اگر شما میخواهید بدانید که در بین پیکاپ ترکهای محبوب میتسوبیشی L200، از فولکسواگن آماروک و تویوتا هایلوکس، کدامیک سریعتر هستند در انتهای این مقاله جواب خود را خواهید یافت.
وبسایت اتو اکسپرس در یک چالش جدید آخرین نسل میتسوبیشی L200 (که در برخی بازارها به نام تریتون شناخته میشود) را در برابر فولکسواگن آماروک و تویوتای هایلوکس قرار داده و یک مسابقه درگ بین آنها راه انداخته است. درست است که این یک کار غیرمعمول هست اما بااینحال سرگرمکننده میباشد. درواقع این درگ به دنبال ادعا جسورانه میتسوبیشی انجامشده است. این شرکت پیشتر گفته بود: “L200 به لطف نسبت قدرت به وزن کمتر در بخش پیکاپ ترکها یکی از سریعترینهاست.”در زیر کاپت میتسوبیشی L200 یک موتور دیزل ۲.۴ لیتری با ۱۷۸ اسب بخار، قرارگرفته و زیر کاپوت فولکسواگن آماروک موتور ۲.۰ لیتری Bi-TDI قرار دارد که آنهم توان ۱۷۸ اسب بخار تولید میکند، در مقابل تویوتا هایلوکس از موتور دیزلی ۳.۰ لیتری برخوردار است که با ۹ اسب بخار کمتر از رقبا، ۱۶۹ اسب بخار تولید میکند.
ما میدانیم که قطعاً سریعترین بودن از اولویتهای انتخاب یک پیکاپترک نیست، اما این درگ بیشتر جنبه سرگرمی دارد. هرچند داشتن یک وسیله نقلیه سریع لذتبخش است. [دانلود ویدئو]
منبع: autoexpress
سعید
۲۲ مهر ۱۳۹۴پدر بیامرز نتیجه اش هم میگفتی خو ما که از ترس تموم شدن حجممون نگاش نکردیم هرکی دیده بگه به اطلاعات ماهم افزوده بشه
راستی خداییش دیروز مقابل ژاپن خوب بازی کردیم نه؟
نظر شما چیه بچه ها؟
اوه یادم نبود الان یکی میاد میکه اینجا یه سایت ماشینیه
نوید جهرمی
۲۲ مهر ۱۳۹۴میتسوبیشی درگ روی آسفالت و چمن رو میبره.
سعید
۲۲ مهر ۱۳۹۴دمت گرم نوید جان
ali
۲۲ مهر ۱۳۹۴اول میتسو بیشی تریتون
دوم فولوکس آماروک
وآخر هم عشق من هایلوکس :D
Hitler
۲۲ مهر ۱۳۹۴میتسوبیشی درگ رو آسفالت رو میبره
بعد میرن درگ رو مسیر ناهموار،که فولکس به دلیل نداشتن دنده کمکی کلا شرکت نمیکنه.
و بازهم میتسوبیشی برنده میشه.
واقعا من نمیدونم چرا اینطوره شد.نظرمو کلا عوض کرد.من نسبت به میتسوبیشی اصلا علاقه و نظر مثبتی نداشتم.واقعا دیدمو عوض کرد.
احسان
۶ آبان ۱۳۹۴میتسوبیشی اخیرا خیلی تو بازار خودرو فعال نیست. متاسفانه بازار ایران رو هم به کره ای ها و تویوتا واگذار کرد. اگه یادت باشه سال های 1992 تا 1995 بهترین و زیباترین ماشین های ژاپنی اول هوندا و بعد میتسوبیشی( گالانت و لنسر) بود. این دو خودرو ساز اولین موتورهای 16 سوپاپ مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها بود.
گالانت 1994 رو با تویوتای 1994 مقایسه کنین…
متاسفانه الان هم آرین موتور و فامیلی موتور نمی تونن محصولات هوندا و میتسوبیشی رو جا بندازن. اصولا میتسوبیشی یک هلدینگ معظم ژاپنی است که نه فقط در خودرو بلکه حتی موتور جت هواپیما می سازه.
