تویوتا ۴ رانر TRD Pro و فورد برانکو رپتور دو شاسیبلند آفرود جذابی هستند که در این مقاله به مقایسه آنها با یکدیگر پرداختهایم.
اگر خواهان یک شاسیبلند آفرود و جانسخت باشید میتوانید دو نمونه از بهترینها یعنی ۴ رانر و برانکو را انتخاب کنید. تریم های TRD Pro و رپتور از این شاسیبلندها بهترین عملکرد خارج از جادهای را دارند. البته باید اذعان کرد این مقایسه کاملاً منصفانهای نیست زیرا برانکو رپتور گرانتر است و تجهیزات بیشتری ارائه میکند. البته همچنان میتوان هر دو خودرو را رقیب جدی یکدیگر دانست.
قوای محرکه
با وجود اینکه هر دو خودرو از قوای محرکه بسیار متفاوتی استفاده میکنند اما در بحث قدرت نزدیک به هم عمل کردهاند. فورد از توربوها، حجم و سیلندر بیشتری استفاده میکند و قدرت بیشتری دارد اما در مقابل تویوتا با ترکیب پیشرانه ۴ سیلندر و موتور برقی گشتاور بیشتری به دست آورده است. ژاپنیها در بحث مصرف سوخت و یدک کشی دست برتر را دارند و ۴ رانر TRD Pro حدود ۵۳ درصد کممصرفتر از برانکو رپتور است. نکته دیگر به سیستم چهار چرخ محرک برانکو مربوط میشود که بهصورت خودکار تمامی چرخها را درگیر میکند. در ۴ رانر باید بهصورت دستی این حالت را انتخاب کنید.
تویوتا ۴ رانر TRD Pro مدل ۲۰۲۵ | فورد برانکو رپتور مدل ۲۰۲۵ | |
پیشرانه | ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوی هیبریدی | ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک مجهز به دندهسنگین | ۱۰ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک مجهز به دندهسنگین |
قدرت/گشتاور (اسب بخار/نیوتون متر) | ۳۲۶/۶۳۰ | ۴۱۸/۵۹۶ |
ظرفیت یدک کشی (کیلوگرم) | ۲۶۳۱ | ۲۰۴۱ |
مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در صد کیلومتر) | ۱۰.۲/۹.۸/۱۰.۲ | ۱۵.۶/۱۴.۷/۱۵.۶ |
تواناییهای آفرود
دلیل اصلی خرید ۴ رانر و برانکو را میتوان آفرود دانست. ما کار مقایسه را با اصلیترین ویژگیها یعنی زوایای حمله و فرار، ارتفاع از سطح زمین و سایز لاستیک شروع میکنیم.
تویوتا ۴ رانر TRD Pro مدل ۲۰۲۵ | فورد برانکو رپتور مدل ۲۰۲۵ | |
زاویه حمله | ۳۳ | ۴۷.۲ |
زاویه شکست | ۲۴ | ۳۰.۸ |
زاویه فرار | ۲۴ | ۴۰.۵ |
ارتفاع از سطح زمین (سانتیمتر) | ۲۵.۶ | ۳۳.۲ |
سایز لاستیک (اینچ) | ۳۲.۶ | ۳۷ |
برنده واضح این بخش فورد است چراکه ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته و راحتتر از موانع رد میشود. لاستیکهای بی اف گودریچ KO2 بزرگتر نیز کارایی بهتری دارند. رپتور به حدی پهن است که نیازمند چراغهای شبرنگ اضافی مشابه F-150 رپتور، هامر برقی و رم TRX است و این موضوع میتواند در آفرود یک چالش باشد؛ اما در کل رپتور پیروز این بخش خواهد بود. البته از نظر تجهیزات هر دو خودرو تقریباً یکسان عمل کردهاند.
