شرکت مودلیستا قطعات افترمارکتی جدیدی را برای بهبود ویژگیهای ظاهری و آفرود تویوتا لندکروزر پرادو معرفی کرده است.
طرفداران آفرود علاقه زیادی به قطعات افترمارکتی دارند چراکه با هزینهای کمتر میتوانند خودرویی جذابتر داشته باشند؛ اما هر روز از تعداد برندهایی که خود بهصورت فابریک چنین قطعاتی را عرضه میکنند کاسته میشود. کافی است به تعداد خودروهای کارخانهای مجهز به قطعات آفرود استاندارد نگاه کنید تا این موضوع را بیابید.
یکی از جذابترین خودروهای آفرود که در چند ماه اخیر معرفی شده نسل جدید لندکروزر پرادو است که ژاپنیها قطعات مخصوص این خودرو را برای بازار داخلی خود معرفی کردهاند. این خودرو که در ژاپن با نام لندکروزر ۲۵۰ شناخته میشود تفاوتهای زیادی با سری ۷۰ و لندکروزر ۳۰۰ بزرگتر دارد. تویوتا برای افزایش جذابیتهای این خودرو قطعات ساخت کمپانی JAOS و مودلیستا را معرفی کرده است.
از جمله این قطعات میتوان به گارد سپر جلو مشابه نمونههای فابریک کارخانهای اشاره کرد. این قطعه مستقیماً جایگزین بخش مرکزی سپر میشود و هماهنگی بالایی با سینی زیر موتور دارد. به این لیست باید رینگهای ۱۸ اینچی سفارشی را نیز اضافه کرد. گل پخشکنهای بزرگ نیز با طراحی متمایز خود کاملاً جلبتوجه خواهند کرد. یک کیت سفارشی نیز وجود دارد که همه بخشهای پشت صندلیهای جلو را بهصورت مسطح درمیآورد تا فضای زیادی فراهم شود.
مودلیستا نیز با دست پر وارد میدان شده و قطعات منحصربهفرد خود برای لندکروزر پرادو جدید را معرفی کرده است. این شرکت رینگهای ۲۰ اینچی جدید را در دسترس خریداران قرار میدهد. باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت JAOS در آمریکا نیز فعالیت میکند و بنابراین احتمال دارد این قطعات برای لندکروزر پرادو بازار آمریکا نیز عرضه شوند. شاید این کار با استقبال مالکانی روبرو شود که خواهان خودرویی متمایزتر هستند زیرا به نظر میرسد اکثر قطعات بخش TRD و ARB تویوتا برای نسل جدید ۴ رانر ارائه خواهند شد. همچنین با توجه به سابقه لندکروزر به نظر نمیرسد که تریم TRD این خودرو تولید شود. اگرچه تریم های تریل هانتر و TRD Pro تویوتا ۴ رانر جدید از نظر آفرود تواناییهای زیادی دارند اما این طرفداران لندکروزر هستند که میخواهند فراتر از ۴ رانر ظاهر شوند و به همین خاطر ژاپنیها چنین فرصتی را از دست نخواهند داد.
بهنام
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳پرادو جدید فوق العاده هست. با این قطعات حالا دیگه زیبا هم هست. کیفیت ، ابهت ، زیبایی ، اصالت ، واقعا منه علاقه مند دیگه چی میخوام ؟ فقط میمونه پولش که ندارم و جبر جغرافیا.
زیزیگولو
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳دقیقاً ……….. پرادو جدید به راحتی میتونه یکی از بهترین و محبوبترین و پرطرفدارترین شاسی بلندای سال ۲۰۲۴ بشه👌👌
NAVID۰۰۹۸
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳بله
دقیقاً همینطوره💪💪👏👏
دقیقاً وقتی یه تویوتا جدید رونمایی میشه بخصوص پیکاپ و SUV ، اولین بار به قطعات افتر مارکتی فکر میکنم که قرارِ چه چیز خفنی ساخت با سلیقهی شخصی ، چیزی که در هیچ خودروساز و کشوری نمیبینیم جز محدود آمریکاییها بخصوص جیپ!!!
الان FJکروزر رو ببینید ، بعد از گذشت این همه سال هنوز که هنوزه شباهتی در هیچ تیونینگیش نمیبینیم و همه با هم متفاوت هستند به سبب قطعات افترمارکتی گسترده که مخصوص تنها تویوتاست این حجم از گستردگی قطعات و حق انتخاب که دست خریدار را باز میگذاره جهت چیزی که در فکرش هست تا در عمل اجرا کنه!!!
بیخودی نیست در جهان تویوتا حرف اول را میزنه و میگن بهش پادشاه خودروسازی❤👑👑❤.
زیزیگولو
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳شک نداشته باش که در رقابت خودورهای برتر سال حضور چشمگیری خواهد داشت
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اتفاقا بیخود هست که اینو میگن👎👿👹💩
هرکسی هم غیر این بگه بلا نسبت بیسوادی بیش نی
البته شما هم طبق معمول ۹۹% نظرات شما یا اشتباهِ یا تعصبی NAVID۰۰۹۸ و از اونجایی که معمولا ۹۹% نظرات شما یا اشتباهِ یا تعصبی پس
درستش میگیم
پس هیس بشینید و به درس امروز گوش بدید 💩👹👿
😜🤪😝
چون ♥️❤️🥇👑❤️♥️ خدایی فقط در جهان مرسدس و فورد و … حرف اول رو میزنند و میگن بهشون پادشاه خودروسازی و آفرود و پیکاپ سازی چون در هر چیزی بهترین و اول هستن اروپا و آمریکا چون در هر چیزی بهترین و اول هستن خدایی به مرسدس بنز و فورد و … و از ان دیار و سرشت فقط میگویند چی؟
بله پادشاه خودروسازی که فقط من عرض کردم♥️❤️🥇👑❤️♥️
چون وقتی در مورد قطعات افترمارکتی حرف نیزنیم بخصوص پیکاپ و SUV ، اولین بار به قطعات افتر مارکتی فکر میکنم که قرارِ چه چیز خفنی ساخت با سلیقهی شخصی ، چیزی که در هیچ خودروساز و کشوری نمیبینیم جز محصولات آمریکاییها و اروپایی ها بخصوص جیپ و لندروور !!!رالبته اینها تازه شروع کارشون از این به بالا ها تازه شروع کارشونه👋👏
راستی چند روز پیش کانال یوتیوب که اسمشو بعدا چک میکنم میگم
همین پرادو رو چک کرد
نتیجه کار رو محصولی احمقانه دیدند
و اگه گفتید چه اتفاقی افتاد
بله با همین ماشین رفتن تو صحرا یه جامپ زدن کل زیر بندی رو داغون کردن و داغون شد و خراب شد
کلا رادیاتور سوراخ شد و به پرادو لندکروز آسیب جدی دید
اینجاست که میگن کار هر بز نیس خرمن کوفتن مَردِ نر میخواهد و مالِ کهن 👅
اکه لینکش را پیدا کردم نتیجه غایی را جهت استحضار ابلاغ مینمایم
وگرنه کن لم یکن تلقی میشود
برادر بعدی 😜
Galant.VR4(JDM)
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳این بنده خدا کیه دیگه؟ عشق اروپا آمریکا داره داداش از لحاظ آفرود رو دست آمریکا و ژاپن نیست و صنعت تیونینگ و افترمارکت کلا مختص ژاپنه و حرف اولو میزنه
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳این کیه دیگه؟ عشق آسیاست
داداش 👑🥇از لحاظ آفرود و هرچیز رو دست آمریکا و اروپا که در هر چیز بهترین و اول هستن نیس رودست اروپا و آمریکا از لحاظ آفرود و هرچیز نیس چون در هر چیزی بهترین و اول هستن بخصوص صنعت تیونینگ و افترمارکت و ریسینگ که کلا مختص آمریکا و اروپاست و حرف اولو میزنن🥇👑
درستش همینه که گفتم بدو
و جهت استحضار نتیکه غایی را ابلاغ کردم😜😝
Taha Ayoobi
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳توی آفرود اروپا خیلی حرفی نداره
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳توی آفرود هم اروپا مثل آمریکا خیلی حرفی داره و حرف اول رو مثل هر چیز میزنه
دونستنش چَشم بَصیرت میخواد ولاغیر!!!
datsun
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳سری 60 افسانه ی دوباره زنده شد
MehdiTurbo
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳واقعا نسل قبل پرادو قابل مقایسه نیست صفر نسل قبل تولید میشد همون ترجیح میدادم
این خودرو که هیچ ربطی به نسلای ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۲ پرادو نداره و اصلا یه خودرو با فلسفه طراحی جدا نسبت به نسلای قبلی پرادو تا کنون بیشتر شبیه شاید نسل جدید اف جی تا پرادو
احتمالا تویوتا اون موقع که تولید اف جی متوقف کرد که اونم خودروی به شدت نمادین و جذابی بود میدونست نسل جدید پرادو اینه و با اف جی هم پوشانی داره این بیشتر ترکیب اف جی و پرادو انگار حاصل ازدواج اوناس
به هر حال من این سیایت تویوتا را دوست نداشتم با اینکه خودروی خوبی ولی برای عاشقای نسل قبل پرادو غم انگیز
و به نظرم تویوتا اگه هم اف جی نسل جدید تولید میکرد هم پرادو را در ادامه راه قبلش بهتر از ترکیب اینگونه بود و همون دوتا به خودی فروش بالایی داشتن حالا نمیدونم چرا این سیاست گرفتن حتما بهتر میدونن ممکنه به خاطر برقی شدنم باشه چون تو برقی شدن خودرو ها بیشتر ظریف میشن و باید به اون سمت در اینده حرکت کنه و شاید سود خود شرکت از تولید یه شاسی بلند ترکیبی با فروش بالا با توجه به هزینه تولید قطعات کارگر کمتر از دوتا شاسی بلند میشد که قطعا هم همینطور ولی این داستان خوشحال کننده ای برای طرفدارای پرادو و اف جی قطع به یقین نیست برای مالکان و کارمندان تویوتا خوشحال کننده است
مثل بنز و بی ام و که هر مدلش طراحی منحصر به فرد جذاب خودش داشت از ۵۳۰ افسانه ای تا ۶۳۰ و … ولی یهو همه را یه شکل در ابعاد مختلف کرد شاید خودروی جذابی معرفی کردند قبل از نسل جدید ولی برای عشق خودرو ها ناراحت کننده بود که اونم برای سود بیشتر و قطعات مشترک بود حتی همین سبک طراحی تسلایی کلی سود برای شرکت جهت قطعات و زمان بری نصب داره
م
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳چی میگین شما ، بهترین ماشین فقط پیکان 😂😂