تویوتاچشم انداز

تویوتا هایلوکس SR5 و GR مهر خودرو؛ مشخصات و قیمت مدل 2024 در ایران

شرکت مهر خودروی ایرانیان از تویوتا هایلوکس ۲۰۲۴ برای ورود به منطقه آزاد انزلی رونمایی کرده است. این پیکاپ جذاب با سیستم دو دیفرانسیل و گیربکس اتوماتیک وارد ایران خواهد شد.

خودروهای منطقه آزاد انزلی، امکان تردد در بخشی از ایران شامل غرب استان گیلان تا نواحی کوچکی از استان اردبیل را دارند. رئیس پلیس راهور گیلان محدوده دقیق تردد خودرو‌ها با پلاک منطقه آزاد انزلی را از شمال تا سه راه اسالم خلخال، جنوب تا عوارضی امام زاده هاشم، از شرق تا پلیس راه چابکسر و از غرب تا ماسوله، مجاز اعلام کرده است. باتوجه به فاصله ۳۹ کیلومتری رشت تا انزلی، تردد خودروهای منطقه آزاد تا این قسمت از کشور منع قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید:

تمشخصات و قیمت ویوتا راو۴ وارداتی 
تویوتا کرولا وارداتی؛ مشخصات و قیمت

شرکت مهر خودرو ایرانیان در نمایشگاه گیلان ۱۴۰۳، آغاز واردات محصولات تویوتا را به صورت رسمی اعلام کرد. این مجموعه برنامه دارد تا محصولات مختلف تویوتا شامل  کمری هیبرید، هایلندر و هایلوکس ۶ سیلندر را به منطقه آزاد انزلی وارد کند.

گروه تویوتا، در کنار فولکس واگن و جنرال موتورز، عضوی از مثلث بزرگ‌ترین خودروسازان جهان است. در حالیکه برندهای متنوعی در زیرمجموعه‌ی فولکس آلمان وجود دارند، تعداد محصولاتی که سالانه با نام و لوگوی تویوتا در سطح جهانی فروخته می‌شوند، بیش از هر خودروساز دیگری است. حدود ۸۰ سال از تأسیس ارزشمندترین برند در صنعت ژاپن می‌گذرد، درحالیکه چند رده بالاتر از بی‌ام‌و، مرسدس بنز و حتی مک‌دونالد در رتبه‌ی دوازدهم جهان از نظر ارزش تجاری قرار دارد.

نسل اول تویوتا هایلوکس، سال ۱۹۶۸ معرفی شد و پس از  ۵۶ سال، امروزه با نسل هشتم خود فروخته می‌شود. بنا به ادعای کارشناسان، تویوتا هایلوکس به دلیل استقامت و کیفیت بالای ساخت، بعد از اسلحه‌ی AK-47 (کلاشنیکف) محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین وسیله‌‌ی مشترک در بین نیروهای نظامی جهان است. در ایران هم، می‌توان ادعا کرد به‌جز نسل اول که تا سال ۱۹۷۲ به‌صورت محدود عرضه شد، دیگر مدل‌های هایلوکس در کشور حضور داشتند و به‌صورت عمومی یا اختصاصی (برای ارگان‌های نظامی و امنیتی) استفاده شدند. در سراسر دنیا،  تاکنون حدود ۲۰ میلیون دستگاه انواع هایلوکس تولید شده است، ضمن اینکه در بعضی کشورها شامل امریکا و کانادا و مکزیک فروخته نمی‌شود. نسل جدید هایلوکس، سال ۲۰۱۵ معرفی شد و همچنان در حال تولید است.

طراحی بدنه و نمای بیرونی تویوتا هایلوکس ۲۰۲۴

نسخه‌های مختلف هایلوکس، می‌توانند تفاوت‌ زیادی با یکدیگر داشته باشند. وانت تویوتا، با تعویض سپرها، جلوپنجره، رینگ‌ها و همچنین اضافه کردن گارد، ورودی هوا، مه‌شکن و بسیاری دیگر اقلام سفارشی، از یک وانت ساده به مدل لوکس یا شاسی‌بلند آف‌رود مخصوص طبیعت‌گردی تبدیل می‌شود. با این حساب، نقد طراحی هایلوکس ۲۰۲۴ را براساس نسخه‌ی وارد شده توسط مهرخودروی ایرانیان انجام داده‌ایم. لازم به ذکر است که ارزان‌ترین مدل هایلوکس در بازار جهانی، به‌صورت تک‌کابین بدون پوشش بدنه در قسمت بار، همراه سپر و جلوپنجره‌ی تمام پلاستیک سیاه‌رنگ، فاقد مه‌شکن و همراه آینه بغل‌‌های پلاستیک ارائه می‌شود تا صرفا کاربرد صنعتی داشته باشد. نمونه‌ی دیگری از هایلوکس با نیم‌کابین عقب (Xtra cab) هم در بازار جهانی وجود دارد که وارد ایران نخواهد شد.

