاخه برق خانگی در ماشین نگشتم!
طراحی درب صندوق که قبلاً در لندکروزرها و لندروورها وجود داشت، فوقالعاده بود زیرا به شما یک درب عقب میداد که بهراحتی میتوانستید در جاده از آن بهعنوان یک میز یا صندلی استفاده کنید اما در این نسخه در صندوق بهصورت یکتکه باز میشود. در این نسخه به خاطر صرفهجویی در وزن در صندوق عقب برقی نیست اما من نمیدانم مگر یک در صندوق برقی چقدر وزن خودرو را افرایش میدهد؟!
یکی از اولین چیزهایی که هنگام رانندگی با لندکروزر متوجه شدم این بود که هر وقت برای تنظیم چیزی به داشبورد نگاه میکردم، با تابش خیرهکنندهای که از تریم نقرهای به سمت من برمیگشت، کور میشدم. نکته دیگر سیاه بودن کلیدهای داشبورد است که هنگام برخورد نور خورشید با آن کار کردن با کلیدها دشوار میشود و این یعنی طراحی ضعیف.
مانند سری ۲۰۰، کابین سری ۳۰۰ مکانی بزرگ و راحت برای سفرهای طولانی است. البته ممکن است مسافران قدبلند صندلی عقب را خیلی راحت نبینند. ظرفیت سوخت استاندارد از ۱۳۸ لیتر به ۱۱۰ کاهش یافته است که ۸۰ لیتر در باک اصلی و ۳۰ لیتر در باک فرعی است.
بیشک سری ۳۰۰ پیشرفت بزرگی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده که مهمترین آن اضافه شدن سیستم E-KDSS و اضافه شدن تیپ GR S بهعنوان نسخهای که هم قابلیتهای آفرودی دارد و هم لوکس است. این تغییرات باعث شده که بیشتر از همیشه رقبای خود را به چالش بکشد.
چیزهایی که در GR S دوست داریم | چیزهایی که در GR S دوست نداریم |
فناوری هوشمند آفرود | درب صندوق تکی |
شاسی سبکتر و قویتر | کاهش گنجایش مخزن سوخت |
فضای داخلی و راحتی عالی | کمترین قابلیت باربری در بین ۶ نسخه |
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۱بَهبَه
بَهبَه
لندکروز خودرویی همه چیز تمام !
به شخصه حتی به لکسوس LX با انبوهی از آپشنها و چرم و چوبها ترجیهش میدم !
دوستانی که لندکروزر را با سکویا مقایسه میکنند باید بگم که با علی بخردی در این مورد صحبت کردم و ایشون گفتند این دو خودرو اصلاً قابل مقایسه نیستند و سکویا فقط برای سلیقهی آمریکایبها ساخته شده که بزرگ بودن اتاق را دوست دارند و فلسفهی مقایسهی این دو خودرو بسیار متفاوته و واردات لندکروزر برای آمریکا بسیار گران تمام میشود به سبب مالیات و بیمه و هزینهی ساخت آن در ژاپن در حالی که سکویا حتی قابلیتهای آفرودی تخصصی لندکروزر را نداره و بیشتر جهت جابجاییهای روزانه و مسافرتهای سادهی خانوادگی طراحی و ساخته میشه !
دوستان ، لندکروزر جدید را تا از نزدیک نبینید باورتان نمیشه که چقدر متفاوت و عزیز شده نسبت به قبل و از هر جهت نسبت به اتاق ۲۰۰ ارتقاء پیدا کرده که بیشترین تفاوتش وقتیه که پُشت فرمانش میشینید و احساس در دست بودن را چنان درک میکنید که انگار تو یه هاچبک کوچک نشستهاید و رانندگی را برای راننده بسیار دلنشین و ساده میکنه در حالی که اتاق ۲۰۰ همیشه یه احساس ترس به راننده میداد از بزرگی اتاقش و این فقط احساس بود و نه واقعیت در حالی که از نظر ابعاد زیاد با هم تفاوتی ندارند !
