تویوتا در راستای سادهسازی خط تولید خود، تغییراتی را در مدل ۲۰۲۵ لندکروزر اعمال کرده است. نسل جدید این شاسیبلند افسانهای که در سال گذشته با استقبال خوبی روبرو شد، اکنون با قیمت پایه ۵۷,۹۰۰ دلار و افزایش ۵۵۵ دلاری نسبت به مدل قبلی عرضه میشود.
مدل لندکروزر ۱۹۵۸ هنوز هم دارای چراغهای LED گرد، جلوپنجره قدیمی «TOYOTA» در قسمت جلو، و صندلیهای پارچهای ساده در داخل است. یک صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی به صورت استاندارد با اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو ارائه می شود. تریم استاندارد لندکروزر دارای چراغهای LED مستطیلی باریک، صندلیهای چرم مصنوعی و دو صفحه نمایش استاندارد ۱۲.۳ اینچی است. نسخه استاندارد قیمت ۶۳,۹۰۰ دلاری دارد.
تغییرات در مدلهای لندکروزر ۲۰۲۵:
- حذف مدل First Edition: مدل ویژهای که سال گذشته به صورت محدود عرضه میشد، دیگر در دسترس نیست.
- سادهسازی تریمها: لندکروزر ۲۰۲۵ در دو تریم اصلی ۱۹۵۸ و استاندارد عرضه میشود. تریم ۱۹۵۸ با طراحی کلاسیک و امکانات پایه، و تریم استاندارد با امکانات رفاهی بیشتر قابل سفارش است.
- درب عقب یکپارچه جدید برای دسترسی بهتر به فضای بار و دید بهتر در شب
- رنگ جدید Heritage Blue برای تریم استاندارد
- امکان انتخاب بسته سفارشی پریمیوم با رینگهای ۲۰ اینچی، سیستم صوتی با ۱۴ بلندگوی JBL، شارژر بیسیم، نمایگر هداپ یا سربالا و سایر امکانات لوکس با قیمت ۵۸۴۰ دلار
طراحی و امکانات:
- تریم ۱۹۵۸: طراحی رترو با چراغهای گرد، جلوپنجره کلاسیک، صندلیهای پارچهای و صفحه نمایش ۸ اینچی.
- تریم استاندارد: طراحی مدرنتر با چراغهای مستطیلی، صندلیهای چرم مصنوعی، دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و امکانات رفاهی بیشتر.
مشخصات فنی:
هر دو نسخه لندکروزر ۲۰۲۵ از پیشرانه هیبریدی ۲.۴ لیتری I-Force Max با قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۶۳۵ نیوتن متر سود می برند. سیستم چهار چرخ محرک با مدهای آفرودی قابل انتخاب و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز برای انتقال نیرو همچنان در خدمت است. مصرف سوخت ترکیبی این شاسی بلند فول سایز ۱۲.۳ لیتر است.
تویوتا لندکروزر ۲۰۲۵ با حفظ قابلیتهای آفرود خود، به سمت سادگی و تمرکز بر امکانات ضروری حرکت کرده است. افزایش قیمت و حذف برخی از مدلها، ممکن است برای برخی از خریداران قابل قبول نباشد. با این حال، لندکروزر همچنان یک گزینه جذاب برای علاقهمندان به شاسیبلندهای آفرود محسوب میشود. لندکروزر ۲۰۲۵ در اواخر پاییز به نمایندگیها عرضه میشود.
.
۱۱ مهر ۱۴۰۳لندکروز پرادو و لکسوس جی ایکس ،خیلی خواستنی هستن
amirkhanzadeh
۱۱ مهر ۱۴۰۳فقط لندکروز اتاق 200 مدل 60 ساله با گذاشت چند سال هنوزم همون جذابیت رو دارد
Kiarash
۱۱ مهر ۱۴۰۳همیشه خواستنی بودن
ممد ژانگولر
۱۱ مهر ۱۴۰۳در اینکه ماشین خوبیه شکی نیست ولی اینکه افزایش قیمت میدن نامردیه .
تویوتایی باش ولی قیمت رقابتی بده
ما تویوتارو به اکونومی میشناسیم
JaMsHiD-R1988
۱۱ مهر ۱۴۰۳واکنش کراون و سنچوری : مارو دور ننداز … ما اونقدرا هم بدرد نخور نیستیم
hosen
۱۱ مهر ۱۴۰۳این ماشین به همراه فوررانر جدید خیلی طراحی باابهت و شکیلی دارن. تویوتا کارش درسته.
همایون
۱۱ مهر ۱۴۰۳اینکه چراغ گردش دیگه مدل فول آپشن نداره یه نقطه ضعفه براش چون اکثر خریدارها چراغ گرد رو ترجیح میدن ولی وقتی مجبور باشن لوآپشن بگیرن دستشون بسته میشه تو انتخاب البته خودم هنوزم فوررانر رو ترجیح میدم
حسین دهمرد
۱۱ مهر ۱۴۰۳موتور دو و نیم هیبرید مصرف صدی ۱۲ ؟
واگونیر مگه چشه؟
یا حتی چروکی
Sina_carshow
۱۱ مهر ۱۴۰۳با وجود قیمت بالایی که داره به شخصه بازم به خاطر اطمینان و بیمه ارزونش و هزینه های نگه داری پایینش به خیلی از ماشینا ترجیح میدمش
ای کاش یه نسخه بالای ۴۰۰ اسب هم میداشت و یکم به روز تر میبود کابینش
ای کاش این اختیار رو به مشتری میداد که بتونه تو تریم ۱۹۵۸ش تمام اپشنا رو داشته باشه من خیلی بیشتر با نسخه ۱۹۵۸ ارتباط میگیرم
mickeyy
۱۱ مهر ۱۴۰۳مناسب ترین ماشین واسه ایران همین ماشینه. دوام بالا و قدرت کافی و امکانات لازم رو هم داره. حقیقتا فکر نمیکنم توی دنیا ماشینی مناسب تر از suv های تویوتا و لکسوس واسه ایران وجود داشته باشه.
JaMsHiD-R1988
۱۱ مهر ۱۴۰۳یکی از شاسی بلند های خالص حاضر در بازار
PARSA
۱۱ مهر ۱۴۰۳همه تویوتا رو بخاطر کیفیت فوق العاده بالا و دوام فنی و عملکرد قوی واطمینان بالا میخرند نه آپشن