قیمت نسل جدید تویوتا پرادو در آمریکا از ۵۵,۹۵۰ دلار آغاز شده و در بالاترین نسخه بنام فرست ادیشن به ۷۴,۹۵۰ دلار میرسد.
تویوتا قیمت نسل جدید پرادو را که در بازار آمریکا با نام لندکروزر عرضه میشود اعلام کرده است. قیمت این خودرو در ایالاتمتحده از ۵۵,۹۵۰ دلار آغاز میشود. این قیمت متعلق به تیپ پایه است که ۱۹۵۸ نام دارد و با چراغهای جلوی دایرهای از دیگر تیپها متمایز میشود. نام این تیپ به سالی اشاره دارد که اولین لندکروزرها در آمریکا عرضه شدند. تجهیزات استاندارد این خودرو شامل صندلیهای پارچهای با گرمکن، سیستم پایش نقاط کور، کنترل تهویهٔ خودکار، صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی بیسیم میشود.
تیپ میانی پرادوی جدید هیچ نام خاصی ندارد و صرفاً با نام لندکروزر شناخته میشود. قیمت این تیپ از ۶۱,۹۵۰ دلار آغاز میشود و از چراغهای جلو مستطیلی به همراه صندلیهای چرم مصنوعی، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، در صندوق برقی، آنتیرول بار قطع شونده و سیستم مانیتور مالتی تراین بهره میبرد. کسانی که خواهان تجهیزات بیشتری هستند، میتوانند پکیج پریمیوم را سفارش دهند که صندلیهای چرمی با تهویه، سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو، آینه عقب دیجیتالی، هدآپ دیسپلی، سانروف برقی و کول باکس را به همراه دارد.
در آخر هم به بالاترین و گرانترین نسخهٔ این ماشین با نام فرست ادیشن میرسیم که قیمت پایهای برابر با ۷۴,۹۵۰ دلار دارد. این نسخه، چراغهای گرد تیپ پایهٔ ۱۹۵۸ را با تمام تجهیزات پکیج پریمیوم ادغام کرده و در کنار رینگهای ۱۸ اینچی منحصربهفرد، نشانهای فرست ادیشن، باربند، ریلهای محافظ رکاب و صفحهٔ محافظ جلو ارائه میکند. از این نسخهٔ فرست ادیشن فقط ۵ هزار دستگاه ساخته میشود و فقط در دو ماه اول تولید خواهد شد. تحویل لندکروزر پرادوی جدید به خریداران آمریکایی هم از بهار پیش رو آغاز میشود.
تمام نسخههای این خودرو فقط با یک پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ هیبریدی به بازار عرضه میشوند که ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل است. ویژگیهای مخصوص آفرود مثل سامانهٔ چهارچرخ محرک فول تایم، قفل دیفرانسیل عقب و مرکزی، گیربکس کمکی دو سرعته و کرال کنترل هم همگی بهصورت استاندارد ارائه میشوند. طبق اعلام آژانس حفاظت از محیطزیست آمریکا، مصرف سوخت ترکیبی پرادوی جدید ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر است درحالیکه تویوتا عدد ۸.۷ لیتر را تخمین زده بود.
Ahmad
۳ اسفند ۱۴۰۲یه آمریکایی چرا باید بجای شورلت سابربن اینو بخره؟
سالار فصل
۳ اسفند ۱۴۰۲به هزار و یک دلیل ، در نهایت همون آمریکایی توی صف خرید طویل لندکروز قرار میگیره
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲کدوم صف؟! کدوم هزار و یک دلیل؟! فعلا برعکس این موضوع صادق بوده
آمریکایی ها که همیشه گزینه های بهتری مثل شورلت سابربن رو ترجیح دادن این رو هم در عمل و هم فروش نشون دادن
از اون ور هم لندکروز قبلی که باهاش قابل مقایسه نبود چون اصلا لندکروز فروشی نداشت لندکروز نسل قبل در زمانی که عرضه می شد اونقدر فروشش کم شد که بعد چند سال در بازار آمریکا فروش و عرضه اش متوقف شد و حذف شد
این نسل جدید هم که هنوز نیومده اصلا آمار و ارقامی هنوز در کار نیست
***
سالار فصل
۳ اسفند ۱۴۰۲اول که خیلی زیباتر هست اگر درست و مودب صحبت کنید.
من صف طویل رو از الان دارم برای این ماشین میبینم
زمان مشخص میکنه همه چیز رو
شمام جای بی احترامی بهتر هست کمی صبر کنی برادر
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲من نظرمو دادم شما به خودت نگیر
ولی این نکته رو هم بدونید که اتفاقا شما در جایگاهی نیستید که از الان هنوز در این خصوص خبری نیست
سرخود بگید دارم صف طولانیش رو میبینم
نوستراداموس هم اینقدر با اطمینان از این پیشبینی ها نمیکرد
بحث پیشبینی و خوشبینی در فروش و بازار یه حرفه و بحث تعصب و خالی بندی هم یه حرف دیگست برای همین گفتم
لطفاً منطقی باشید و منطقی نظر بدید بهتون برنخوره چون حرفتون اشتباه بود و جایگاهی نداشت.