کلاً نسل جدید تمام خودروهای تویوتا چنان مهندسیشده ساخته شده که اولین چیزی که راننده میفهمه و تفاوتش را با نسلهای قبلی درک میکنه ، احساس در دست بودن خودرو هست که حالا دیگر در کنار نرمی سواری و عایق بندی معرکه تویوتاها شده شاخصهی جدید نسلهای حال حاضر !
اگر بخوام مثال روشن بزنم تا حرفم را درک کنید ، یکبار پشت فرمان لکسوس NX بشینید تا متوجهی منظورم شوید !
لندکروزر جدید چنان پس از ۷۰ سال قدمت داره فروش میکنه که در اکثر کشورها باید تو نوبت تحویل باشید و اینی نیست که راحت بروید و خودرو را تحویل بگیرید و در بازار آزاد هم بسیار گران فروش میره و حتی همان هم کمتر کسی فروشنده هست که میتونید بروید در سایتهای خرید فروش امارات یا عربستان ببینید !!!
دکتر استاپ
۵ تیر ۱۴۰۱کره ای فن ها
اون زیر ضجه بزنید و از بدیای تویوتا بگید
آرم@ن
۵ تیر ۱۴۰۱حواستون باشه چرخش در نیاد بخوره بهتون!
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۱مگه جنسیس G90 مدل ۲۰۱۶ هستش چرخش در بیاد 😂👋🏻!
آرم@ن
۵ تیر ۱۴۰۱نه تویوتاس،ایندفعه سهامش۷۰ درصد افت میکنه دیگه
ولی خدایی سرچ کردن خیلی کار سختی بود که إنجام ندادی و باعث شد فکر کنی جنسیس جی ۹۰ سال ۲۰۱۶ تولید شد؟؟ با یه سرچ ساده از اون سوتی تاریخی جلو گیری میکردی :)))))))
آرم@ن
۵ تیر ۱۴۰۱راستی اون لینکم پدال تایید کرد :))))
حسین
۵ تیر ۱۴۰۱شما حواست باشه یه وقت موتور هیوندات منفجر نشه تو پارکینگ فیک صد اکانت. راستی از باتری های کره ای که باعث توقف فروش شورلت بولت شدن خبر داری؟ لامصب کره هر جا میره انفجار با خودش میبره.
یکی فراخوان میده به خاطر جدا شدن احتمالی چرخ یکی هم به خاطر انفجار ماشین خاموش😂 این شاهکار فقط از غول کره ای بر میاد🤣
Jamshid
۲۹ آذر ۱۴۰۱کوچولو تعصبی بابات ماشین کره ای داره مثل پژو بازا تعصب نکش
آخه یک لندکروزر چرخش در رفته طرف چرخو بعد تعمیرگاه خوب نبسته ، مال بیست سال پیش هنوز گیر اون هستید؟
نظرت در باره پراید چیه؟
موقعی که ژاپن داشت تویوتا اف جی چهل رو تولید میکرد و پر فروش ترین تویوتا تو آمریکا بود و بالا ترین عمر رو داشت ، شما تازه پراید رو تولید میکردید
هیچی نبود کره و نخواهد بود
زنده باد آمریکا و ژاپن و آلمان
ترکیبی از قدرت و کیفیت و عمر
واقعا فارتون چیه طرفدار یک مشت پرایدید
TML BN
۵ تیر ۱۴۰۱دکتر استاد من فکر کردم تو تعصبی نیستی
ولی فهمیدم ۰۰۹۸ ای
آرم@ن
۵ تیر ۱۴۰۱TML BN
من واقعا خوشم نمیاد مثل نوید و فیکاش رفتار کنم ولی اگه دقت کنی طرف زیر همه مطالبی که مربوط یا نامربوط به کره هست مسخره بازی در میاره و حرفای الکی میزنه! کل ۷ هزارتا کامنتی که گذاشته تو همین زمینه بوده و بحث درست کرده،پدال هم به هر دلیلی کاری بهش نداره! چند ساله وضع همینه.این فاجعه چرخ که سر تویوتا اومد اگه سر هیوندای میومد باید واکنش اینو میدیدی!
