میخواهید تویوتا کرولا کراس شما کممصرفتر باشد؟ شانس خوبی دارید! عضو جدید این خانواده برای مدل سال ۲۰۲۳ کرولا کراس هیبرید نام دارد که برای اولین بار از پنجمین نسل سیستم هیبریدی تویوتا سود میبرد.
این خودرو بهصورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک استفاده میکند و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر تخمین زده شده است. نیروبخش کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۳ پیشرانه ۴ سیلندر هیبریدی با قدرت ۱۹۴ اسب بخار خواهد بود. به این ترتیب خروجی خودروی موردبحث ۲۵ اسب بخار بیشتر از نسخه استاندارد درونسوز است. با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۸ ثانیهای، کرولا کراس هیبرید بیش از یک ثانیه سریعتر از مدل بنزینی عمل خواهد کرد.
کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۳ دارای برخی تغییرات جزئی در نمای جلو خواهد بود و خریداران میتوانند از بین ۵ تریم با نام های LE، XLE، S، SE و XSE یکی را انتخاب کنند. همچنین آپشن هایی برای مدلهای S به بالا در نظر گرفته میشود. ۴ تریم اول بهصورت استاندارد دارای صندلیهای پارچهای هستند درحالیکه مدل پرچمدار XSE با چرم مصنوعی سافتکس عرضه میشود. برای بدنه هم ۶ رنگ مختلف قابل انتخاب خواهد بود و ۴ رنگ را نیز میتوان با سقف مشکی سفارش داد.
تمامی نسخههای کرولا کراس هیبرید علاوه بر قوای محرکه یاد شده از سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته تویوتا نیز سود میبرند. نمایشگر ۸ اینچی استاندارد این خودرو از اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم، وای فای هات اسپات 4G، درگاههای بیشتر USB-C و… سود میبرد. بسته ایمنی ۳.۰ تویوتا نیز بهصورت استاندارد وجود دارد و شامل مواردی همچون کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده و… است.
فعلاً قیمت تویوتا کرولا کراس هیبرید ۲۰۲۳ مشخص نیست اما انتظار میرود قیمت آن افزایش اندکی را نسبت به مدل بنزینی تجربه کند. کرولا کراس ۲۰۲۲ قیمت پایه ۲۳۶۶۰ دلاری به همراه هزینههای تحویل ۱۲۱۵ دلاری دارد بنابراین انتظار میرود بهای مدل هیبرید حدود ۲۵ هزار دلار باشد.
هاتف
۱۳ خرداد ۱۴۰۱باید از نزدیک ببینیدش تا بفهمین طراحیش مثل یه کرولای عقب افتاده میمونه. ولی خوب مردم هرچی تویوتا بسازه به خاطر کیفیت مناسب مونتاژ و هزینه های پایینش میخرن.
HamiD
۱۳ خرداد ۱۴۰۱شما از نزدیک دیدیش اینطور ادعا میکنی؟!
