تویوتا از نسخه سفارشی وانت پیکاپ توندرا با نام ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن رونمایی کرد. تنها ۱۵۰۰ دستگاه از خودروی یاد شده در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
ژاپنیها با معرفی توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن ۲۰۲۴ راهی ایالت تگزاس آمریکا شدهاند. این خودرو بر پایه مدل استاندارد ۱۷۹۴ ادیشن بنا شده و روی کابینی لوکستر و تواناییهای آفرود بیشتر تمرکز دارد. دلیل نامگذاری این خودرو ادای احترام به قدیمیترین مزرعه پرورش حیوانات در تگزاس است که در سال ۱۷۹۴ و در نزدیکی سان آنتونیو تأسیس شد. تویوتا بخش بزرگی از این مزرعه را برای تأسیس کارخانه خود خریداری نمود و هماکنون نیز توندرا و سکویا را در آن تولید میکند.
واضحترین تفاوت تویوتا توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن نسبت به مدل استاندارد به کابین آن مربوط میشود. تویوتا با شرکت چرمسازی Saddleback برای تولید چرم لوکس و منحصربهفردی که شبیه نمونههای دستدوز به نظر میرسد همکاری کرده است. روی این پوشش اعلا نیز لوگوی ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن خودنمایی میکند. شرکت یاد شده همچنین برخی لوازم جانبی از جمله کیف حمل بزرگ، جاکلیدی و… را برای این خودرو تولید کرده است.
از جمله ویژگیهای ظاهری وانت پیکاپ سفارشی تویوتا میتوان به جلوپنجره کرومی تیره، تریم مشکی بدنه و درب پشتی متمایز اشاره کرد. خریداران میتوانند توندرا ۱۷۹۴ لیمیتد ادیشن را با رنگهای بدنه متنوع از جمله صدفی، مشکی، آبی و… سفارش دهند. همانطور که گفته شد تواناییهای آفرود وانت موردبحث نیز بهبود یافته و از جمله این موارد میتوان به سیستم تعلیق ارتقا یافته فاکس با شوکهای جدید، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و رینگ و لاستیک مناسب آفرود اشاره کرد. تنها ۱۵۰۰ دستگاه از تویوتا توندرا ۱۷۹۴ سفارشی تولید و در داشبورد هریک نیز شماره تولید خودرو حک خواهد شد. اولین نمونههای این وانت لوکس از بهار سال آینده میلادی به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت خودروی یاد شده مشخص نیست اما قطعاً گرانتر از مدل ۱۷۹۴ ادیشن استاندارد با قیمت حدود ۶۴ هزار دلاری خواهد بود.
H2
۱۰ مهر ۱۴۰۲👏👏👏👌👌👌
NAVID۰۰۹۸
۱۰ مهر ۱۴۰۲جونم سلطان 😍
سلام سالار ❤
یه سیم بکسل بیار ببندیم به فشاریها بکشیمون رو چمن سبزهای دشت کویر ، بلکه آروم گیگیرند !
ARMAN سابق
۱۰ مهر ۱۴۰۲از دیسا بفهم که این هر چند خوبه ولی جلوی مدلای آمریکایی علی الخصوص TRX و رپتور هیچی نیستش.
و اینم بپذیر که بهترین وانت ها رو آمریکا میزنه
phonix
۱۱ مهر ۱۴۰۲هیچی نیست ؟ حالا شما بزار یه کوچولو یه چیزی باشه بالاخره رپتور هم یه تیکه فلز تورو خدا بزار
JDM
۱۱ مهر ۱۴۰۲این چون از نظر کاربرای دیگه محبوب نیست اینقدر دیس میخوره بعد کسی اینجا نگفت آمریکایی بده
حسین
۱۱ مهر ۱۴۰۲بپذیریم بهترین وانت هارو آمریکا میزنه؟ چرا بپذیریم؟ تو کلاس فول سایز آره ولی تو سگمنت پایین تر یعنی متوسط کاملا برعکسه
x
۱۱ مهر ۱۴۰۲بزاریدش راحت باشه اشکال نداره درست میشه
بالاخره بعد از ۹ هزار تا کامنت هنوز قلق نیومده دستش.
javid1
۱۱ مهر ۱۴۰۲اقا ارمان سابق درسته که پیکاپ تراک های آمریکایی در فول سایز و بالاتر پرچمدار و بهترین هستن.