از نمای روبه‌رو، مهم‌ترین تفاوت هایلوکس با نسل‌های قبل به طرح چراغ‌های جلو وابسته است. نسل جدید، برخلاف حالت ساده و نسبتا بی‌تفاوت گذشته، با چهره‌ای اسپرت و انتقامجو ارائه می‌شود. چراغ‌ها، حالت چشم عقابی دارند و در طرفین، به خطوط منحنی ختم می‌شوند. مدل ۲۰۲۴ در نسخه‌ی آپشنال، دارای نوار LED روشنایی روز در بالا است که همراه قطعه‌ای از فلز کروم داخل کاسه چراغ، کاملا مدرن جلوه می‌کند.

جلوپنجره‌ی سیاه با طرح مشبک، دیگر تفاوت هایلوکس دوکابین GR با نسخه‌های ارزان‌قیمت است. حجم‌دهی زیبای سپر و کاپوت جلو، دیگر نکات مثبت در طراحی نسل هشتم هایلوکس هستند. روی درپوش موتور، خطوطی وجود دارد که هماهنگی جالب با چراغ‌ها و انحنای داخل جلوپنجره ایجاد می‌کند. روی سپر هم، فضای مناسبی برای هدایت هوا به سمت رادیاتور وجود دارد. جایگاه مربوط به چراغ‌های اصلی و مه‌شکن‌ها، نسبتا قابل قبول است و با حالتی پف‌دار، هایلوکس را با ابهت و پهن‌پیکر نشان می‌دهد. از نکات منفی در طراحی وانت تویوتا، باید به مه‌شکن‌های ارزان‌قیمت دایره‌ای با جایگاه پلاستیک اشاره کرد که تقریبا در تمامی مدل‌ها و حتی نسخه‌های آپشنال، ثابت هستند.

از نمای جانبی، همان‌طور که از یک وانت در کلاس هایلوکس انتظار می‌رود، به‌جای خطوط عمیق و مورب از حجم‌دهی ملایم و کاربردی استفاده شده است. مشابه سبک طراحی در وانت‌های آمریکایی، گلگیرهای جلو و عقب با برجستگی همراه هستند که علاوه بر بهبود ظاهر و ابهت خودرو، نوسان چرخ‌ها در دست‌اندازهای عمیق را تسهیل می‌کنند. همه‌ی مدل‌ها، دارای آینه بغل راهنمادار هستند وغالبا همراه رینگ‌های اسپرت ۱۸ اینچ تیره‌رنگ و تایرهای ۲۶۵ میلی‌متر ارائه می‌شوند.

پشت هایلوکس، طبق معمول با ویژگی‌ خاصی همراه نیست. نام برند سازنده که در نسل‌های قبل به‌صورت درشت و برجسته روی درپوش بار حک می‌شد، در اغلب مدل‌های جدید هایلوکس (به جز مدل کار) دیده نمی‌شود. در عوض، چراغ‌های بزرگ‌تر و دستگیره‌ی وسط برای مدل‌های آپشنال پیش‌بینی شده است، هرچند نسخه‌ی پایه برای مصارف صنعتی WorkMate از دستگیر‌های دوگانه‌ی سنتی در طرفین استفاده می‌کند. چراغ ترمز اضافه در مرکز هم، بزرگ‌تر از نمونه‌ی دیده‌شده در مدل قبلی است. برخلاف سپر جلو که حالتی کاملا هماهنگ با دیگر اجزاء دارد، سپر عقب با ساختار مستقل و ظاهر جدا از بدنه ارائه می‌شود. بخش اصلی این قسمت، پلاستیک سیاه‌رنگ است و در نمونه‌های آپشنال دارای ادوات فلزی خواهد بود. طبق معمول، چرخ یدکی به‌خوبی در زیر بدنه پنهان می‌شود؛ اما خبری از اگزوزهای لوکس و براق، حتی در نمونه‌های فول‌آپشن نیست. پوشش قسمت بار، تا حدودی در مدل‌های مختلف متفاوت خواهد بود؛ اما مسلما در نسخه‌ی وارداتی با کفپوش هم‌ر‌نگ بدنه ارائه می‌شود. این قسمت، برای تحمل وزن ۹۵۰ کیلوگرم طراحی شده است.

ابعاد هایلوکس دوکابین، شامل طول ۵۳۳۵ میلی‌متر با عرض ۱۸۵۵ میلی‌متر و فاصله محورهای ۳۰۸۵ میلی‌متر خواهد بود که با ارتفاع سقف ۱۸۲۰ میلی‌متر در نسخه‌ی دودیفرانسیل ارائه می‌شود.

طراحی داخلی و نمای کابین تویوتا هایلوکس ۲۰۲۴

اگر سابقه‌ی رانندگی با هایلوکس قدیمی داشته باشید، مسلما از حضور در کابین مدل جدید، راضی خواهید شد. فضای داخلی لوکس و قابل مقایسه با سدان‌های خانوادگی محسوب نمی‌شود؛ ولی تجهیزات مدرن و ظاهری جذاب دارد. از سویی دیگر، با نگاه موشکافانه متوجه تمهیداتی قدیمی و ناخوشایند در داشبورد خواهید شد  که نتیجه‌ی طراحی قدیمی از سال ۲۰۱۵ است.