سالار فصل
۳ اسفند ۱۴۰۲شما تایین کننده جایگاه منی؟
برای نظر شخصی دادن باید از شما اجازه بگیرم؟
علی
۳ اسفند ۱۴۰۲اندکی تحقیق دوست عزیز
اول اینکه این ماشین اصلا هم رده سابربن نیست. سابربن بزرگ و لوکس تره و این ماشین مشخصا قابلیت های افرود بهتری داره.
در ضمن شمارو دعوت میکنم فروش شاسی بلند های رو به فول سایز تویوتا مثل گرند هایلندر و فوررانر رو ببینی تا متوجه بشید استقبال از شاسی بلند های بزرگ تویوتا همچین کم هم نیست!!
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲شما نظرت رو در یه محل عمومی دادی
که مشخصاً غیرمنطقی و اشتباه بود پس من هم حق دارم در این خصوص نظرم رو بدم
فشاری هم بر شما وارد نکردم همونطور که شما نظرت رو دادی منم نظرم رو دادم
درست و غلطش هم کاملا مشخصه دیگه که حرف حرف شما اشتباه بود
این ربطی به تعیین جایگاه حرف و از این حرفا نداره
سفسطه و مغلطه نکنید لطفاً
حرف شما اشتباه بود متعصب نباشید لطفاً
از حرفاتون وضعیت مشخصه
phonix
۳ اسفند ۱۴۰۲فروش نسل قبل لنکروز در امریکا متوقف شد ؟ جناب لندکروز یه چند نسلی هست که در امریکا ارائه نمیشه
دلیلشم اینه که بازارش کاملا فرقداره فول سایزاشون بزرگ تر از فول سایزای بقیه نقاط دنیان تویوتا هم روی ماشینای بزرگ تر سرمایه گذاری میکنه .
در اخرم بگم بله میخرن ملت همه شاید دوست نداشته باشن یه شاسی بلند هیولا با 1 کیلومتر فاصله محور سوار بشن .
اینم شما بخون fj کروزر وگرنه ارتباط خاصی با اتاق 300 نداره
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲آره دیگه، فروش لندکروز نسل قبل یعنی همون سری ۲۰۰ متوقف شد و دیگه عرضه نشد چون فروش پایین لندکروز باعث حذف شدنش از بازار اونجا شد
مگه خبرش رو نخوندید تو همین پدال هم خبرش کار شد
کلا تو شاسی بلند های فول سایز خود آمریکایی پرچمدار هستن آما فروش هم همین رو میگه
تو اس یو وی های آفرودر هم همیشه جیپ در مدل های مختلف پرچمدار بوده
اینم آمارش چند روز پیش کار شد
اینم بگم من خصومتی با چیزی ندارم دوستانه نطرمو میدم ولی احساس میکنم دوستانی که تعصبی نظر میدن باید واقعیت رو بپذیرن.
phonix
۴ اسفند ۱۴۰۲احتمالا منظور شما از توقف فروش نسل 200 یه 30 سال پیش بوده خوبه عزیز منطقیه .
ضمنا هم از نظر شخص بنده تا وقتی اروپایی ها هستن و محصولات با کیفیتی رو تولید میکنن من وخیلی های دیگه دنبال خودرو های بزرگ امریکایی نمیمیریم .
این خودرو های ژاپنی هم هیچ تفاوتی با امثال جیپ و فورد ندارن تو امریکا طراحی میشن هم اونجا هم تولید میشن صرفا پولشون تو سهام توکیو میچرخه .
REZA
۴ اسفند ۱۴۰۲داداش چرا گیج بازی در میاری؟!
تویوتا لندکروز سری ۲۰۰ از سال ۲۰۲۱ از بازار آخریکا حذف شد فروش پایینی داشت توقف فروش خورد
این چیز پیچیده ای نیست
لکسوس lx هم فروشش پایینه
البته طبیعیه چیز عجیبی نیست
این به معنی خیلی بد بودن این خودرو های ژاپنی نیست که بگیم خیلی بد بودن و از این حرفا منظور اینه که
فقط دلیلش رقبای اصلی بهتر و با عملکرد خوب در کلاس خودشون هست که در کلاس شاسی بلند های آفرودر آمریکایی ها و در لوکس ها هم اروپایی ها بشدت خوب و فروش خوبی داشتن
تو آماریکا که بازار بشدت بزرگ و رقابتی و بزرگی داره این مسائل پیش میاد
درستش همین بود که گفتم و خواستم برای شما هم روشن کنم.