حتی میشه گفت در مید سایز هم از نظر فنی این برتری رو دارند البته خودشون هم اهمیت زیادی به این سگمنت نمیدن.!
ولی در مید سایز تویوتا هیچ مشکلی نداره تازه فروش مناسبی هم داره.
البته فورد و شورلت هم صرفا نسخه های گران قیمت رپتور فورد رنجر و شورلت رو عرضه کردند که فقط در مشخصات فنی برتری داشته باشند.
با این شرایط در سگمنت مید سایز به نظر من فقط نسخه های رپتور فورد رنجر و zr2 شورلت کلرادو حرف اول رو میزنن و برتری کاملی دارند از نظر فنی و من هم قبول دارم.
ولی در نسخه های ارزان قیمت تر تویوتا تاکوما جوابش را پس داده آمار فروشش هم نشان دهنده اعتبارش هست.
احسان
۱۳ مهر ۱۴۰۲من خودم علاقه به هر دو پیکاپ ها دارم هم ژاپنی هم آمریکایی
ولی نوید رو منم دیسلایک می زنم خیلی تعصبی نظر میده اکثرن هم حرف های بی معنی میگه
علی یوسفی
۱۰ مهر ۱۴۰۲بنام پروردگار و سلام به دوستان و عزیزان سایت توندرا همیشه خودرویی با عملکرد و کیفیت مطلوب بوده و البته کار سختی در مقابل غولهای اصیل آمریکایی داره ولی به نظرم تویوتا هم در محصولات خودش و هم در لکسوس باید طراحی بیرونی رو جدی تر بگیره صرف جلوپنجره عظیم و کاربرد حجم های بزرگ و پف کرده که امروز اکثر چینیها و کره ای ها هم دارن نمیتونه فلسفه و امضای خاصی برای تویوتا و لکسوس باشه.
parhamiof
۱۰ مهر ۱۴۰۲ماشین به درد بخوریه ولی کاش ظاهرش یکم بهتر بود
TRD
۱۰ مهر ۱۴۰۲فروختن پیکاپ فول سایز اونم تو امریکا کار هر کمپانی نیست . وقتی غول هایی مثل فورد اف ۱۵۰ ، سیلورادو ، رم وجود دارند .
بخاطر همینه کسی جرئت نمیکنه به بازار پیکاپ فول سایز نزدیک شه …
❤Iran khodro❤
۱۰ مهر ۱۴۰۲درود
تویوتا همیشه توی دوام ضعیف عمل کرده!
قیمت هاش همیشه نجومی بودن و کیفیت پایین.البته نظر منه.مثل المانی ها تویوتا هم ضعیفه.المانی امریکایی ژاپنی یکم عقب موندن توی صنعت خودرو.ولی ایران خودرو و چینی ها مثل چری مثل موشک دارن پیشرفت میکنن!!!
قبول دارم شاید یمقدار تاریخچه ایران خودرو و چری خوب نباشه ولی به زودی سرور تمام خودروساازان خواهند شد!