از نکات مثبت در فضای داخلی هایلوکس، باید به نمایشگر لمسی میان داشبود اشاره کرد که در نمونه‌ی پایه، ۶.۱ اینچ و در نسخه‌های بالاتر، ۷ اینچ است. این بخش، کمی برجسته و بدون قاب به نظر می‌رسد تا حالتی شبیه تبلت فراهم کند و دسترسی خوبی برای راننده داشته باشد. کمی پایین‌تر، کلیدهای مربوط به کنترل تهویه مطبوع قرار دارند که با ترکیب دکمه‌های فشاری و گردان، ساختاری کاملا سنتی دارند. کلیدهای مربوط به مدیریت بعضی آپشن‌های فنی، مثل کنترل لغزش و سیستم دو دیفرانسیل، نزدیک دسته دنده هستند؛ ضمن اینکه از مواد ارزان‌قیمت و ترکیب قدیمی استفاده می‌کنند.

فرمان، طبق معمول با فرم دایره‌ای و کلیدهای کم‌تعداد کاربردی ارائه می‌شود که در مدل‌های مختلف با توجه به نوع آپشن‌ها، کمی متفاوت است. هایلوکس، همچنان از دکمه‌های جهت‌دار قدیمی برای کنترل سیستم صوتی در خودرو استفاده می‌کند و فاقد چرخ‌گردان مینیاتوری است. در همه‌ی مدل‌ها، ساختار استخوانی پشت فرمان و قطعه‌ی چشم‌نواز فلزی در پایین، وجود دارد. پنل سرعت و دور موتور، نسبتا ساده و در مدل‌های آپشنال، دارای فریم فلزی و شبیه به حالت سیلندری هستند. نمایشگر ۴.۲ اینچ مربوط به کامپیوتر سفر نیز، آپشنی سفارشی محسوب می‌شود که در مرکز پنل خواهد بود. مدل‌های پایه، مثل نمونه‎ای که در تصویر بالا دیده می‌شود؛ دارای نمایشگر دیجیتال در اندازه‌ی کوچک هستند.

مواد به‌کاررفته در داشبورد و فرمان چندان عالی ارزیابی نمی‌شود و تقریبا در همه‌جا، پلاستیک خشک با رنگ تیره وجود دارد. این شرایط، در مدل‌های گران‌تر هایلوکس با آپشن‌های بیشتر نیز ادامه دارد و صرفا در بعضی نسخه‌های سفارشی، می‌توان از فرمان و صندلی چرم مصنوعی استفاده کرد. از سویی دیگر، ترکیب ادوات داشبورد با ظاهری چشم‌نواز ارائه می‌شوند و قطعات نقره‌ای رنگ با قاب‌ براق سیاه در مرکز، جلوه‌ای مدرن برای کابین هایلوکس فراهم می‌کنند. این شرایط در تودری‌ها نیز وجود دارد و در کنار پلاستیک سخت، قطعاتی نقره‌ای رنگ در کنار پوشش چرم زیردستی دیده می‌شوند.

اگر فکر می‌کنید با خرید یک وانت دو کابین گران‌قیمت، مثل تویوتا هایلوکس؛ صاحب خودرویی جادار شده‌اید، اشتباه می‌کنید. این محصول، راحتی و فضای کابین یک کراس‌اور سایز متوسط مثل راو۴ را فراهم نمی‌کند. پشت فرمان هایلوکس، با عقب کشیدن صندلی‌های اسفنجی می‌توان راحتی نسبی داشت؛ اما این شرایط در صندلی عقب وجود ندارد. فردی با قد ۱۸۵ سانتی‌متر، فاصله‌ی بسیار کمی بین سر تا سقف و زانوها تا صندلی جلو دارد. ارتفاع نشیمن این قسمت از کف هم، چندان ایده‌آل نیست و در سفرهای طولانی‌مدت برای فرد بلند قد، ناراحت‌کننده خواهد بود. در عوض می‌توان نشیمن‌گاه ردیف دوم را (به‌صورت دوگانه) بالا زد و از فضای پشت برای حمل بار استفاده کرد.

پیشرانه و تجهیزات فنی تویوتا هایلوکس ۲۰۲۴

تویوتا هایلوکس  در سه تیپ توسط مهر خودرو ایرانیان عرضه می شود.  نوع اول این خودرو به پیشرانه ۲.۷ لیتری ۴ سیلندر مجهز است و SR5 نام دارد. این نسخه از هایلوکس، ۱۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک، سیستم دو دیفرانسیل، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۱ ثانیه مهم‌ترین مشخصات هایلوکس SR5 هستند.

تیپ قوی تر و میان‌رده، پیشرانه‌ی ۴ لیتر ۶ سیلندر با ۲۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۶ نیوتن متر گشتاور دارد. این نسخه به نام هایلوکس SR5 ادونچر، علاوه‌بر گیربکس اتوماتیک، امکانات بیشتر شامل دوربین ۳۶۰ درجه و قفل دیفرانسیل عقب نیز ارایه می‌کند. میانگین مصرف سوخت ۱۰ تا ۱۲ لیتر در صد کیلومتر و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۰ ثانیه از مشخصات این مدل هستند.

گران ترین نسخه از هایلوکس وارداتی مهر خودرو ایرانیان به منطقه آزاد انزلی، تیپ GR خواهد بود. این خودرو از نظر مشخصات فنی با هایلوکس ادونچر برابر است. اما کیت بدنه و تجهیزات مخصوص آفرود تعلیق روی این خودرو نصب شده و در بحث ظاهری، اسپرت‌تر دیده می‌شود. همچنین امکاناتی مانند پدال تعویض دنده پشت فرمان و صندلی برقی هم دارد.

