پس از رونمایی نسل جدید توندرا در اواسط ماه سپتامبر تویوتا امروز جزئیات قیمتگذاری پیکاپ ارتقا یافته خود را منتشر کرده است. قیمت رقیب فورد F-150 از ۳۵۹۵۰ دلار شروع شده و به این مبلغ باید ۱۶۹۵ دلار هزینههای تحویل را نیز افزود. به این ترتیب نسل جدید توندرا ۱۹۲۵ دلار گرانتر از نسل پیشین خود شده است. البته ما انتظار این افزایش قیمت را داشتیم چراکه در نسل جدید توندرا از پلتفرمی کاملاً جدید، پیشرانه توئین توربو و سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب استفاده شده است.
ما همچنین میتوانیم از میزان مصرف سوخت پیشرانه بنزینی این پیکاپ آگاه شویم. مصرف سوخت نسخههای تک و دو دیفرانسیل توندرای جدید در سیکل ترکیبی به ترتیب برابر با ۱۱.۷ و ۱۲.۳ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. هنوز مصرف سوخت مدل هیبریدی اعلام نشده است.
جدای از قیمتگذاری مدل الکتریکی شده، گرانترین نسخه بنزینی توندرا قیمت ۶۱۰۲۰ دلاری داشته و این قبل از انتخاب آپشن ها و هزینههای تحویل است. با این پول به مدل ۱۷۹۴ ادیشن کرومکس با محفظه بار ۶.۵ فوتی دست پیدا میکند اما خب واضح است که حداکثر قیمت توندرا در آینده افزایش خواهد یافت.
احتمالاً تریم لوکستر این خودرو با نام کپستون تولید خواهد شد و به جنگ فورد F-150 لیمیتد خواهد رفت. این خودرو قبلاً با قوای محرکه هیبریدی و عناصر کرومی فراوان رؤیت شده است. قیمت این خودرو میتواند از حدود ۷۰ هزار دلار شروع شود.
سومین نسل توندرا پیش از پایان سال جاری میلادی روانه بازار شده و پس از آن نیز شاهد تولید سکویای جدید خواهیم بود.
نسل جدید تاکومای کوچکتر هم اولین بار در ماه پیش رؤیت شده و شاید در دو سال آینده روانه بازار شود. گفته شده این پیکاپ میان سایز از زیرساخت مشترک با هایلوکس استفاده خواهد کرد.
محمد ب
۱۵ آبان ۱۴۰۰یکی از بهترینهای تویوتا
اگه یه مدل قوی هم برای رقابت با رپتور و تیرکس میزد دیگه شاهکار میشد
خوشنام
۱۵ آبان ۱۴۰۰قیمتش در مقایسه با رقبا بالاست، اصلا ارزش خرید نداره
ممد ژانگولر
۱۵ آبان ۱۴۰۰دقیقا موافقم قیمت تندی گذاشته
درسته ماشینش دوست داشتنی و با کیفیته
ولی با این قیمت خیلی از خریدارا جذب تسلا سایبر تراک میشن
شتاب دو برابر – فول برقی – فول امکانات – فول فضایی مریخی – قدرت ۳ برابر – هزینه بنزین و فیلتر روغن و روغن هم نداری
سجاد
۱۱ دی ۱۴۰۰مثلا کدوم رقیب
امین
۱۵ آبان ۱۴۰۰قیمتش اندازه F150 و رم ۱۵۰۰ هست،ولی خداییش این دوتا شرف داره به توندرا
محمد
۱۵ آبان ۱۴۰۰برای کسی که یه دلیل برای نخریدن اونا داشته باشه، می تونه کاملا راضی کننده باشه
یانکی
۱۵ آبان ۱۴۰۰انصافا فکر نمیکردم انقدر خوب از آب در بیاد.حالا تویوتا میتونه رو این ساختار خوب نسل جدید سکویا رو بده بیرون.فقط کاش موتورش 450 اسب بود که هیبریدش میشد 500 اسب.البته کارش خیلی سخته برا رقابت با 4 گانه پیل پیکر آمریکایی.
محمد
۱۵ آبان ۱۴۰۰خیلیم بد نمی فروشه. من فکر می کنم بتونه با سیرا رقابت کنه
عشق ب ام و
۱۵ آبان ۱۴۰۰این روز رو در تقویم ها به نام آنتی یانکیان باید ثبت کرد ….
چرا که استاد یانکی برای اولین بار به ماشینی که ساخت آمریکا نیست گفته (((((((( بنظرش خوب از آب در اومده …. ))))))))
Porsche 911
۱۵ آبان ۱۴۰۰😂😂😂🤣👌👌
یانکی
۱۵ آبان ۱۴۰۰در حقیقت من رو چند مورد واقعا تعصب میکشم بد.یکیش تاریخ ایران و شاهان بزرگش.آرژانتین و مارادونای کبیر.آمریکا خودرو سازیش و ارتشش.نیرو هوایی ارتش ملی خودمون هم هست.تعصب سبزوار کرج فردیس تهرون رو هم میکشم.
