وقتی بحث خودروهایی با توانایی بالا در آفرود باشد تنها برخی خودروها خواهند توانست عملکردی در حد و اندازه تویوتا لندکروزر داشته باشند. فرقی نمیکند که مدل انتخابی از نسل سری ۴۰ باشد یا سری ۷۰ یا حتی نسل جدید سری ۳۰۰ چراکه این شاسیبلند از تواناییهای بسیار خوبی در خارج از جاده برخوردار است. به همین خاطر وقتی شما با پروژه تیونینگ لندکروزر روبرو شوید حتماً انتظار محصولی جذابتر و تواناتر را خواهید داشت و به نظر میرسد کمپانی آرکتیک تراکس نیز با همین ذهنیت دست روی شاسیبلند تویوتا گذاشته است.
نتیجه نهایی معرفی لندکروزری بوده که به نظر میرسد در برف، جنگل یا صحرا توقفناپذیر باشد. درست همانند محصولات قبلی آرکتیک تراکس، سری ۳۰۰ هم از بهبودهای قابلتوجهی در ساختار خود بهرهمند شده تا در زمینه آفرود حرف اول را بزند.
به خاطر بازنگری قابلتوجه در سیستم تعلیق، آرکتیک تراکس نیازمند تغییر ژئومتری چرخ های جلو و عقب بوده است. تقویت بیشتری نیز در اجزای سیستم تعلیق صورت گرفته تا هماهنگی بهتری با شرایط سخت جاده و مسیرهای پیش رو وجود داشته باشد. دامپرها و فنرهای کاراتر هم بخشی از این پروژه بوده و به این موارد باید افزایش فاصله بین چرخ های روبرویی را اضافه کرد تا لندکروزر عملکرد بهتری داشته باشد. آرکتیک تراکس همچنین سیستم تعلیق تطبیقی را برای محصول تویوتا در نظر گرفته است.
تمامی این تغییرات به معنی حداقل ارتفاع ۲۶۰ میلیمتری لندکروزر از زمین در نسخه دیزلی است. در صورتی که نسخه بنزینی را انتخاب کنید ارتفاع این خودرو از سطح زمین به ۲۷۰ میلیمتر خواهد رسید. برای یادآوری باید دانست نسخه استاندارد لندکروزر دیزلی و بنزینی ارتفاع ۲۲۰ و ۲۳۰ میلیمتری از سطح زمین دارد. همچنین از پوشش ضد خوردگی بیشتر در شاسی این خودرو استفاده شده است.
با دیدن این تغییرات در لندکروزر مشتاقیم ببینیم آیا آرکتیک تراکس دست روی لکسوس LX600 جدید نیز خواهد گذاشت یا خیر. این شرکت قبلاً اقدام به ارتقای LX570 کرده و بنابراین احتمال این کار نیز وجود دارد.
پدرام
۱۴ آذر ۱۴۰۰هر چقدر هم تغییرش بدن باز طراحی نسل قبلی خیلی بهتره
Iman99
۱۸ آذر ۱۴۰۰دقیقا این نسل جدیدش جالب نیست.
اینم که شبیه با گنده ها شده یه جورایی مثل اینکه ماشین به چرخ ها وصل تا چرخ ها به اون وصل باشن
حس خوبی نمیده هرچیزی یه حدی داره از یه حدی بیشتر بد میشه.
تو این رده هم آفرودر های خیلی بهتری هستن که از همه نظر بهتر هستن مثل مرسدس جی کلاس و هامر و فورد رپتور و رم تی آر ایکس و هاموی که از همه نظر خیلی بهتر هستن
net
۱۴ آذر ۱۴۰۰این لندکروز جدید جلوپنجره استیل بزرگش خیلی بد هست ولی چراغ جلو و عقب که باریک شده خوبه
Nima
۱۴ آذر ۱۴۰۰دهانه چرخ ها توى نسخه فابریک کوچیکه (حتى لاستیک ۳۵ هم جا نمیشه)
این یکى از ویژگى هاى اصلى یه آفرودر هست که به راحتى بتونى سایز چرخ رو بزرگ کنى .
براى مثال عمده آفرودر هاى اصیل الان بدون تغییرات لاستیک ۳۷ رو گنجایش دارن.
