کراون سیگنیا شاسیبلند جدیدی است که از تابستان آینده با پیشرانه هیبریدی ۲۴۳ اسب بخاری در کنار کراون سدان در آمریکا عرضه خواهد شد.
تویوتا با معرفی مدل جدید کراون سیگنیا، خانوادهٔ سری کراون خود را بزرگتر کرده است. این خودرو تابستان آینده در کنار سدان کراون در ایالاتمتحده عرضه خواهد شد. کراون سیگنیا فقط با یک قوای محرکهٔ هیبریدی به فروش میرسد که از یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر به همراه دو موتور الکتریکی تشکیل شده است. در این ماشین سه حالت رانندگی مختلف شامل معمولی، اقتصادی و اسپرت تعبیه شده است که حالات اقتصادی، مصرف سوخت را به حداقل میرساند درحالیکه حالت اسپرت واکنش پدال گاز را تیزتر میکند.
همچنین در کراون سیگنیا حالت الکتریکی هم وجود دارد که امکان حرکت فقط با استفاده از نیروی برق را در مسافتهای کوتاه فراهم میکند. این قوای محرکه مجموعاً ۲۴۳ اسب بخار قدرت تولید میکند و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است. تویوتا در این ماشین سامانهٔ چهارچرخ محرک الکترونیکی خود را بهصورت استاندارد ارائه میکند که با استفاده از موتور الکتریکی عقب، به چرخهای عقب نیرو میدهد. کراون سیگنیا که از گیربکس CVT استفاده میکند، میتواند تا ۱۲۲۵ کیلوگرم را یدک بکشد.
در داخل خودرو، شاهد یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قابل تنظیم به همراه یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیگر روی داشبورد برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستیم. تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلیهای جلو، شارژر بیسیم و پورتهای USB-C ازجمله تجهیزات استاندارد این کراساوور ژاپنی هستند درحالیکه گرمکن و تهویه صندلیها هم قابل سفارش خواهد بود. کراون سیگنیا در دو تیپ XLE و لیمیتد به بازار عرضه میشود که XLE با رینگهای ۱۹ اینچی مشکی و صندلیهای پارچهای و لیمیتد با رینگهای خاکستری ۲۱ اینچی و صندلیهای چرمی ارائه خواهد شد.
داخل خودرو همچنین با تریم برنزی روی داشبورد، غربیلک فرمان و کنسول مرکزی تزئین شده است. تیپ XLE از سیستم صوتی با شش بلندگو بهره میبرد درحالیکه لیمیتد به ۱۱ بلندگو و سابووفر JBL مجهز است. با خواباندن صندلیهای ردیف دوم، فضای باری به طول ۲ متر فراهم میشود که از طریق درب صندوق برقی هندزفری قابلدسترسی خواهد بود. تویوتا برای کراون سیگنیا بهصورت استاندارد پکیج ایمنی Safety Sense 3.0 خود را هم ارائه میکند که شامل سیستمهای پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، کروز کنترل راداری پویا، سیستم خواندن علائم جاده، نوربالای خودکار و… میشود.
مردیم از خوشی
۲۴ آبان ۱۴۰۲نمایی جلو چندان خوب نیست
چراغ های جلو خیلی باریک شدند شبیه چینی ها شده
Mercedes
۲۵ آبان ۱۴۰۲اتفاقا از نمای جلوش خیلی خوشم اومد
مدرن تر شده
۰۰۹۸سامورایی
۲۴ آبان ۱۴۰۲مثل اینکه پیشرانه با کمری مشترکه فقط ننوشتند موتور بنزینی و موتور الکتریکی چند اسب داره جمعش نوشتند.
AMANTE
۲۴ آبان ۱۴۰۲برای من طراحی کراون سیگنیا جذابیتی نداره. اینکه تویوتا صندلی پارچه ای برای کراون در نظر گرفته عجیبه.