حسین
۱۶ آبان ۱۴۰۰ارتش بی خدا… آمریکا تعصب کشیدن داره؟
شاهان هم نمیشه گفت همشون خوب بودن.توشون ظالم هم بود.
R@m!n
۱۵ آبان ۱۴۰۰گرونه برای توجیه این قیمت باید نسبت به رقبا برتری داشته باشه که نداره.
با این قیمت واقعا باید عاشقه چشم بسته تویوتا باشی که به فورد و رم و سیلورادو ترجیحش بدی.
AMG GT R
۱۵ آبان ۱۴۰۰جلوپنجرش رو خیلی دوست دارم خیلی ابهت داره
ولی انتخابم f150 هست
mos
۱۵ آبان ۱۴۰۰یه مقایسه قیمت با تریم های F150
(هر دوتا با پیشرانه ۳.۵ لیتری توئین توربو)
تاندرا SR : $35,950
اف۱۵۰ XLT : $35,280
تاندرا SR5 : $47.115
اف۱۵۰ Lariat : $46,890
تاندرا Platinum : $59.990
اف۱۵۰ king ranch : $58,025
تریم هایی که قیمت نزدیک داشتن رو مقایسه کردم و
چون قیمت ۲ تریم Capstone و TRD pro که رقیب Limited و Raptor اف۱۵۰ محسوب میشن هنوز مشخص نشده تو مقایسه نیاوردمشون.
Nima
۱۵ آبان ۱۴۰۰Mos عزیز قیمت ها نزدیکه درسته.
اما مشکل اینجاست همون قبل هم گفتم .
توانایى حمل و یدککشى و … فورد واقعا بیشتره . که در این صورت یا فورد باید گرونتر باشه با اختلاف ۲-۳ هزار دلارى یا تویوتا ارزونتر .
بحث کیفیت هم نیست . چون فورد قطعا دوام خوبى داره که به عنوان یه وانت کااااملا پذیرفته شده.
mos
۱۵ آبان ۱۴۰۰نیمای عزیز
معیار همه برای خرید پیکاپ ظرفیت بار و بکسل نیست، خیلی ها از حداکثر ظرفیت بکسل پیکاپ استفاده نمیکنن و حتی کمتر از این هم براشون کافیه.
اگه اینطور که شما میگی بود رم ۱۵۰۰ و سیلورادو هم که ظرفیت کمتری نسبت به اف۱۵۰ دارن فروش نداشتن، در حالی که هر کدوم طرفدار و خریدار خودشون رو دارن.
تویوتا خودش گفت بازار این افراد رو هدف گرفته و قصد داره سال آینده حدود ۲۱۶۰۰۰ تا تاندرا بفروشه که منطقی به نظر میاد.
نسل قبل تاندرا با وجود اینکه بسیار قدیمی بود پارسال ۱۰۹ هزار تا فروخت، نسل جدید با تکنولوژی و موتور به روز، آپشن هایبرید و طراحی آمریکایی پسند میتونه خیلی ها رو جذب خودش کنه.
بحث کیفیت هم نیست و من هیچ حرفی دربارش نزدم چون هنوز هیچی مشخص نیست.
Reza Waffen SS
۱۵ آبان ۱۴۰۰قیمتش نسبت به رقبا یکم زیاده ولی ارزششو داره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۵ آبان ۱۴۰۰قیمتش چندان فرقی با سیلورادو و F-150 نداره! خب چرا همونارو انتخاب نکنی وقتی مقبولیت بیشتری دارن…
حسین
۱۶ آبان ۱۴۰۰تاندرا فقط مارکش ژاپنیه.
اصلا فکر کن بهتر هم باشه اما خودت دوست داری آمریکایی ها را بخری یا یه توندرا با کلی پلاستیک تو جلوپنجره…که فقط مارکش ژاپنیه
امیرعلی
۱۵ آبان ۱۴۰۰خوبه ولی نه اندازه رقبای امریکایی ش
یوسف
۱۵ آبان ۱۴۰۰درسته که قیمت بالایی داره…. خب در عوض دماغه بزرگی هم داره….. استراتژی قیمت تویوتا بر اساس دماغ خودرو انجام میگیره….. هرچه بزرگتر قیمت بیشتر…. 😉
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱۶ آبان ۱۴۰۰میتونه موفق در بیاد ولی رقبای سختی داره
حسین
۱۶ آبان ۱۴۰۰هه.ماشینی که فقط مارکش ژاپنیه.
خیلی کار مسخرهایه که ژاپنیفنها بهش افتخار کنند.هر چقدر هم خوب باشه.
امپراطوری خورشید
۱۶ آبان ۱۴۰۰محشره