پیام
۳ اسفند ۱۴۰۲یجوری حرف میزنی که انگار آمریکا سابپا میزنه! آمریکا خودش هامر و شورلت سیلورادو داره که فقط روزی دو تا لندکروز غذاشونه!!! مگه تو توی صف وایسی!!!
حسین
۳ اسفند ۱۴۰۲صنعت خودروی آمریکا اینقدر بیچاره نشده که یه بی تی اس فن بی سواد بخواد ازش دفاع کنه. کسی که فن برند بی اصالت و سطح پایین هست نمیتونه در مورد برندهای معتبر جهانی نظر بده.
هر وقت تاریخ بی ارزش کره مربا یه دونه ماشین آدمیزادی تو هر سگمنتی تونست درست کنه اونوقت فناش خودشون رو بندازن وسط
پیام
۳ اسفند ۱۴۰۲حسین فعلا که برندای شما بی ارزش هستن و سقوط کردن! ژاپن رو به کره نچسبون!!! همون جنسیس جی ۹۰ روزی دو تا یاریس غذاشه
حسین
۳ اسفند ۱۴۰۲لندکروز هم روزی ده تا جی 90 حلبی رو قورت میده :)
همون یاریس هم بره تو خط مستقیم لگنسیس جی 90 باید گرد و خاک یاریس رو نوش جون کنه
NAVID۰۰۹۸
۳ اسفند ۱۴۰۲احمد جان
یه آمریکایی متعصب مطمئناً سابربن میگیره !!!!!
اما یه آمریکایی عاقل مطمئناً پرادو میگیره!!!
بخدا قسم که مفته با این تیپ کیفیت اطمینان و پتانسیل بالای آفرود و تیونینگخورّ جذابش !!!
NAVID@@98
۳ اسفند ۱۴۰۲اتفاقاً
👑🥇🏆 یه آمریکایی عاقل و متعصب و باهوش قطعاً و مطمئناً سابربن میگیره !!!!!👑🥇🏆
🥇🏆👑خداییش هم بخدا قسم که شورلت سابربن بسیار با کیفیت اطمینان و پتانسیل بالای آفرود در کنار آفرودر های اصلی آمریکایی دیگه که تیونینگخور بسیار بالا جذابشون فقط تارومار میکنند میرند جلو🥇👑🏆 !!!
بهنام
۳ اسفند ۱۴۰۲حسین عالی مینوازی.
NAVID۰۰۹۸
۳ اسفند ۱۴۰۲کاربر سالار فصل
با شما کاملاً موافقم
خداروشکر هر تحلیلی در این سالها دادم به وقوع پیوست و مطمئن باشید پرادو جدید در آمریکا میترکونه ، میگید نه ، صبر کنید تا بریزه تو بازار و مردمی که برای خریدش از استقبال بالا مجبورند تا یکسال هم صبر کنند !
اینایی هم که دارند از دکل آمریکاییها بالا میرن نه بخاطر آمدیکاییهاست ، بلکه بخاطر ضربههائیست که از فن کرهای خوردن و روشون سیاه شده زدن کوچه علی چپ!!!!!
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲اتفاقا شما مه معمولا بد نظراتی که دادی و بقول خودت تحلیلایی که دادی معمولا اشتباه دیدیم ازت NAVID۰۰۹۸ معمولا بد نطراتی که دادی هم اشتباه بقول خودت تحلیل هات اشتباه دیدیم ازت
amir
۳ اسفند ۱۴۰۲جنگ بین منو پیام فرو کش کرده عوضش پیکان حمله رو مجددا متوجه نوید کردیم🤣🤣
sina
۳ اسفند ۱۴۰۲بازار نشون میده دلایل خاص خودشو داره…
تیپ میانیش رو میپسندم از نظر قیمت و امکانات و پرفورمنس
پرادو رو هم از خود لندکروز بیشتر دوست دارم
شهروند ایرانی
۳ اسفند ۱۴۰۲به دلیل دوام بیشتر و افت قیمت کمتر و کم مصرف بودن تویوتا تو کل دنیا میفروشه نه فقط بازار داخلی کل صنعت آمریکا هنوز نتونسته یه خودرو مثل کرولا یا راوفور بساز که تو کل دنیا بفروش پس خواهشا یه برند صادراتی با یه برند با تمرکز روی بازار محلی مقایسه نکن نمونش بازار امارات که هم آمریکایی هست هم ژاپنی ولی کمتر کسی میره سمت امریکایی
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲هون آمریکایی هم دوام بیشتر و دوام بالا و افت قیمت کمتری داره
تو آخرین لیست کمترین افت قیمت خودروها بعد از چند سال در صدر لیست چند مدل خودروی آمریکایی مثل جیپ در کنار پورشه و…در صدر لیست بهترین بودن
Anti Clown
۳ اسفند ۱۴۰۲کمترین و بیشترین افت قیمت خودروها :
https://www.pedal.ir/vision/these-cars-depreciate-least/
https://www.pedal.ir/vision/how-much-do-depreciation-predictions-affect-which-car-you-buy/
از لحاظ آمار فروش تویوتا حتی از فورد تو خاک امریکا بیشتر فروخت . حتی تویوتا سال ۲۰۲۱ برای اولین بار ، سلطنت ۹۰ ساله ی GM رو پایان داد و پرفروش ترین برند امریکا شد .