استایل، راحتی و تجهیزات رفاهی
با اینکه تجهیزات آفرود جزو نقاط قوت اصلی تویوتا ۴ رانر TRD Pro و فورد برانکو رپتور هستند اما واقعیت آن است که اکثر رانندگان در مسیرهای آسفالت تردد خواهند کرد و بنابراین طراحی و تجهیزات رفاهی اهمیت دارد. برانکو به لطف لاستیکهای بزرگ و گلگیرهای پهن خود بیشتر جلبتوجه میکند. البته ۴ رانر هم دارای خشونت بصری بوده و از چراغهای بیشتر و سپر جلوی منحصربهفرد برخوردار است. از نظر تجهیزات تویوتا کمی بهتر عمل کرده است. لیست تجهیزات هر دو خودرو بلند بالاست و از حوصله شما عزیزان خارج خواهد بود اما باید دانست هر دو خودرو اکثر نیازهای مشتریان را برآورده میسازند.
قیمت و برنده نهایی
آنچه بیش از همه باعث تمایز هر دو شاسیبلند موردبحث میشود قیمت است. ۴ رانر TRD Pro خودروی ارزانقیمتی نیست و قیمت آن با هزینههای تحویل به حدود ۶۸ هزار دلار میرسد. البته از نظر قیمتی اختلاف چشمگیری بین تویوتا و رقبای هم کلاس وجود ندارد؛ اما فورد برانکو رپتور بسیار گرانتر بوده و قیمتش از حدود ۹۳ هزار دلار شروع میشود. قطعاً برانکو توانایی آفرود بهتری داشته و از نظر طراحی هم احساسبرانگیزتر است اما اگر ۴ رانر را انتخاب کنید حتی میتوانید بودجه کافی برای خرید یک خودروی دیگر را نیز داشته باشید. شاید هم بیش از ۲۰ هزار دلار اختلاف قیمت دو خودرو را صرف خرید تجهیزات آفرود و یا هر چیز دیگری بکنید. در واقع توانایی آفرود تویوتا برای اکثر خریداران کافی خواهد بود. به نظر ما تویوتا ۴ رانر گزینه منطقیتری است.
باید گفت نسخههای دیگر برانکو یعنی بدلندز با پکیج ساسکواچ ارزش بهتری در مقابل مبلغ پرداختی دارند. این پکیج شامل لاستیکهای ۳۵ اینچی، سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر و شوکهای بیلشتین است. پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری این خودرو ۳۳۰ اسب بخار قدرت تولید میکند و قیمتش نیز از حدود ۶۰ هزار دلار شروع میشود.
Yaghoob
۲۳ بهمن ۱۴۰۳تویوتا بی نقص است ولی انصافا برانکو هم خیلی جذابه.
Ahmad
۲۳ بهمن ۱۴۰۳صد هزار درصد تویوتا انتخابم هست بابا کلا ژاپن تو یه لیگ دیگه اس فرق دارن با همه علم شون خیلی زیاده اون امریکا هر چی داره از دزدی امثال ژاپن و آلمان و غیره داره اصن یکی از علت هایی که آمریکا بعد جنگ جهانی دوم به ژاپن سخت نگرفت که بزاره کار کنن علم درست کنن بعد امریکا بتونه علم رو برا خودش کنه بدون زحمت صاحب علم بشه ولی سخت کوشی اش با ژاپنی هاست مفت استفاده اش از امریکا دنیا خیلی پیچیده تر از این حرفاست بعد راجع ماشین ها هم دوامی که تویوتا داره به قرآن اون آمریکایی پراستهلاک پر مصرف نداره خود آمریکایی ها هم محصولات خودشون رو قبول ندارن یعنی چیزی که وارداتی باشه مثل ژاپن و اروپا بیشتر قبول دارن پز این رو میدن که ماشینمون خارجیه یا همون وارداتیه
BlackWing
۲۳ بهمن ۱۴۰۳بیا پایین حاجی سرمون درد گرفت
Cehx
۲۳ بهمن ۱۴۰۳داداش خودت چیزی نوشتی رو دوباره بخون خندت می گیره
