رنوکا به عنوان برندی تحت مالکیت تیونر ژاپنی فلکس دریم روی تغییرات خودروها و تبدیل آنها به محصولاتی کلاسیک کار میکند. این شرکت نسلهای گوناگون تویوتا لندکروزر را به مدل قدیمیتر J60 تبدیل میکند. نکته جذاب درباره این شاسی بلندها به استفاده از جلوپنجرهها و چراغهای فابریک سازنده مربوط میشود. این قطعات به لطف تغییرات رخ داده در پانلهای جلوی بدنه به خوبی با سایر بخشها هماهنگ میشوند.
کیت تبدیل رنوکا گزینههای شخصیسازی زیاد دارد و برای لندکروزر J80 1990، لندکروزر پرادو J90 1996 و J100 1999 در دسترس است. با سفارش این کیتها ظاهر خودروهای موردبحث به مدل قدیمیتر J60 1980 تغییر میکند. این خودروها را میتوان با چراغهای جلوی گرد یا مربعی و جلوپنجره کرومی یا مشکی سفارش داد. همانگونه که گفته شد این قطعات بهصورت مستقیم از J60 تأمین میشوند. رنوکا اقدام به ایجاد تغییراتی در کاپوت فلزی و جای نصب چراغهای جلو، گلگیرها و سپرها میکند. جدای از چراغهای جلو و جلوپنجره، گزینههای شخصیسازی زیادی از جمله رنگهای نوستالژیک برای بدنه و رینگهای آلیاژی وجود دارند.
صرفنظر از خودروی انتخابی، شما شاهد فضای داخل بسیار مدرنتری نسبت به J60 دهه ۸۰ میلادی خواهید بود. در این بخش شاهد فضای کابین بیشتر، سواری راحتتر و نمایشگر افترمارکتی خواهید بود. رنوکا پوششهای پارچه و چرم زیادی را برای صندلیها ارائه میکند و فرمان سه پره چوبی J80 نیز جزو دیگر موارد قابلذکر است. از نظر مکانیکی و فنی باید گفت این لندکروزرها شاسی فریم نردبانی و پیشرانههای خود را حفظ میکنند اما رنوکا کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق را ارائه میکند و بنابراین شما میتوانید توانایی آفرود خودروی خود را بیشتر کنید. برخی مدلها را نیز میتوان با روف راک سفارش داد.
بسته به مدل انتخابی، قیمت این پکیجها از ۲۰۳۰۰ دلار شروع و به ۲۷۱۴۰ دلار میرسد. البته میتوان آپشن های بیشتری را نیز سفارش داد. ما پیکربندی این شرکت را بررسی کردیم و برخی مدلهای جذاب را ساختیم. این تیونر جدا از لندکروزر روی تویوتا هایس، تاون ایس و یورو باکس واگن نیز کار میکند.
NAVID۰۰۹۸
۱۷ خرداد ۱۴۰۱از نظر من ، بازسازی برای چنین خودروهایی باید اصولی و فابریک کارخونه باشه ، در غیر اینصورت هم ارزش خودرو پائین میاد هم ارزش خرجی که شده !
درسته که تویوتا خراب شدن در کارش نیست و هر ۱۰سال استفاده که میکنند دوباره با یه اوورهال سرحال میشه مثل روز اول اما همین سرحال کردن هم باید درست و اساسی باشه و نه مثل ایت تویوتا کمریهایی که فیس لکسوسی میزنند و یا این لندکروزرهایی که فیس جدید میکنند !
شهاب
۱۷ خرداد ۱۴۰۱خبر رو که باز کردم میدونستم عشق لندکروز یعنی نوید اولین کامنت هست😎
زیزیگولو
۱۷ خرداد ۱۴۰۱همه لندکروزای ایران به مدل ۲۰۲۲ فیس لیفت شدن🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
seyedjavad.mercedesbenz
۱۷ خرداد ۱۴۰۱بعضا دیده شده بر اساس رندر های نسل جدید و قبل از رونمایی فیس لیفت کردن
زیزیگولو
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اکثراً هم با کیت های بدنه ۲۰۲۲ ساخت چین فیس لیفت کردن 🤦♂️ جوری که حتی یه بچه دبستانیم با یه نگاه میتونه تشخیص بده که این لندکروز LC300 نیستش ….. داخل کابین و داشبورداشون هم که دیگه فریاد میزنه مدل ۲۰۲۲ نیستن چون تو مدل ۲۰۲۲ کابین و داشبورد و کنسول کلاً تغیر کرده
JDM lover
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اره دقیقا
یجور خیلی بدی فیس لیفتشونکردن که به نظرم فقط بدتر کرده قیافه ماشین رو
وکاملا مشخصه که یه سری ۲۰۰ هست در واقع
جناب ایکس
۱۷ خرداد ۱۴۰۱🤣🤣🤣👌👌👌👌
IMAN99
۱۹ خرداد ۱۴۰۱Navid0098 تویوتا خراب شدن در کارش هست و بعد از ۱۰ سال هم با یه اوورهال اصلا مثل روز اولش نمیشه و بد می مونه خراب تویوتا خراب میشه راحت
موارد زیادی هم تویوتا لندکروز دیدم که حرارت موتورشون رفته بالا و جوش آوردن و تو گرما کم آوردن و آمپر کشیدن و موتور هم سوزونددن
موارد زیادی هم تویوتا لندکروز دیدم که یاتاقان زدن و خراب شدن حتی در استفاده های عادی هم خراب شدن و حتی جلوبندی شون هم خراب شده این موارد رو زیاد دیدم
Jamshid
۲۳ آذر ۱۴۰۱فعلا ب ام و ی فکری ب حال شمع های بی ام و کنه
Jamshid
۲۳ آذر ۱۴۰۱کلیپ کار واو رو ببین استقامت ماشین ژاپنی مقابل آلمانی و کره ای
Jamshid
۲۳ آذر ۱۴۰۱زیاد دیدم ، فیس لکسوس دیگه ندیده بودم😂
حمید
۱۷ خرداد ۱۴۰۱چه چیز بیخودی!
حمید
۱۷ خرداد ۱۴۰۱چیز بیخودیه
امیرشایان فرازی
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ای جان 😍
TML BN
۱۷ خرداد ۱۴۰۱دوست خاورمیانه ای بجنبید
meysam
۱۷ خرداد ۱۴۰۱خوشم اومد
JDM lover
۱۷ خرداد ۱۴۰۱چقدر خوبه
خوشم اومد واقعا
علی
۱۸ خرداد ۱۴۰۱شگفتا