منم فقط واقعیت هارو بهش میگم راجع به برند مورد علاقش!
TML BN
۵ تیر ۱۴۰۱دقیقا آرمان یک جوری میگه در اومدن چرخ G90 انگار خودش G90 داره بعد داخل اتوبان های ابوظبی چرخش در اومده والا من بارها گفتم و میگم هر ماشینی کره ژاپنی آلمانی و آمریکایی در سطح خودش عالیه مثلا کره ای ها در سطح نسبتا اقتصادی خوب عمل میکنن و همینطور تویوتا در آفرود و سگ جونی استاد و زبان زده
TML BN
۵ تیر ۱۴۰۱خدایا مارو از شر تمامی تعصبی ها محفوظ بدار
محمد
۵ تیر ۱۴۰۱مدرکی از این گفتگو با علی بخردی و تست و بررسی و سواری این خودرو داری؟ یا اینم مثل تجربه های آزمایش و سواریت با مازراتی و اسکالید و کوروت و ایرباس و نفت کش هستش؟
زیزیگولو
۵ تیر ۱۴۰۱از مدل LC300 بیشت خوشم میاد
شهاب
۵ تیر ۱۴۰۱کاهش سهام تویوتا بخاطر فراخوان🤣🤣😂😂
Erfan
۵ تیر ۱۴۰۱این توانایی آفرود در برسی با لاستیک استاندارد بوده که اگه با لاستیک های مخصوص آفرود تعویض بشه چندین پله توانایی آفرود ماشین بالاتر میره.
در رابطه با ظاهر ماشین هم یه بار یه مدل گذر موقت رو حدود ۲ماه پیش دیدم جلوی ماشین خیلی صاف و بالاتر انگار اومده بود از دید من و بنده شخصا نسل قبلی رو بیشتر دوست دارم از نظر طراحی.
البته من سلیقه ای.
Iman99
۷ تیر ۱۴۰۱آره این یک آفرودر مناسبه برای کاربرد های عادی و در کاربرد های عادیه و عمومی جواب میده هرچند که اینم یه حدی داره یعنی تا یه جایی جواب میده بیشتر از این دیگه آفرودر ها تخصصی میشن که ظرفیت بیشتری دارن کلا تو پارامتر ها و معیار های تخصصی آفرودر های بهتری هست که این به پای اونها نمیرسه و در برابر اونها اول نیست
امین
۱۱ تیر ۱۴۰۱ماشین هست که سوار نشده باشی. ؟ بیا پیج اینستا پدل یکم از تجربیات به اشتراک بگذار. تا کمی باورت کنیم.
نوید عزیز
وحید اسماعیل نسپ
۵ تیر ۱۴۰۱لندکروز یکی از بهترین ماشین های خارج جاده دنیاست عاشقشم
NAVID۰۰۹۸
۵ تیر ۱۴۰۱آقا
به شدت منتظر کیتهای افترمارکتی برای اتاق ۳۰۰ هستم تا ببینیم چه رُخی داره حضرتِ دلها !
بخصوص شرکتهای روسی و ژاپنی که بینظیر کیت میزنند .
آدمیزاد
۵ تیر ۱۴۰۱لندکروز❤🔥
TML BN
۵ تیر ۱۴۰۱عالی دوستان خاورمیانه عالیه واسه صحرا سریع برید بخرید
آدمیزا
۵ تیر ۱۴۰۱لندکروز❤🔥
Nima
۵ تیر ۱۴۰۱بررسى هاشو دیدم، ماشین خیلى خوبیه.
به نظرم براى بیایون بهتره تا جنگل و …
چون ابعادش خیلى بزرگه و در کل ازش خوشم میاد.
ولى اگر ۴ رانر نسل بعد نسخه GR S داشته باشه، قطعا اونو به لندکروز ترجیح میدم.