اینجا هم برای مقایسه باید ویدیو دید ولی بنظرم فورد بهتر باشه نه بخاطر موتورش بعلت شاسی و ارتفاع ولی با توجه به قیمت بهتر تویوتا انتخابم تویوتاست ولی کلا به افرود علاقه ندارم
بعدشم برو مقداری تاریخ بخون امریکا سبک خودش رو خلق کرد (ماسل کار) و دیوانگی در حجم هم مخصوص امریکایی هاست که هیچ جا ندیدم ماشین های پیکاپ هم که فقط امریکایی ها میزنن و ژاپنی ها که بنظرم هیچکدوم کپی نکردند کار دیگری را
و ضمنا امریکایی ها پر استهلاک نیستند و برخی نمونه هاش مثل ژاپنی هاست ولی خب خودروی پر استهلاک هم زیاد دارند
شما نباید یک ویژگی رو به این راحتی تعمیم بدهی
صامورایی
۲۴ بهمن ۱۴۰۳راجع به کپی های ژاپن یه سرچ بزن بد نیست
ساسانیان ساساتیان (همون ساسات)
۲۴ بهمن ۱۴۰۳دادا صامورایی
تقلید و دزدی و کپی کاری غرب از هم
بی ام و طرح دو چراغ رو از شورولت کپی کرد و غیره
چین و کره جنوبی زیاد از غرب و شرق تقلید و کپی کاری کردن اونا رو نگی چی بگی
Taha Ayoobi
۲۴ بهمن ۱۴۰۳احمد تموم شد؟ اصلا تأثیر گذار نبود
Hussein
۲۴ بهمن ۱۴۰۳آمریکا کپی کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا میدونی که آمریکا نباشه کیم جونگ اون ژاپن و کره جنوبی رو با خاک یکسان میکنه؟ میدونی که خرج ژاپن رو آمریکا میده؟ بعد آمریکا کپی میکنه؟ درضمن میدونستی که همین شرکت تویوتا در اصل مال آمریکا بود و اتفاقا تویوتا از جیچ کپی کرده؟ داداش اینترنت هم خوب چیزیه
NAVID@@98
۲۴ بهمن ۱۴۰۳اشتباه Ahmad اشتباهه حرفت
چون مثل یه هیتر متعصب اشتباه گفتی و در نتیجه منم شکارچی تو ام تا درستاشو بهت بگم
همین که تو متن هم گفته شد آفرود فورد برانکو از هر لحاظ خیلی بهتره خودت تا آخرش و برو
آفرود خدایی خوب فقط
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑 خدایی خوب برتر بخصوص آمریکایی
درستش همیناس که من میگم دست ها ایناست اینا سنده هااااااااا
صدویک ۱۰۱ هزار ۱۰۰۱ درصد فچرد برانکو انتخابم هست بابا کلا آمریکا اروپا تو یه لیگ دیگه هستن فرق دارن با همه علم شون خدایی و خیلی زیاده چون خدایی کار میکنند و خدا هم ازشون راضیه و خدا هم کمکشون میکنه اون بد ژاپن بد هر چی داره از دزدی امثال آمریکا اروپا و آلمان و غیره داره اصن که همینم به گرد پای خودشونم نمیرسه کلا یکی از علت هایی که آمریکا بعد جنگ جهانی دوم به ژاپن سخت نگرفت همینه که با تسلیم کردن و شکست دادن ژاپن با تسلیم کردن و شکست دادن زاپن دبگه هرچی خواست بهشون دادن تا اونم هم بدون زحمت صاحب علم معمولی بشه ولی هرچند هزار هم که سخت کوشی کنند بازم اول۱ علم و هوش فکر برتر به آمریکایی ها و اروپا یی ها علم و هوش و فکر برتر به آمریکایی و اروپایی ۱ ها تعلق داره و کسی که نمیرسه ژاپنیا نمیرسه به گرد
پاشون. از ژاپنی ها همون بیگاری بکشن ازشون مناسبه واسشون مفت و استفاده اش هم برای امریکا دنیا خیلی پیچیده تر از این حرفاست بعد راجع ماشین ها هم اتفاقا دوامی که فورد و مرسدس بنز و شورلت و رکوردداران هرچیز اول۱ بخصوص دوام دارن که اتفاقا در آمار ها هم هست حتی تو دوام هم رکورد دار اول۱ هستن مثل هرچیز اینا آماره اینا ینده هااااااا به قرآن الان اون پراستهلاک شده ژاپنی پراستهلاک شده چون ۴ سیلندر توربوش کردن موتور ۶ سیلندر جدیدش هم کلا همش یاتاقان میزن این موتور تویوتا همش یاتاقان میزنن حتی خودشونم علتش رو نفهمیدن پر مصرف هم شده این تویوتا های جدید حتی با هیبرید کلا مصرف سوخت بد شده اشغال شده کیفیتشم پایین اومده همه بررسی کننده ها همینا رو میگن