خریدار شعور داره و عقل
خریدار این ماشین ها هم مردم معمولی هستن نه یه سری بلاگر که ماشین رو خارج از نیازشون بخوان …
هاتف
۱۳ خرداد ۱۴۰۱حتما دیدم که نظر میدم دیگه. زود رگ گردنتون باد نکنه لطفا
mahdi
۱۳ خرداد ۱۴۰۱من از نزدیک دیدم و سوارش شدم از نظر کیفیت کابین بدترین تویوتایی که دیدم حداقل در این دهه ولی از نظر فنی هیچ کم و کاستی نداره و مشکل کیفیت کابین هم به خاطر قیمت بسیار کمش هست که ذر بازار تبدیل به بهترین گزینه می کندش و من خودم برای استفاده روزمره خیلی مشتاق خریدن مدل هیبریدیش هستم
S97
۳۰ خرداد ۱۴۰۱یا iihs راستش رو نمیگه یا شما…
Reza Waffen SS
۱۳ خرداد ۱۴۰۱من از نزدیک دیدمش خیلی هم خوشگله مثل یاریس کراس
Clean energy (سلام فرمانده)
۱۳ خرداد ۱۴۰۱نه بابا
عالی جناب
این همه خریدن نفهمیدن فقط شما میدونید
آقا عالی
علی
۲۰ خرداد ۱۴۰۱هاتف شما نخر !! برو چینی و کره ای بخر
TML BN
۱۳ خرداد ۱۴۰۱والا CH_R خوشگل تره
TML BN
۱۳ خرداد ۱۴۰۱البته CHR یکم عجیب غریبه الی از نزدیک از نظر من خیلی زیباست و پر جذیه است مخصوصا رنگ طوسی مات
TML BN
۱۳ خرداد ۱۴۰۱البته تویوتا پشت رو خوب درآورده داخل کرولا کلاسی ولی جلو آخه اون چی چیه که چسبوندی زدی جلو پنجره خیلی زشت شده
(از نظر من)
فريد
۱۳ خرداد ۱۴۰۱فکر کنم تویوتا غیر از یکی دو مدلش بقیشو میخواد تا ابد قوطی کبریتی بده بیرون. طراحی ۰
زیزیگولو
۱۳ خرداد ۱۴۰۱تویوتا کورولا از زمان معرفیش در سال ۱۹۶۶ تو سراسر جهان تعداد خیلی زیادی فروخته و حالا نسخه کراس تویوتا کورولا اومده تا یه شروع قدرتمند تو سبد محصولای تویوتا داشته باشه
مسعود
۱۳ خرداد ۱۴۰۱اتاقش همون راو۴ است دوستان؟؟
منظورم از لحاظ حجم و اندازس
RezaRs
۱۳ خرداد ۱۴۰۱کوچیکتره
مسعود
۱۳ خرداد ۱۴۰۱اها تشکر
Jdm باز
۱۳ خرداد ۱۴۰۱بنظرم برای بازار ایران گزینه خوبیه
احسان
۱۳ خرداد ۱۴۰۱همکاری استلانتیس و تویوتا
دنیای اقتصاد، گروه اقتصاد بینالملل : شرکت چندملیتی استلاتنیس اعلام کرد با یک ون تجاری بزرگ که شامل نسخهای برقی نیز هست، همکاری خود با تویوتا موتورز اروپا را افزایش خواهد داد.
به گزارش رویترز، استلانتیس این خودرو را با نام تجاری تویوتا برای بازار اروپا با تویوتا موتورز عرضه خواهد کرد. این ون در کارخانهها استلانتیس در کلیویتسه لهستان و آتسای ایتالیا تولید خواهد شد. استلانتیس اعلام کرد این ون تجاری بزرگ که عرضه آن برای اواسط ۲۰۲۴ برنامهریزی شده است، اولین ورود تویوتا موتورز اروپا با بخش خودروهای تجاری بزرگ خواهد بود. این قرارداد همکاری میان دو شرکت را گسترش خواهد داد و امکان بهینهسازی بهتر کارخانه استلانتیس در آتسای ایتالیا را فراهم خواهد کرد. این کارخانه در حال حاضر ونهای بزرگ تولید میکند که با نامهای تجاری پژو، سیتروئن و فیات به فروش میرسند. به گفته استلانتیس، این قرارداد خط تجاری خودروهای سبک شرکت را برای مشتریان تویوتاموتورز اروپا تکمیل خواهد کرد. خودروسازان برای کاهش هزینه تولید ون به طور فزایندهای به توافقهای تولید روی آوردهاند. ونها به دلیل رونق در تحویل بستهها با افزایش تقاضای قابلتوجهی مواجه بودهاند و انواع برقی آنها نیز برای انجام عملیات تحویل کالا به مشتری نهایی در مراکز شهری، افزایش فروش زیادی داشته است.
aliakbarkhoei
۱۳ خرداد ۱۴۰۱از لحاظ فنی که تو سگمنت خودش خوبه
پدرام
۱۵ خرداد ۱۴۰۱یکی از بهترین گزینه ها در صورت باز شدن واردات به شرطی که گمرکی زیادی به نافش نبندن