احسان
۵ تیر ۱۴۰۱جناب اشتری ریرا رونمایی شد😂
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۵ تیر ۱۴۰۱ریرا چی نی
Behnam1012
۵ تیر ۱۴۰۱تویوتا خیلی خوب داره پیش میره
نسل جدید لندکروز سوکیا توندرا یاریس و کرولا بخصوص نسخه های GR معرکه شدن
net
۵ تیر ۱۴۰۱لندکروز اس یو وی فول سایز (نیمه لوکس) هست و لکسوس lx اس یو وی فول سایز (لوکس) هست.جلوپنجره لندکروز جدید مثل جلوپنجره نسلهای قبلی لندکروز بزرگ هست بد شده.چراغ جلو و عقب لنکروز جدید باریک و به روز شده خوبه اگر زیر چراغ عقب نوار مشکی باریک نبود و یکپارچه زرشکی بود قشنگتر میشد
BMW
۵ تیر ۱۴۰۱البته با پول این ماشین که در امارات متحده عربی حدود 400000 درهم هستش در ایران بهت لندکروز 2013 میدن نه 2022 حالا معمولیش رو میدن نه GR
mos
۵ تیر ۱۴۰۱بعد گذشت یک سال از رونماییش و تست هایی که انجام شده میشه گفت عملکردش تقریبا از هر لحاظ فوقالعاده است.
https://youtu.be/SI1IiRgxeVM
https://youtu.be/0LHhXjmzWds
یاد کامنتهای سال قبل یه سری دوست کارشناس میوفتم که شب و روز مشغول کوبیدن این ماشین بودن بخصوص مهندس iman99 و اکانت های فیکش و یا اون بنده خدایی که منتظر بود این ماشین مشکل گیربکس و موتور داشته باشه!
Iman99
۵ تیر ۱۴۰۱مسلما توانایی ذهنیت انقدری پایین هست که تشخیص ندی که حتی من اینجا تو این پست یک کامنت هم نذاشتم میتونی از پدال پی گیری هم کنی من پای حرفم هستم بگو برن تو دیتا بیس سایت ببینن با آی پی من با غیر از این اکانت تو این پست کامنت دادم یا نه
هرچی گفته بودم از قبل فقط جواب هایی به کامنت های متعصبانه امثال شما بوده نه اهل بحث و کل کل م مثل اون شاسکول هایی که بالا میزنن تو سر و کله هم و نه منتظر مشکل برای هر ماشینی مثل اونا حتی قبلا هم گفتم این ماشین از گزینه های قابل قبوله
بحث مقایسه سر جاشه بحث جواب دادن به کامنتای متعصبانه یه چیز دیگه جوابای من هم دلیل به این نمیشه که منو به اون حساب بذارید یه کم مغزتون رو بکار بندازید متوجه میشید
ولی ابنجا که خودت پادپیش کشیدی بعدا میبینی که وقتی کسی کاری به مارتون نداره سربه سرش بذارید چه بلایی سرتون میاد حالا باش تا ببینی
Iman99
۵ تیر ۱۴۰۱حرف قبلیم هم سرجاشه
شما کامنت متعصبانه بذار تا ببینی چطور شخمتون میزنم
رضا
۵ تیر ۱۴۰۱یه چیز عجیبی که دیدم پشتیبانی از CD توی داشبوردش بود. خیلی عجیبه
JDM lover
۵ تیر ۱۴۰۱لندکروز جدید تو تست ها عالی ظاهر شده
تویوتا تونسته کارشو خوب انجام بده و یه جانشین شایسته برای نسل قبلی معرفی کنه که از خیلی جهات بهتر از نسل قبل هست
Alan.r