امیر
۲۲ مهر ۱۳۹۴خدا نگذره ازشون چرا اینجوری میدزدن از رو حجم قبلا ۲گیگ شارژ میکردیم سه هفته میرفت الان ۴تا ۵روزه تموم میشه.خدایا جا قحط بود انداختیمون این تیکه از زمین
hitler
۲۲ مهر ۱۳۹۴دوست من که ساکن کاناداس
برای سیصدگیگ با سرعت سی مگابیت ماهی سی دلار میده
از اپراتور http://www.bell.ca
armin
۲۲ مهر ۱۳۹۴جونم میتسو … قیافشم از بقیه شاخ تره
ماهان گاز
۲۲ مهر ۱۳۹۴ولی بنظرم تویوتا ازنظر موتوری اصطلاحا سگ جون تره!میتسوقسمت جلوش مدل اس یو وی شو پیاده کرده روش!فولکس هم که بیشتر رو مدل سدان تمرکز کرده وپیکاپ اصطلاحا مدل توجیحی فولکس است!!!!!!!!!مردن برن جی ام سی یا فورد بیارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سامان اذری
۲۲ مهر ۱۳۹۴ولی اگه به هر کدوم 2 تن بار میزدند و ماشین رو میبردند افرود
اونوقت تویوتا سنگ تمام میزاشت
محمد براندو
۲۲ مهر ۱۳۹۴ویدئوش یجورایی تبلیغ میتسو بود اون دوتا رو اصلا نشون نداد بیشتر رو میتسو مانور میدادن
متین
۲۲ مهر ۱۳۹۴فلوکس واگن موتورش دو لیتری درحالیکه میتسو ۲/۴ و تویوتا ۳ پس این مقایسه درست نیست
احسان
۶ آبان ۱۳۹۴مهمتر از حجم موتور قیمت و کلاس خودرو است. اگه تو یه کلاس و یه رنج قیمت باشن، می تونن با هم مقایسه بشن.
ارمان
۲۲ مهر ۱۳۹۴میتسو بیشی L200 در هندلینگ هم پیروز شده بر هایلوکس
تو یوتیوب motorweek سرچ کنید
سارا
۲۲ مهر ۱۳۹۴تویوتا هم ایران خودرو ژاپن شده با موتور 3 لیتری 3 ساعت از بقیه عقب افتاد
احسان
۶ آبان ۱۳۹۴این خودروها معمولا تو گشتاور و خصوصیات آفرود باید با هم مقایسه بشن. همونطور که در متن مقاله هم نوشته شده.
Rouzbeh
۲۲ مهر ۱۳۹۴من با نظر سامان جان کاملا موافقم. تو ایران هایلوکس رو امتحان کردیم که واقعا فوق العاده بود هیچ چیز کم نداشت . ولی دو تا بعدی رو نمیدونم. در کل به نظرم هایلوکس یه چیز دیگس.
Ali Reza
۲۲ مهر ۱۳۹۴اونوقت وانتای ما:وانت تندر ۹۰..وانت پارس..وانت پراید!!
احمد باقری
۲۲ مهر ۱۳۹۴مقاله خوبی بود.
shahab
۲۲ مهر ۱۳۹۴نمیدونستم برای پیکاپها هم شتاب مطرحه
قبول هایلوکس تو شتاب آخره ولی تو آفرود چی؟؟؟؟
آفرین سامان اگه 2تن بار میزدن اونوقت هایلوکس میگفت با کی طرفن
علی
۲۲ مهر ۱۳۹۴این رقابت باید بین نسل جدید هایلوکس و L200 برگزار میشد چون تو ی نسل جدید خیلی اتفاقا روخ میده هایلوکس جدید رو از نزدیک دیدم خیییییییلی جذاب شده ولی L200 تم خدایش قدر
سیاوش
۲۲ مهر ۱۳۹۴چند نوع وانت در ایران ساخته میشه که در هیچ کجای دنیا نمی تونی براش رقیب پیدا بکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ضمن یه چیزی به دوستان بگم وقتی وانت پراید رو در خیابون به صورت اتفاقی میبینم نزدیک به ده دقیقه فقط میخندم !!!
امید
۲۶ آبان ۱۳۹۴اصلا این فیلم رو قبول ندارم من خودم هایلوکس 2015 دارم شتابش خیلی بیشتره
انگار اینجا با دنده سه حرکت کرد