بلخصوص ایران خودرو.انشاالله با اومدن ری را به بازار میترکونیم و یک تودهنی به بیگانگان خواهیم زد🇮🇷💪
🙏🏻توجه داشته باشید این نظر شخصی بنده هست پدال عزیز.امیدوارم به کسی بر نخورد.🙏🏻
درود بر خودروسازان داخلی و مهین پرستان عزیز کشور❤
ram1500trx
۱۱ مهر ۱۴۰۲جوک خوبی بود ایرانخردو
فرشاد
۱۱ مهر ۱۴۰۲این کامنت سمی هس مواظب باشین دس روش نذارین
R
۱۱ مهر ۱۴۰۲آیا حالت خوبه؟
Enzo Ferrari 2008
۱۰ مهر ۱۴۰۲فقط مشکی شده بعد میگن ۱۷۹۴
18:45
۱۰ مهر ۱۴۰۲یه پیکاپ دوست داشتنی و پر از ابهت و اصالت.
فقط اینکه تویوتا اگه دوست داره (البته اگه دوست داشته باشه) توندرا بالاخره یه رقیب بسیار جدی برای آمریکایی ها بدل بشه، باید همواره همیشه و پیوسته، پیکاپش و ارتقا و بروز رسانی کنه درست مثل امثال رَم و سری اف، تا از قافله عقب نمونه. مهم تر اینکه، زود به زود نسل پیکاپش و باید عوض کنه تا رنگ و بوی کهنگی نگیره.
ولی در کل این تویوتا هست و با اعتماد بنفس کامل مثل همیشه، قله های قابلیت اطمینان و مشتری مداری رو بهتر از هر کسی طی طریق میکنه…
1200G
۱۱ مهر ۱۴۰۲منم دوسش دارم واقعا چیزی که باید باشه هست و چیزی کم نداره و صرفا این رقبای آمریکایی هستن که انتظار رو بالا بردند که البته پیکاپ های آمریکایی رو قبول دارم بهترین هستند و پرچمدار هستند و قله های قابلیت اطمینان و مشتری مداری و عملکرد رو بهتر از هر کسی طی کردند و حتی خیلی بیشتر از انتطارات هم عمل کردند.
بنابراین این عقب موندن نیست بلکه باید واقع بین بود و انتظارات متناسب با اون داشنه باشیم که به نظر من همین الان عالیم هست.
کیان
۱۰ مهر ۱۴۰۲رنگ چرک صندلی و استایلشون خیلی جذاب هست و حس خوبی میده
دوست داشتنی هست، حس کلاسیک بودن داره یه جورایی
ARMAN سابق
۱۱ مهر ۱۴۰۲کاربر حسین تو هم دیسا تو ببین و تو هم بپذیر که ژاپن تو پیکاپ سازی خوبه ولی نه در حد آمریکا که یکی از تخصصاش همینه تو تمام سگمنتای پیکاپ
Mehrdad
۱۱ مهر ۱۴۰۲حالا که فعلا. تو ایران دست هیچکس به هیچکدوم از این. خودروها. نمیرسه. حالا هی نظر بدین. 🤪
Sam
۱۳ مهر ۱۴۰۲واقعا که. مرگ بر خارج. اصلا مرگ بر همه دنیا به غیر از روسیه و سوریه و چنتا کشور دوست و برادر.
آخه این ماشین های از رده خارج و شیطانی چیه که این کافران بی دین میسازن و مردم کشورمون و اغفال میکنن؟؟؟؟ مردم ما لیاقتشون خیییییلی بیشتر از این لگن های ساخت خارج هست. مثلا باید تولیدات باکیفیت غول خودرو سازی دنیا یعنی ایران خودرو رو سوار بشن.
ديزل
۱۹ آبان ۱۴۰۳من براى تعمیر موتور کارخانه فورد کار مى کنم. روزى ده تا موتور فورد میبرم تعمیر گاه. تا حالا موتور تویوتا تاندرا ندیدم بره تعمیر گاه. فورد رپتر خیلى گرونه ولى موتورش درب و داغون میشه. هیچ ماشینى موتور تویوتا را نداره. پورش بى ام و و بنز رو باید بندازى تو سطل اشغالى در امریکاى شمالى. وانت امریکایى خوبه اگه برات مهم نیست هى برى تعمیرگاه😂😂😂