TRD
۲۴ آبان ۱۴۰۲طراحی و مشخصات خوبی داره . اگر تریم چرمی در حالت پایه هم ارائه میشد ، میتونست به معنای واقعی کلمه لوکس باشه گرچه این مسئولیت به لکسوس سپرده میشه معمولا . اما برای یه تویوتا واقعا خوبه . یه مسئله دیگه قیمته که امیدوارم مثل سدان کراون ، یه قیمت رقابتی داشته باشه و بدرخشه . گیربکس هم اگر cvt نبود بهتر بود اونم برای یه خودرو نیمه لوکس . البته شاید ecvt باشه یا اصلاح شده باشه .
sina
۲۴ آبان ۱۴۰۲تقریبا ماهی یه ماشین جذاب معرفی میکنه تویوتا…
دست نیافتنی هست فعلا
𝐀𝐥𝐢
۲۴ آبان ۱۴۰۲نمای پشتشو بیشتر میپسندم تا جلوش
amir
۲۴ آبان ۱۴۰۲راستشو بخواید قشنگ نیست
Enzo Ferrari 2008
۲۴ آبان ۱۴۰۲خیلی خپلو شده
کیان
۲۴ آبان ۱۴۰۲چ کرده تویوتا با سری کراون ، واقعا طراحی جذابی دارن مخصوصا کراون اسپرت
ولی تویوتا یه جورایی داره 3 سطح خودرو عرضه میکنه
تویوتا
کراون
لکسوس
کراون فاصله بین تویوتا و لکسوس و خیلی کم کرده، تنوع محصول خیلی بالا رفته.
Amirmohammad
۲۴ آبان ۱۴۰۲وقتی تویوتا کپی کار میشود!
Anti BTS
۲۴ آبان ۱۴۰۲وقتی سوزش از حد میگذرد !
محمد
۲۴ آبان ۱۴۰۲این همه مدل جدید رو چطور میخواد بازاریابی کنه. الان تویوتا ونزا تو امریکا فروش چندان خوبی نداره.
سالار فقط فصل
۲۴ آبان ۱۴۰۲ونزا سال دیگه برای همیشه کنار میره ، این جانشینش هست
فرشید
۲۵ آبان ۱۴۰۲احساس میکنم یکی از پختته تمرین های طراحی تویوتا رو داره
Mercedes
۲۵ آبان ۱۴۰۲تویوتاست دیگه ، جلوش انکار به جای جلونجره سیبیل داره من با چراغاش اوکیم دوست دارم اتفاقا این مدلی ولی جلوش شبیه سبیل پف کره هست 😂 ولی خب در مجموع بد نیست خوب در اومده بنظرم
من خودم همه کشور هارو با همه برند هاشون دوست دارم هر کدوم در جایگاه خودشون
با کسی هم پدر کشتگی ندارم
منتهی کاهی عده متعصب میان از چینی ها همش ایراد میگیرن منم جوابشونو میدم چون چرت میگن
وگرنه خودم از آمریکایی ها یا ژاپنی ها متنفر نیستم ، ولی خب در جواب اونا اینطوری میگم
وگرنه شخصا عاشق لکسوس و تویوتا هستم
یا توی آمریکایی ها GMC و فورد رو خیلی دوست دارم
توی اروپایی ها بنز و bmw مورد علاقه هام هستن
تو کره ای ها هم همشون و دوست دارم (هیوندای ، جنسیس ، کیا )
تو چینی ها هم خیلی هارو دوست دارم مثل byd و هونگچی
ولی خب هنوزم میگم بین همه اینا اروپایی ها واسم یه جایگاه ویژه و خاصی دارن و از بقیه بیشتر دوستشون دارم ، بعدش بقیه رو به یک اندازه دوست دارم
Soroush
۲۵ آبان ۱۴۰۲محصولات تویوتا دارن جذابتر از قبل میشن
خوشم اومد
Reza Waffen SS
۲۵ آبان ۱۴۰۲نمیدونم چرا ولی خیلی به دلم نشست 👍