۵ تیر ۱۴۰۱عاشق لندکروزرم هم خیلی با ابهت و زیباست هم جادار و بزرگه هم امکانات خوبی داره و آفرودر فوقالعادهای هم هست چند ماه پیش یه نمونه گذر موقتشو دیدم خیییلی باشکوهه
Hadi
۵ تیر ۱۴۰۱واقعا معرکس 👌🏼
این ماشین شاهکار آفروده…
Kato
۵ تیر ۱۴۰۱به جناب لندکروز سلطان همه آفرودر ها و… احترام بذارید
لندکروز همیشه لندکروزه یه ژاپنی بی نظیر که همه بهش حسودی می کنند
Iman99
۶ تیر ۱۴۰۱احترام نمیزاریم چون سلطان آفرودر ها نیست
هیچ کسی هم بهش حسودی نمیکنه مگر اینکه این تصور اشتباه و نابجا رو خودتون داشته باشید
البته جوابم محترمانه هست و خطاب به شخص یا این ماشین نیست
چون این آفرودر قابل احترامیه
فقط جوابم به جمله فتوا گونه و متعصبانه بود که از چیزی بت نسازن
بشر هزاران سال طول کشید تا یاد بگیره بت ها پرستیدنی نیستن
معلوم نیست باید چند هزار سال دیگه طول بکشه تا بعضیا بت های ساخته ذهن خودشون رو نپرستن
من که زیر با حرف زور نمیرم
کیانوش
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ببین واقعیت اینه که مزیت لندکروز افرود و قابلیت اطمینانشه مزید رنجرور لوکس بودنشه و مزیت جیپ واقعا نمیدونم چیه پس از نظر من تو افرود لندکروز واقعا بهترینه منظورم از بهترینه اینه که ماشین از کاخونه بیرون اومده ببری افرود فابریک بهترین افرودر لندکروزه اما بله شما برو رونیز رو هم تقویت کن میتونی تو افرود از لندکروز و لندروور و جیپ قوی ترش کنی
meysam
۵ تیر ۱۴۰۱عالیه
از همون اول نظرمو جلب کرد
😍😍😍
پدرام
۵ تیر ۱۴۰۱زیباترین اتاق 300 به نظرم همین نسخه gr هست
کیانوش
۵ تیر ۱۴۰۱واقعا خوشگله و بهترین افرودر بازاره حالا درست اپشن و تکنولوژی در حد رقبا نیست اما کاری که واسش ساخته شده رو به بهترین شکل ممکن انجام میده و همینم مهمه اینکه ماموریتی که بهت دادن رو به بهترین نحو عملی کنی
لندکروزر بهترین خودرویی که که تو حالت فابریک کارخونه بهترین عملکرد رو تو افرود داره
Iman99
۶ تیر ۱۴۰۱یه قسمت رو درست گفتی تو تکنولوژی و امکانات در حد رقبا نیست ولی ادامه حرفت اشتباهه و از روی تعصبه چون تو آفرود هم بخصوص تو حالت فابریک کارخونه اصلا بهترین عملکرد رو تو آفرود نداره و این به راحتی قابل اثباته
بهزاد
۶ تیر ۱۴۰۱چجوری میخوای اثبات کنی؟
مثلا لینک میفرستی یا چندتا فیلم از یوتیوب؟!
تعصب و نفرت ، زیاد توی مغز بمونه اثرات مخربی داره و به جای لذت بردن همش در حال اثبات هستی چون دیگران را میخواهی شبیه خودت کنی در حالی که با نظرات بیهوده موجب شادی و تفریح دیگران میشی و به اصطلاح برخی میان ایستگاه شمارو میگیرن.