https://www.pedal.ir/toyota/toyota-beats-vw-2021-sales/
فروش کامل نسل جدید لندکروز تنها در ۳۰ دقیقه در آلمان
https://www.pedal.ir/toyota/toyota-land-cruiser-sold-out-germany/
متعصبانه و کورکورانه نظر ندیم و واقعیت ها را بپذیریم .
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲ممنون anti clown دقیقا همین لینک ها هم کفته های من رو تأیید میکنند مرسی
phonix
۳ اسفند ۱۴۰۲اقا رضا این شرکت هایی که فرمودی لوکس سازن جیپ هم ماشین های عادیش افت قیمت خوبی میخورن
در اون بخش کیفیت و اینا هم که باید بگم خیر مشکلات مونتاژ در کارخانه جات امریکایی بیداد میکنه ( بهترینشون همین جیپ هست ) محصولات تویوتا ضمن اقتصادی بودن افت قیمت ندارند هزینه تعمیراتشون ارزون تر هست قیمت بیمه کمتری دارند و الا اخر .
REZA
۳ اسفند ۱۴۰۲داداش من که نظر تعصبی نمیدم
واقعیتو گفتم
پس لطفاً نارواپردازی و مغالطه نکنید
تو همون آمار دارید میبینید که جیپ بهترین حفظ قیمت ها رو داره در صدر لیست پا به پای پورشه در صدر لیست حضور داره و داره میدرخشه
منم هر حرفی زدم چیزی بوده که اثبات شده
در بحث مونتاژ هم در کارخانجات امریکایی هم باید بگم که اتفاقاً شما در هر آماری که نگاه کنید یکی از آمریکایی ها رو میبینید که حضور داره
به هر صورت چه کارکرد بالا باشه چه کیفیت چه دوام که هزینه های نگهداری و… کلا من توجه کردم که آمریکایی ها هم اثبات کردند که میتونن مثل اروپایی ها بهترین ها باشن
من که واقع بینانه نگاه کردم برایم اثبات شده.
حاجی
۴ اسفند ۱۴۰۲امارات را با تمام دنیا نمیشه مقایسه کرد
از قدیم اعراب عاشق تویوتا بودن و اصلا و ابدا قیاس تویوتا با بقیه برند ها اونم تو کشور عربی درست نیست
در ثانی همین لنکروز بخاطر فروش کم در بازار آمریکا خیلی وقت بود عرضه نمیشد و امسال اومد این پرادو را طراحی جعبه ای زد تا شاید بتونه آمریکایی ها را راضی به خریدش بکنه و الانم معلوم نیست که چی بشه و آیا بخرن یا نخرن
در کل تویوتا در آمریکا بعنوان ماشین ارزون و ساده جا افتاده و در واقع صنعت خودرو سازی ژاپن بعد جنگ جهانی دوم راه افتاد اینجوری که آمریکا بهشون گفت ماشین ارزون تولید کنید برامون و بعدا رفته رفته شدن یکی از بهترین تولید کنندگاان و آمریکایی ها ک همیشه دنبال تجمل هستند زیاد تویوتا نمیخرن چون فک میکنن تویوتا بخرن افت کلاس داره براشون
محمدرضا
۳ اسفند ۱۴۰۲هم قیمت تیگو ۸ تو ایران
امیر
۳ اسفند ۱۴۰۲زشت ترین نسل پرادو
Taha Ayoobi
۳ اسفند ۱۴۰۲عقبش شبیه لندکروز های سری 100هست
خیلی خوشگله
datsun
۳ اسفند ۱۴۰۲از هر لحاظ یاد آور fj60 انگار به هوش مصنوعی گفته باشن یه fj60 جدید طراحی کن،
Taha Ayoobi
۳ اسفند ۱۴۰۲مگه فقط تیپ فرست ادیشن چراغ های دایره ای نداشت؟
۳ اسفند ۱۴۰۲به قیمت خون پدرش به فروش میرسه🤣
HJF
۳ اسفند ۱۴۰۲چرا شبیه حاصل رابطه نامشروع جیپ و پرادو شده