خود آمریکایی ها هم فقط محصولات خودشون رو قبول دارن و اونایی که تو آمریکا فروش میره همش هندی پاکستانی و اسیایی مهاجر هستن برید بپرسید ببینید که میرن تویوتا پیرزنی میخرن برید تو آمریکا ببینید میفهمید چه خبره تویوتا های پیرزنی رو همین هندی پاکستانی مهاجر اسیایی میخرن یعنی چیزی که وارداتی باشه
ولی خدایی خوب همون اصل کار که فقط
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑 هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑هستن فقط
👑🥇🇺🇸🇷🇺🇧🇬🇪🇦🇮🇹🇸🇪🇺🇦🇨🇦🇨🇭🇬🇷🇬🇧🇨🇵🇫🇮🇷🇴🇸🇯🇩🇪🇪🇺👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱یکن🥇👑
و آمریکایی اروپایی خدایی خوب میخرن بالای هشتاد درصد جمعیت هم همین خودشونن
اینا هم گفتم برای اینکه
این قدر واضحه که طرف داره تو روز روشن واسمون هیت بیخود میده
فکر نکنه با …. طرفه البته فکر که نمیکنه همون تصبی خالی که دستو پا درآورده بیفکر
ولی اگه فکر درست باشه که اون هیت و حرفای تصبی کسی نمیگه
چون مثلا الان تمام تکنولوژی های صنعت پیشرفته الکترونیک منحصرا متعلق به اروپا و آمریماست این وسط نخودی ژاپن نخودی نقش نخودی هم نداره
شرکت ASML اروپا که با تکنولوژی های انحصاری امریکا و اروپا که دستگاه های فوتولیتوگرافی فوق پیشرفته ای تولید میکنه و میدهدبه سامسونگ و تی اس ام سی تایوان تا هرچی CPU و گرافیک و چیپ پیشرفته میبینیم رو تولید کنند اونا فقط واسط هستن اصل کار همون تکنولوژی هاش هستن که همش انحصرا متعلق به خوب خدایی ۱اروپاآمریکا۱ خوب خدایی هست همیشه که بد چین بد داره خودشو پاره میکنه به اینا برسه ولی میگن هیچوقت نمیرسه و همواره سالهای نوری عقبه
چرا
چون 👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑
هر جای بگی دوام تکنولوژی پیشرفته رکورددار اول۱ هرچیز جلو اثبات کردن جلو هستن پیشرفته نه اینکه حرف من یا تو نه اینا سنده هاااااااااااا
ارمین مکانیک
۲۴ بهمن ۱۴۰۳🤣🤣🤣🤣🤣 خنده دار بود
Cadillac
۲۴ بهمن ۱۴۰۳هیچ وقت اینو یادت نره ، پدر صنعت خودروسازی ژاپن و کره آمریکاست و جنرال موتورش ، اینو طبق تاریخ میگم نه یه صحبتهای بی پایه و اساس شما
امرکیا و شوروی سر داشتن ژاپن باهم رقابت داشتن و آمریکا انقد کمک کرد به صنایع ژاپن از جمله خودروسازیش که حالا شده این ، کره هم که صنعت خودروسازیش از همون اولش ۱۰۰ با کمک امریکا بود
احسان محسنی
۲۸ بهمن ۱۴۰۳برانکو صب به صب ۵ تا trd pro میخوره بعد روزشو شروع میکنه، کجااااااای کاری؟
NAVID@@98
۲۴ بهمن ۱۴۰۳کلا از اول۱ سلطان آفرود همون جیپ رانگلر بوده که الانم این سلطانی رو داده به همون آمریکایی اروپایی های بالاتر و به میراث لندروور دیفندر اینیوس گرنادیر هم حتی خوبه
👑🥇هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱🥇👑
کلا آفرودر های برتر تخصصی کلاس بزرگ بهتر از اینا هم هستن و به تبع اون فورد برانکو و اینیوس گرنادیر و لندروور رنجروور هم جزو حاشیه امن برتر همینا هستن که بعدشون هست
آفرودر های تخصصی برتر بالا خدایی خوب که هرکدوم بالای ۳ تن وزن و بالای ۲.۲ متر عرض دارند و ارتفاع و زوایای آفرود برتر کلا از هر لحاظ برتر اول۱ یعنی پتانسیل برتری آفرودر های تخصصی از هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱
هاموی مرسدس بنز G کلاس و رم TRX و هامر و فورد F150 رپتور هم از نظامی ارتش ها و لوکس ها و آفرودر های کاری و اس یو وی و شاسی بلندهای واقعاً و اول و از هر لحاظ و اول۱ هستند از هرچیزاول۱اروپاآمریکاهرچیزاول۱ که خدایی خوب از اینها !!!!!!!!!!! یازده ۱۱
برتر بودن آفرودر های تخصصی هاموی و جی کلاس و فورد اف ۱۵۰ رپتور و رم تی آر ایکس و هامر واضح و مبرهنه و این برتری و بهتر بودن تو همه هر زمینه ها هستن و از همه هر نظر بهترین برتر هستن این تفاوت برتری رو میتونیم تو هاموی جی کلاس و رپتور رم TRX و هامر احساس کنیم اینها آفرودر تخصصی بالا هستن از این ها بالاتر که از ریشه خودشونم هستن که دیگه وحشتناکه و نمیگمیم اینها رو هم فقط مثالش رو میزنیم بگیم برتریشان وحشتناکه
وحشتناکه
خود این آفرودر های تخصصی برتر هم که
که زمین ماشین شاسی ۱۰۰ درصد کمپلت قابل مقایسه که نی اند با دیگران دست انداز های مهیب تخصصیی از اینها به بالا که همینمها رو فقط برتریشان مثال میزنیم
چرا، چون چه لزومیه زیر چرخاشون له میکنن ماشینارو از جمله سوزوکی جیمنی رو زیر چرخاشون چرخ له میکنن پس وگرنه خواستیم در عمل بیاریم اونا که وحشتناکن نگو اینا هم نمیگمیم که فقط مثال برتریشان را میگیم اونم همینگ ۱یکدفعه گفتنش را
و در عمل هم
همون حاشیه امن کارو در میاره که اگه خواسته باشیم لازم باشه بگیم
تعریف حاشیه امن برتر :متشکل از چند آفرودر برتر۱ اروپایی و آمریکایی ۱یعنی
فورد برانکو بخصوص رپتور بعنوان آفرودر مدرن برتر
اینیوس گرنادیر بعنوان آفرودر کلاسیک برتر
و لندروور رنجروور بعنوان افرودر لوکس برتر
حتی تخصصی بالایی ها هم نمیگیم چون گفتم فقط مثال برتریشان ۱یکدفعه
دیگه همینا حاشیههای امن در عمل کارو در میارن و برتر هستن حالا هر کدومو بیاری همینا میزارنشون جیبشون دیگه اگه لازم باشه
حتی همینا هم زیاده چون کارشون درصورت لزومه و بطور عادی همون دیفندر رانگلر برانکو کارو درمیارن به همراه شورلت کلرادو شورلت تاهو دهه ۱۰۰۰ بعلاوه ۱۰۰۰ و ۱۱ ارتقاءیافته با افترمارکت برای آفرود ارتقاء تیون میکنیم آفرود میری جر میدی دیگرانو با همون دیفندر رانگلر برانکو و به تبع اون شورلت تاهو یا جمس یوکان دهه ۱۰۰۰ بعلاوه ۱۰۰۰ و ۱۱ بگیری ارتقاء بدی افترمارکت تیونینگ آفرود کنی به همراه شورلت کلرادو بایسون بزنی هرجا خواستی بری دیگرانو جر بدی با این برتر ها
جوری برتری دارن که نگو
اینها دیگه در کلاس خودشون همه هر جانبش به بالا گفته شد برتر هستن در کلاس خودشون برتر۱ واقعاً !!!!!!!!!!!
درستها همیناست
همایون
۲۵ بهمن ۱۴۰۳طراحی این نسل فوررانر خیلی جذابه ولی متاسفانه تو بازار تحت سلطه و شلوغ بازیه نسل جدید تویوتا پرادو کاملا محو شدش
صامورایی
۲۳ بهمن ۱۴۰۳بدلندز ساسکواچ حریف نزدیکتریه به فوررانر وگرنه برتری برانکو رپتور کاملا اشکاره. البته تریم تریل هانتر فوررانر میتونه تواناتر از TRD باشه.
R@min
۲۳ بهمن ۱۴۰۳بیشتر مقایسه فیل و مورچه بود، فوررانر از نسل قبلش خیلی ضعیف تره و در بهترین حالت با مدلای بدون پکیج ساسکواش برانکو و مدل های پایه جیپ مثل ویلیز قابل قیاسه.
JDM سابق
۲۳ بهمن ۱۴۰۳پدال جان مطلب رکورد زنی های کوروت ZR1 رو بذار
R@min
۲۳ بهمن ۱۴۰۳دانفورس کمه و تو پیچ ها تایم زیادی از دست می دادن.
این پلتفرم حتی نزدیک نصف ظرفیتش هم نشده کاش یه ورژن هاردکور ساخته بشه کوروت خیلی محتاط و تو یه منطقه امن داره همچین رکوردهایی میزنه.
Vette
۲۳ بهمن ۱۴۰۳رامین جان تازه این رکورد ها
با درایور فکتوری های کوروت ریسینگ انجام نشده
مهندسا زدن
R@min
۲۳ بهمن ۱۴۰۳آره حالا صحبت زیاده خیلی برام جذاب بود که حتی راننده تست هم نزاشتن و همچین تایمایی زدن.
JDM سابق
۲۳ بهمن ۱۴۰۳کلیپاشو ندیدم
صرفاً خبرشو خوندم
بخوان دانفورس رو بیشتر کنن رو پرفورمنس مستقیمش تأثیر میذاره باید اکتیو آئرو میذاشتن که هم تو خط مستقیم هم تو پیست آیرودینامیک ادجاست بشه کلیپاشو میبینم بعد نظر میدم
Hadi
۲۳ بهمن ۱۴۰۳اگه مصرف سوخت و قیمت مهم باشه برای کسی TRD بهتره اما آفرود ابهت بصری زیبایی و رخ جذاب برانکو دست برتر رو داره
اصلا نمیشه قطعی گفت کدوم بهتره چون به هدف و قصد خریدار از ماشین مربوط میشه
محمدامین
۲۳ بهمن ۱۴۰۳اگر بخوای تو ایران سوار بشی قطعا تویوتا ولی اگه رها باشی از محدودیت ها جواب همیشه یه خودرو امریکایی خواهد بود
دیا
۲۳ بهمن ۱۴۰۳فوررانر یکی از بهترین طراحی هایی هستش که تو این چند سال دیدم. خیلی آفرودی و جذابه.
اندکی صبر سحر نزدیک است ایشالا جوونای مملکت ما هم بهش برسن.
Navid A J
۲۳ بهمن ۱۴۰۳در کانادا، فور رانر هم محبوب تره هم بیشتر از هر ماشینی ارزش خودشو حفظ میکنه. تا الان ندیدم کسی فور رانر داشته و ازش ناراضی بوده باشه. بدون شک انتخاب من بین این ها فوررانره.
صامورایی
۲۴ بهمن ۱۴۰۳فوررانر اگه یه نسخه ۲ در باطول کمتر و جمع جور داشت بنظر خیلی جذاب میشد نمیدونم چرا تویوتا نسخه دودر چه پرادو چه فوررانر نزد برای نسل جدیدشون. رپتور هم فقط یچی کم داره اونم v8. گرچه نبودش خیلی حس نمیشه اما اگر بود همه چی تکمیل بود.،.،کلا خانواده رپتورها کارش درسته,,.
Ardshir
۲۴ بهمن ۱۴۰۳این چه مقایسه و چه مقالهای بود؟
گزینههای دیگهای هم برای مقایسه با فوررانر بود نه اینکه این گردن کلفت بندازی با فوررانر بعد به دلیل تفاوت قیمت برنده فوررانر باشه!!!
با این تفاوت قیمت اصلاً اینهارو نباید با هم مقایسه میکردین که بعد توی مقالهای که راجع به آفرود هست تمامی فاکتورهای آفرود کنار گذاشته بشه و آخر کار قیمت برنده معلوم کنه. یک نگاه دیگه به ارتفاع زوایای حمله خروج شکست که توی همین مقاله خودتون هست بندازین. اگر بحث کافی بودن برای اکثر خریداران هست خوب بالای نوددرصد نیازهای خریداران که فقط حرکت خودرو باشه از یک پراید هم برمیاد، یا طبق منطق مقاله آدم میره یک ماشین چینی آفرود میخره که اکثر نیاز آفرود خریداران جواب میده باقی مونده تا فورد برانکو رپتور هم یک کوروت شصت هفتاد هزار دلاری میخره، این چطوره؟؟
Reza Rafee
۲۴ بهمن ۱۴۰۳فورد برانکو بهتره
NAVID@@98
۲۴ بهمن ۱۴۰۳معلومه که بهتره
بخصوص آفرود که فورد برانکو خیلی بهتره
جوری که بایستی نسخه های ارزون تر برانکو مثل بدلندز ساسکواچ و از این دست رو برای مقایسه میزاشتن تا مقایسه عادلانه انجام بشه
حسام الدین
۲۴ بهمن ۱۴۰۳هر وقت برانکو امتحان پس داد اونوقت خوبه!
تویوتا امتحان خودشو پس داده و واقعا مرد روزهای سخته! خودروهای آمریکایی خیلی وقته دیگه جایگاه جهانی موثری ندارند.
NAVID@@98
۲۴ بهمن ۱۴۰۳امتحانشم پس داده اینهمه تراک های فورد اف ۱۵۰ رپتور و … دارن بهترین شکل کار میکنند مرد های خدایی روز های سخت فقط همینه
هر مشکلی قبلا بوده به بهترین شکل اصلاح شده و الان دارن مثل ساعت سوئیسی کار میکنند
ولی
اتفاقاً امتحان جدید رو همین تویوتا تر زده موتور های ۶ سیلندر جدیدش پس نداده و فرت و فرت دارن یاتاقان میزنند موتور های ۶ سیلندر تویوتا فرت و فرت یاتاقان می نند و خراب میشن و حتی از علت با عث یاتاقان زدن این موتور های تویوتا یاتاقان زدناش و خراب شدنش عاجز مونده