Iman99
۶ تیر ۱۴۰۱به راحتی
نیازی به اثبات هم نداره
نیاز به نداشتن تعصب و داشتن عقل داره
که این ویژگی ها رو هرکی مخالفه شاملش میشه
شما مخالفت میکنی شما هم مثل اونها
همینکه داری درمورد من اشتباه فکر میکنی همین واستون کافیه
شما به تعصبت ادامه بده کاری هم به ایسگاه ما نداشته باش ما اون رو به تن میخریم تا راه وا شه
Iman99
۶ تیر ۱۴۰۱تو ذهن خودت فکر کن اینها اینطوریه اگه تونستی به نتیجه برسی مشکلت حل میشه
Iman99
۶ تیر ۱۴۰۱ضمن اینکه اثبات برای کسیه که تعصبی نباشه شما که متعصبی دیگه کارت به اثبات نمیکشه
Iman99
۶ تیر ۱۴۰۱قبل از همه هم من ایسگاه شما رو گرفته بودم البته نه بی هدف بلکه فکر شده بود و هدفم مثبت و سازنده بود و قبلا هم گفته بودم بطور جدی میخواستم که درست و واقع بینانه و بدون تعصب باشیم و به فیک های متعصب رو ندیم و اجازه ندیم بیان هرچی بخوان سر هم کنن هروقت تونستین اینهارو بفهمین دیگه نه تنها این حرفا واستون پیش نمیاد بلکه میفهمید که شما در اشتباه بودید
کیانوش
۲۰ اسفند ۱۴۰۱حالا بیا اثبات کن ببینم کی تو افرود فابریک بهتر از لندکروزه لابد میخوای جی ۶۳ رو بیاری وسط یا یونیماگ رو بیاری وسط ،جالب اینجاست میگی قابل اثبات ولی واسه شماها اثبات نمیکنم چون همه متعصبید خخخ من از اونا نیستم که به لندکروزبگم سلطان و حضرت اما قطعا لندکروز رو دوست دارم به عنوان خودرویی که چند ده پشت سر هم به بهترین نحو به هدفی که واسش مهندسی شده وساخته شده رسیده و تو دل خیلی ها جا باز کرده بای اینکه تو یوتا بعد از امریکا و اروپا افرود ساختن رو شروع کرد اما واقعا رسید بهشون و تو بعضی نسل ها جلو زد ازشون لندکروزر اینکه دائم میاد میگید لندکرچز نسل اول کپی فلان بوده اینم هیچ چیی رو اثبات نمیکنه بله دم امریکا گرم که افرودر هارو به صنعت خودرو سازی داد اما دلیل نمیشه که تا ابد جیپ بهترین باشه یا از ارزش های لندکرچزر و لندرور کم بشه چون بعد از جیپ ساخته شدن اگه مثل شما همه فکر کنن پس غیر از گرچه دایملر کسی حق خودروسازی نداره و همه کپی و بی ارزشن
datsun
۵ تیر ۱۴۰۱شاه 👑👑
HamiD
۶ تیر ۱۴۰۱خطاب به اونی که خیلی داشت سر کاهش ارزش سهام تویوتا حال میکرد :
امروز یه درصد ارزش سهامش رفت بالا حالا فشار بخور!
فقط چرندیات سر هم میکنین …
هفت دهم درصد رفته بود پایین اینا تو پوست خودشون نمیگنجیدن همینایی که حتی تو بورس ایران هم فعال نیستن فاز وارن بافت میگیرن …
شهر نشین
۶ تیر ۱۴۰۱فکر فکر میکنم که تو متعصب هستی.
Phonix
۱۱ تیر ۱۴۰۱هست مشکلی داری روش ریپلای نزن عزیز
صدر
۷ تیر ۱۴۰۱تویوتا عشقه عشق
TOYOTA ARAS @NOSRTI
۱۷ مرداد ۱۴۰۲سلام من آراس ۶ سالم من این ماشین خیلی دوست دارم واقعا لندکروزر مدل GR S خیلی از کیا اسپورتیج قوی و غول پیکر تر است
TOYOTA ARAS @NOSRTI
۱۷ مرداد ۱۴۰۲تو ایران بخاطر قدرت و ارزان بودن کیا اسپورتیج رو دوست دارن ولی تو خارج هامر بل کعین کیا اسپورتیج هایلوکس و هامر و کشنده رو همزمان بکسل کرده بدون اینکه یکم بره عقب بعد بیاد جلو وقتی پا روی گاز بود ماشین ها با لندکروزر بکسل شدند
TOYOTA ARAS @NOSRTI
۳۱ مرداد ۱۴۰۲تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ بعنوان جی آر استش شما فرز کنید ۲۰۲۴ بیاد و شاه نزاره بیاد نزاشته خود را در کامنت گذاشته بزارید من که میگم پلاک رو وردارید یا ایرانی کنید