قیمت انواع تویوتا هایلوکس ۲۰۲۴ وارداتی در منطقه آزاد انزلی

ظاهرا قرار است شرکت مهر خودرو ایرانیان، سه مدل هایلوکس را به ترتیب با قیمت‌های ۳/۲ و ۳/۹ و ۴/۳ میلیارد تومان عرضه کند. در بازار وانت‌های دو دیفرانسیل پلاک ملی، هم‌اکنون فوتون تونلند G7 ایران خودرو با گیربکس اتوماتیک، حدود ۲/۳ تا ۲/۵ میلیارد تومان قیمت دارد. همچنین اندک نمونه‌های وارداتی دست دوم مدل ۲۰۱۶ با کارکرد ۵۰ تا ۷۰ هزار کیلومتر، حدود ۶/۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۲ رای

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. boost10

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (250 ديدگاه)

    ایشالا بیاد تو خیابونا

    ما که نمیتونیم بخریم حداقل وانت نما های چینی کمتر میشن

    موافقم 93
    مخالفم 7
    1. مزدا

      ۲۷ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (2085 ديدگاه)

      چند تا سوال از دوستان .
      اول اینکه یه خودرو پلاک منطقه آزاد میخوره برای ورودش ارز از مملکت مگه خارج نمیشه ک پلاک منطقه آزاد بخوره یا پلاک ملی؟
      دوم اینکه این پلاک گذر موقت و پلاک منطقه آزاد
      و این مسخره بازیا فقط تو ایران هست یا تو کشورهای دیگه هم هست؟

      موافقم 50
      مخالفم 7
      1. net

        ۲۷ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3547 ديدگاه)

        محافظ گلگیر پلاستیکی بیرون زده چهره ماشین رو زشت کرده

        موافقم 23
        مخالفم 50
        1. net

          ۲۸ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3547 ديدگاه)

          لکسوس باید برای امریکا نسخه لوکس هایلوکس بسازد. تویوتا هایلوکس لوکس نیست و نیمه لوکس هست

          موافقم 9
          مخالفم 27
        2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۸ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3023 ديدگاه)

          از نظر بازار جهانی، تویوتا هایلوکس، اصلا لوکس یا نیمه لوکس حساب نمی شه
          یادتون باشه قیمت و ابعاد، تعیین کننده معیار لوکس بودن خودرو نیست
          کیفیت مواد کابین و قطعات بدنه، مرز بندی لوکس و نیمه لوکس و اقتصادی تعیین می کنه
          مثلا جنس سطح داشبورد اگر پلاستیک خشک باشه، بدون شک ماشین در کلاس اقتصادی قرار می گیره
          داشبورد و صندلی و تودری، تمام چرم باشه، اونجا تازه می‌رسه به نیمه لوکس یا لوکس
          قطعات پلاستیکی جلوپنجره، سپر و گلگیر هم چنین داستانی داره

          موافقم 53
          مخالفم 3
        3. net

          ۲۸ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3547 ديدگاه)

          اطراف جلوپنجره زه بیرون زده داره و زیر چراغ جلو مسطح نیست و فرورفتگی داره و زه مشکی جلوپنجره رفته زیر چراغ جلو بد هست

          موافقم 3
          مخالفم 22
      2. C4

        ۲۸ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (69 ديدگاه)

        من فقط یچیزی از امریکا میدونم . اونم بعضی مدلها بعد از ۲۵ سال اجازه ورود صادر میشه . یعنی اگر ماشینی بوده که زمانی ورودش به امریکا ممنوع بوده ، اگر ۲۵ سال از عمرش بگذره میتونه بره امریکا
        مثلا شما یه اسپرت ژاپنی مدل ۲۰۰۰ داشتی اما امریکا اجازه ورود نمیداد . سال ۲۰۲۵ که بیاد میتونی ببری امریکا با شرایط خاصی استفاده کنی
        البته باید یه سری استانداردها رو از لحاظ ایمنی داشته باشه

        موافقم 19
        مخالفم 5
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۸ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (3023 ديدگاه)

          ورود تویوتا هایلوکس یا حتی پژو سیتروئن به آمریکا ممنوع نیست
          شرکت سازنده رسما عرضه نمی‌کنه
          مردم هم بی‌کار نیستن از یک کشور دیگه بخرن با کلی هزینه سوار کشتی کنن بیارن آمریکا بعد دنبال لوازم یدکی بگردن

          موافقم 33
          مخالفم 6
    2. علی Shelby

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (621 ديدگاه)

      یاد کی ام سی تی ۸ افتادم

      موافقم 8
      مخالفم 7
      1. ali soltan)"2/at zeram)"

        ۲۸ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (9 ديدگاه)

        باز هرچی باشه حداقل یه چهارتا ماشین با کیفیت میبینیم توی خیابونا ما که پولشو ندارم بخریم و زیر قسطو وام موندیم…

        موافقم 11
        مخالفم 2
    3. آرمان

      ۲۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (139 ديدگاه)

      یک خواهش از دوستان
      با این افزایش قیمت شبانه و ناگهانی قیمت های ماشین های بدرد نخور ایران خودرو و سایپا
      لطفا و خواهشا صف نکشیم برای خرید و قرعه کشی و ثبت نام
      واقعا این قیمت ها ارزش نداره ۶ماه تا یکسال تو صف وایسیم،پول بخوابه یا قرعه کشی های پشت هم شرکت کنیم! ماشین هایی که از اول همه ایراد دارن،اصلا ایمن نیستن و وقتی میری نمایندگی میگن همه همین هستن و کاری نمیشه کرد و یا باید بری بازار آزاد قطعه جدید بخریم

      موافقم 3
      مخالفم 1
    4. Amir

      ۲۱ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (55 ديدگاه)

      مشکل فقط وانت نما های چینی نیست مشکل بزرگ تر پیکاپ های(🤣🤣🤣) ایرانیه ماشالا ما از هر نمونه ماشین سواری و سدانمون یه مدل وانتم داریم😂😂

  2. Mohsen68

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (134 ديدگاه)

    داخلیا که وضعیتشون معلومه…

    خارجی هم یبار میخری، یه عمر باید بدویی دنبال یدکی…

    تمام ۱۹۷ تا کشور دیگه ماشین مثل کفش میمونه، میخری، استفاده میکنی، میندازی دور بره…
    یه مثنوی ۷۰ مَن داستان ساختن برا چیزی که تو بقیه جاهای دنیا یه خرید کاملاً نرمال و عادی محسوب میشه…

    سامانه، فروش آزاد، فروش کارخونه، فروش پشت گمرک، فروش جلو گمرک، فروش فلان…

    سیرک شده رسماً

    موافقم 75
    مخالفم 8
    1. حسام

      ۲۷ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (213 ديدگاه)

      قطعه پیدا میشه اگرم نشد سفارش بده برات بیارن سگش میارزه به پیکاپ و کراس اور های چینی که نه دو دیفرانسیل هستن نه شاسی مستقل دارن 😂
      ماشینی که شاسی مستقل نباشه اسمش کراس اوره نه شاسی بلند. واقعاً متأسفم برای کسانی که پول به امثال تیگو و Kmc میدهند.
      طرف جیپ چروکی ۱۹۹۸ سوار میشه قطعه از آمازون سفارش میده اورجینال، برای میفرستن میبینده رو ماشینش با افتخار سرشو بالا میگیره سوار میشه.
      من حاضرم قدیمی و کهنه و کثیف سوار شم اما جنس باکیفیت و برند.

      موافقم 46
      مخالفم 9
      1. Mohsen68

        ۲۷ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (134 ديدگاه)

        تو شیراز خیابان سعدی مرکز فروش قطعات خودرو، بارها و بارها از دوست و آشنا شنیدم که درگیر پیدا کردن قطعه بودن. تهرانم همینه…

        اینجوری نیست که من دیسک و صفحه کلاچ، دیسک ترمز و رادیاتور و هر وقت نیاز داشتم بزنم آمازون برام بیاره…

        کارمزدی که بر اساس وزن کالا میگیره یکاری با قیمت میکنه که مجبور میشی ۱۵ برابرشو پرداخت کنی…

        دالاس که زندگی نمیکنیم هر چی خواستیم بزنیم آمازون بیاره…

        موافقم 30
        مخالفم 3
        1. حسام

          ۲۷ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (213 ديدگاه)

          قطعات یدکی فنی برای (هر ماشینی) که به تعداد بالای 2000 تا وارد شده پیدا میشه مخصوصاً تو تهران، در حوزه کلاسیک که علاوه بر قطعات نو تایوانی یا چینی میشه اورجینالش رو از استوک فروشی ها یا اوراقی ها پیدا کرد. فقط پیدا کردن قطعات بدنه و ظاهری کمی مشکله اونم برای ماشین های خاص کمیاب که طرف میبینه اون 15 برابر قیمت آمازون در مقابل ارزش ماشینش به چشم نمیاد.
          در خصوص وارداتی های جدید بالاخره نمایندگی، شرکت های خصوصی که سفارش بالا میدن براشون قطعه ارسال کنن وجود داره.

          موافقم 5
          مخالفم 7
  3. Ali

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (164 ديدگاه)

    امروز یک آگهی تیوتا هایلوکس داخل باما ۲۰۲۲ صفر دیدم که ۱۶میلیارد و نیم قیمت خورده .میتونید برید ببینید.
    حالا مدل grقرار چقدر قیمت بخوره؟احتمالا ۲۰ میلیارد.
    واقعا که خنده داره😂

    موافقم 30
    مخالفم 6
  4. Mr. gt c

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (435 ديدگاه)

    هرکی اینو بخره تا اخر عمر رفیقشه، فکر کنم رنگ تعمیرکار بخودش نبینه صاحب ماشین، 4 لیتری وی 6 با این میزان قدرت یعنی کم‌ترین استرس روی موتور، براش خیر کنه هرکی میخره، خوشبحالتون…

    موافقم 52
    مخالفم 12
    1. hosen

      ۲۷ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (951 ديدگاه)

      دقیقا نسخه v6 این ماشین همه چی تمومه

      موافقم 12
      مخالفم 6
  5. MohammadPouria

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بابا بخدا تو کشور های دیگه با اینا کار میکنن و بار میکشن و …
    نه به عنوان ماشین لوکس اِن میلیاردی….
    اصلا حرفی نمیشه زد کلا انگار ما قرار نیست ماشین درست و حسابی نو سوارشیم…
    هی بلاخره ماهم خدایی داریم…

    موافقم 31
    مخالفم 9
    1. پورمند

      ۲۷ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آقاجان بزار راحتت کنم با این وضعیت نه تنها ما بلکه نوه هامون هم تو خوابشون از اینا نمی‌بینن.
      طرف با پارتی و سرمایه یه کسب و کاری برای خودش باز می‌کنه یا یه جایی استخدام میشه که حقوقش حتی سه برابر حقوق معلم باشه، بازم نمیتونه از اینا سوار بشه‌ چه برسه به بقیه.
      تو این شرایط رویایی ترین ماشینی که با بدبختی و کلی کارکردن + پارتی + شانس برای عموم مردم قابل دست یافتنه بعید می‌دونم بیشتر از ۲ میلیارد باشه. یعنی نمیشه…

      موافقم 15
      مخالفم 5
    2. C4

      ۲۷ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (69 ديدگاه)

      خود خدا قبلا موضعش رو مشخص کرده :

      سرنوشت هیچ قومی تغییر نمیکند مگر خودشونو تغییر بدن

      موافقم 48
      مخالفم 2
    3. MohammadPouria

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (35 ديدگاه)

      حرف حساب

      موافقم 12
      مخالفم 1
    4. نیما

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      امروز تماس گرفتم مدل جی آر با پلاک انزلی رو گفت 4390

      موافقم 10
  6. Sabzi

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    فاقد اهمیت . چیزی که برای همه مردم نباشه اهمیتی نمیدم . منطقه آزاد و اینا کیلو چنده

    موافقم 27
    مخالفم 4
  7. 𝒢_𝓉ℴ𝓊𝓇𝒾𝓃ℊ

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    ابهت میباره ازش 😈😈🇯🇵

    موافقم 16
    مخالفم 4
    1. بهروز

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (73 ديدگاه)

      حفرتون درسته ولی آخرای ابهتشه چون از 2015 تا الان در خط تولیده. بنظرم کسی که اینو بخره ضرر کرده چون ما الان در آخرین سالهای نسل هشت هستیم و تا حداقل دو سال دیگه نسل جدیدش با موتور 2400 داینامیک فورس میاد که روی بقیه ماشینهای تویوتا نصبه و چون اون موتور زیر 2500 سی سی است تعداد شاسی بلندهای زیادی از تویوتا با اون موتور وارد میشه و اینجوری قطعات موتور هایلوکس نسل 9 در ایران به وفور پیدا خواهد شد. این نسل بدلیل ممنوعیت واردات مدت زیادی وارد کشور نشده و قطعاتش کمیاب خواهند بود. درضمن چون برخی ارگانهای داخلی ازش استفاده میکنن از عیارش کم شده

      موافقم 4
      مخالفم 7
      1. JaMsHiD-B

        ۲۸ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3119 ديدگاه)

        این تازه از عیارش کم شده که اینجوری قیمت میخوره؟

  8. حق گو

    ۲۷ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منطقه آزاد انزلی چه صیغه ایه خو برا همه بیارنش یا حداقل اگر میخوان منطقه ازاد بیارنش برای خوزستان یا سیستان بلوچستان بیارنش که مظلوم ترین استانها هستن،،فقر توی سیستان بیداد میکنه آلودگی هوا و کمبود امکانات هم توی خوزستان.

    موافقم 18
    مخالفم 4
    1. Sabzi

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (22 ديدگاه)

      خودت داری میگی فقر اونجا بیداد میکنه
      ادم فقیر پول میلیاردی از کجا بیاره بده هایلوکس

      موافقم 22
      مخالفم 2
    2. علی

      ۲۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      منطق آزاد اروند اولین استارت واردات هایلوکس رو خورد
      بیشترین میزان واردات در منطقه آزاد اروند بوده
      اونم همش سفارش عربستان ،عمان،فول ترین نسخه ها

      موافقم 2
      مخالفم 0
  9. Sabzi

    ۲۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    بهترین گزینه آزاد شدن واردات دست دوم هاست
    راحت بری ژاپنی دست دوم یا چندم برداری بیاری
    کاش مافیای خودرو سر این موضوع به تفاهم برسن و واردات کاکرده آزاد بشه
    کاش اصلا مافیای خودروسازی خودش انبوهی کارکرده وارد کنه و با قیمت مناسب عرضه کنه . همینم انحصاری کنن برا خودشون اما به شرط واردات در حد نیاز بازار و تعداد بسیار بالا
    یه پول تپل و تر و تمیز هم میره جیبشون بی هیچ زحمتی . یه قسمتشم بدن خودروسازا که نگن ما بی پول موندیم
    اینطوری من جوان یه مقدار کمتر زیر بار تورم و پول بی ارزش له میشم . حداقل مشکلاتم از هزار تا میشه ۹۹۹ تا

    گرچه میدونم اینا همش خوش خیالیه . با کاش و اگه و اما و خیال و رویا هیچی انجام نمیشه

    موافقم 16
  10. قین سو

    ۲۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    انجین هایلوکس به شدت کم استهلاک و در عین حال قوی هست.ولی انصافا عجب رخی داره این هایلوکس حال میده بگیریش شیشه هاشو دودی کنی یه ak47 پهلوت باشه یه سیستم ۵۰ هزار پوندی هم روش بگیری و آهنگ دوبس دوبس دار بزاری سیس گنگ بگیری توی خیابونا کاتاف بزنی جلب توجه کنی.توی شهر ۱۴۰ تا باهاش بری روی سرعتگیر های دریاچه چیتگر تهران هیچیش نمیشه بعد بری باهاش کویر و تور گردی.اوف توی کویر ۲۰۰ تارو باهاش پر کنی چه لذتی داره کاش روزی برسه بخرمش دوستان خواهشا برام دعا کنید آرزو دارم بخرمش اگر دعام کنید سر سجاده دعاتون میکنم دم عزیزان و خوبان گرم🙏🌹

    موافقم 4
    مخالفم 21
    1. datsun

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (3960 ديدگاه)

      زیاد تو اینستا نچرخ داداش

      موافقم 17
      مخالفم 3
    2. JaMsHiD-B

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (3119 ديدگاه)

      خوش به حالت … حالا نگفتی کلاش میخوای چیکار
      مگه آدم کشی

      موافقم 11
    3. RR

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (45 ديدگاه)

      خدا به آدم بی جنبه پول نمیده داش

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. قین سو

        ۲۸ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (65 ديدگاه)

        شما فقط بلدید مسخره کنید اصلا چیزی از ماشینبازی نمیدونید و فقط ظاهر قضیه رو میبینید من دیوانه ماشین هستم شما یه علاقه ریزی به ماشین دارید عشقوم هایلوسکه.کاش روزی برسه بخرمش یه ak 47 هم کنارش داشته باشم باهاش جوونای شهرو سوار کنم ببرمشون بیابون یه حالی بهشون بدم.دوست دارم فقط من از ماشینم لذت نبرم و دیگرانم لذت ببرن ای بنازم به هایلوسک

        موافقم 4
        مخالفم 6
        1. 𝒢_𝓉ℴ𝓊𝓇𝒾𝓃ℊ

          ۲۸ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (53 ديدگاه)

          دوست داری جوونای شهر رو ببری بیابون و یه حالی بهشون بدی؟ 🤨

    4. ali 2a soiyy

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      علی جان هایلوکس یکی از بهترین خودرو ها توی این رنجه2at bokhoram 2a ghindi 2soii

    5. هایلو کسali 2a

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      هایلوکس واقعا جان سخته و از نظر قوای فنی اثبات شده هست.موردی که میمونه بحس قیمتشه که بعید میدونم منطقی باشه و خدانکنه بیاد تو بازار که قیمتش بالار ۱۵ میلیارد میخوره.
      Eshgh faghat hylox
      ali 2at zram

  11. قین سو

    ۲۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    انجین هایلوکس به شدت کم استهلاک و در عین حال قوی هست.ولی انصافا عجب رخی داره این هایلوکس حال میده بگیریش شیشه هاشو دودی کنی یه ak47 پهلوت باشه یه سیستم ۵۰ هزار پوندی هم روش بگیری و آهنگ دوبس دوبس دار بزاری سیس گنگ بگیری توی خیابونا کاتاف بزنی جلب توجه کنی.توی شهر ۱۴۰ تا باهاش بری روی سرعتگیر های دریاچه چیتگر تهران هیچیش نمیشه بعد بری باهاش کویر و تور گردی.اوف توی کویر ۲۰۰ تارو باهاش پر کنی چه لذتی داره کاش روزی برسه بخرمش دوستان خواهشا برام دعا کنید آرزو دارم بخرمش اگر دعام کنید سر سجاده دعاتون میکنم دم عزیزان و خوبان گرم.در ضمن هرچی خلاف هم با این ماشین کنید پلیس بهتون نمیرسه خلاف کنید بعد برید توی کوه و کمر پلیسو سرکار بزارید چون ماشین پلیس سمند مدل ۶۳ هست نمیرسه بهتون عایه هایلوکس ۲۰۲۷🙏🌹….

    موافقم 3
    مخالفم 10
    1. boost10

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (250 ديدگاه)

      دادا فیلم هندی زیاد نبین ناموسا

  12. امیرحسین

    ۲۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (251 ديدگاه)

    خوب بنده های خدا وقتی منطقه آزاده چرا فورد رنجر نیاوردید شورلت کلرادو و جی ام سی کانیون فورد رنجر رپتور ۳ سی سی هست موتورش بقیه ۲.۷ سی سی

    موافقم 4
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۸ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (3023 ديدگاه)

      از سال 1396 ورود خودرهای امریکایی به مناطق آزاد یا هرجای دیگر ایران، ممنوع شده

      موافقم 17
      مخالفم 1
      1. JaMsHiD-B

        ۲۸ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (3119 ديدگاه)

        پس این کوروت ها و ماشین های آمریکایی مثل تاهو از کجا میان؟

        1. امیرحسین

          ۲۸ آبان ۱۴۰۳
          سوابق: (251 ديدگاه)

          قبل سال ۱۳۹۶ وارد شدند

  13. فردای بهتر

    ۲۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    برای ما که پراید سوار میشیم هر خودرو خارجی لوکس حساب میشه مگه نه غلام ***

    موافقم 6
    مخالفم 3
  14. وطنم ایران

    ۲۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    توی عراق از اینها بعنوان خودرو کار مثل سبزی فروش و…استفاده میشه اون وقت ما تو ایران آرزو داریم از نزدیک ببینیم یه سلفی باش بگیریم از کجا به کجا رسیدیم خدا ….

