نسل جدید تویوتا GR 86 درست همانند نسل قبلی خود محصولی پرطرفدار بین تیونرها است و رندرهایی که مشاهده میکنید پتانسیلهای بالای کوپه ژاپنی در زمینه تیونینگ و ارتقا را نشان میدهد. رندرهای موردبحث کار جان سیبال هستند که در زمینه تولید رندرها و طراحیهای دیجیتالی استاد محسوب میشود. او در طراحی کیت ویژه تویوتا GR 86 جدید هیچ بخشی را بدون تغییر باقی نگذاشته است و حاصل کار نیز تولید محصولی منحصربهفرد است.
کار ارتقای این خودرو از بخش جلو شروع میشود جایی که سپری متمایز با جلوپنجره بزرگ مشکیرنگ دیده میشود. GR 86 یاد شده همچنین به اسپلیتر فیبر کربنی بزرگ مجهز شده است. شاید این قطعه در خیابانها باعث محدود شدن حرکت خودرو شود اما خب برای جلبتوجه در رویدادهای خودرویی وسیلهای عالی خواهد بود.
جان سیبال همچنین این خودرو را با کاپوتی افترمارکتی که دارای ورودیهای بزرگ است تجسم کرده است. قوس چرخ ها نیز پهن شدهاند و دارای عناصر فیبر کربنی در بخش جلو هستند که باعث میشوند هوای داغ به خوبی از چرخ ها خارج شود. از دیگر تغییرات پروفایل جانبی GR 86 میتوان به رکابهای جدید، آینههای سفارشی، رینگهای افترمارکتی و ترمزهای بزرگ اشاره کرد.
شاید بخش عقب برجستهترین بخش این خودرو باشد. در این بخش یک بال بزرگ دیده میشود که نظر همه را به خود جلب خواهد کرد. سیبال همچنین دیفیوزر فیبر کربنی پیچیدهای را برای ایجاد داون فورس بالا طراحی کرده است. اگرچه فکر نمیکنیم چنین خودرویی در ادامه تولید شود اما بیشک در آینده کیتهای بدنه متنوعی برای محصول اسپرت و جوانپسند تویوتا ارائه خواهند شد.
RKH7787
۱۶ بهمن ۱۴۰۰نصل قبل خیلی تیون خورش ملس تر بود
NAVID۰۰۹۸
۱۶ بهمن ۱۴۰۰بله
با شما موافقم
نسل جدیدش من را هم نگرفته و یه جوری هست یا میشه گفت روح طراحی خنثی دارد !
البته تویوتا این مدل خودروها را یک جورهایی ماژولار میسازه که مشتری بخرد و با سلیقهی خودش بسازدش !
نسل اول که در ایران هم زیاد وارد شد و یه زمانی مدل ۲۰۱۳ آن را صفر کیلومتر میفروختند ۱۲۸ میلیون و تجربهی سواری با آن را دارم که به شدت هندلینگ معرکهای داره و وقتی سوار میشوید احساس میکنید با آسفالف خیابان به اندازهی ۴ انگشت فاصله دارید و البته به شدت حساس به پدال گاز و اصلاً لَگ نداره اما مشکلی که داشت و دوستان تجربه کرده بودند ، گرانی خدمات آن بود که بخاطر موتور و دسترسی سخت به اَدَوات آن بود و البته به نظر من در بازارهای جهانی ارزش خرید نیسان Z کارکرده بالاتر هستش به سبب موتور ۶ سیلندر تنفس طبیعی و قدرت بسیار بالاتر نسبت به GT86 !
Zakaria
۱۶ بهمن ۱۴۰۰طرح روی بدنه و بکگراند رو از یه انیمه به اسم initial d گرفتن. اسمش رو سرچ کنید تا ماشین اصلی رو ببینید خیلی جالبه.
زیزیگولو
۱۶ بهمن ۱۴۰۰نهایی ترین حس خاستن 👌👌👌 که میشه باهاش به نهایت خاسته ت از ماشین برسی …… البه ماشینای خوب و عالی تو این سگمنت کم نیستن ولی اینم یکی از هموناست
میثم
۱۶ بهمن ۱۴۰۰انگار واقعیه
آرش
۱۶ بهمن ۱۴۰۰خوراک شبای ژاپن
amir Benz
۱۶ بهمن ۱۴۰۰شبیه ae86 تاکومی شده
آرش
۱۶ بهمن ۱۴۰۰آره
Zakaria
۱۶ بهمن ۱۴۰۰hachi roku
پدرام
۱۶ بهمن ۱۴۰۰شبیه پورشه کیمن شده !!!
MOHAMMAD.n.r
۱۶ بهمن ۱۴۰۰رینگ ها یکم شبیه رینگ های اسکای لاین نسل اول و بعضی ژاپنی های دهه هفتاد هست.
Artin
۲۲ بهمن ۱۴۰۰نسل قبل واقعا زمین تا آسمون با این فرق داشت