از نظر بقیه موارد واقعا آفرودر خوبى هست.
البته به طورى که همزمان یه ماشین مناسب شهر هم باشه . ولى بخواد آفرودر حرفه اى باشه باید تغییرات زیادى مثل تعلیق و سپر ها و … ببینه.
چیزى که با توجه به بودن رانگلر روبیکان و برانکو رپتور در آینده توجیه نداره.
R@m!n
۱۴ آذر ۱۴۰۰زمانی لندکروز جذاب بود که تو کلاسه خودش SUV آفرودی وجود نداشت. دیگه با حضور دینفندر، یوکان AT4، فورد اکسپدیشن و از همه مهم تر محصوله خارق العاده جیپ یعنی نسل جدید گرند چروک دیگه آنچنان به چشم نمیاد.
البته همه اینا جلوی رانگلر و برانکو حرفه خاصی ندارن و صرفا محصولاتی با ویژگی اضافه آفرود هستن.
هیچکس
۱۴ آذر ۱۴۰۰زمانی لندکروز جذاب بود که تو کلاسه خودش SUV آفرودی وجود نداشت. دیگه با حضوره دینفندر، یوکان AT4، فورد اکسپدیشن و از همه مهم تر محصوله خارق العاده جیپ یعنی نسله جدیده گرند چروک دیگه آنچنان به چشم نمیاد.
البته همه اینا جلویه رانگلر و برانکو حرفه خاصی ندارن و صرفا محصولاتی با ویژگیه اضافه آفرود هستن.
Ninja
۱۴ آذر ۱۴۰۰چی میشد اگه به صورت فابریک همچین لاستیک گلگیر ارتفاعی داشت یا کمی سپر ها جمع جور تر و خمیده تر بود
بد نبودا اگه میتونستی همچین لاستیک و ارتفاع و …. رو سفارش بدی اونطوری زاویه ها ورود خروج … بهتری داشت و تو صخره نوردی خیلی عملکرد خوبی میتونست داشته باشه
پتانسیلشو داره از نظر من
مشکله اصلی لندکروز اینه زاویه ورود خروج ….. با طراحی کلی و سپر های جمع جور تر و لاستیک های بزرگ سفارشی میتونست خیلی بهتر از الانش باشه
خیلی بهتر
NAVID۰۰۹۸
۱۴ آذر ۱۴۰۰ببینید با چه بچهگلگیرِ ساده ، چقدر جذابتر شده ، بنازمش ، اصلاً لندکروزر را باس خرید واس همین جنگولک بازیها که بِری تو دل قطعات افتر مارکتی و یه چیز ناب از ماشینت در بیاری ، مثل fj کروزر یا هایلوکس یا سوپرا یا …. .
Iman99
۲۰ آذر ۱۴۰۰هرچی باشن و هرکاریشون کنی هیچن دربرابر آلمانی ها و امریکایی ها
چون چیزای خیلی بهتر و بالاتری از این هست که از همه نظر خیلی بهتر و در سطح بالاتری هستن مثل مرسدس جی کلاس و فورد رپتور و رم تی آر ایکس و هامر کلا این آلمانی ها و امریکایی ها بهترین هستن از همه نظر و از هر لحاظ تو همه چیز خیلی بهتر هستن و بهترین هستن و همه چیز خودشون هستن خدایی
AMG GT R
۱۵ آذر ۱۴۰۰نسل جدید خیلی خوب هست
این یکی هم خوبه بدک نیست
حسین
۱۵ آذر ۱۴۰۰با ماشین تیون شده جور نیستم.مثل مرغی تخمش را دست میزنند و دیگه روش نمیشیه.منم مثل همون مرغم.احساس ماشین رو خراب کردند و دستکاریش کردن…
Hossein
۱۵ آذر ۱۴۰۰تویوتا لندکروزر LC300 همین طوریش عالیه
این طوری بهترم شده یکی از بهترین های آفرود 👌
عاشق پدال
۱۶ آذر ۱۴۰۰شاید باور نکنین. اما پول خریدش هست. اما این جیپ گرند واگوووووونیرررر بدجور دل منو برده.
تا ۵ ماه پیش انتخاب چشم بستم بود. الان وگووووونیررررر.