  15. سعیدرحیمی

    ۲۸ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    این چه مسخره بازییه! ازاینجا تا اونجا بیشتر نمیتونید برین از این سه راهی تا اون چهارراهی مجازین غیر مجازین!! مملکت تخمی ..
    ما که نمیتونیم بخریم ولی اونایی که رانتی و اختلاسی و زد و بندی هستن میتونن بخرن،،، لااقل همه جا باهاش برن دیگه

  16. علی

    ۲۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سطح شهر اهواز تعداد هایلوکس های وارداتی از چینی های مونتاژی بیشتر شده!
    نسخه های SR5 ادونچر و جی ار بارنگ های مختلف

    موافقم 2
    مخالفم 1
  17. سردار

    ۲۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه تا کی سوار ایران خودرو بشیم نیسان با وانت یه بار رئیس جمهور یا رئیس شورای رقابت بزارید ده کیلومتر راندنشان هر چه شما بگید قبول تا کی ای بی کفایتی ای بی لیاقتی ای که خودتان می‌زنید به خریت ما باید سوار ای دیوار مرگا بشیم اونا به قول خودتان بی دین و ما دیندار لعنت بر بانیش وسلام عمرم سوزاندی خدا عمرتان بسوزان الهی امین

  18. خسرو

    ۲۹ آبان ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا این مسخره بازی‌ها رو جمع کنید پلاک منطقه آزاد واین چیزای من درآوردی که در هیچ کشور دیگه جزایران وجود نداره واردات ماشین بدون عوارض گمرکی را آزاد کنید بزارید مردم ایران هم از خودروهای با کیفیت ژاپنی کره ای آمریکایی آلمانی وغیره لذت ببرن مردم چه گناهی کردن که نباید حق انتخاب داشته باشند ومجبور باشند فقط از خودروهای بی کیفیت ونا ایمن داخلی استفاده کنند الان تو کشورهای فقیر همسایه هم ماشینهای لوکستر وبا کیفیت تر از ما استفاده می‌کنند. 🤨

  19. جوان بدبخت ایرانی

    ۷ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایا خودت ظهور کن، ده ساله تو حسرت تویوتا هایلوکس هستم.
    در حسرت هایلوکس تو آواره ترینم

  20. باران

    ۱۴ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با سلام و عرض ادب خدمت ادمین ادیب و فرهیخته و هموطنان پر مهر و سختی کشیده رو اول اینکه وقتی شرایط اینجوری کامل بیخیال بشید و غصه این مسائل رو نخورید چون یه عده اشرار جهانی با گماشته هاشون قصد ویرانی ایران رو دارن عملا دزد و چپاول گرند هم خارجیا هم داخلی ها اسمشون شده مسئول سیاسی و رهبر و رئیس جمهور و وزیر.دوم اینکه خودرو در تمام دنیا کالای مصرفی است نه سرمایه ای و کالای مصرفی باید ارزون باشه صفرش و یه سال بعدش قیمت شکسته میشه حتی با ۵هزار کارکرد.و هر وقت یک دلارشد یک تومان اونوقت عدالته که فعلا رخ نمیده ولی حتمیه زمین می‌خورند. وم اینکه سوخت فسیلی جاشو به آب و تجزیه اش یعنی هیدروژن میده و تحول نوین.سوم اینکه انقد علم و تکنولوژی تغیر کنه که خودرو آمریکایشم براتون پوچ بشه منتها تا حضرات هستن خیر فرجی نیس تا بنی عباس فاسد متلاشی نشه همینه و حتی برای معیشتم و بیماری ها و پخش سموم به چالش بیشتر میفتیم اما نوید که ظلم ظالمان فانی هست یا همین چند ساله آتی یا نهایت به قرن بعد ابدا نمی‌کشه.یعنی چی هایلوکس ۳تا۷میلیارد چینی ها که فقط طنزند.شهر تهران داره بفنا میره عملا.هم هواش داغونه هم احتمال خطر خسف با زلزله هست.خدا وعده هاش حقه رخ میده مال دنیا با تمام جاذبه هاش پوچ لعنت به حرامیان صهیون در لباس ملای هندی به اسم تشیع و اسلام.چه بمب اتمی قدرتش آنقدر زیاده؟

  21. Amir

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    قضیه قیمت این ماشین چیه؟ ما می خواستیم یکی وارد کنیم از امارات سایت های ایرانی رو دیدیم (کلا فروشندگان داخلی) بهمون گفتن ۳ یا ۴ میلیارد تومان این درحالی بود که با امارات ارتباط داشتیم بهمون میگفتن با ۲ تومان میتونید وارد کنید(خوزستان) سوال من دقیقا راجع به قیمت این خودرو اینه که این شرکت ها و دلال ها و فروشندگان داخلی چقدر میتونن سر یه چیز سود بکشن و دولت و مسئولین عین خیالشون باشه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا