با توجه به اینکه کانسپت تویوتا C-HR در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت بر روی ساختار جدید کمپانی قرار گرفته بود، انتظار نیز میرفت که هر مدل تولیدی از آن نیز چنین شرایطی داشته باشد. اکنون پس از نمایشگاه اتومبیل توکیو، دو چیز رسماً تأیید شده است: نسخه تولیدی C-HR و استفاده از پلتفرم پریوس جدید، یعنی TNGA.
به گفته معاون اجرایی تویوتا، میتسوهیسا کاتو (Mitsuhisa Kato)، پریوس اولین خودرویی بوده که پلتفرم TNGA استفاده کرده و دومین مدل پس از آن، C-HR خواهد بود. این در حالی است که آقای «کاتو» سعی داشت که از طریق مترجم به خبرنگاران بفهماند که یک کرولا با پلتفرم TNGA نیز در راه است. بر این اساس، به نظر میرسد که C-HR زودتر از آنچه انتظار میرود، از راه خواهد رسید. اینکه C-HR با برند تویوتا یا سایون به بازار ایالات متحده راه پیدا کند، هنوز چیزی مشخص نیست؛ ولی اگر خبر سال گذشته سایون برای ارائه یک کراساور رقیب «نیسان جوک» را در نظر بگیریم، احتمال اینکه این خودرو با برند سایون وارد بازار امریکا شود، بیشتر است. در هر حال، TNGA هنوز در آغاز راه است و تویوتا احتمالاً قصد دارد که در طی ۵ سال، ساختار تمام محصولات کامپکت خود را به این پلتفرم تغییر دهد. همچنین شاید بخواهد در عرض ۱۰ سال از اصول انعطافپذیری TNGA در تمام خط تولید خود استفاده کند.۱۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
وحید
۲۳ آبان ۱۳۹۴آفرین
از همه کانسپت های نمایشگاه همین به دلم نشست
طراحی های تویوتا اگه ماحصلش این باشه یه گام رو به جلو
امیر مرادی
۲۴ آبان ۱۳۹۴دوستان طرح کانسپت با نهایی فرق باید داشته باشه؟طرح نهایی میتونه همون کانسپت فضایی باشه؟توضیح مختصر لطفا
KING 918
۲۳ آبان ۱۳۹۴واقعا زیباست اگه یه همچین چیزی از نزدیک ببینی چه حالی بهت میده درسته واقعا نمیشه یه 918 یا یه لا فراری یا p1 رو از نزدیک ولی شاید یه روزی این رو دیدیم و داخله یه سمند نشسته بودیم و فریاد کشیدیم لعععععععععععععننننننننننننننتتتتتتتتتتت به خودروی ملی …………….
shahab
۲۳ آبان ۱۳۹۴واقعا زیباست
اگه کراس اوور نبود و هاچ بود ولوسترو له میکرد
حامد
۲۳ آبان ۱۳۹۴طراحی های جدید تویوتا که همه افتضاح بوده شاید این یکم جبران کنه
luis
۲۳ آبان ۱۳۹۴الان کمری 2015 افتضاح بود؟؟؟؟
کرولا 2015؟؟؟؟
هایلوکس 2015؟؟
بابا یه دوره از 2007 تا 2013 تویوتا طراحی هایشوثابت نگه داشت و تغیر خاصی نداد و چند طراحی نه چندان جالب مثل کمری 2012 ارائه داد که با شدید شدن رقابت با فلوکس و پرفروش شدن خودرو های کره ای یه تکون اساسی به خو ش داد
حالا دیگه هر کی از راه میاد میگه طراحی های افتضاح تویوتا.
یه چراغ عقب تمیز د نوی تویوتا کریسیدا مدل 1990 میلادی را هنوز که هنوز تو خیابون میبینی ششت حال میاد لامصب اینقدر زیبا و با ظرافت و کشیده
محمد
۲۳ آبان ۱۳۹۴عالیه واقعا دوسش دارم…
ali ayat
۲۳ آبان ۱۳۹۴کانسپتش که خوبه ولی اگه ایرانخودرو ورشکست شد تویوتا هم قول داده اونو تولید کنه ولی اون نسخه که گفته شاید این مدل باشه یکمی حالت عقب مونده داره اتاقش امیدوارم یه تحولی در طراحی تویوتا به وجود بیاد
نوید
۲۳ آبان ۱۳۹۴تویوتا محشره،تویوتا زندگیه…من بی تویوتا زیستن نتوانم
محمدرضا
۲۳ آبان ۱۳۹۴آقا یه سوال! چجوری ازمدل کانسپت مدل اصلی رو قراره تولید بشه حدس میزنن؟! یعنی معیارای این حدسشون چیه؟!
احمد باقری
۲۳ آبان ۱۳۹۴خیلی طراحی باحالی داره.
parham
۲۳ آبان ۱۳۹۴الان یه سری میان میگن طراحی تویوتا خیلی بده….
عمو برو تو صف وام 25 میلیون تومنی که 405 در بیاد بابا :))