تویوتاسوبارو

کیت آیرودینامیکی بلیتز برای تویوتا GR86 و سوبارو BRZ

شرکت تیونینگ خودرو ژاپنی بلیتز از کیت آیرودینامیکی ظریف‌تر برای خودروهای اسپرت تویوتا GR86 و سوبارو BRZ رونمایی کرد که به افزایش قدرت و هندلینگ و زیبایی آن‌ها می‌انجامد.

سال گذشته، بلیتز (Blitz) کیت بدنه بسیار اساسی برای دوقلوهای اسپرت تویوتا GR86 و سوبارو BRZ به نمایش گذاشت و حال و هوای قوی NFS Underground را به نمایش گذاشت. به گزارش carscoops، هم‌اکنون تیونر ژاپنی با رویکردی جدیدتر و ظریف‌تر به تقویت این خودروهای اسپرت محرک عقب می‌پردازد.

برخلاف نسخه‌ی قبلی، کیت جدید سپر جلوی GR86 و BRZ را حفظ می‌کند که نقطه تمایز اصلی بین مدل‌های دوقلو است. در هر دو مورد، بلیتز اسپلیتر برجسته‌تر با تزئینات مشکی و رنگ بدنه اضافه کرده و دماغه‌ی این خودروها را به زمین نزدیک‌تر می‌کند.

کیت تیونینگ خودرو بلیتز / blitz aero kit تویوتا سوبارو

در پروفیل جانبی، مدل‌ها از افزونه جانبی بهره می‌برند و گلگیرهای جلو و عقب را بدون تغییر باقی می‌گذارند. رینگ‌های آلیاژی نشان داده شده در تصاویر در کیت رسمی بلیتز گنجانده نشده است و این تیونر به مالک اجازه می‌دهد تا درباره‌ی رینگ‌های مورد علاقه خود تصمیم بگیرد.

در عقب، تیونر ژاپنی باله‌هایی را در دو طرف دیفیوزر اضافه کرده است که می‌توانند هم رنگ بدنه و هم مشکی باشند. مهم‌تر از آن، انتخابی از بین دو اسپویلر عقب مختلف (افتاده و بلند) با ارتفاع‌های مختلف برای پایه‌ها و بال‌های قابل تنظیم وجود دارد. در نهایت، برای اهداف آرایشی، رنگ اضافی بدنه در پایه جلوپنجره عقب وجود دارد. لوله‌های اگزوز دوقلو آبی سوخته و مجموعه تصاویر برگردان روی بدنه، اختیاری هستند.

کیت تیونینگ خودرو بلیتز / blitz aero kit جلوپنجره

کیت تیونینگ خودرو بلیتز هم‌اکنون برای سفارش در ژاپن موجود است. قیمت اسپویلر جلو  ۴۲۳ دلار یا ۶۱۶ دلار با نوار LED است؛ افزونه‌های رکاب کناری ۷۶۹ دلار، فلپ‌های دیفیوزر ۳۴۶ دلار و شیشه عقب ۲۶۹ دلار قیمت دارند. هزینه ذکر شده مربوط به قطعات بدون رنگ FRP است و شامل اتصالات نمی‌شود. در مورد بال عقب، هر دو مشتقات پایین و بالا ۱،۹۲۳ دلار زمانی که از FRP ساخته می‌شوند، یا ۲،۳۰۸ دلار زمانی که از کربن ساخته می‌‌شوند، قیمت دارند که آن را به گران‌ترین بخش این دسته تبدیل می‌کند.

علاوه بر تغییرات بصری، بلیتز یک سری ارتقای مکانیکی را برای این دو خودروی اسپرت ارائه می‌دهد. بهبود در ورودی، خنک‌کننده، ECU و اگزوز به افزایش توان خروجی موتور باکسر ۲/۴ لیتری تنفس طبیعی از موجودی کنونی ۲۳۲ اسب بخاری کمک می‌کند. در نهایت گزینه‌ی ارتقای هندلینگ مانند سیستم تعلیق پایین‌تر و سفت‌تر، کمپر تهاجمی‌تر، میله‌های کمک فنر و ترمزهای قوی‌تر وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ابوالقاسم اسلامی

هنرآموز مکانیک خودرو ، مترجم و نویسنده

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. TML BN

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    GT84 خیلی بهتر بود مخصوصا عقبش این اصلا رخ نداره

    موافقم 14
    مخالفم 14
  2. Reza Waffen SS

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    هیچجوره حال نمیکنم باهاش، نسل قبلی رو میخوام من

    موافقم 8
    مخالفم 17
  3. meysam

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    من این نسلشو بیشتر دوست دارم

    موافقم 13
    مخالفم 11
  4. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    جذابه

    موافقم 8
    مخالفم 2
  5. بهنام

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (903 ديدگاه)

    نسل اولش واقعا جذاب بود ولی ، این تیونر خیلی تمیز کار کرده و جذاب شده .

    موافقم 9
    مخالفم 1
  6. ۹۱۱

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (599 ديدگاه)

    خیلی باحال شده

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا