تویوتا از نسخه سفارشی شاسیبلند راو ۴ با نام ادونچر آفرود رونمایی کرد. همانطور که از نام خودرو مشخص است، راو ادونچر آفرود از تجهیزات مناسب برای تردد در مسیرهای خارج شهری سود میبرد.
تویوتا راو ۴ ادونچر آفرود بر پایه مدل فول اِج در بازار استرالیا بنا شده و از برخی تجهیزات آفرود سود میبرد. در حال حاضر خودروی موردبحث فقط برای بازار ژاپن معرفی شده اما احتمال عرضه آن در برخی بازارهای دیگر نیز وجود دارد. در مقایسه با تریم استاندارد ادونچر بازار ژاپن، مدل ادونچر آفرود از رینگهای ۱۸ اینچی مشکی مات به همراه لاستیکهای کاراتر، سیستم تعلیق با ۱۰ میلیمتر ارتفاع بیشتر، ریلهای سقف جدید و نشانهای آفرود مشکی سود میبرد.
وقتی وارد کابین شوید شاهد پوشش چرم مصنوعی با دوختهای قرمز روی صندلیها و داشبورد خواهید بود. همچنین تریم قرمز در برخی بخشهای کابین دیده میشود. تویوتا راو ۴ ادونچر آفرود با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی و ۲.۵ لیتری هیبریدی در دسترس است و هر دو پیشرانه با سیستم چهار چرخ محرک همکاری میکنند. این خودرو را میتوان با رنگهای سفید، خاکستری و مشکی سفارش داد. البته امکان انتخاب ترکیب دو رنگ بدنه شامل خاکی و آبی به همراه سقف مشکی وجود دارد.
راو ۴ ادونچر آفرود در ژاپن قیمت پایه حدود ۲۵ هزار دلاری برای مدل مجهز به پیشرانه ۲ لیتری دارد درحالیکه برای مدل ۲.۵ لیتری هیبرید باید حدود ۳۰ هزار دلار پرداخت کرد. برای مقایسه باید گفت راو ۴ اِج بازار استرالیا با قیمت پایه حدود ۳۵ هزار دلاری در دسترس است. این مدل از پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده میکند. درصورتیکه پیشرانه ۲.۵ لیتری هیبریدی سفارش داده شود قیمت این خودرو به حدود ۳۷ هزار دلار خواهد رسید. اگرچه احتمال عرضه راو ۴ ادونچر آفرود در بازار استرالیا بالا نیست اما طیف وسیعی از لوازم جانبی آفرود برای آن عرضه میشوند که از جمله آنها میتوان به ریلهای سقف و کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق اشاره کرد.
amir
۲۳ مهر ۱۴۰۲سپر پلاستیکیشو ولی عجب قیمتی
NAVID۰۰۹۸
۲۳ مهر ۱۴۰۲قیمتش از مفت هم مفتتره !
بیخود نیست که سالهاست پرچمدار فروش در آمریکاست !!!! قابل توجه عروسکبازها !
وحید
۲۶ مهر ۱۴۰۲راو4 بیستو پنج هزار دلار،،،، بعد اشغالای چینی رو تو نمایندگی ایران میدن 40هزار دلار،پس این چوب بیصدای خدا چرا همش فرو شده به مردم ایران؟
ali_x76
۲۳ مهر ۱۴۰۲فاز افرود سواری خیلی فراگیر شده. و جالبش اینه که فقط قیافه افرود رو میخوان.
و گرنه با همین پولی که پای نسخه افرود راو۴ میدن، میشه رنگلر پایه خرید.
Enzo Ferrari 2008
۲۳ مهر ۱۴۰۲خب همه بدن رنگ می کنن الا سپر
یعنی چی؟ سپر پلاستیکی خام
علی جردن
۲۳ مهر ۱۴۰۲با قانون مسخره واردات نمی شود RAV4 نسل جدید بیاد ایران با اینکه تویوتا یک برند لوکس مثل لکسوس NX نیست اما بازم نمی تونه بیاد.
هرچند بلاگرهای ایرانی از RAV4 نسل قدیم هیچ وقت تعریف تمجید نکردن اما خودم راو۴ داشتم واقعا ماشین خوبیه که پشت فرمون حس می کنی ماشین کاملا تو دسته تنهاکمبودش بنظرم سقف تمام شیشه ایی و موتور V6 هست اما با نبود این ها هم راو۴ ارزش خرید بالایی داره
Soroush
۲۳ مهر ۱۴۰۲از این مدل سپرها متنفرم!
علی
۲۳ مهر ۱۴۰۲این مدل سپرا رو مخن اما برا مسیر های افرودی خوبه کمتر ضربه میبینه
محسن
۲۴ مهر ۱۴۰۲نمیخوام طرفداری کنم از هر رانت خوری که بشناسید ولی ایا موتور ۲ لیتر برای این ماشین اصلا رو جاده جواب میده که بخواد روی خارج از جاده جواب بده اصلا گشتاور تولید میکنه؟ ولی عجیب تر از این حرکت تعصب بی معنی بعضیا روی یه برنده برای مثال همین کامنت های بالایی رو بخونید همه گفتن به به چه چه ولی اگه جک همین ماشینو میزد با همین طراحی و مشخصات یکی میگفت موتور ۲ لیتر؟ یکی میگفت زشته یکی دیگه میگفت گرونه خلاصه همین تی ۸ وقتی عرضه شد همه مسخرش کردن گفتن با موتور ۲ لیتر میخوای بری افرود؟ ولی تویتا یه ماشین افرود ۲ لیتر زده هیچ کس پیدا نمیشه یگه نه ماشین بدیه چون ضعیفه و این حرفا البته شایدم نباشه
وحید
۲۶ مهر ۱۴۰۲دوست عزیز که سنگ اشغالای چینی رو به سینه میزنی،،، اون جک تی 8 ماشین خوبیه ولی به شرط اینکه قیمت جهانی باشه، نه اینکه تو خود نمایندگی خائن ایرانیش بهت میدن 20هزار دلار
یا اون چینیایی که تا 40هزار دلار هم فرو کردن به مردم،تویوتا ماشینی هست که همراهی عمر ادم میکنه و وسایلش تا 50 سال گیر میاد، مثل این اشغالای چینی هست که به محض تعویض مدل دیگه هیچیش گیر نمیاد؟؟؟؟ تویوتا استوت اخرین مدلش مال 53 سال پیش ولی هنوز تمام وسایلش گیر میاد
چی نی هیچی نیست
۲۹ مهر ۱۴۰۲عشاق و سینه چاکان چینی سوار هیچوقت از بی کیفیتی و الیاژ مزخرف خودروهای چی نی حرفی نمیزنن. ضمنا موتور و گیربکس ماشینهای ژاپنی در هر برندی حرف اول میزنه مخصوصا تویوتا. ژاپن از ابتدای تولید خودرو هیچوقت کپی برداری نکرده بلکه کیفیت سرلوحه کارش بوده بر خلاف چینیها که فقط کپی میکنن و دنبال بازار فروشن.